➤ Shadowclan halloween event

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-Fall, -2 °C - 12°C
De dagen worden korter. Het regent veel en de prooidieren trekken zich terug.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
None
enjoy your peace... while it lasts
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Founder
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
Founder
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
Clanleader
➤ Shadowclan halloween event DPKsfdL
Cynthia
3614
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimedi 20 okt 2020 - 23:40

Shadowclan Halloween event

Hey all,

Zoals sommige misschien al hadden vernomen ben ik druk bezig geweest om een halloween event in elkaar te zetten voor Shadowclan en nu gaat het dan eindelijk van start. Er zijn twee verschillende events die hieronder beter uitgelegd zullen worden.

Spooktocht
Voor wie?: Alle Shadowclan katten die niet de rang kitten hebben. En natuurlijk mogen Routnose en Waterpaw ook.
Wat is de bedoeling?: In eerste instantie maak je een topic aan met [Halloween] in de titel. Wanneer alle katten die in dat topic horen een keer gereageerd hebben plaats je de topiclink in dit topic door het lijstje hieronder in te vullen. Vanaf dat moment zal ik dat topic in de gaten houden. Dan zal ik met Acornstar de eerste keuze plaatsen en mag je een beslissing maken in je volgende post. Zodat het voor mij makkelijker is zou ik je graag willen vragen om bovenaan je post de gekozen letter neer te zetten. Wanneer alle katten weer een keer hebben gereageerd zal ik de volgende keuze plaatsen en zo zal het doorgaan tot je uiteindelijk bij een einde komt. Wanneer je bij een einde komt zat er duidelijk staan ‘Dit is het einde.’ zodat je weet wanneer je klaar bent.
Met hoeveel katten mag je in een topic?: 1-2 katten
Welk tijdstip van de dag vindt dit plaats?: Je begint bij zonsondergang
Waar maak ik mijn topic aan?: Gewoon in Shadowclan territory het algemene deel
Voorbeeld van hoe het zou gaan:
Spoiler:

Lijstje:
Code:
<blockquote>[b]Ik doe mee met de spooktocht![/b]
[b]Naam kat(ten):[/b]
[b]Topiclink:[/b] </blockquote>

Trick or Treat
Voor wie?: Kittens van Shadowclan en eventueel elders die het kamp niet uit kunnen
Wat is de bedoeling?: Het is de bedoeling dat je eerst een topic aanmaakt met [Halloween] in de titel. Wanneer alle katten die in dat topic moeten reageren een keer gereageerd hebben plaats je de topiclink in dit topic door het lijstje hieronder in te vullen. Vanaf dat moment zal ik het topic in de gaten houden. Ik zal dan de introductie plaatsen in je topic en dan kan je met je kitten kiezen welke den je als eerste naartoe wilt gaan. Zodat het voor mij makkelijker is zou ik graag willen dat je bovenaan je post aangeeft naar welke den je kitten gaat. Je kitten mag één keer langs alle dens heen, de volgorde mag je zelf weten. Wanneer je kitten bij de den is zal deze een opdracht krijgen van de aanwezige kat en wanneer dit uitgevoerd is zal er een beloning volgen. Wanneer je klaar bent bij de ene den mag je de volgende den kiezen en zo gaat het door tot je alle dens gehad hebt met je kitten. Er zijn twee categorieën in de opdrachten, dit omdat kittens nogal veel verschillen in wat ze kunnen op verschillende leeftijden. De twee categorieën die er zijn, zijn 0-3 moons en 4-6 moons.
Met hoeveel katten mag je in een topic?: 1-2 katten
Welke dens doen er mee?: Alle dens behalve de nursery, wat betekent de leaders den, medicine cat den, warriors den, apprentices den en elders den.
Welk tijdstip van de dag vindt dit plaats?: Dit zal overdag plaatsvinden
Waar maak ik mijn topic aan?: Gewoon bij Shadowclan kamp algemeen.

Lijstje:
Code:
<blockquote>[b]Ik doe mee met Trick or treat![/b]
[b]Naam kat(ten):[/b]
[b]Welke categorie wil je doen?:[/b] 0-3 moons/4-6 moons
[b]Topiclink:[/b] </blockquote>

Ik hoop dat alles duidelijk is, maar als er nog vragen zijn mag je die gerust aan me stellen. Het gaat erom dat jullie hier plezier mee hebben en ik hoop dat jullie het wat vinden^^.

- Acornstar/Cynthia

If you are strong, you'll find responsibility
➤ Shadowclan halloween event 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Limestone
Member
Butter
99
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Limestone
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimewo 21 okt 2020 - 20:51

Ik doe mee met Trick or treat!
Naam kat(ten): Palekit & Aspenkit
Welke categorie wil je doen?: 0-3 moons
Topiclink: https://www.warriorcatsnl.com/t44305-trick-or-treat-event-what-is-a-shadow

➤ Shadowclan halloween event Limesi10    
Profiel bekijken
Brokenpaw
Member
43
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenpaw
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimewo 21 okt 2020 - 21:26

Naam kat(ten):Brokenkit en Sunkit
Topiclink:https://www.warriorcatsnl.com/t44333-trick-or-treat-till-the-neighbours-die-of-fright

➤ Shadowclan halloween event Bt10
Profiel bekijken
Icecream
Catministrator
➤ Shadowclan halloween event BVaqYmVp_o
Julia
848
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimevr 23 okt 2020 - 8:33

Naam kat(ten): Clawkit & Sharkkit
Topiclink: https://www.warriorcatsnl.com/t44332-trick-or-treat-halloween-maybe-it-is-exiting#879805

➤ Shadowclan halloween event N220RCC7_o
Profiel bekijken
Limestone
Member
Butter
99
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Limestone
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimeza 24 okt 2020 - 12:37

Ik doe mee met de spooktocht!
Naam kat(ten): Ferretshadow
Topiclink:
https://www.warriorcatsnl.com/t44358-spooktocht-focus-of-the-dark-world#879892

➤ Shadowclan halloween event Limesi10    
Profiel bekijken
Bluejay
Member
➤ Shadowclan halloween event Yo10
Sannemander
434
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimema 26 okt 2020 - 10:27

Naam kat(ten): Bluepaw en Bluejay
Topiclink: https://www.warriorcatsnl.com/t44318-halloween-spooktocht-trip-switch#880035

BLUEJAY

Be loyal to what matters
Profiel bekijken Online
Moonwane
Member
➤ Shadowclan halloween event Giphy
Emaatje
54
Actief
Just like the moon,
we'll have to get through
our different phases
to get another view on life

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Moonwane
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimevr 30 okt 2020 - 16:52

Naam kat(ten): Littleghost & Moonwane
Topiclink:  https://www.warriorcatsnl.com/t44388-halloween-spooktocht-ghosts-beneath-the-moonlight

You forget what you want to remember
➤ Shadowclan halloween event Moon_s11
And you remember what you want to forget
Profiel bekijken
Sofie
149
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Eaglepaw’
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimevr 30 okt 2020 - 18:17

Naam kat(ten): Eaglepaw
Topiclink: https://www.warriorcatsnl.com/t44389-spooktocht-when-the-sun-goes-down#880243
Profiel bekijken
Acornstar
Clanleader
Cynthia
3614
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimeza 31 okt 2020 - 13:44

Ik heb besloten dat topics hiervoor nog aangemaakt kunnen worden t/m 14 november. Dit gezien dit natuurlijk niet altijd door kan blijven gaan, maar wel zodat er nog genoeg tijd is om een topic aan te maken als je nog mee wilt doen.

If you are strong, you'll find responsibility
➤ Shadowclan halloween event 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:

Profiel bekijken
Butter
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan halloween event   ➤ Shadowclan halloween event Icon_minitimema 2 nov 2020 - 20:22

Naam kat(ten): Flutterpaw & Tarragonstride
Topiclink:https://www.warriorcatsnl.com/t44306-spooktocht-where-ever-my-paws-taken-me

➤ Shadowclan halloween event Flutte20
Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Clans :: ShadowClan-
Ga naar: