Topicboom?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Topicboom?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ramhorn
Member
Topicboom? DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ramhorn
BerichtOnderwerp: Topicboom?   Topicboom? Icon_minitimeza 24 okt 2020 - 15:13

Topic Search...again
Okay, let's give this another try. Nieuwe topic search want nieuwe kittens en katten. Ik ga echt alleen mijn wat nieuwere karakters hier in gooien en mijn echte mains, dus het word geen grote search, I guess. Ik hoop dat het dit keer wat beter gaat werken dan de vorrige keer. Als ik een topic moet maken, dan mag je me ook gewoon porren als het even duurt, want ik ben chaotisch en heb een slecht geheugen.
Guess who's back, back again. Ardent is. Hij blijft mijn steady main en dus kan ik het niet maken om hem hier geen plekje te geven. Iedereen kent hem onderand al wel, al zit hij nu een beetje in een dipje vanwege zijn ruzie met/het verraad van Coalnose. Normaal is hij happy, go lucky, avonturier Ardent. Misschien kan hij wat nieuwe vrienden vinden die hem kunnen opvrolijken.
Ardentheart

Hmm, deze jonge dame kan nog niet heel veel, maar ik wil al wel een beetje haar gaan laten socializen. Dus kom maar op met de topics. Ze is redelijk vrolijk, maar kan niet goed tegen slechte situaties. Het liefst kruipt ze dan weg naar een fantasiewereldje waar alles rooskleurig is.
Swallowkit

Een koppig meisje van een moon oud. Ze is wel sociaal en meestal vriendelijk. Echter kan ze soms heel opvliegerig zijn en houdt ze van de aandacht die ze van anderen krijg, vooral die van haar ouders. Als ze denkt dat deze ergens anders heen gaat, dan kan je nog wel eens een vurige ruzie met haar krijgen.
Aspenkit

Nou, deze dame is een handvol. Nieuwsgierig en koppig springt ze vaak met ale vier haar pootjes in een situatie. Ze kan soms redelijk wispelturig zijn, maar ze wil gewoon graag haar eigen plannetje trekken. Toch is ze meestal erg speels en vrolijk.
Specklekit

Dumb Jock Stereotype? Yep! Say hi to Rampaw, oftewel; Ram Sweeney van Heathers. Hij is een populaire gozer die vooral van feestjes en lol houdt. Hij is natuurlijk door zijn populariteit, vrienden met de Heathers van Riverclan. Hij kan gemeen en bot zijn tegen degenen die hij minderwaardig doemt, maar hij is ook niet slim, dus soms komt hij ook gewoon met een domme opmerking om het gesprek af te kappen.

Rampaw

Hmm, wie kent Skadi niet? De 'chosen one' die een ego heeft van hier tot de maan en denkt dat ze alles kan maken. Niemand is goed genoeg voor haar en ze wil respect van anderen. Als ze dat door angst moet opwekken? Prima. Ze kan erg opvliegerig zijn en ze heeft een vurig karakter. Letterlijk. Maak haar maar niet kwaad of je zou jezelf wel eens in een zee van vlammen kunnen bevinden.

Skadi
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptordash
Member
Topicboom? Z4wD6tS
Sans
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raptordash
BerichtOnderwerp: Re: Topicboom?   Topicboom? Icon_minitimeza 24 okt 2020 - 15:46

Violet x Ram? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
Topicboom? PxpEHT9
Camilla
218
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: Topicboom?   Topicboom? Icon_minitimeza 24 okt 2020 - 16:35

Bracken en Rampaw!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Topicboom? DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Topicboom?   Topicboom? Icon_minitimeza 24 okt 2020 - 18:45

Rampaw x Jaggedpaw
Ardentheart x Icepaw
Swallowkit x Blazekit
Specklekit x Jaggedpaw
Aspenkit x Sharkkit
Skadi x Thawrage
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw*
Member
Topicboom? Tumblr_pnnipzB4Ib1y72wcko1_400
Elfje
163
Actief
I'm special

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Topicboom?   Topicboom? Icon_minitimema 26 okt 2020 - 20:29

Okay uh, heel lijstje al gelijk weer, yeet.

@sans; Violet x Ram is goed als je een topicje apart met hun twee wilt yes, moet leuk zijn. Wie maakt?

@cam; nice nice, zou jij m willen maken? Ik maak al heel vaak topicjes voor ons

@Freedje; wow heel lijstje, uhhh, ik ga denk niet allemaal doen, want dat gaat niet goedkomen dus idk welke jij liever hebt? Je zei dat je wat drukker was dus don't know of je een voorkeur hebt naar bepaalde accounts?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Topicboom? WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Topicboom?   Topicboom? Icon_minitimema 26 okt 2020 - 21:16

Komt er aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Topicboom?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: