The worst is yet to come. [Training]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The worst is yet to come. [Training]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedpaw,
Member
The worst is yet to come. [Training] DPKsfdL
Miss F
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedpaw,
BerichtOnderwerp: The worst is yet to come. [Training]   The worst is yet to come. [Training] Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 13:23

Met kwade stappen beende Spottedpaw ver voor haar nieuwe mentor uit. Dit had zij weer. Een arrogante kwal die haar mentor was. Iemand die vol was van zichzelf en duidelijk dacht dat hij het einde was. Als hij dacht dat Spottedpaw zou vallen voor zijn praatjes, dan zou hij nog van een ijskoude kermis thuis kunnen komen. Ze wist wat ze liever had: een mentor die haar verachtte om haar afkomst of iemand die zo was. Ze klemde haar kaken geïrriteerd op elkaar en kneep kort haar groene ogen dicht. Ze wenste nu al dat deze verschrikkelijke training gedaan was. Haar klauwen gleden in en uit hun hulzen en geïrriteerd zette ze haar laatste stappen, waarna ze zich omdraaide en met een demonstratief gebaar op haar kont ging zitten. Ze hoorde haar mentor al naderen en keek hem met een nijdige blik aan. “En wat gaan we vandaag voor een interessante training doen? Aangezien ik met de knapste, coolste tom cat te maken heb van de Clan moet het wel iets bijzonders zijn, of niet?” vroeg ze op een bitse, sarcastische toon aan hem.




+ @Snappingturtle
Terug naar boven Ga naar beneden
Snappingturtle
Member
The worst is yet to come. [Training] Unknown
Ema
122
Actief
"Turtles aren't slow, they are just more patient with each step they take into the future"

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Snappingturtle
BerichtOnderwerp: Re: The worst is yet to come. [Training]   The worst is yet to come. [Training] Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 14:41

Zijn apprentice liep al vooruit en hij ging achter haar aan, proberend walgelijke dingetjes op de grond te vermijden. Soms zou de grijze kater wensen dat de grond was gemaakt van wolken, lekker zacht, wit, niet vuil… Perfect. Maar die wereld bestond enkel in zijn kop. Spottedpaw vroeg hem welke Speciale training ze gingen doen. “Het eerste dat je moet weten is dat je vacht schoon moet zijn voor elke situatie, dus heb je je vacht gewassen? Zo niet, maakt het niet uit, dan gaan we verder maar dan raak ik je voor geen meter aan”, mauwde de warrior met een grijns, zijn groene ogen op haar oranje-zwarte vacht rustend. Schone vachten waren de nummer 1 belangrijkste ding dat ze moest leren, yes.


The worst is yet to come. [Training] Csnapp10
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw,
Member
The worst is yet to come. [Training] DPKsfdL
Miss F
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedpaw,
BerichtOnderwerp: Re: The worst is yet to come. [Training]   The worst is yet to come. [Training] Icon_minitimema 10 aug 2020 - 10:15

Spottedpaw deed tijdens de hele weg naar de plek waar ze moesten zijn geen tijd om over haar schouder te kijken en had dus ook niet in de gaten dat haar mentor obsessief bezig was met zijn poten zorgvuldig op de grond te plaatsen. Het kwam dan ook als een verrassing – of misschien ergens ook wel niet – aan dat vroeg of ze haar vacht had gewassen. Ze trok met haar oortje en keek hem voor een paar seconden strak aan. “Misschien was ik mijn vacht voor de komende trainingen wel niet meer,” bitste ze. “Het lijkt me namelijk hemels als je voor de rest van mijn leven van me afblijft.” StarClan, ging dit ooit nog de goede kant opgaan? “En als je nu niet met een serieuze training begint, dan ga ik naar Acornstar en vraag ik een nieuwe mentor aan. En dan geef ik ook mee hoe incapabel jij als mentor bent zodat je nooit meer een apprentice onder je hoede krijgt.” Haar groene ogen keken hem fel aan terwijl ze op zijn antwoord wachtte.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snappingturtle
Member
The worst is yet to come. [Training] Unknown
Ema
122
Actief
"Turtles aren't slow, they are just more patient with each step they take into the future"

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Snappingturtle
BerichtOnderwerp: Re: The worst is yet to come. [Training]   The worst is yet to come. [Training] Icon_minitimema 10 aug 2020 - 22:52

Zijn apprentice reageerde erg grof, erg gemeen. Misschien was schoonheid niet het belangrijkste, maar voor hem was het wel belangrijk. Als de apprentice er niets mee te maken wou hebben, dan kon hem dat niet schelen. Gewoon niet aanraken en alles zou prima verlopen. “Je hoeft niet zo grof te doen hoor”, begon de grijze kater een beetje gefrustreerd, hij was het niet gewend met boze katten om te gaan, maar nu leek het wel een verplichting te zijn. Thanks Acornstar, you made the 'perfect' mentor apprentice duo here. Zijn groene ogen staarden even naar een boom die gedeeltelijk bedekt zat met mos. “Schraap wat mos af van die boom daar”, beval de warrior toen met een strenge blik naar die boom. Nee, het was niet om haar poten vuil te maken voor zo grof te zijn, hij wilde haar een andere les leren. En als de apprentice weer koppig zou doen, dan kon het hem niet schelen, hij was de volwassene hier, hij was haar mentor en een apprentice diende te gehoorzamen. “En je stopt pas als ik het zeg


The worst is yet to come. [Training] Csnapp10
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw,
Member
The worst is yet to come. [Training] DPKsfdL
Miss F
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedpaw,
BerichtOnderwerp: Re: The worst is yet to come. [Training]   The worst is yet to come. [Training] Icon_minitimedo 13 aug 2020 - 18:57

“Dan geef jij me eens een serieuze training!” brieste ze kwaad. Was dit de straf die ze kreeg van Acornstar omdat haar vader een BloodClanner was? Dat ze één of andere debiele mentor kreeg die geen serieuze training kon geven zodat het langer zou duren eer dat ze warrior zou worden? Ze was immers al het buitenbeentje van de Clan en dat werd er nu niet beter op als ze later warrior zou worden dan haar andere leeftijdsgenoten. Ze keek hem met een ongelovige blik aan toen hij zijn opdracht gaf en pas na een poosje scheurde ze haar blik los. Woedend stampte ze van hem weg, waarna ze zich op haar achterpoten verhief en met haar scherpe nagels mos van de boom begon te schrapen. Dit deed ze echter zo hard dat één van haar nagels brak en het begon te bloeden, maar Spottedpaw voelde en zag er niks van. Ze was enkel bezig met haar eigen woede en over hoe oneerlijk het leven kon zijn. En of ze haar moeder misschien toch niet mee naar BloodClan had moeten volgen omdat de kans dat ze daar geaccepteerd werd waarschijnlijk groter was dan in haar eigen verdomde Clan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snappingturtle
Member
The worst is yet to come. [Training] Unknown
Ema
122
Actief
"Turtles aren't slow, they are just more patient with each step they take into the future"

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Snappingturtle
BerichtOnderwerp: Re: The worst is yet to come. [Training]   The worst is yet to come. [Training] Icon_minitimevr 14 aug 2020 - 13:19

De apprentice stampte erg boos van hem weg en begon het mos te schrapen. Hij ging naast haar staan alleen maar om te merken dat haar poot bloedde. Ergens wilde de grijze warrior haar stoppen, maar ergens moest ze nog een beetje meer mos schrapen om te voldoen. De woedende woorden van haar golfden nog steeds door zijn gedachten, het deed hem alleen maar voelen dat hij niet goed goed kon omgaan met apprentices. Kittens waren jong en klein en wisten niet veel dus die waren veel gemakkelijker. “Je mag stoppen met schrapen nu”, beval hij, een kalme blik op haar richtend. “Verzorg je poot. Het bloedt”. Een tel later merkte de kater zelf ook  een vuiltje op zijn poot en begon het te likken. Zijn grootste zorgen waren voor hemzelf en hem alleen.  Maar het was zijn apprentice- het was niet de bedoeling dat hij haar uit het oog verloor waarna ze vervolgens gewoon in de put des doods zou vallen. Dat mocht niet gebeuren.


The worst is yet to come. [Training] Csnapp10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The worst is yet to come. [Training]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: