[TS] Nog meer schrijfpret



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Nog meer schrijfpret

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rudepaw
Member
[TS] Nog meer schrijfpret Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimedo 30 jul 2020 - 21:41



Nog meer schrijfpret
____________________


S E A R C H


Gegroet beste storytellers,

Ik zoek nog meer schrijfpret voor mijn twee kinders: Sagepaw en Rudepaw! Dus gooi de topics maar op me af, ik sta open voor alles (ook moest ik ergens toch vergeten te posten zijn, mag je me zekerrr sturen, mijn perfectionisme kan niet tegen onafgemaakte topics ;w;) Topics via Discord is ook lekker handig dus voila:#3814. Kom me stalken met topics! (A)


[TS] Nog meer schrijfpret Avatar10
RUDEPAW
Shadowclan » Apprentice » Male » 6 moons
Dit kind wil gewoon niet luisteren. Rude is net Apprentice geworden en dacht dat het een goed idee was om een paar dagen voor zijn ceremonie het kamp uit te glippen. Niet dus, zijn kittenavontuurtje eindigde met een tweebeen, hond en een gebarsten rib. Zelf doet hij alsof het niks is en verkent erop los. Hij wil niks liever dan een echte Warrior worden. Zijn trainingen zijn hoogste priorteit. Rudepaw kan best snel geprikkeld zijn en houd niet van luie zakken.

Heel veel van het Shadowclan territorium heeft hij nog niet gezien. Met hem zoek ik dus ik topics verspreid over heel SC territorium. Hij is best wel een stout baasje dus aanvaringen met andere clans kan ook. Verder zoek ik katten met wie hij het niet goed kan vinden, wat dan op een ruzie of vechtpartij kan eindigen (tss karakterontwikkeling oke) B)



[TS] Nog meer schrijfpret Avatar11
SAGEPAW
Riverclan » Apprentice » Female » 8 moons
Sagepaw is haar vrolijke, ontstuimige zelve. Dit katje is een van haar ouders vroeg kwijtgespeeld maar staat nu humoristisch en impulsief in het leven. Ze is super loyaal naar haar Clan toe, al is ze wel nieuwsgierig naar andere Clans en of de verhalen van de Elders over hen wel 100% kloppen. Ze is niet op haar mondje gevallen en een echte free-spirit maar met elegantie. Onderschat haar echter niet: ze heeft ook hersens daarboven.

Ze heeft net een tweede mentor gehad nadat haar eerste het liet afweten, gezellige jaagsessies met andere Apprentices of Warriors zijn dus zeker een optie! Verder zoek ik wat meer relaties; vrienden of vijanden voor haar. Ontmoetingen met andere Clans kan maar dan enkel grens aan grens.



Et voila. Tot snel hopelijk!!

- Nelson C:


PS: Plotjes zijn leven, als je zin hebt in een plot mag je ook altijd aankloppen. Soms heb ik random creatieve uitspattingen dus zou maar kunnen dat er iets uitkomt Cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkstride
Member
[TS] Nog meer schrijfpret DPKsfdL
Miss F
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hawkstride
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimedo 30 jul 2020 - 22:08

Ik heb Hawkstride en Oakpaw voor Sage en Silentpaw en Loudpaw voor Rudepaw? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
[TS] Nog meer schrijfpret Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimedo 30 jul 2020 - 22:53

Oeh heel graag! Doe ik Hawkstide en Silentpaw en jij Oakpaw en Loudpaw? C:
Tenzij je er geen 4 wilt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkstride
Member
[TS] Nog meer schrijfpret DPKsfdL
Miss F
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hawkstride
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimevr 31 jul 2020 - 8:16

Haha dat was wel mijn bedoeling! Maar heel graag (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
[TS] Nog meer schrijfpret Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimevr 31 jul 2020 - 12:21

Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkstride
Member
[TS] Nog meer schrijfpret DPKsfdL
Miss F
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hawkstride
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimeza 1 aug 2020 - 9:53

Thanks! Die van mij verschijnen wss morgen<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Barnpaw
Member
[TS] Nog meer schrijfpret Wtdr0a1
Dine <3
97
Actief
“When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.”

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimeza 1 aug 2020 - 10:21

Hey, ik heb Barnpaw voor je? Evt. Zelfs wel voor allebei, want hij heeft eigenlijk wat topicjes nodig. Hem in het kort: huge flirt. :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[TS] Nog meer schrijfpret Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimeza 1 aug 2020 - 17:10

Rudepaw x Daintywhiff?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
[TS] Nog meer schrijfpret Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimeza 1 aug 2020 - 22:12

@Dine, ik heb wel zin in beide! Maak jij die van Sagepaw en ik die van Rudepaw? C:
Edit: ik ga Rudepaw toch nog even laten, hij moet het Thunderpath over voor aan de RC grens te komen en die training heeft hij nog niet gehad (A)

@Beertje, yush! Ik wil wel maken bij de Boundaries ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
[TS] Nog meer schrijfpret Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Nog meer schrijfpret   [TS] Nog meer schrijfpret Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 23:39

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Nog meer schrijfpret
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: