We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: [TS] Insert een goede titel wo 4 nov 2020 - 11:18
Goed. Welkom bij weer één van mijn topic searches! Deze keer ga ik wel alle accounts opgeven en wrs dit topicje behouden tenzij ik zeg van 'boom salami het is tijd voor een nieuwe' En om het deze keer wat overzichtelijker te maken, staan ze per Clan nu x3. Diegene die nu niet beschikbaar zijn zet ik apart voorlopig UwU.
White x Jagged (jij maken?) Rising x Jagged (ik zal deze wel maken) Grey x Jagged (ik zal deze wel maken) Salmon x Thaw zijn allemaal goed (ik zal deze ook maken)
Oak x Ice is ook goed (jij maken?) Peony x Thaw is ook goed (jij maken?)
Certa x Aura hadden we al Zahar x Iroh ook al :3.
You forget what you want to remember And you remember what you want to forget
Is goed! Hopelijk heb ik deze week tijd en verschijnen ze dan <3
White x Jagged (jij maken?) Rising x Jagged (ik zal deze wel maken) Grey x Jagged (ik zal deze wel maken) Salmon x Thaw zijn allemaal goed (ik zal deze ook maken)
Oak x Ice is ook goed (jij maken?) Peony x Thaw is ook goed (jij maken?)
Onderwerp: Re: [TS] Insert een goede titel di 10 nov 2020 - 14:17
Okay, als het goed is heb ik alle topics die ik tot nu toe moest maken gemaakt en diegene waar ik op moest reageren op gereageerd. Als ik iets heb gemist por me dan even x3