Fray



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fray

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fray
Member
Fray DPKsfdL
Bo4
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fray
BerichtOnderwerp: Fray   Fray Icon_minitimedo 27 aug 2020 - 0:50

•••
Ja, want waarom niet meteen starten met 3 accounts, hehe. So okay, ik heb Fray aangemaakt. Een sluwe lapjes bloodclan kattin van 10 maanden. Nu heb ik geen idee of dit topic klopt, en of goed staat maar hey.
Even in het kort.
Fray haar moeder is een npc. Die 2 kittens ter wereld bracht. Fray en haar broertje. Toen ze ongeveer 7 manen oud waren, werd hun moeder vermoord door een hond.
Fray is redelijk arogant, en kan best wel gemeen en flauw doen. Ze houd wel om een beetje met haar genootjes te sollen. Ze kan iemand behoorlijk afkraken.

Nu ben ik opzoek naar haar broer.
Hij hoeft niet super erg op Fray te lijken, hun is moeder een lapje, en vader voor nu nog onbekend. dus kleur vrij ruim. Maar ze moeten wel volle broer en zus [i]kunnen[/s] zijn. Kwa oogkleur is het zelfde. Fray heeft zelf een blauw en een geel/groenig oog. Haar broer kan ook zoiets hebben, of geel of blauw.
haar broer mag een bestaande zijn, maar moet dan even oud zijn. 10 manen dus.
Ze zijn redelijk close, en zullen dus veel met elkaar optrekken.

Hun vader.
Hun vader is een shadowclan kat. En nu ben ik opzoek naar een kater die deze rol kan vervullen. Kleur maakt niet heel erg veel uit, leeftijd etc ook niet (enkel niet te jong)
uiteindelijk zouden ze misschien ook een keer een rpg kunnen doen, waarin ze elkaar ontmoeten. (evt met of zonder haar broer)

Groetjes Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fray
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: