dissolve me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 dissolve me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
dissolve me DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: dissolve me   dissolve me Icon_minitimeza 15 aug 2020 - 15:00


dissolve me Dbwcgfv-5fa8b263-d6c0-4ec1-82db-725dc3ab33c0.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvODdhZWNkNmEtODRkMy00MjJiLTk3NTgtMTQ5MTI1MzY1MTJlXC9kYndjZ2Z2LTVmYThiMjYzLWQ2YzAtNGVjMS04MmRiLTcyNWRjM2FiMzNjMC5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Met moeite probeerde ze haar lichaam stil te houden. Waarheid was dat ze aan het trillen van de zenuwen, nu ze hem had gevraagd mee te gaan om te spreken. Hopelijk zou hij het niet aan haar merken, hopelijk was het bos donker genoeg. Ze dacht dat ze sterk genoeg was om de minacht van iedereen op zich te nemen, om met haar ondervoeding en slaaptekort alsnog een gelukkig kind op te voeden. Maar ze was zelf amper nog een kind, en ondanks haar volwassen uitstraling was dat soms nog altijd zichtbaar. Met een rillerige zucht kwam ze tot stilstand een stukje buiten het kamp en draaide zich half naar hem om, terwijl ze de kater nog niet recht aan durfde te kijken. Hoe vaak ze de woorden wel niet had voorbedacht om op dit moment te zeggen, maar nu ze er daadwerkelijk was met hem tegenover zich, kon ze niets uitbrengen. Hoe begon je een dergelijk gesprek? Ze had geen idee of ze hem had verdoemd met haar leugen, of geholpen.

&Inkspots




dissolve me Airos22


Laatst aangepast door Airwisp op zo 27 sep 2020 - 15:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
dissolve me Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: dissolve me   dissolve me Icon_minitimema 31 aug 2020 - 23:08


Inkspots
Oh StarClan. Hij wist niet zo goed hoe hij zich moest voelen. Airwisp had aan hem gevraagd of hij mee wilde – praten. En alles in hem riep dat het niet goed zou gaan, dat dit geen fijn gesprek zou worden en dat hij beter weg kon gaan rennen en alles kon vergeten want dit zou niet goed eindigen. Maar toch kon hij haar niet laten stikken, niet na wat ze had gedaan. Ze liepen buiten het kamp en Ink liet haar lijden, liet haar bepalen waar ze naar toe wilde gaan. Shit, door die hele actie was zij haar hele vrijheid kwijt geraakt en wist hij niet zeker wat er uit haar bek zou komen. Had ze spijt? Wilde ze de waarheid weten die hij haar niet kon geven? Hij kon niet zomaar Settled verraden, immers. Ze stopte met lopen en Ink hield ook kalm halt. Ze keek half naar hem om en Ink’s oren ging iets geïnteresseerd naar voren, maar ze durfde hem niet aan te kijken. Dacht ze dat hij boos zou zijn op haar? Het was doodstil tussen hen en hij voelde de ongemakkelijkheid. StarClan dit zou toch niet het moment zijn dat ze zou bekennen ‘Hoi ik heb stiekem gevoelens voor je’ toch?? Oh nee dat wilde hij niet. Hij was gecharmeerd hoor! Maar nee, zelfs voor hem was ze iets te jong misschien. Maar er was natuurlijk ook een andere duidelijke reden waarom ze hem mee had kunnen nemen. Ink ademde even diep in, waarna hij zijn geel groene ogen op de poes richtte. ”Ik ben niet boos.” besloot hij dan toch maar te zeggen, de stilte tussen hen verbrekend. Hij moest oppassen met zijn woorden, maar hij meende het dat hij zei dat hij niet boos was op haar.
Airwisp


dissolve me Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
dissolve me DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: dissolve me   dissolve me Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 22:34


dissolve me Dbwcgfv-5fa8b263-d6c0-4ec1-82db-725dc3ab33c0.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvODdhZWNkNmEtODRkMy00MjJiLTk3NTgtMTQ5MTI1MzY1MTJlXC9kYndjZ2Z2LTVmYThiMjYzLWQ2YzAtNGVjMS04MmRiLTcyNWRjM2FiMzNjMC5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Hij was de eerste die hun ijzige stilte wist te verbreken en zijn woorden haalden een loodzware last van haar schouders. Een zachte zucht van opluchting verliet haar mond en toen ze hem aan keek waren haar normaal harde gele ogen gevuld van een breekbare dankbaarheid. "Ik-" ze slikte en rechtte haar rug, zichzelf corrigerend. "Ik weet niet precies wat er speelt, maar ik heb het nooit gedaan om het jou moeilijk te maken," even slikte ze en keek hem aan in zijn groene ogen. Ze voelde zich schuldig. Meer tegenover hem dan Settled, die haar verteld had welke rol hij speelde. Zover ze kon zien was hij hier enkel ingerold, had het op zich genomen om misschien een vriend, misschien een wanhopige jonge moeder te helpen. Wat voor belang had hij erbij? Ze wilde het hem vragen, maar durfde het uiteindelijk niet. "Wat ik wil zeggen is, ehm, dat het me spijt, voor jou," het was de waarheid. Ze voelde zich slecht tegenover hem, zou hem het nooit zonder reden aan hebben gedaan. En toch, zou ze het opnieuw doen. Inkspots leek haar een goede kater, eerlijk en vriendelijk, maar hoe erg zeer het ook deed, ze zou hem alles opnieuw aan doen als het haar zoontje zou helpen.




dissolve me Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
dissolve me Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: dissolve me   dissolve me Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 17:48


Inkspots
Hij kon haar niks kwalijk nemen. Totaal niet, misschien was hij haar nog wel een beetje dankbaar ook. Maar met zijn woorden zag hij ook meteen dat de poes zich meer begon te ontspannen en verliet er een opgeluchte zucht haar mond. Hij had er natuurlijk niet op gerekend, dat hij opeens nog een kitten erbij had en een.. poes die hij had bezwangerd. Maar op dit moment maakte hem dat ook niet uit. Één kitten meer of minder… en uiteindelijk hoefden ze geen leugen te verzinnen over een poes. ”Ik-“ begon de poes, waardoor Ink met zijn oortjes draaide en zich meer naar haar toe draaide. ”Ik weet niet precies wat er speelt, maar ik heb het nooit gedaan om het jou moeilijk te maken,” klonk er van de poes af, waarna ze hem in zijn ogen aan keek. Hij kon wel zien hoe moeilijk het voor haar was en dat ze hem er oprecht niet in mee had willen sleuren leek het wel, maar goed. Zonder haar had hij ook diep in de problemen gezeten. ”Wat ik wil zeggen is, ehm, dat het me spijt, voor jou,” Hij moest hier toch wel iets op fronsen. Het was duidelijk dat ze wel iets wist, waarschijnlijk had Settled haar wel een deel van de waarheid verteld, maar hoeveel was hem ook niet duidelijk. Hij liet een zucht zachtjes ontsnappen, waarna hij haar kalm aan keek. ”Ik zou je moeten bedanken, eerlijk.” sprak hij tegen haar, want dat was het ook gewoon. Het was sowieso idioot van hem om de kittens op zich te nemen, maar hij wilde de jonge kater gewoon niet.. niet al zo zien falen. En als hij eerlijk was dan zou Acorn het ook niet aan gekund hebben als zijn deputy hier iets mee te maken zou hebben gehad. ”Ik had de kittens hoe dan ook op me genomen.. maar dit maakte het iets makkelijker. In ieder geval, het zorgde ervoor dat eh, er geen intense straf op me gegooid werd of zelfs verbanning.” sprak hij met een zachte, maar toch ook wel warme glimlach. De poes moest zich daar echt niet schuldig over voelen hoor, totaal niet. ”Het spijt me meer.. voor jou. Dat je er zoveel problemen door kreeg…” ze zou nu immers altijd een soort reputatie hebben binnen ShadowClan, terwijl dat anders misschien mee was gevallen.
Air


dissolve me Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
dissolve me DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: dissolve me   dissolve me Icon_minitimedo 26 nov 2020 - 0:32


dissolve me Dbwcgfv-5fa8b263-d6c0-4ec1-82db-725dc3ab33c0.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvODdhZWNkNmEtODRkMy00MjJiLTk3NTgtMTQ5MTI1MzY1MTJlXC9kYndjZ2Z2LTVmYThiMjYzLWQ2YzAtNGVjMS04MmRiLTcyNWRjM2FiMzNjMC5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
De puzzelstukjes kwamen langzaam samen, samen tot een geheel dat de bende die er was geweest meer op orde bracht. Bijna durfde ze opgelucht adem te halen, maar zo naïef was ze niet meer. Niet alles was opeens goed. Haar echte zoontje was dood, en de ander afgezonderd. Haar leven was vergooid, maar ze wist dat ze niemand anders daarop kon pinnen behalve haar domme, naïeve zelf. Ze zou Cobra zijn ogen uitklauwen en aan haar kind voeren, maar Acornstar had dat klusje al geklaard. Het was een wrang, bitter idee; maar als Cobra nog had geleefd en Shadowclan nog onder de tirannie van bloodclan stond, was haar uitzicht een stuk positiever geweest.

Ze schudde zachtjes, haast onmerkbaar haar kop. Ze haatte zijn sympathie, immers verdiende ze er niets van. Ze had niets voor hem gedaan, hij was degene die zich hierin had gerold. Ja, er was nog één essentieel stukje van de puzzel dat ontbrak; wat was zijn belang hierbij? Haar ogen gele ogen gleden naar Inkspots af en tegenstrijdige gedachtes spookten in haar hoofd. Het zou goed zijn voor Adderkit om een vader te hebben, Inkspots leek een goede kater. Ze wist niet of ze zich ooit echt weer met een kater in wilde laten, maar zou het haar niet goed doen? Zou hij het willen, wanneer ze zichzelf naar hem open stelde? De kinderen waren er al, bedacht ze schampertjes. Alleen Carameltwirl was het probleem, samen met het feit dat ze niet dacht dat hij haar zou zien zitten. De poes zuchtte onhoorbaar, niet zeker of ze zichzelf nog zo ver kon pushen. Maar het zou goed zijn voor Adderkit... "Je hoeft me nergens voor te bedanken, Inkspots," een koud verdriet drong door in haar stem. "Maar, als ik je een ding mag vragen... Waarom..?" ze opperde het uiterst voorzichtig, alsof ze over glasscherven liep. Ze wilde hem niet wegjagen of tegen de haren in strijken, ze had hem nodig. "Settleddust heeft het mij verteld, dat ze van hem zijn,"




dissolve me Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
dissolve me Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: dissolve me   dissolve me Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 23:19

Inkspots
Natuurlijk had hij in een andere situatie misschien wel heel anders gereageerd, had hij er niet in meegespeeld om zijn reputatie. Maar goed, dit kwam beter voor hem uit dan anders. Als zij niet naar voren was gestapt dan.. dan was er een hoge kans dat Acorn hem misschien wel de clan had uitgetrapt. En dat was natuurlijk, eh, ja, lastig geweest. Niet dat hij niet dacht dat Settled het niet voor hem had kunnen regelen, maar er was alsnog een kans geweest dat Acorn voor zijn eigen conclusie zou gaan en niet zou gaan luisteren naar een kersverse en jonge deputy. "Je hoeft me nergens voor te bedanken Inkspots," klonk er van de poes af, al was er duidelijk een verdrietige toon in haar stem te horen. Misschien vond zij dat niet maar.. voor hem was het het redden van zijn leven geweest ongeveer. "Maar, als ik je een ding mag vragen... Waarom..?" Hij draaide even met zijn oren. Ja... waarom? Dat vraagt hij zichzelf ook soms nog eens. "Settleddust heeft het mij verteld, dat ze van hem zijn," Hij dacht het al. Hij kon soms wel eens een beetje goofy overkomen, maar hij had echt wel door wat er allemaal een beetje speelde soms. Hij knikte even kort, begrijpelijk, waarna een zachte zucht zijn mond verliet. "Eerlijk? Er zijn meerdere redenen." sprak hij eerlijk tegen haar, zoals hij vaak was. Bijna nooit had hij zo'n geheim hoeven te bewaren in zijn leven, bijna nooit was er dit aan de hand geweest voor hem. Dit was ook niks voor hem, iemand die altijd zo twijfelachtig was om kittens te nemen. "Acornstar zou gek geworden zijn als zijn kersverse deputy kittens bleek te hebben met.. een onbekende." sprak hij met een zacht knikje. Dat was zeker één van de redenen geweest. Want ja, het was een heel verschil of je deputy net na het hele gedoe met Tallstar ook nog eens kittens van butien de clan zou krijgen. "En... ik weet niet, Settled is nog zo jong. Nog vol hoop, denk ik. De toekomst van de Clan. Hij heeft een fout gemaakt en Starclan mag hopen dat hij ervan geleerd heeft..." sprak hij met een zacht zuchtje terwijl hij zijn kopje schudde. "... maar ik zie in hem toch echt wel een kater die later de clan kan leiden. Als door dit te doen hij daar nog steeds de kans voor heeft? Dan doe ik dat." Het was totaal niet omdat hij kittens wilde, dat mocht Air ook best weten. Het was ook niet echt een geheim geweest binnen de clan dat hij niet zomaar aanboden accepteren om partners te worden of kittens te krijgen. "En.. ik mag hem. We hebben een beetje een haat-liefde relatie maar op t einde weten we toch allebei dat we op elkaar kunnen bouwen. Hoop ik." Sprak hij met een zacht lachje tegen de grijze poes. Hij zou daar niet om liegen, ondanks dat ze elkaar wel eens aan het afsnauwen waren, waren ze toch wel matties. Soortvan. "Waarom heb jij het gedaan? Als het niet te persoonlijk is. Ik had al soortvan op een verbanning zitten te wachten bij mij." sprak hij met een licht droog lachje, maar iets wat hij wel meende. Vooral met de staat waar Acorn er op dat moment in zat.

EL4A


dissolve me Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
dissolve me DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: dissolve me   dissolve me Icon_minitimema 18 jan 2021 - 20:14


dissolve me Dbwcgfv-5fa8b263-d6c0-4ec1-82db-725dc3ab33c0.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvODdhZWNkNmEtODRkMy00MjJiLTk3NTgtMTQ5MTI1MzY1MTJlXC9kYndjZ2Z2LTVmYThiMjYzLWQ2YzAtNGVjMS04MmRiLTcyNWRjM2FiMzNjMC5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Even dacht ze dat ze op zijn tenen had getrapt, maar de kater keek enkel bedachtzaam omhoog en gaf toen antwoord. Haar grijze oren stonden zijn richting op en namen ieder woord op. Van iedere andere kat zou ze hebben getwijfeld, met een frons zijn gaan graven naar zijn achterliggende redenen... Maar Inkspots leek oprecht. De kater was geen leugenaar, en hij had duidelijk zijn hart op de juiste plek. De poes slikte en wist dat niemand dat ooit over haar zou kunnen zeggen. Maar dat was oké, uiteindelijk. Zolang hij maar gelukkig was, zolang ze Adderkit kon zien lachen - zou zij dat ook nog kunnen. "Je moet veel om hem geven," er lag een lichte suggestie in haar stem, al was hij nog zo vaag. Zou hij dit echt enkel gedaan hebben uit vriendschap? Immers had Inkspots genoeg poezen aan zijn voeten liggen, en hij besloot mogelijk zijn toekomst op het spel te zetten voor een vriend. Op zijn volgende woorden twijfelde ze slechts een fractie van een seconde, maar haar keuze was snel gemaakt. "Ik weet niet wie de vader is van Adderkit," mompelde ze met enige schaamte. "Ik dacht... Als ik dit deed, dat ze dan een vader zouden hebben, en ik daarmee ook twee weerloze kittens een soort toekomst kon geven," een zucht rolde over haar lippen. "Ik had niet verwacht dat Acornstar... Deze keuze zou maken," Inkspots had een goed hart, zelfs een blinde zou dat kunnen zien. Maar ze had iets om boven Settleddust zijn hoofd te hangen, niet boven dat van Inkspots. Zijn goede hart was niet garantie genoeg. "Inkspots ik weet dat ik je niets zou mogen vragen, maar toch... Zou je eens in de zoveel tijd gedag aan Adderkit willen zeggen ook? Hij... Is wat eenzaam soms, ik denk dat hij het zou waarderen. Hij is er van overtuigd dat jij zijn echte vader bent,"



dissolve me Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
dissolve me Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: dissolve me   dissolve me Icon_minitimezo 21 feb 2021 - 0:36

Inkspots
Door haar, door Airwisp had Acornstar nog enige vertrouwen in hem. Als hij niet de clan uit was gegooid, tenminste. Dat had hem ook nog maar zo kunnen gebeuren. Al hield hij Acorn wel met een schuin oog in de gaten soms en ja, misschien probeerde hij ook wel een beetje goed om de vader echt uit te hangen en goed zijn best te doen zodat Acorn geen argwaan kreeg. Of naja, in ieder geval niet te hard zijn best want dat was anders ook weer verdacht. "Je moet veel om hem geven," Was dat.. een suggestieve toon in haar stem? Wat moest hij daar op zeggen? Hij gaf wel inderdaad veel om de kater, maar op die manier? Ergens zou hij er heel hard om kunnen lachen. Een geamuseerde snuif kwam er dan ook wel uit. "Ja, dat zou je wel kunnen zeggen." sprak hij met een zachte grinnik. Maar niet op die manier. Eerder als een broertje waar hij een goede band mee had. Familie. Dat meer. "Ik weet niet wie de vader is van Adderkit," klonk er van de poes af, waarop hij even met zijn oortjes draaide. Oh.. Dat moest vast moeilijk zijn dan? Hij had nooit echt de poes gezien als iemand.. die veel met katers de bosjes in dook, maar blijkbaar was hij daar verkeerd in als ze niet wist wie de vader was. "Ik dacht... Als ik dit deed, dat ze dan ee nvader zouden hebben, en ik daarmee ook twe weerloze kittens een soort toekomst kon geven," klonk er waarna een zucht over de lippen van de poes rolde en Ink haar dankbaar aan keek. Zonder haar had hij echt in de diepe stront gezeten, dat was zeker. "Ik had niet verwacht dat Acornstar... Deze keuze zou maken," Hij liet zijn oren daarop iets hangen. "Het.. verbaasde me niet heel erg.. na alles." sprak hij eerlijk. Hij had gezien hoe de kater waar hij regelmatig mee had gesproken beetje bij beetje meer neer spiraalde. Negatief. "Maar.. ik ben je dankbaar, echt." sprak hij zachtjes met een warme glimlach. "En ook namens Dimkit en Tidekit, die zijn je ook zo dankbaar." Ondanks dat jij ervoor gestraft was. Iets wat hij erg vond voor haar. "Inkspots ik weet dat ik je niets zou mogen vragen, maar toch... Zou je eens in de zoveel tijd gedag aan Adderkit willen zeggen ook? Hij... Is wat eenzaam soms, ik denk dat hij het zou waarderen. Hij is er van overtuigd dat jij zijn echte vader bent," Zijn oren kwamen iets omhoog, waarna hij even slikte. Drie kittens. Ach, hij kon twee ook aan, toch? "Natuurlijk," sprak hij met een zachte glimlach tegen de poes. "Ik weet dat het later.. moeilijker gaat worden maar.. Als je wilt ben ik net zoveel de vader voor Adder als dat ik voor Dim en Tide ben. Hij zal voor mij niet buiten de boot vallen, ik wist alleen niet.. of jij dat ook wilde, snap je?" sprak hij met een zacht lachje. Hij had het een beetje ongemakkelijk gevonden en geloof hem, Ink vond dingen niet zo snel ongemakkelijk.

EL4A


dissolve me Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
 
dissolve me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: