[KS] Lost and found and very loved



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] Lost and found and very loved

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossom •
Member
[KS] Lost and found and very loved DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimevr 21 aug 2020 - 19:03

Blossom heeft twee kittens gevonden op de Highlands die zijn achtergelaten door de moeder. Uiteraard gaat ze die niet achterlaten.. Ze weet immers zelf heel goed hoe het is om achtergelaten te zijn en om alleen te zijn. Haar hart breekt dus voor deze twee kleintjes en ze neemt ze mee terug naar de tribe. Blossom zal ze adopteren als haar eigen kittens en voor ze zorgen.

Nu zoek ik spelers voor deze twee kittens. Ze zullen tribe namen krijgen in de vroege ochtend op de Highlands en dus vernoemd zijn naar dingen die Blossom ziet! Denk bijvoorbeeld aan 'Heather', 'Bird', 'Meadow', 'Grouse', 'Pine', 'Cliff', 'Ravine', 'Crag', 'Puffin', 'Tern' of 'Marten'. Aangezien ze gevonden zijn, moeten ze eerst nog on trial (en rogue zijn). Het kan dus zijn dat Blossom ze weg moet brengen. (Maar dat hopen we niet).

Het zijn dus twee kittens! Ik wilde met een weekje kiezen, dus ik hoef geen uitgebreide, hele fancy aanmeldingen. Ik wil wel graag een beetje weten wat de planning met de kittens is, aangezien ik nog niet weet of Blossom gesteriliseerd is en dit misschien haar enige kittens zullen zijn dus!

xx Babs

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[KS] Lost and found and very loved DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimevr 21 aug 2020 - 19:50

Naam: Pine needles dusting the ground (Pine)
Gender: She-cat
Uiterlijk: Blue cat with amber eyes
pictures:
Persoonlijkheid:
Adventurous - Afraid of being abandoned - Caring - Clingy - Loyal - Doesn't trust easily
Pine zal het avontuurlijke type zijn en zal dan ook graag op ontdekking uit willen vaak. Helaas heeft ze wel wat overgehouden aan het feit dat ze achtergelaten is terwijl ze jong was, ondanks dat ze zich dit niet meer zo goed zal herinneren. Hierdoor is ze bang om in de steek gelaten te worden en zal ze eenmaal ze iemand vertrouwt ook echt aan diegene blijven 'plakken' om zo maar te zeggen. Ze zal ook niet heel snel anderen vertrouwen doordat ze achtergelaten is, maar eenmaal ze dit wel doet, is ze zeer loyaal en zal ze ook alles voor je willen doen.
Plannen: Gezien ze bang is om weer in de steek gelaten zie ik haar voor me als een kat die wat afstandelijk is van de rest van de tribe en misschien een of twee goede vrienden heeft waar ze dan ook constant bij te vinden zal zijn, misschien wel tot irritatie van die vrienden. Eventueel is het een mogelijkheid dat ze een keer verraden wordt door iemand die zij ziet als een goede vriend, maar het omgekeerd eigenlijk helemaal niet zo is en dan door haar clingyness kan deze kat genoeg van haar krijgen. Dit kan ervoor zorgen dat ze zich volledig afzondert of zich juist extra hard gaat vastklampen aan een kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
[KS] Lost and found and very loved DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimevr 21 aug 2020 - 21:26

Mountains,
according to the angle of view, the season, the time of day, the beholder’s frame of mind, or any one thing, can effectively change their appearance. Thus, it is essential to recognize that we can never know more than one side, one small aspect of a mountain.
Naam: Ravine Sparkling with Water (at Dawn) [Ravine]
Reden: In elke ravijn zit er immers wel wat water, een klein stroompje, beekje of rivier, en dit zal prachtig sprankelen in het ochtendlicht. Dit is een manier om de naam te begrijpen, de andere manier gaat over de kracht achter het water in een dieper ravijn, dit is namelijk zeer sterk waardoor het water gaat bruisen. Deze kracht heeft deze kattin dan ook vanbinnen duidelijk aanwezig, anders had ze het nooit overleefd.
Geslacht: Kattin (vrouwelijk)
Bloedlijn: Onbekend
Seksualiteit: Hetero (onbekend)

You could climb to the top of the world and jump into the deepest of ravines, but if you don’t have someone to share it with you’ll always be looking back.

Vachtkleur Zilver
Vachtpatroon Gestreept
Vachtlengte Halflang tot lang
Oogkleur Geel  
Neus Bruin
Pootkussentjes Bruin
Bouw Stevig
Poten Stevig, lang
Staart Pluimstaart, relatief lang
Klauwen Normaal

Extra: Ravine heeft best lange snorharen
Geur: Honing, heide, regen
Stem: Luid, licht, helder en koel
Littekens: Nog geen
Faceclaim Sterlingsilvercat @instagram

Ravine heeft de bouw van een Cave Guard, zeker als ze volgroeid is waardoor ze als ze in de Tribe geaccepteerd zou worden deze rang waarschijnlijk uiteindelijk zal krijgen. Ze draagt een dichte, zachte zilveren vacht met dikke strepen, welke dunner en sierlijker worden richting haar gezicht. Haar neusbrug is een bruinige kleur, en haar ogen zijn een scherpe gele kleur, waardoor ze een wat felle uitstraling kan krijgen als ze haar blik iets te lang op een punt houdt. Ze heeft een prachtige pluimstaart die de rest van haar lichaam wat sierlijker en vrouwelijker maakt. Haar vacht zal uiteindelijk uitgroeien tot halflang tot lang al is deze als kitten voornamelijk kort en pluizig.


The mountains are calling, and I must go.

Positieve karaktereigenschappen: Sociaal, Bescheiden, Gehoorzaam
Neutrale karaktereigenschappen: Aanpassend, Expressief, Doorzetter
Negatieve karaktereigenschappen: Veranderlijk, Gevoelig, Gesloten

Houd van: Blossom, Familie, Knuffelen, Aandacht
Houd niet van: Honger, Donker
Angsten:  Honger lijden, Verlaten worden, Niet goed genoeg zijn, Straf krijgen en zich misdragen

Trivia:
- Draagt vaak een gesloten blik, enkel in de diepte van haar gele ogen is soms een hint aan emotie te zien
- Praat niet graag over haar gevoelens, en kropt deze dan ook te vaak op
- Heeft een hekel aan plotselinge weersveranderingen


Ravine is een zeer sociale jonge dame. Ze uit haar onzekerheid door altijd in het middelpunt te willen gaan staan, door er voor te zorgen dat ze niet vergeten kan worden. Doordat ze moeite heeft om alleen te staan, maakt ze zoveel mogelijk vrienden. Dit zorgt er wel voor dat ze meestal oppervlakkige banden aan gaat in plaats van de diepe die ze eigenlijk wenst en nodig heeft. Ravine is daarnaast een bescheiden kattin, ze pronkt niet graag met haar talenten en wilt graag andere ophalen, in plaats van zwak laten voelen. Dit is ook een direct gevolg van het feit dat ze verlaten was. Immers wenst ze niemand dezelfde gevoelens toe. Ravine heeft de angst dat als ze teveel van anderen vraagt, ze haar op den duur in de steek zullen laten. Dit zorgt ervoor dat ze zeer gehoorzaam is tot op het ongezonde af. Ze durft dan ook geen hulp op te eisen of zich te misdragen.

Ravine kan zich voor haar leeftijd best goed aanpassen aan anderen maar ook aan de situatie. Ze kan het zo goed dat ze voor elke kat wellicht een ander masker en persoonlijkheid op lijkt te zetten. Immers is ze ergens bang anders niet geaccepteerd te worden, het gevolg is dat ze daadwerkelijke acceptatie mist omdat ze nooit haar oprechte zelf toont. Dit zal een groots gemis voor haar zijn. Ravine is een redelijk expressief karakter, omdat ze bang is vergeten te worden en door zo leuk mogelijk te zijn probeerd voldoende aandacht te krijgen zonder dat ze er direct om vraagt en te hangerig wordt. Al zal ze in het begin zeer zeker iets aan Blossom kleven. Ravine geeft niet snel op en heeft de mentaliteit van een echte doorzetter dit is dan ook de reden waarom ze levend gevonden is en niet dood. Ook zorgt haar doorzettingsvermogen ervoor dat ze best goed en snel lijkt te leren. Dit kan zeker positief op haar werken wanneer ze To-be wordt.

Ravine is door haar verleden wel erg veranderlijk geworden, zo erg zelfs dat ze haarzelf uit het oog kan verliezen. Ze is bang om niet leuk genoeg gevonden te worden, en probeerd zich daardoor aan elke kat aan te passen, waardoor ze soms ook een tikkeltje levensmoe kan raken. Stiekem is Ravine super gevoelig aangelegd, echter zijn in haar ogen de emoties wat ervoor zorgt dat ze in de steek gelaten kan worden, waardoor ze erover weigert te praten. Dit kan haar best moeilijk maken in communicatie. Het is wel zo dat ze met tijd zich wel kan openen, als ze een kat echt leert vertrouwen. Haar gesloten persoonlijkheid is een direct gevolg van haar verleden en maakt het haar veel lastiger om het juiste te doen en dat is haar ware zelf te tonen. In de RPG zal dit natuurlijk verder ontwikkelen en zullen wellicht een paar katten tot haar door leren dringen.



Climb the mountains and get their good tidings. Nature's peace will flow into you as sunshine flows into trees.

De plannen met deze jonge kattin zijn dat ze bijzonder gehecht zal raken aan haar tweede familie. Ze probeert dan ook heel erg in de groep te kunnen vallen, omdat ze ergens toch wel onzeker is en zal waarschijnlijk zeer zeker in het begin erg aan Blossom kleven, omdat dit degene is die haar in bescherming heeft genomen en welke ze zeer vertrouwd. Ze is best outgoing, omdat ze het gevoel heeft dat ze sociaal moet zijn om leuk te worden gevonden en draagt zodoende vaak ook wel een beetje een masker om maar niet teveel te worden voor anderen. Ze doet dan ook altijd haar best om geen problemen op het bord van anderen te schuiven. Dit alles kan natuurlijk heel wat plotjes met zich mee brengen omdat ze mentaal dus wat apart in elkaar steekt en dit gedurende haar leven waarschijnlijk verder ontwikkeld kan worden.

Every mountain top is within reach if you just keep climbing.

Ik heb natuurlijk al een jonge kat in de Tribe maar hiervan is de biologische familie niet actief. Dit is zeer jammer omdat ik er erg van houd om met familie te kunnen RPG-en. Natuurlijk is Day wel actief, want Floriske speelt Day geweldig, maar de siblings worden niet echt bespeeld, en dat zijn natuurlijk zeer leuke banden. Daarnaast merk ik gewoon dat ik erg makkelijk in de Tribe post tegenwoordig omdat ik eindelijk de goede sfeer te pakken heb, en wil ik dolgraag een kitten met een leuk verhaal erachter, en ik weet gewoon dat jij met geweldige ideeën kan komen. Ook ben ik gewoon fan van al je karakters, en heb ik op dit moment echt inspiratie van hier tot verwegistan. Dit wil ik dan ook graag uitten met dit karakter! Ik weet dat ik op dit moment bij meerdere searches aangemeld staat, en zal dan ook in staat zijn om meerdere karakters erbij actief te nemen. Momenteel ben ik wellicht wat minder bezig met posten, maar dit is vooral omdat ik teveel inspiratie heb, in plaats van te weinig. Ik hoop deze kans te krijgen, maar mocht ik het niet worden ga ik dit sowieso volgen.

Liefs,
Butter
Tag // Words // Notes


Laatst aangepast door Flutterkit op wo 26 aug 2020 - 22:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnkit"
Member
[KS] Lost and found and very loved DPKsfdL
Sofie
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Dawnkit
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimema 24 aug 2020 - 18:55

Name: Marten Crawling Through The Meadows

Task: Prey Hunter

Gender: Tomcat

Name Explanation: Toen Blossom met de kittens over de heide liep zag ze een marter met twee jonkies door de heide kruipen, waar zij zich in herkende. Aangezien Marten de slanke en snelle bouw van een marter heeft, de zelfde bruine vachtkleur en erg schuw was net zoals de marter, was dit de perfecte naam voor hem.

Look: Marten is een bruine tabby met een lichtere buik en kin. Hij heeft een dikke, zachte vacht en is erg slank en snel. De kat heeft geelgroene ogen en een pluimstaart.

Personality: Marten is een behulpzame en aardige kat. Hij is dapper en zal zijn familie en tribe beschermen. De kat is niet snel bang, erg eigenwijs en avontuurlijk. Hij is wel bang om er niet bij te horen, de kitten is niet in de tribe geboren en is bang dat iedereen hem en zijn broer/zus gek vind en geen vrienden wil worden. Soms kan hij gemeen doen, of eigenwijs zijn, maar vanbinnen is hij een hele lieve kater. Marten wil graag de beste zijn en is erg ambitieus. Hij is snel en heeft goede oren en ogen, een erg goede jager dus, Maar hij is gewoon niet perfect. Iets wat hij wel wil zijn.

Plans: Marten zal in het begin van de reis naar de tribe erg schuw zijn, maar snel onafscheidelijk zijn van zijn broer/zus en Blossom. Als hij eenmaal in de tribe aankomt zal hij als kitten vooral omgaan met zijn sibling en blossom. Als hij eenmaal ouder wordt, en to-be wordt veranderd er een hoop. Hij is bang om niet geaccepteerd te worden door de groep of gepest te worden en wil zich daarom bewijzen. Hij zal er alles aan doen om vrienden te worden met de andere to-be’s en de best prey hunter te worden, Marten zal zelfs zijn zus of broer in de steek laten of gemeen doen om er maar bij te horen, hij denkt dat iedereen zijn sibling ook een freak vind. Als hij eenmaal ouder wordt (jonge prooi jager) realiseert hij zich dat hij een grote fout heeft gemaakt en zal hij weer close worden met zijn familie.

Photo’s:
https://www.flickr.com/photos/sandysharples/16672050482/
https://www.flickr.com/photos/sandysharples/20762392743/

(Ik weet niet zo goed hoe het werkt met foto’s in berichten maar ik wil gewoon een beetje laten zien hoe Marten er uit gaat zien(:


Laatst aangepast door Dawnkit" op di 1 sep 2020 - 13:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[KS] Lost and found and very loved DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimedi 1 sep 2020 - 0:00












Hallo, mijn naam is Pheasant, Pheasant Flying Low In Morning Dew en ik ben van de Tribe of Rushing Water. Tenminste, nog niet officieel. Geen zorgen, dat komt wel. Zodra ze zien dat ze mij echt nodig hebben, is dat zo geregeld. Intussen kan ik mezelf wel even voorstellen, want je ziet er nieuwsgierig uit.

Dus, ik ben vernoemd naar een fazant en aan de rest van mijn naam gok ik dat ik die in de ochtend heb gekregen ofzo. Wel, mijn moeder Blossom Drifting Down Sunlight River heeft mij en mijn nestgenootje ergens gevonden want onze echte mama wou ons blijkbaar niet en nu zit de Tribe met ons opgescheept. Zelf vind ik dat nou niet zo belangrijk hoor, ze mogen blij zijn met de extra aanwinst. Ik ben een katertje trouwens. Oh? Je wilt weten hoe ik eruit zie?

Natuurlijk, mijn uiterlijk is ook erg belangrijk. Ik ben een simpele kat wat dat betreft, mijn vacht heeft een zachte crèmekleur, is halflang en is heel pluizig. Ik ben er dan ook op trots op hoor. Mijn neusje en voetenkusjes zijn lichtroze, voor als je dat wilt weten. Mijn ogen zijn nu nog blauw maar zullen later een lichtbruine kleur krijgen, een beetje saai als je het mij vraagt. Wat was er nog meer? Oh ja, mijn bouw. Dat is ook belangrijk. Wel, volgens mij word ik wel een grote en goed gespierde kater, dus dan kan ik me zo aansluiten bij de Cave Guards. Na een training, want dat moet blijkbaar. Goed, hoop dat dit genoeg is over mijn uiterlijk nu? Mag ik nu wat vertellen over wie ik eigenlijk ben, niet al dat poespas eromheen?

Ikzelf ken mezelf het beste, dus hier is wat over mijn karakter. Er is een ding wat ik niet snel doe en dat is opgeven, ik weet dat ik het kan en ik zal het bewijzen ook. Maakt mij niet uit wat. Ik ben nou eenmaal een trots persoon en zal dat niet laten aantasten door mislukkingen. Zorgen over mij maken is ook niet nodig hoor, ik red mezelf prima alleen. Het is het beste om jezelf te kunnen redden, ook in de Tribe vind ik. De anderen zeggen dat ik eigenlijk enkel op mijzelf let, maar dat is niet waar hoor. Eerst zorg ik er gewoon voor dat ik oké ben en dan ben ik er voor de rest. Dat alles.

Helaas vinden de anderen me blijkbaar niet aardig ofzo, want ik heb wel vaak ruzie hoor. Niet mijn schuld, ik moet mezelf toch kunnen verdedigden? Toch noemen ze me een ruziezoeker. Kijk, sommigen verdienen gewoon even de harde waarheid. Ben volgens de rest ook vaak nors, iets wat ik wel wat mee eens ben. Al zorgen zij er vooral voor, als ze gewoon tegen me deden was ik echt niet zo nors. Of doen ze anders omdat ik er niet thuis hoor? Oh, je denkt dat ik er zelf voor zorg? Pfft, wat een onzin. Maar goed, je verdoet mijn tijd wel, zo interessant zie je er nou ook weer niet uit.

Nog meer informatie? Wel, je hebt wel interesse in mij. Dat bevalt me stiekem wel. Ok, hier komen nog wat dingetjes.

Vertel het niet door, maar ik hou heel erg van mama. (Blossom dus, niet die me gewoon gedumpt heeft). Zonder haar zou ik niet geleefd hebben en ik wil er altijd voor haar zijn. Zij is misschien de enige die voor mezelf komt.

Mijn nestgenootje ken ik nog niet(zo goed), maar we waren vanaf het begin al samen en al laat ik het niet merken, ik hou wel van hem/haar hoor. Ik weet zeker dat we er samen doorheen komen en de Tribe trots gaan maken.

Trouwens, niet heel interessant, maar eigenlijk vind ik poezen en katers leuk. Al is liefde natuurlijk niet echt belangrijk.

Nou, nu moet ik echt gaan hoor. Sorry als je nog meer van me wou weten, misschien de volgende keer.

------------------------------------------------------------------------------------
Oef, ik kan weer typen voor mezelf.
Bekenste account:Lynxfang of Storkpaw
Jaren actiefSinds 2010, met pauze. Iets van 8 jaar denk ik ongeveer.

Motivatie
Om eerlijk te zijn meld ik me niet snel aan voor kittensearchs, maar deze vond ik wel erg leuk klinken en zag er een mooie kans in voor een nieuwe Tribe kat. Ik vind topics met jou altijd mooi gaan en wil graag eens een familielid van je spelen. (Al dan geadopteerd). (Apple)Blossom ken ik nog erg goed van vroeger, vooral met wat tussen haar en Autumnleaf speelde. Mijn man is still heartbroken in Starclan. Het was erg leuk om te zien dat je nog steeds actief met haar bent en wat er allemaal gebeurt is intussen. Het lijkt me ook leuk om zo'n karakter te kunnen bespelen en deze vent een hoop last laten bezorgen, zowel vanuit hem als naar hem toe. Mijn activiteit is iets wat ik geen beloftes over kan dan, maar met familie en een wat actieve verhaallijn moet dat zeker wel lukken. Ik wissel wel eens af tussen mijn accounts, dus Pheasant kan af en toe even op de zijlijn komen te staan.

Plans
Pheasant zal een handvol worden, maar wanneer hij doorkrijgt dat hij nog niet volledig lid is en dus er uit kan worden gezet, zal hij erg zijn best doen. Hij wilt graag bij zijn familie blijven namelijk en is bang niet in zijn eentje te kunnen overleven. Al blijft hij nog steeds zichzelf.

Info
Ik weet niet zeker of Pheasant mogelijk is, indien dit niet zou kunnen verander ik de naam nog.




I've got problems, not just the ones that are little
It's those people problems, it's something to consider



Laatst aangepast door Storkpaw op ma 7 sep 2020 - 18:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbury
Member
[KS] Lost and found and very loved Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimema 7 sep 2020 - 18:20

[KS] Lost and found and very loved 7pv8DLP
Dragonfly hovering over water/Dragonfly flying through meadow


Name: Dragonfly
Full name: Dragonfly hovering over water/Dragonfly flying through meadow (wat je mooier vind <3)
Age: Just born
Gender: Male

Appearance: A pretty big seal lynx bengal tom cat with clear blue eyes. He has a long and slim body with a very long tail. He's standing high on his legs and is truely build for running or swimming. With long claws he's also suited for climbing, and standing in the wind is his favorite hobby.
Personality: Blank. Ik heb gemerkt dat ik snel interesse verlies als ik een karakter uit schrijf en me hier toch niet aan ga houden. Dus ik hou Dragonfly volledig clean en zie wel welke richting ik ermee op wil gaan.

Planning: Ondanks dat ik geen persoonlijkheid eraan wil plakken, heb ik wel een klein plannetje. Dragonfly zal een avontuurlijk type zijn en trekt er graag op uit. Hij houd van zijn moeder, maar er knaagt altijd iets aan hem dat hij niet weet wie z'n ouders zijn. Mocht 't zo zijn dat ze niet geaccepteerd worden in de Tribe, of als hij oud genoeg is om de beslissing zelf te maken, is er een grote kans dat hij de Tribe achter zich laat en gaat zoeken naar zijn echte familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
[KS] Lost and found and very loved DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimema 7 sep 2020 - 22:34

Sorry voor het wachten, de deadline is 11 september 20u <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pridekit
Member
[KS] Lost and found and very loved BBTakD
Bunny
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pridekit
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimema 7 sep 2020 - 23:45

[KS] Lost and found and very loved FtHKX5

Name Bird singing at dawn (Bird)
Gender Male
Outside A Lilac point with freckled face; build thin, with long paws and short, easily matted fur; (if possible: some scars (wounds as kitten) on his back/side from wounds by unknown causes from before he was found); fiery orange eyes, slightly askew; very short tail
Keywords Loner - Night Owl - Likes hiding (himself and other things) - Very independent, maybe too much - Special love for birds - Not easily afraid - Lonely
Inside Bird is een beetje een rare kerel. Met zijn lange poten, vaak geklitte vacht en licht scheve ogen is hij een herkenbare verschijning. Hij maakt niet snel vrienden, hoewel hij dat oorspronkelijk wel probeert; het lijkt hem gewoon nooit te lukken. Uiteindelijk begint hij zich dan ook te zien als iemand die alleen is en alleen zal blijven; en zo gedraagt hij zich ook. Hij is zich zeer bewust van het feit dat hij nooit écht gewild was en heeft er ook geen problemen mee om dus af en toe te verdwijnen. Bird houd van de nacht en zal vaker wel dan niet 's nachts op de been zijn, eenzaam lopend door het gebied. Door zijn naam zal hij zich verbonden voelen met vogels; dat zijn zijn enige vrienden, degenen waarop hij kan vertrouwen. Bird kan soms uren of misschien zelfs dagen verdwijnen en dan terug komen opdagen alsof er niets gebeurd is; misschien met een wonde of een stuk prooi erbij, dat hangt ervanaf hoe goed het ging. Maar Bird is niet bang van pijn en hij heeft geen hulp nodig; dat zal hij, volgens hem, toch nooit krijgen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
[KS] Lost and found and very loved Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimedo 10 sep 2020 - 17:22

[KS] Lost and found and very loved Meadow12

Meadow glowing in morning sun
explaination: Found in the highland meadows, it would only be fitting to be named after them.
gender: Male
bloodline: unknown
sexuality: uknown
..........................................................................
appearance:
Coat colour: Brown
coat pattern: Tabby
Fur length and texture: long and fluffy
eye colour: Forest green
.......................................................................
Personality:
Starry-eyed | Compassionate | Naive | sensitive | fiercely loyal | protective | poëtic | gullible | Blindly idealistic

All you need is love, and that's for sure true when speaking of this boy
And oh boi he shall love, love his family, love those around him, it shall be what keeps him going, what keeps his happy world alive, a world in which the only ending is a happy one. He would do absolutely anything for those he loves, putting others before himself, being loyal to a fault. Love, it's the most important thing for the boy, it's what shall fix everything!
But besides that Meadow shall be born an enthusiastic and joyfull kitten with a natural neck for daydreaming. He always tends to look on the bright side and naturally sees the good in anything without even trying too hard. No dream is too small, no dream is too big for the boy with the natural fondness of love and compassion. But above all it's his manner of speech what stands out the most, being able to show you how beautiful the world could be only using words and the stupid dumb smile he got going on.

But being a natural giver also has a major downside, expecting all the love he gives to be given back. Doubting himself, doubting the other, when he gets back less than he gives, making him rather a needy tom.  And having such a strong idealistic view of the world, always being in the clouds,  it means that whenever something challenges it enough, the fall hits harder than he could dare to imagine...

Plans:

From the start the tomcat will proof to be rather gullible & easily lead and is going to have to learn that not every cat has the bestest of intention, not everyone can change into a better person in the blink of an eye. He is gonna have to learn that love won't solve every problem he is going to have to face, that not all dreams can come true just by saying they will come true. He's going to have to learn that you can't always expect everything you give to be given back.

All in all, he is going to have to learn that life isn't always bright and sunny, that love isn't the answer to everything, and that realization is probably going to hit hard.

Now of course, this may change depending on how the rp is going to go but, this is what I got in mind right now!

Motivation:
okayyy, laten we maar weer nederlands gaan praten!
Heyhoi, Sanne hier!

Toen ik vandaag deze search zag wist ik eigenlijk meteen dat ik graag een poging wilde wagen, de naam en het idee van meadow zat al een hele tijd in mijn kop en ik wilde hem al eerder aanmaken maar god wat ben ik blij dat ik het nog niet gedaan had! Toen ik dus meadow zag staan tussen voorbeeldnamen kon ik mijn ogen niet geloven en ben ik meteen gaan type! Het is namelijk een persoonlijkheid dat mij erg ligt en het idee er mee te kunnen rpg'en was al genoeg voor mij om em te besluiten uit te schrijven! Ik denk dus dan ook behoorlijk actief te kunnen zijn^^

Ik meld me eigenlijk bijna nooit aan voor searches maar hier kon ik mezelf toch echt niet meer tegenhouden, (apple)blossom,  het idee alleen al, it was too tempting!

veel success met kiezen alvast!
gr Sanne



Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
[KS] Lost and found and very loved DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimevr 11 sep 2020 - 21:24

Ik ga niet naar doen met spoilers enzo om de spanning op te bouwen <3

Ik heb Flo nog eventjes geconsult en we hebben besloten om de volgende kittens te kiezen:

- Meadow Glowing in the Morning Sun van Sannemander
- Marten Crawling through the Meadows van Sofie!

Beiden gefeliciteerd en iedereen bedankt voor de aanmeldingen. <3 Het was een heel erg moeilijke keuze en we hebben uiteindelijk gekozen voor mensen die nog niet zo vaak gekozen zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
[KS] Lost and found and very loved DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimevr 11 sep 2020 - 21:36

Gefeliciteerd beide!! Jullie hebben goed gekozen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
[KS] Lost and found and very loved Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimevr 11 sep 2020 - 21:40

Omgg zo erg bedankt, aaaah!!^^


Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwish
Member
[KS] Lost and found and very loved Tumblr_pm0rdd9IdL1x1l0y5o3_100
Lianne
43
Actief
Never was there a Caesar that couldn't sing the tune.

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwish
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 13:34

Gefeliciteerd! <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Marten •
Member
[KS] Lost and found and very loved DPKsfdL
Sofie
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 3 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marten •
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Lost and found and very loved   [KS] Lost and found and very loved Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 17:09

Yes, Superveel zin in! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] Lost and found and very loved
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: