[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunhalo
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Giphy
Ema
116
Actief
ʂųŋʂɧıŋɛ, ʂųŋʂɧıŋɛ
Ɩaɖybųgʂ ąῳąƙɛ!

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Sunhalo
BerichtOnderwerp: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimevr 31 jul 2020 - 13:50

Alright, het is tijd voor de zoveelste topic search ^^!
Deze keer is het niet voor specifiek één character maar voor al m'n chars waar ik nu in de mood voor zit.

Als eerste kandidaatje hebben we Sunkit, een kitten van 2 moons oud en één van de zovele cobrakits. Ik wil voor haar max 4 topics, want haar persoonlijkheid etc. is nog niet helemaal uitgewerkt.

Sun topics:

Als tweede kandidaat hebben we Salmonsight, een jonge RC warrior van 15 moons oud. Ze heeft last van lichtgevoeligheid en kan daarmee niet zien in het donker. Dus tijdens de regen/nacht moet ze binnenblijven, ik dacht ik deel dit gewoon eventjes mee, want ik wil niet dat je een topic aanmaakt met een storm in RC gebied want dan is ze technisch gezien blind xD
Voor haar zoek ik max 6 topics. Ook omdat haar persoonlijkheid nog in een twistje zit hier en daar ^^.

Salmon Topics:

Als derde kandidaat hebben we onze bekende Coacaze, een BC member van 21 moons oud. Hij is heel dom, irriteert anderen graag, mept anderen, etc. etc. Hij is zowat een lachertje ipv. een totale evil guy hehe, alhoewel hij toch zijn best doet om over te komen als een evil guy. Hij noemt zichzelf vaak Bosbes, omdat dat de letterlijke vertaling is van zijn naam.
Max topics: Open
Edit: Blijkbaar is Coa vlak na deze topic search in de gevangenis beland, dus alle topics die we met hem afspreken gebeuren voor deze drama. /b]

Coa's topics:

Als vierde kandidaat hebben we [b]Hollypaw
. Ze is een TC apprentice van 9 moons oud. Een van de therapie kitties van TC en zo voort hihi
Voor haar zoek ik max 5 topics. She needs a bit of love <3
Holly's topics:

Als vijfde kandidaat hebben we Fallenflight, een WC moor runner van 16-17 moons. Ze heeft wat familieprobleempjes gehad en treurt er soms nog over. Anders dan dit is ze een heel erg kalme kattin (meestal toch), heeft altijd wel een glimlachje op zelfs als ze wat verbergt en houdt heeeeel erg van de natuur. En van te jagen.
Max topics is 7 .
Fallen's topics:

En als laatste kandidaat hebben we onze verlegen reizeiger, Zahar! Hij is een rogue van 11 moons oud. Hij heeft een spraakprobleem en hij reist graag rond. Hij vindt het ergens niet heel erg aangenaam nieuwe katten te ontmoeten, maar als ze vriendelijk zijn, geeft hij ze wel een kans. De witte kater heeft ook heel wat verloren, z'n moeder en al z'n siblings. Hij heeft niemand meer over, en dat kwam allemaal door een storm. Zijn naam vertaald betekent suiker. De hoeveelheid topics die ik zoek voor dit ventje zijn max 6 topics.

Zahar's topics:



-Ema <3
Mijn andere chars zitten (nog) niet in mijn mood, maar daar zal binnenkort verandering in komen :3.


Laatst aangepast door Sunkit op vr 4 sep 2020 - 17:49; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimevr 31 jul 2020 - 14:10

Ik heb Tigerblaze (TC) voor alle characters die hier staan behalve Sunkit en Coacaze.
Tigera (BC) en Mystery (Rogue) voor Coacaze.
Moonrise (Rogue) voor Zahar.
Als je wilt Wolfkit (WC) voor Fallenflight.

Dan heb je dus voor alle characters topicjes behalve voor Sunkit. Kies maar met welke characters je een topicje wilt!

Groetjes,
Tijger!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunhalo
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Giphy
Ema
116
Actief
ʂųŋʂɧıŋɛ, ʂųŋʂɧıŋɛ
Ɩaɖybųgʂ ąῳąƙɛ!

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Sunhalo
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimevr 31 jul 2020 - 15:28

Tigerblaze x Holly is goed! Ik zal die zo dadelijk maken
Mystery x Coa is ook goed als jij maakt
Ik zal dan ook zo dadelijk een Wolf x Fallen maken
en dan kan jij nog een Moonrise x Zahar maken als je wil

Klik voor Fallen x Wolf

Klik voor Holly x Tiger
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkstride
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades DPKsfdL
Miss F
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hawkstride
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimeza 1 aug 2020 - 0:15

Sun x Spottedpaw
Salmon x Hawkstride
Coa x Copperpaw of Timberpaw
Holly x Copperpaw
Fallen x Frozenfall
Zahar x Oakpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 10:19

Terug naar boven Ga naar beneden
Snappingturtle
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Unknown
Ema
122
Actief
"Turtles aren't slow, they are just more patient with each step they take into the future"

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Snappingturtle
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 11:05

@hawkstride

Sun x Spotted is goed als jij die maakt
Salmon x Hawk zal ik wel maken UwU
Holly x Copper is goed als jij die maakt Yeet
Fallen x Frozen zal ik wel maken ^^
en dan maak jij nog eens Zahar x Oak

Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkstride
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades DPKsfdL
Miss F
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hawkstride
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 11:54

Prima!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallenflight
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Tenor
Ema
126
Actief
How can you pretend to know
The pain I've felt
spending everyday in the dark?
Living in the shadow cast
by my ever brighter
solar counterpart

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen [Moor Runner]
Fallenflight
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimedi 4 aug 2020 - 16:00

Terug naar boven Ga naar beneden
Barnpaw
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Wtdr0a1
Dine <3
97
Actief
“When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.”

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimedi 4 aug 2020 - 20:59

Ik ben Barnpaw nog voor je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunhalo
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Giphy
Ema
116
Actief
ʂųŋʂɧıŋɛ, ʂųŋʂɧıŋɛ
Ɩaɖybųgʂ ąῳąƙɛ!

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Sunhalo
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 12:00

@barnpaw

Dan keur ik Salmon x Barn wel goed! Ik zal het wel maken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Barnpaw
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Wtdr0a1
Dine <3
97
Actief
“When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.”

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 14:22

Sunkit schreef:
@barnpaw  

Dan keur ik Salmon x Barn wel goed! Ik zal het wel maken :3

Okay! Nice! Als je me wilt taggen kun je me op Discord ook vinden onder Dine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icesong
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades 5UzLAz
Tim
274
Actief
I'm searchin' for somethin' I can't find


CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icesong
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 17:18

Icesong x Hollypaw?

Zou het leuk vinden om Ice weer wat meer met katten om te laten gaan (ben heel lang inactief geweest vandaar)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zmeura
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Giphy
Ema
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 22 moons ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Zmeura
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 19:34

@icesong


Is goed hoor! Ik zal het topic wel maken samen met de andere topics die ik nog moet maken <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw"
StarClan
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Giphy
Ema
78
Actief
"Plants need water, light, soil and love"

CAT'S PROFILE
Age: {Ageless} 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimevr 7 aug 2020 - 13:55

Terug naar boven Ga naar beneden
Icesong
Member
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades 5UzLAz
Tim
274
Actief
I'm searchin' for somethin' I can't find


CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icesong
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades   [TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades Icon_minitimevr 7 aug 2020 - 14:31

Hollypaw\" schreef:
@barnpaw

klikje voor Salmon x Barn

@Icesong

klikje voor Holly x Ice


Nice! Heb gelijk gereageerd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Midnight Lullabies, Daylight Serenades
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: