You are empty.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You are empty.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ira
Member
You are empty. Hound-1
Luca
88
Actief
"I understand that if any more words come pouring out your c*nt mouth, I'm gonna have to eat every f*cking chicken in this room."

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ira
BerichtOnderwerp: You are empty.   You are empty. Icon_minitimewo 26 aug 2020 - 20:12

Dusss. Ira is gebasseerd op Smith uit de Matrix. In die film is Neo zijn aartsvijand. Een mens en Smith is een virus. Ira is een bloodclanner dus zou Neo een clankat zijn.

IK ben dan ook op zoek naar een NEO voor mij Ira (: Ze haten elkaar, ze willen elkaar neer en Ira doet er alles aan om deze ander te eindigen. De clankat hoeft niet per so zo aggressief te zijn en kan er ook voor kiezen vooral passief te zijn.

- Het moet een clankat zijn
- Het liefst een warrior
- Tomcat of poes mag allebei!
- Actief Very Happy

Deze 'Neo' mag altijd de topics binnen vallen van Ira om het te pesten, treiteren of gewoon daar toevallig te zijn. Het zou leuk zijn als ze een groot deel zijn van elkaars leven. Maar ik hoef natuurlijk echt niet dagelijks een nieuw topic, ik ben toch niet zo een mega poster dus alles kan chill blijven haha!

Misschien kunnen we zelfs wat plotten om te achterhalen waarom ze elkaar zo haten?

Geef maar een gil en Smith komt bij je !
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw,
Member
You are empty. B3a5f44037e6ca080ad54d0016f7841ff048fec6
Ema
139
Actief
Destiny is a gift...
Always remember that.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Oakpaw,
BerichtOnderwerp: Re: You are empty.   You are empty. Icon_minitimedi 1 sep 2020 - 18:41


Irishunter

Full Name Iriskit – Irispaw - Irishunter

Age 24 moons

Clan ThunderClan

Gender Male

Sexuality Data Unknown

Relationship Status Data Unknown

Positive Traits Logical x Ambitious x Bold x Confident x Graceful x Careful x Observant x Optimistic x Patient x Loyal x  ...

Negative Traits Stubborn x Judgemental x Insensitive x Sarcastic x Arrogant x Cold x ...

 


The hunter of Iris

History

He was born as Iriskit to... Error 404, 'parents of Iriskit' not found.
The only thing known yet is that atleast one of his parents is a ThunderClanner, the rest is unknown. He was an very optimistic apprentice named Irispaw, feeling very confident and brave, however that confidence got from 100% to a 0.1% after he lost one of his friends on the Thunderpath. Luckely he got away from it on time, but that poor friend didn't. So his confidence became very low and that changed him for a few moons. But he slowly gained it back while training, noticing how good it all went, and it rose to the full one hundred percent again when he became a warrior called Irishunter. And yeah, stuff...... I still need to work this out oops, but this is a 'base' which I might change or someth


Did someone say Thunder?

Appearance


Design:
xFurx Almost solid cinnamon with white
xFur patternsx tabby with white legs, ears and tail
xBuildx Large, short tail, half-long-haired, ...
xEyesx Brown
xNose & Earsx Pinkie Pink
xPawpadsx Pinkie Winkie Pink
xExtrax Data Unknown
xScarsx One over his left shoulder

Description
Irishunter is an large, cinnamon tabby with brown-goldish eyes, a short tail (almost an bob-tail) and has a large scar over his left shoulder. His legs are white, so is his tail and his ears.
 

 


The super holy offspring of lightning and life itself

Name Ema

Age 15687 14 years old

Gender Femeia

Motivation Ik vind Ira gewoon super leuk , dus hey, waarom niet ff z'n aartsvijand aanmelden om hem te irriteren mwuhahahaha, maar besides dat, het idee is gewoon super leuk en ik zou het leuk vinden er een deeltje van te mogen uit maken <33

 

Terug naar boven Ga naar beneden
Ira
Member
You are empty. Hound-1
Luca
88
Actief
"I understand that if any more words come pouring out your c*nt mouth, I'm gonna have to eat every f*cking chicken in this room."

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ira
BerichtOnderwerp: Re: You are empty.   You are empty. Icon_minitimezo 6 sep 2020 - 21:18

jij bent nu mijn aartsvijand <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You are empty.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: