♟ afwezigheid newt & co ♟



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ♟ afwezigheid newt & co ♟

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Newtspark
Dark forest
♟ afwezigheid newt & co ♟  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: ♟ afwezigheid newt & co ♟    ♟ afwezigheid newt & co ♟  Icon_minitimedi 13 okt 2020 - 13:58


Heya,

Zoals misschien wel opgevallen is ben ik de afgelopen tijd niet echt actief geweest met Newt & de rest. Dit komt vooral doordat ik nu in m'n laatste jaar zit, helemaal niet lekker in m'n vel zet, ondertussen werk en op stage ineens een hele hoop meer verantwoordelijkheden krijg die ik nog niet eerder gehad heb op mijn vorige stage. Dit komt dan ook ineens binnenvallen en hier moet ik een maand later nog steeds aan wennen. Dit betekend dan ook dat ik, in verband met dit drukke jaar, wat minder actief zal zijn. Nu ken ik mezelf en krijg ik waarschijnlijk ineens een grote boost om actief te worden en veel te posten, maar dan weten jullie dat op dit moment mijn hoofd soms gewoon ergens anders zit dan bij warrior cats.


Voor belangrijke topicjes kan je me natuurlijk altijd een pm sturen. Denk aan plotjes die door moeten of medicine cat dingen! (al is babs de lieve van de 2 dus ga daar maar heen, ik bijt xoxo)

<33
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
♟ afwezigheid newt & co ♟  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: ♟ afwezigheid newt & co ♟    ♟ afwezigheid newt & co ♟  Icon_minitimevr 23 apr 2021 - 0:00


Heya,

Ben ik weer.
Ik had het laatst ook al in de server gegooid, maar ik dacht 'nou ik gooi het hier ook nog wel even'. Aangezien dit een afwezigheidstopic is ga ik niet ineens delen dat ik 100% actief wordt. Dat is een beetje een gekke boel.

♟ afwezigheid newt & co ♟  CrispIncompatibleInvisiblerail-max-1mb


Nee maar ik ben de laatste tijd (en de aankomende maand-en-) niet heel actief met posten. Dit omdat ik dus in mijn laatste jaar zit en ik voor eind mei al mijn examens gedaan moet hebben in de praktijk and let me tell you, mijn stage is kneiter lastig met het plannen en regelen van dingen. Echt heel fijn. Maar goed daar ben ik dus heel druk mee en als dat voorbij is kan ik jullie weer 24/7 doodgooien met irritaties en topicjes <3

Mochten er nou belangrijke topics waar je wel nu en meteen een antwoord op moet hebben, dm me HAHA. Voor jou Gast maak ik tijd in mijn agendatje hoor.

<33
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♟ afwezigheid newt & co ♟
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: