[Search] Small family business



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Search] Small family business

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Grimestripe
Member
[Search] Small family business DPKsfdL
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Grimestripe
BerichtOnderwerp: [Search] Small family business   [Search] Small family business Icon_minitimema 16 nov 2020 - 17:29

Heyo, welkom bij mijn zoektopic voor Grimestripe.

Grimestripe is een Riverclan Warrior en hij denkt een volbloed te zijn, maar daar komen we zo op terug. Hij is een bastaard die zichzelf vaak beter vindt dan de rest, draait zijn poot niet om voor een beetje pijn bij anderen en is gewoon niet het type om vriendjes mee te zijn. Hij is ook niet heel snugger.

Hij was het enige uit het nestje waar hij in geboren was, maar heeft oudere siblings. Zij zijn wel 100% Riverclan en hun biologische vader was een Riverclanner. De moeder had echter een nachtje samen met een Thunderclanner, maar dit heeft ze nooit verteld aan haar partner. De vader heeft altijd gelooft dat Grimestripe zijn zoon was. Grimestripe gelooft dit zelf ook, al zijn er duidelijk verschillen tussen hem en de rest van de familie. Bijvoorbeeld dat zij een langere vacht hebben.

De ouders waren geen lieverds en hadden slechte invloed op de anderen en ook hun eigen kinderen. De vader was eentje die het niet op had met vrede en lief doen, hij ging een gevecht niet uit de weg en heeft vast wel onschuldig bloed aan zijn poten gehad. Hij was erg trots op zijn volbloed familie. Is ten onder gegaan in een gevecht uiteindelijk. De moeder leeft nog maar die is snel afgetakeld en lijdt aan dementie, zij is inmiddels een Elder, maar de familie zorgt goed voor haar.

Dus wat ik zoek zijn in elk geval:

Sibs, deze zijn dus ouder en ik denk iets van 64 manen ofzo. Ik zoek er drie of vier. Ze hebben een langere vacht dan Grime, maar dit kan ook halflang zijn.
Voor vachtkleuren kan grijs, wit, zwart en eventueel rood. Ze kunnen cypers, effen, bicolor of calico/tortie zijn. Ogen mag van alles zijn. Grime heeft zijn vacht van zijn bio vader.

Een van hun weet de waarheid trouwens, of deze houdt het voor zich of zij/hij heeft het al verteld aan Grime. (Die het dus niet gelooft). Indien je interesse hebt in deze rol mag je het erbij zetten.

Optioneel zijn de moeder en Grime's biologische vader.

De moeder:Een Riverclanner, met een (half)lange vacht. Is een Elder en in elk geval dement, maar mag nog extra mankementen hebben. Denk dat ze tussen 80-95 moons zit, maar mag ook ouder of misschien zelfs jonger.

Bio vader:Een Thunderclanner, ongeveer rond de zelfde leeftijd als de moeder, maar mag wat mij betreft ook wel een stukje jonger. Grime heeft zijn vacht geërft van pap, maar dat kan ook gewoon doorgegeven zijn en alles is mogelijk. Hij heeft wel een korte vacht, maar dat is het enige.

Deze twee zouden leuk zijn, maar hoeven niet persé. De naam voor de dode vader wordt nog bedacht trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aura
Deceased
[Search] Small family business DPKsfdL
Anonymous
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aura
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Small family business   [Search] Small family business Icon_minitimedo 26 nov 2020 - 15:46

Hier toch maar een aanmelding omdat ik Grime's karakter wel interessant vind!

--

Algemene info

Naam: Missingclaw
Geslacht: Vrouwtje
Clan: RiverClan
Bloedlijn: 100% RiverClan
Ouders: ???

Uiterlijk

Missingclaw is een mooie poes om te zien: ze heeft een lange witte vacht, blauwe ogen en een breed postuur, zoals de meeste RiverClanners. Haar naam heeft ze te danken aan het feit dat ze als apprentice zijnde haar klauw is kwijt geraakt tijdens een gevecht met een vos. De klauw was zodanig beschadigd dat deze niet meer is terug gegroeid. Ter ere van haar heldhaftige daad heeft Missingclaw haar naam gekregen en draagt ze de naam dan ook met trots.

Persoonlijkheid

Hoewel haar intenties daar niet altijd naar wijzen, heeft Missingclaw het hart op de juiste plaats. Ze is streng, rechtvaardig en is van tijd tot tijd behoorlijk grumpy. Ze heeft niks maar dan ook absoluut niks met katten van andere Clans en probeert ze dan ook als de pest te mijden. Ze heeft overal wel wat commentaar op en geeft op haar eigen botte manier advies als ze ergens mee moet helpen. Ze is iemand bij wie je altijd terechtkunt, al laat ze dat niet altijd in haar houding blijken. Ze heeft een sterke kennis van anderen en heeft dan ook vrij vaak hun intenties door of weet binnen een paar minuten hoe hun hele persoonlijkheid in elkaar zit, waar ze ook op probeert te anticiperen. Ze is erg loyaal naar haar Clan.

Ik wil voor haar houding naar Grimestripe toe niks vastleggen en gewoon zien hoe het in de RPG gaat. Ik zou het misschien wel leuk vinden als Missingclaw diegene is die weet dat Grimestripe een bastaardzoon is en gezien ze niet bepaald haar mond kan houden, neem ik ook aan dat ze hem dit al eens verteld heeft.

Motivatie

Zoals ik al zei: Grimestripe is een erg leuk karakter en met een paar posts heb ik al wel gezien dat hij in de RPG veel potentieel heeft. Ik heb de aanmelding van Missingclaw dan ook gemaakt omdat ik hun dynamiek in de RPG wel wil zien uitspelen (en omdat het ook gewoon nog eens leuk is om een brompot die senior warrior is te bespelen).

Mocht er interesse zijn in Missingclaw, dan hoor ik het graag!

Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
[Search] Small family business DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Small family business   [Search] Small family business Icon_minitimedo 26 nov 2020 - 18:18

wat mij betreft is ze aangenomen XD. Ik verwacht niet heel veel meer aanmeldingen hiervoor.

voor het weten, dat is goed, maar zoals ik al zei zou Grimestripe haar niet geloven en misschien denken dat ze jaloers op hem is ofzo.


[Search] Small family business Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelpaw.
Member
[Search] Small family business Giphy
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Steelpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Small family business   [Search] Small family business Icon_minitimedo 26 nov 2020 - 18:23

Klinkt goed! Dan maak ik haar of vanavond of morgen aan en dan zal ik een topicje voor ze maken, goed? (:


[Search] Small family business Steelpaw_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
[Search] Small family business DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Small family business   [Search] Small family business Icon_minitimedo 26 nov 2020 - 18:32

is goed


[Search] Small family business Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Search] Small family business
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: