There's nobody but me here



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 There's nobody but me here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
There's nobody but me here DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 17:52

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij was nu al een keer naar de nursery geweest om te peilen hoe het met Littleghost ging, maar er was natuurlijk nog een iemand waar hij polshoogte moest nemen. Alleen het feit dat zijn dochter de kitten op zich had genomen had hem nog even weggehouden. Maar hij was er nu vrij zeker van dat Beechresin in ieder geval niet in de nursery was, dus hopelijk zou hij veilig kunnen praten met de kitten om te zien hoe zij met alles omging. "Palekit?" Sprak hij zachtjes, terwijl hij het nest benaderde waarvan hij wist dat zijn dochter deze gebruikte. Ze was allang weer warrior geweest als ze geen kittens van een ander op zich had genomen, maar blijkbaar gaf ze toch meer om kittens dan ze in eerste instantie had laten blijken.

[Palekit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Palepaw
Member
There's nobody but me here DPKsfdL
Butter
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ☀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palepaw
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimevr 13 nov 2020 - 21:37

walk in the light
De kleine flamepoint was even alleen in het nest nu haar mama deze had verlaten. Ze was nog te jong om te begrijpen dat Beechresin niet haar biologische moeder was en enkel voor haar had gekozen te zorgen omdat haar eigen ouders dit niet konden. Ze was de zwakste van het nest geweest en liep qua ontwikkeling dan ook iets achter. Het hoefde niet te betekenen dat ze er nooit overheen kon groeien. Ze had nog vijf Moons om sterker te worden, om zich te ontwikkelen zoals elke andere kitten en in vijf Moons kon er zeer veel gebeuren. Haar blauwe ogen gleden naar een bruine kater waar ze al wat over had gehoord van haar papa, waardoor ze verrast leek toen hij haar aan sprak. 'Palekit?' Vroeg hij waardoor ze haar kopje schuin hield, dus dit was de Leader, de kater die nog lang niet zo sterk en imponerend was als de Leader's van vroeger, als ze haar papa moest geloven. Was hij een echte Shadowclanner? Ze wilde zoveel vragen maar aangezien ze de juiste woorden niet kende en daarnaast moeite had met haar spraak, knikte ze enkel, waarmee ze aantoonde dat ze naar hem luisterde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
There's nobody but me here DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimedo 19 nov 2020 - 20:47

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
De kitten antwoordde alleen met een knikje. Was er iets mis met haar spraakvermogen? Of had ze gewoon nog niet de woorden geleerd? Want dat zou natuurlijk ook kunnen. Vooral als ze eerst niet echt de aandacht kreeg die ze nodig had gehad. Toch was het lastig om dit te bepalen, vooral als ze voor nu nog stil bleef. Maar ze was pas een maan oud, dus wie weet zou alles nog verbeteren met de tijd. "Gaat het een beetje nu?" Het was meer een vraag om er zeker van te zijn dat ze nu tevreden was met waar ze was. Tenslotte was het niet niks om ineens aan een andere queen gegeven te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Palepaw
Member
There's nobody but me here DPKsfdL
Butter
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ☀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palepaw
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimevr 20 nov 2020 - 19:42

walk in the light
Het was lastig om gesprekken te voeren met anderen, zeker omdat het spreken zo lastig was en ze nog niet alles begreep. Het kon te maken hebben met het feit dat ze licht verwaarloosd was geweest en dus een achterstand in te halen had, of gewoon omdat ze zelf niet het geluid kon imiteren. Ze had er vaak geen pijn aan maar gewoon een ongemakkelijk gevoel. 'Gaat het een beetje nu?' Verward keek de kitten hem aan, waarom zou het niet met haar gaan? Ze voelde zich vandaag prima, een klein glimlachje verscheen op haar lippen voordat ze voorzichtig met haar pootje op zijn staart tikte. Kon ze bij hem gaan zitten? Vragend keek ze hem aan terwijl ze voorzichtig naar hem toe kroop en haar kopje tegen zijn schouder drukte en knikte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
There's nobody but me here DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimezo 6 dec 2020 - 20:58

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
De kitten leek niet helemaal te begrijpen wat hij bedoelde met die woorden, maar toch liet ze hem een glimlach zien. Ze tikte op zijn staart en hij knikte dan ook dat ze mocht doen wat ze wilde, want wat ze precies wilde was hem niet duidelijk. Maar het kon nooit echt iets fouts zijn met zo'n jonge kitten nog. Alleen had ze al wel veel meegemaakt voor een nog jonge kitten, vooral ook hoe ze van nest en daarmee ook queen had moeten veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Palepaw
Member
There's nobody but me here DPKsfdL
Butter
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ☀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palepaw
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimema 7 dec 2020 - 20:25

walk in the light
Haar blauwe ogen waren gelukkig makkelijk te lezen, het hielp dat de kater zijn aandacht op haar gezicht had gehouden omdat ze dan met bewegingen haar behoeften duidelijk kon proberen te maken. Hoe minder ze hoefde te spreken, hoe prettiger dat ze het vaak vond. Zodra ze op zijn staart tikte, knikte de grote kater waardoor ze deze gebruikte als een mosbed om op te gaan liggen. Palekit keek hem triomfantelijk aan toen ze voorzichtig met haar nageltjes de staart wat netter maakte en in de zachte haren kroop. Dit lag een stuk beter dan een mosnest, maar betekende wel dat de kater zijn staart kwijt was voor een moment. Echt zwaar was de Moon oude kitten niet, tevreden begon ze zijn staart 'schoon' te maken. Het was meer onhandig happen dan likken, aangezien de kitten nog niet de juiste coördinatie bezat. Ze was duidelijk sterker en gezonder dan ze was geweest bij haar biologische moeder. Ze had meer ruimte en aandacht van Beechresin.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
There's nobody but me here DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimedo 31 dec 2020 - 0:04

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Het was waarschijnlijk de eerste keer dat een kitten besloot om zijn staart te gebruiken als nest tijdelijk, maar hij vond het zeker niet erg. Het was beter dan kittens die besloten om hun nagels erin te zetten. Hij hield zijn staart dan ook zo stil mogelijk, ondanks dat de kitten zijn staart schoon leek te maken. Hij kon het niet helpen om hem dan toch iets te bewegen, terwijl de kitten hem aanraakte. Het voelde tenslotte toch een beetje apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Palepaw
Member
There's nobody but me here DPKsfdL
Butter
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ☀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palepaw
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimema 4 jan 2021 - 21:11

walk in the light
De kater hield zijn staart voor nu nog stil, waardoor de jonge kitten het zich makkelijk kon maken in de zachte en warme haren. Het was duidelijk dat Palekit dit kon waarderen want al snel begon ze het liefdevol te wassen, al kon het natuurlijk niet echt wassen genoemd worden. Ze was simpelweg te jong om het goed te kunnen doen maar zou dit uiteindelijk natuurlijk wel leren. Haar blauwe ogen fonkelden met een zacht en warm vuur, het vuur van een onschuldige kitten die nog overal hoop en pracht in zag. Zijn staart bewoog nu iets meer waardoor ze stopte en hem een gefrustreerde blik gunde, haar nest mocht niet bewegen! Boos keek ze hem aan en drukte ze zijn staart naar beneden toe. Kijk, zo moest een nest staart zijn! De kitten sloot haar oogjes half terwijl ze genietend dichter tegen de kater aan kroop, eindelijk iemand die wilde knuffelen!

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
There's nobody but me here DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimedo 7 jan 2021 - 16:41

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij kreeg een boze blik van de kitten en zijn staart werd naar beneden gedrukt. Het was ergens wel grappig om te zien hoe de kitten haar best deed om zijn staart stil te houden en ergens zorgde dat ervoor dat hij hem toch weer iets wilde bewegen om te zien hoe de kitten zou reageren. Optillen ging waarschijnlijk niet lukken, omdat de kitten er nog op leek te liggen. Maar hij zag hoe haar ogen wat leken te gaan sluiten en in plaats van zijn staart wat ruig weg te trekken, probeerde hij hem juist wat dichter naar zijn lichaam toe te brengen. Het was alleen afwachten of de kitten dit goed vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Palepaw
Member
There's nobody but me here DPKsfdL
Butter
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ☀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palepaw
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 16:07

walk in the light
De kitten mocht dan wellicht niet echt spreken maar haar ogen en lichaam spraken vaak voor haar. Zo kon ze nog aardig wat duidelijk maken aan anderen. Dat bleek dan ook het geval te zijn toen ze de staart van de Leader in pikte. Later zou ze waarschijnlijk nogal verrast zijn geweest dat niemand haar op haar kop had gegeven omdat ze ervoor zorgde dat een van de belangrijkste katten zich niet kon bewegen zonder een heel boze of gefrustreerde kitten. Aan de andere kant, hij was de Nursery in gegaan en naar haar op zoek geweest dus heel eventjes wat meer warmte stelen was niet zo'n grote fout, toch? Ontspannen leken haar ogen zich wat te sluiten waardoor ze de staart wat minder de grond in leek te drukken en deze weer begon te bewegen, heel langzaam in de richting van het warme lichaam van de Leader. Haar ogen opende zich en ze hield haar kopje schuin terwijl ze voorzichtig mee te bewegen zodat ze zijn staart en kont gebruikte als kussentje. Dit lag nog veel beter!

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
There's nobody but me here DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 16:33

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hopelijk was hij nergens binnenkort nodig, want op deze manier zou hij nog niet snel kunnen vertrekken. De kitten leek niet te protesteren toen hij zijn staart dichter naar zijn lichaam bracht en ging zelf ook iets gemakkelijker liggen. Dit moest er vast raar uitzien voor de andere queens. De leader die in de nursery lag, terwijl een kitten zijn staart ingepikt had. Voor nu vond hij het dan ook niet erg, maar er zou een moment komen wanneer hij moest vertrekken en hij hoopte maar dat de kitten op dat moment mee zou werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Palepaw
Member
There's nobody but me here DPKsfdL
Butter
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ☀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palepaw
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimeza 23 jan 2021 - 13:58

walk in the light
De kitten was zich nog van geen kwaad bewust. Zeker niet omdat de Nursery over het algemeen naast de spelende kittens een rustige plek was. Een veilige en warme plek waar kittens groot en sterk konden worden tot het Apprenticeschap. Palekit zou ooit, sneller dan ze wellicht zou verwachten, ook een Apprentice worden en leren de paden van een Shadowclanner te bewandelen. Voor nu had ze besloten dat dit kon wachtten en ze enkel de warmte van haar Clangenoten zou stelen, zo ook van de Leader. Rang had er niets mee te maken, als een iemand warmte en een zachte vacht aanbood dan nam ze dat met alle vier haar pootjes graag aan. Een heel zacht, tevreden geluidje verliet haar mond voordat ze met lief knipperende ogen de grote kater aan keek. Kijk! Dit was het leven!

Elfje

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
There's nobody but me here DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimema 25 jan 2021 - 15:41

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij wist dat hij hier niet constant kon blijven zeker niet als de leader, maar dat leek de kitten niet door te hebben en al zeker niet met hoe ze hem zo tevreden aankeek. Voor nu was het dan ook zeker niet erg dat ze hier bleven liggen zo, maar er zou op een gegeven moment een einde aan moeten komen. Hij hoopte dan ook dat de kitten niet te gehecht aan hem zou raken, daarvoor waren de queens toch meestal of eventuele vaders, maar bij deze kitten was haar vader misschien net als haar moeder en dan kwam daar ook niet veel van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Palepaw
Member
There's nobody but me here DPKsfdL
Butter
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ☀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palepaw
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimevr 26 feb 2021 - 0:09

walk in the light
De Leader was voor haar nog een gewone kat. Wellicht omdat in haar gedachten elke kt die er voor haar was, die de tijd nam om met haar te spreken, zover zijzelf op haar manier antwoord kon geven, speciaal was en ze diens rang niet zag, enkel diens karakter. De Leader was een van de karakters waar ze zich direct aan vast leek te klampen. Als een kitten tevreden kon ogen, dan deed ze dat. Haar blauwe ogen sprankelden met een warm licht, terwijl ze heel langzaam bewoog om lief met haar pootjes zijn vacht te kneden. Hij mocht wellicht geen melk hebben en ze mocht wellicht nog niet kunnen plaatsen hoe belangrijk hij was voor het draaiend houden van de Clan, maar toch was ze vastbesloten om hem te claimen voor de tijd dat hij in de Nursery was. Ze zou hem niet graag zien gaan. Zelfs Tarragonstride had daar nog geen verandering in kunnen brengen.


Elfje

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
There's nobody but me here DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: There's nobody but me here   There's nobody but me here Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 2:30

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Soms vroeg hij zich wel af waarom de ene kitten bang voor hem leek te zijn, maar de ander juist zich aan hem vast leek te klampen. En sommige hadden ook nog een grote mond, maar dat waren meestal degene die niet echt een strenge ouder hadden. Maar in dit geval was deze kitten waarschijnlijk zo, omdat haar moeder eerst niet naar haar om keek, maar dat was hopelijk anders nu zijn dochter voor haar zorgde. Toch kon dat wel verklaren waarom de kitten zo aanhankelijk was en het waarschijnlijk ook niet goed zou vinden als hij weg moest gaan, maar dat punt zou er helaas wel komen. Hij kon als leader moeilijk de hele dag in de nursery blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
There's nobody but me here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: