I'd leave a 5 star rating on yelp

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, 0°C - 18°C
Sommige dagen kunnen al best kil gaan voelen, vooral in de nacht. Al vriest het niet, waardoor de kruiden nog niet kapot zijn gevroren. Soms kan het weer ineens omslaan en waait en regent het dagen achter elkaar. De zon laat zich ook steeds minder vaak zien.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
Founder
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Routnose
Catministrator
I'd leave a 5 star rating on yelp BXcdW76
Kip
3156
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat
Routnose
BerichtOnderwerp: I'd leave a 5 star rating on yelp   I'd leave a 5 star rating on yelp Icon_minitimedo 24 sep 2020 - 21:29

I'd leave a 5 star rating on yelp D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Oh man, ze voelde zich net weer aan apprentice. Over de jaren heen was ze niet bepaald beter geworden in het verbergen van haar nervositeit, een gebrek waar ze maar niet van af leek te komen. Ze had weer flashbacks naar toen ze net Medicine cat apprentice was geworden en met Everstar ging praten, zo stond ze nu ook te schuifelen met haar pootjes voor de den van Acornstar. Het voelde nogal wat ongemakkelijk, maar ze kon toch niet zomaar in het kamp gaan bivakkeren en nooit meer iets tegen de leader zeggen? Al wist ze ook niet zo goed waar ze het wel over moest hebben. Alhoewel... De poes zuchtte en schraapte haar moed bij elkaar, hopend dat niemand haar gelanterfanter had waargenomen. Met haar zachte pootstapjes liep ze richting de den. "Uhm, Acornstar...? Heb je, uh, toevallig tijd om te praten?"

&Acornstar

It is both a blessing and a curse
I'd leave a 5 star rating on yelp Routnoseonderschrift
to feel everything so very deeply

hey you:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Acornstar
Clanleader
I'd leave a 5 star rating on yelp DPKsfdL
Cynthia
3137
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd leave a 5 star rating on yelp   I'd leave a 5 star rating on yelp Icon_minitimedi 29 sep 2020 - 16:33

Het was wennen om twee katten van andere clans in het kamp te hebben, maar het kon gewoon niet anders. Ze hadden alle mogelijke opties overwogen en dit leek toch echt de enige te zijn. Toch nam dat niet weg dat hij wel nieuwsgierig was naar wat er allemaal aan zijn medicine cat apprentices geleerd zou worden. Toch voor hij zelf de kans had om naar een van de twee toe te gaan en een mogelijk gesprek te starten was Routnose blijkbaar al naar hem toegekomen. "Natuurlijk Routnose. Waar wilde je het over hebben?" Was er iets dat hij moest weten? Of was er iets mis? Dat kon toch niet nu al zo zijn? Hij herinnerde zich nog wel de laatste keer dat ze hadden gesproken over hoe Tall niet de vader van Pepperpaw was. Routnose wist waarschijnlijk nog niet dat hij al een poging had gedaan om Pepperpaw te vertellen dat Tall niet haar biologische vader had, maar dat dat niet heel goed gelopen was.

If you are strong, you'll find responsibility
I'd leave a 5 star rating on yelp 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:

Profiel bekijken
Routnose
Catministrator
Kip
3156
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: I'd leave a 5 star rating on yelp   I'd leave a 5 star rating on yelp Icon_minitimema 12 okt 2020 - 20:35

Ze wist niet precies wat het ook was, want meestal waren figuren als Acornstar juist degenen met een hart van goud, maar iets aan norse, grote katers maakten haar toch altijd heel erg nerveus. Daarom haalde ze toch nog even een laatste keer diep adem en rechtte ze haar rug, voordat ze echt naar binnen stapte. "Hoi, ehm, ik wilde het, eh, vooral over de gang van zaken hebben," ze veegde haastig wat stof van haar flank af en ging zitten. Onbedoeld gleden haar ogen af naar een ander nest dat hier lag, de geur van een queen hing eromheen. Even trok ze wat verward met haar oortje, had Acornstar een partner..? De poes schudde het echter snel van haar af, ze was geen roddelkaus maar een medicine cat. "Vooral wat mijn en Waterpaw's plannen zijn wat betreft de training," een waterige glimlach lag op haar lippen. "Ik, ehm, dacht dat je dat allicht wel wilde weten,"

hey you:

Profiel bekijken
Acornstar
Clanleader
Cynthia
3137
Actief

CAT'S PROFILE
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd leave a 5 star rating on yelp   I'd leave a 5 star rating on yelp Icon_minitimevr 16 okt 2020 - 1:41

Er was gelukkig niks dringends als hij het zo hoorde, alleen dat ze het over de gang van zaken wilde gaan hebben. Dat was ook meer dan logisch. Hij merkte kort dat haar blik naar het nest van Airwisp ging en voor een moment dacht hij dat hij er mogelijk een vraag over zou krijgen, maar de medicine cat bleef er stil over en begon in plaats daarvan over dat hij hun plannen voor de trainingen misschien wilde weten. Natuurlijk wilde hij dat, ook al ging hij er vanuit dat hij mogelijk niet alles zou begrijpen. "Dat is zeker wel fijn om te horen inderdaad. Dan weet ik een beetje waar we aan toe zijn wanneer dit alles eenmaal over is." Want natuurlijk konden Routnose en Waterpaw hier niet eeuwig blijven. Ze zouden ook weer terug moeten naar hun clans en dan zouden Pepperpaw en Newtpaw zo ver mogelijk moeten zijn in hun trainingen.

Spoiler:

Profiel bekijken
Routnose
Catministrator
Kip
3156
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: I'd leave a 5 star rating on yelp   I'd leave a 5 star rating on yelp Icon_minitimema 26 okt 2020 - 22:50

Een ietwat opgeluchte glimlach verscheen op haar lippen. Mooi, goed, fijn - ze was hier iniedergeval niet voor niets. Het was ook wel logisch, besefte ze zich, natuurlijk wilde Acornstar weten wat ze van plan was met zijn medicine cats. Ze moest zich simpelweg niet zoveel zorgen maken. Al was dat juist het probleem, dat was niet zo simpel. Met een kleine zucht herpakte de poes zichzelf. "Wel, ehm, kwa grote lijnen zit het zo," ze ging zitten en sloeg haar gevlekte staart over haar pootjes. "We willen een soort spoed cursus geven, als het ware. Ik kan door mijn eigen apprentice hier, ehm, natuurlijk niet al te lang bleven. Voor nu denk ik dat als we hard werken, ik en Waterpaw de meiden binnen 4 tot 5 moons een heel eind kunnen helpen, dan kunnen ze iniedergeval alle belangrijkste dingen," vertelde ze rustig aan de kater, nog altijd wat nerveus onder zijn blik. "Ik dacht eraan om daarna weer terug te gaan naar Windclan, en dan eens in de zeven dagen op de grens nog trainingen te geven, totdat ze volleerd zijn. Oh, en natuurlijk kan ik niet voor Wolfstar spreken, maar naar mijn mening mogen Pepperpaw en Newtpaw tot die tijd altijd naar Windclan rennen voor mijn hulp wanneer er een noodgeval is,"

hey you:

Profiel bekijken
Acornstar
Clanleader
Cynthia
3137
Actief

CAT'S PROFILE
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd leave a 5 star rating on yelp   I'd leave a 5 star rating on yelp Icon_minitimeza 31 okt 2020 - 14:46

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Een spoedcursus was wel logisch, vooral om de twee jonge katten zo snel mogelijk klaar te stomen voor wat ze te wachten stond. Tenslotte zouden Routnose en Waterpaw er maar tijdelijk zijn en zouden ze over een tijdje er weer alleen voor staan. Het zou alleen vier tot vijf moons kunnen duren vertelde Routnose. Dat was logisch ergens, maar zou Windclan haar echt zo lang willen missen? "Denk je dat je clan je zo lang zou kunnen missen?" Dat was tenslotte iets waar hij stiekem nog steeds lichtelijk bang voor was. Wolfstar mocht het dan wel toegezegd hebben, maar of hij het ook voor zolang toe zou staan was nog maar de vraag. En Waterpaw zou zijn training ook nog af moeten ronden onder Rousebell. "En Waterpaw zal zelf ook nog zijn training af moeten ronden." Sprak hij dan ook uit. Die zou mogelijk nog eerder terug moeten gaan. Trainingen op de grens waren zeker een optie wanneer deze periode voorbij zou zijn. "En dat idee van trainingen aan de grens moet kunnen werken, zolang Wolfstar het ermee eens is." Want anders dan had hij daar straks nog een probleem mee.

Spoiler:

Profiel bekijken
Routnose
Catministrator
Kip
3156
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: I'd leave a 5 star rating on yelp   I'd leave a 5 star rating on yelp Icon_minitimewo 25 nov 2020 - 23:07

Ze trok even twijfelend met haar oor, al hoopte ze dat Acornstar dat niet zou zien. Kon Windclan haar zo lang missen? Ja. Dat konden ze. Maar kon zij dat? Kon Falconpaw dat? Ze miste de bekende gezichten om haar heen, nu al. En Falconpaw, oh, haar arme jongen. Het maakte haar hart zwaar dat ze hij nu 's nachts alleen sliep, dat hij zijn nachtmerries alleen moest bevechten. De poes slikte weg. "Lizardpath neemt tijdelijk mijn taak over... Windclan is in veilige handen," even twijfelde ze nog, maar vervolgens keek ze de leader toch weer aan, ergens smekend. "Acorn, ik, ehm, ik snap dat het niet de bedoeling is dat ik veel rendez-vous aan de grens heb... Maar zou u me toestemming willen geven om mijn apprentice af en toe te zien..?" ze haalde diep adem. "Ik... Hij... Hij heeft het heel zwaar," de dood van Gorsepaw teisterde hem, nog maar te zwijgen over zijn moeder. Hij verdiende het niet om alleen te zijn, en toch had ze hem achtergelaten. Vervolgens stapte ze over naar het volgende onderwerp. Eerder had ze er minder moeite mee gehad om te spreken voor haar leaders, maar het waren niet langer meer haar vrienden die het achtervoegsel -star droegen. Naast Oceanstar en Stallionstar was Wolfstar een vreemde voor haar. Het was een gedachte die aan haar bleef knagen. Toch knikte de poes. "I-ik denk dat ik hem er wel van kan overtuigen. Pepper en Newt verdienen net als iedere andere medicine cat een volwaardige training,"

hey you:

Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: