dissolve me

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, 0°C - 18°C
Na een warme zomer, met veel prooi, worden het aantal jonge prooidieren weer minder. Ook de nazomer is zwoel, maar de ochtenden zijn fris. Al wordt het nog niet heel erg koud, waardoor er nog best wat kruiden te vinden zijn. Soms kan het weer ineens omslaan en waait en regent het dagen achter elkaar. Leaf-fall kondigt zichzelf aan.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
Founder
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

dissolve me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
dissolve me DPKsfdL
Kip
1191
Actief
✦When you push on glass, it's bound to break.
The more you squeeze, the more it slips away✦

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Airwisp
BerichtOnderwerp: dissolve me   dissolve me Icon_minitimeza 15 aug 2020 - 15:00

dissolve me Dbwcgfv-5fa8b263-d6c0-4ec1-82db-725dc3ab33c0.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvODdhZWNkNmEtODRkMy00MjJiLTk3NTgtMTQ5MTI1MzY1MTJlXC9kYndjZ2Z2LTVmYThiMjYzLWQ2YzAtNGVjMS04MmRiLTcyNWRjM2FiMzNjMC5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Met moeite probeerde ze haar lichaam stil te houden. Waarheid was dat ze aan het trillen van de zenuwen, nu ze hem had gevraagd mee te gaan om te spreken. Hopelijk zou hij het niet aan haar merken, hopelijk was het bos donker genoeg. Ze dacht dat ze sterk genoeg was om de minacht van iedereen op zich te nemen, om met haar ondervoeding en slaaptekort alsnog een gelukkig kind op te voeden. Maar ze was zelf amper nog een kind, en ondanks haar volwassen uitstraling was dat soms nog altijd zichtbaar. Met een rillerige zucht kwam ze tot stilstand een stukje buiten het kamp en draaide zich half naar hem om, terwijl ze de kater nog niet recht aan durfde te kijken. Hoe vaak ze de woorden wel niet had voorbedacht om op dit moment te zeggen, maar nu ze er daadwerkelijk was met hem tegenover zich, kon ze niets uitbrengen. Hoe begon je een dergelijk gesprek? Ze had geen idee of ze hem had verdoemd met haar leugen, of geholpen.

&Inkspots

dissolve me Airos1

Laatst aangepast door Airwisp op zo 27 sep 2020 - 15:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Inkspots
Member
dissolve me Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
230
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: dissolve me   dissolve me Icon_minitimema 31 aug 2020 - 23:08

Inkspots
Oh StarClan. Hij wist niet zo goed hoe hij zich moest voelen. Airwisp had aan hem gevraagd of hij mee wilde – praten. En alles in hem riep dat het niet goed zou gaan, dat dit geen fijn gesprek zou worden en dat hij beter weg kon gaan rennen en alles kon vergeten want dit zou niet goed eindigen. Maar toch kon hij haar niet laten stikken, niet na wat ze had gedaan. Ze liepen buiten het kamp en Ink liet haar lijden, liet haar bepalen waar ze naar toe wilde gaan. Shit, door die hele actie was zij haar hele vrijheid kwijt geraakt en wist hij niet zeker wat er uit haar bek zou komen. Had ze spijt? Wilde ze de waarheid weten die hij haar niet kon geven? Hij kon niet zomaar Settled verraden, immers. Ze stopte met lopen en Ink hield ook kalm halt. Ze keek half naar hem om en Ink’s oren ging iets geïnteresseerd naar voren, maar ze durfde hem niet aan te kijken. Dacht ze dat hij boos zou zijn op haar? Het was doodstil tussen hen en hij voelde de ongemakkelijkheid. StarClan dit zou toch niet het moment zijn dat ze zou bekennen ‘Hoi ik heb stiekem gevoelens voor je’ toch?? Oh nee dat wilde hij niet. Hij was gecharmeerd hoor! Maar nee, zelfs voor hem was ze iets te jong misschien. Maar er was natuurlijk ook een andere duidelijke reden waarom ze hem mee had kunnen nemen. Ink ademde even diep in, waarna hij zijn geel groene ogen op de poes richtte. ”Ik ben niet boos.” besloot hij dan toch maar te zeggen, de stilte tussen hen verbrekend. Hij moest oppassen met zijn woorden, maar hij meende het dat hij zei dat hij niet boos was op haar.
Airwisp

dissolve me Os212
Profiel bekijken
Airwisp
Member
dissolve me DPKsfdL
Kip
1191
Actief
✦When you push on glass, it's bound to break.
The more you squeeze, the more it slips away✦

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: dissolve me   dissolve me Icon_minitimeGisteren om 22:34

dissolve me Dbwcgfv-5fa8b263-d6c0-4ec1-82db-725dc3ab33c0.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvODdhZWNkNmEtODRkMy00MjJiLTk3NTgtMTQ5MTI1MzY1MTJlXC9kYndjZ2Z2LTVmYThiMjYzLWQ2YzAtNGVjMS04MmRiLTcyNWRjM2FiMzNjMC5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Hij was de eerste die hun ijzige stilte wist te verbreken en zijn woorden haalden een loodzware last van haar schouders. Een zachte zucht van opluchting verliet haar mond en toen ze hem aan keek waren haar normaal harde gele ogen gevuld van een breekbare dankbaarheid. "Ik-" ze slikte en rechtte haar rug, zichzelf corrigerend. "Ik weet niet precies wat er speelt, maar ik heb het nooit gedaan om het jou moeilijk te maken," even slikte ze en keek hem aan in zijn groene ogen. Ze voelde zich schuldig. Meer tegenover hem dan Settled, die haar verteld had welke rol hij speelde. Zover ze kon zien was hij hier enkel ingerold, had het op zich genomen om misschien een vriend, misschien een wanhopige jonge moeder te helpen. Wat voor belang had hij erbij? Ze wilde het hem vragen, maar durfde het uiteindelijk niet. "Wat ik wil zeggen is, ehm, dat het me spijt, voor jou," het was de waarheid. Ze voelde zich slecht tegenover hem, zou hem het nooit zonder reden aan hebben gedaan. En toch, zou ze het opnieuw doen. Inkspots leek haar een goede kater, eerlijk en vriendelijk, maar hoe erg zeer het ook deed, ze zou hem alles opnieuw aan doen als het haar zoontje zou helpen.

dissolve me Airos1
Profiel bekijken

dissolve me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: