[Search] Black as Ash



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Search] Black as Ash

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashfeather
Member
[Search] Black as Ash DPKsfdL
Sofie
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashfeather
BerichtOnderwerp: [Search] Black as Ash   [Search] Black as Ash Icon_minitimedo 24 sep 2020 - 15:13

Hey iedereen,

Nog niet zo lang geleden heb ik deze nieuwe poes aangemaakt, Ashfeather. Nu ik haar history en personality een beetje heb uitgewerkt, leek het me tijd voor een search voor haar!

History in het kort:
Ashfeather is geboren uit een relatie tussen een Winclanner als moeder en een onbekende vader. Na de geboorte heeft haar moeder haar terug naar het windclan kamp gebracht, en daar groeit ze op, maar wel zonder haar ouders te kennen. Haar vader loopt waarschijnlijk nog ergens rondt, als clankat, kittypet of rogue. Haar moeder is nog steeds in de Winclan, maar wie het is is onbekend, in ieder geval onbekend voor Ashfeather.

Een beetje over Ashfeather zelf:
Ash is een verlegen en onzekere kat met weinig vrienden, ze is niet heel erg sociaal dus. Dit komt deels doordat ze gepest is vroeger, en nu soms nog steeds. Haar onbekende ouders en haar niet zo sociale karakter maakte haar een makkelijk doelwit. Ze probeert zoveel mogelijk bij de groep te horen, en gaat ook vaak met hun ideeën mee. Achter haar onzeker buitenkant schuilt echter een vriendelijke kat. Als je haar vertrouwen eenmaal wint is ze erg behulpzaam en betrouwbaar. Een erg goede vechter is ze nooit geweest, maar een denker die de moeilijkste problemen oplost zeker wel. Helaas durft ze haar ideeën niet vaak uit te spreken.

Alles is welkom voor dit nieuwe karakter, maar ik zal hier ook wat dingen op een rijtje schrijven:

    ·Een goede vriend
Ashfeather is niet zo sociaal, maar langzaam zal ze een echte goed band met iemand kunnen opbouwen. Aangezien Ash niet veel mensen heeft om tegen te praten, zal ze er alles aan doen om deze band te behouden.
    ·Een of meer (ex-)pestkoppen
Zoals ik eerder al zij werd en wordt Ashfeather gepest, dus hier ben ik ook naar opzoek. Een of meer pestkoppen die haar het leven zuur maken, of een ex-pestkop, van toen ze nog apprentice was.
    ·Een broer of zus
Hier ben ik heel erg vrij in, haar broer of zus kan in de Windclan leven, maar ook in een andere clan of als rogue/kittypet aangezien de vader geen windclanner was. In het laatste geval zullen ze elkaar vooral langs de grenzen spreken. Qua leeftijd moet deze in ieder geval apprentice zijn, maar ook niet heel veel ouder dan Ashfeather, ze kunnen natuurlijk ook uit hetzelfde litter komen.
    ·Een liefde
Ik zie Ashfeather nog niet zo snel met iemand de bosjes in duiken, en het hoeft ook helemaal geen serieuse relatie  te worden, maar een geheime liefde is altijd leuk! Op sociaal gebied is ze niet geweldig, dus dit kan een hoop ongemakkelijke gesprekken opleveren.

    Andere dingen zijn natuurlijk ook altijd welkom! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
[Search] Black as Ash BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Black as Ash   [Search] Black as Ash Icon_minitimedo 24 sep 2020 - 17:13

Misschien dat er een vriendschap ontstaat tussen Ash en Hazel c: ? Al is Hazel op het moment niet de meest makkelijk benaderbare kattin XD .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marten •
Member
[Search] Black as Ash DPKsfdL
Sofie
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 3 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marten •
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Black as Ash   [Search] Black as Ash Icon_minitimedo 24 sep 2020 - 21:28

Ja, leuk! Ik zal straks of morgen het topic maken van jou topic search :3. Ze zijn allebei niet de vrolijkste nu xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw
Member
[Search] Black as Ash DPKsfdL
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokenpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Black as Ash   [Search] Black as Ash Icon_minitimedo 24 sep 2020 - 21:58

Foxtrail was een pestkop vroeger, dus hij kan eventueel ook haar wel eens lastig hebben gevallen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
[Search] Black as Ash DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Black as Ash   [Search] Black as Ash Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 5:06

Stormflight kan ook een goede vriend voor haar worden? Hij zit alleen wel in een andere Clan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashfeather
Member
[Search] Black as Ash DPKsfdL
Sofie
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Black as Ash   [Search] Black as Ash Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 16:32

Brokenkit, schreef:
Foxtrail was een pestkop vroeger, dus hij kan eventueel ook haar wel eens lastig hebben gevallen?

Ja, is goed! Ik zal wel een topic maken Fox x Ash:3 (behalve als jij hem graag wil aanmaken natuurlijk)

De verschillende clans met Stormfight maken het wel wat lastiger, maar ze kunnen best een vrienschap opbouwen! Ash en Storm hebben natuurlijk al een topic<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
[Search] Black as Ash DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Black as Ash   [Search] Black as Ash Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 5:11

Ashfeather schreef:
Brokenkit, schreef:
Foxtrail was een pestkop vroeger, dus hij kan eventueel ook haar wel eens lastig hebben gevallen?

Ja, is goed! Ik zal wel een topic maken Fox x Ash:3 (behalve als jij hem graag wil aanmaken natuurlijk)

De verschillende clans met Stormfight maken het wel wat lastiger, maar ze kunnen best een vrienschap opbouwen! Ash en Storm hebben natuurlijk al een topic<3

Klopt! We zien wel wat ervan komt, maar gezien hun interactie nu denk ik zeker dat het goed moet komen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Search] Black as Ash
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: