[Search]Always watching



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Search]Always watching

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smouldertongue
Member
[Search]Always watching DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: [Search]Always watching   [Search]Always watching Icon_minitimezo 22 nov 2020 - 19:19

@[tag] - words - :copyright: yunotn

Watching  me

I feel someone is watching me

Smouldertongue is blij als hij merkt dat iemand interesse in hem toont en het zelfs lijkt dat diegene bij hem wilt zijn, Thunderclanner of niet. Hij wilt zijn nieuwe fan niet teleurstellen en zet zijn beste pootje voor. Totdat het gedrag van zijn 'fan' te erg wordt.

Ik heb het hier wel eens over gehad in de Discord, maar toch besloten om er eens wat mee te doen.

Denk dat de meesten Smouldertongue wel een beetje kennen, grappenmaker en lui. Wijzer dan je zou verwachten. Het leek me wel interessant om hem iets spannends te geven in het leven en eens zien hoe hij hierop reageert.

Een stalker dus. Iemand die voor wat voor reden dan ook de Thunderclan Warrior in de gaten houdt, contact legt en gewoon lijkt bij hem te willen zijn. Iets wat rustig kan opbouwen of misschien al vlug van duidelijk is dat er iets niet klopt. De reden voor het stalkergedrag kan echt vanalles zijn, liefde, haat, obsessie. Daarin wil ik zoveel mogelijk vrijheid laten. Ook waar de kat vandaan komt, Thunderclan of niet.

Smouldertongue zal eerst gewoon denken dat iemand zijn vriend wilt zijn of gewoon proberen zijn persoonlijke stalker blij te maken met zijn grappen en zal deze misschien zelf wel opzoeken om het gemakkelijk te maken. Al zal hij zich langzaam niet op zijn gemak voelen en er zal ergens een omslag zijn waarop hij beseft dat dit niet normaal is. Dit kan door verschillende dingen komen of zich gewoon ontwikkelen. Vanaf dit moment veranderd zijn gedrag duidelijk, hij zit vaker in het kamp en zoekt buiten het kamp veel meer het gezelschap van anderen.

Er zijn een of meerdere katten die dit zullen merken en ze proberen er achter te komen wat er is, maar zoals gewoonlijk wimpelt hij ze af met een paar stomme grappen. Uiteindelijk zal hij wel breken en toegeven wat er is, maar vanaf dat punt moeten we nog verder kijken.

Ok, dat was een hele reeks tekst, dus hier gewoon vlug wat ik zoek.

Stalker
Iemand die Smouldertongue begint te stalken voor een zelfbedachte reden, hoeft niet persé een Thunderclanner te zijn.

Vrienden/Vertrouwingspersonen
De katten die merken dat er iets mis is met Smoulder en hier naar vragen. Dit kan ook gewoon een kat zijn. Hiervoor het liefst Thunderclanners, maar met een goede reden kan een non-Thunderclanner wss ook wel.

Alles wat na wat ik bedacht heb en ook tijdens wil ik vooral aan de rpg laten afhangen en natuurlijk aan hoe de katten zijn.

Dus ik hoop dat hier animo voor is en het een gezellige boel kan worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Ebonypaw
Member
[Search]Always watching DPKsfdL
Anonymous
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ebonypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search]Always watching   [Search]Always watching Icon_minitimezo 22 nov 2020 - 20:06

Ik heb voor die vertrouwenspersoon eventueel Stormflight... Hij is misschien RiverClan, maar ze konden het al vrij goed met elkaar vinden vanaf het eerste moment en Stormflight heeft het vrij snel in de gaten wanneer het niet lekker met iemand gaat. Misschien leuk om hem erbij te betrekken? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowspark
Member
[Search]Always watching DPKsfdL
Sofie
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 46 moons ✦
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowspark
BerichtOnderwerp: Re: [Search]Always watching   [Search]Always watching Icon_minitimezo 22 nov 2020 - 20:18

Ik heb ook Shadowspark wel voor je als een vriend/vertrouwenspersoon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
[Search]Always watching DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: [Search]Always watching   [Search]Always watching Icon_minitimezo 22 nov 2020 - 20:23

@Freedje, ja klopt, dat kan dan inderdaad wel. Smoulder zal dan wss gewoon naar de grens gaan soms in hoop dat Storm daar is

@Sofie, is goed wat mij betreft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harmony
Member
[Search]Always watching DPKsfdL
Anonymous
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harmony
BerichtOnderwerp: Re: [Search]Always watching   [Search]Always watching Icon_minitimezo 22 nov 2020 - 20:31

Smouldertongue schreef:
@Freedje, ja klopt, dat kan dan inderdaad wel. Smoulder zal dan wss gewoon naar de grens gaan soms in hoop dat Storm daar is

@Sofie, is goed wat mij betreft.

Klinkt goed! yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[Search]Always watching Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [Search]Always watching   [Search]Always watching Icon_minitimema 23 nov 2020 - 12:22

Dag meneer Smouldertongue, vindt u het goed als ik u de hele dag volg? Ik vind u namelijk zó cool! Ik wil ook niets kunnen doen wanneer ik dat wil later en kunnen jagen zoals u, ik ben daar niet zo goed in ziet u.

Dag meneer Smouldertongue, wilt u met mij trainen vandaag? Leafface heeft mij al wat geleerd, maar ik wil zijn zoals u!

Hallo meneer, mag ik eens een stukje van uw prooi eten? Ik wil stiekem graag weten wat u allemaal lekker vindt, ik heb gezien dat u veel duif en eekhoorn eet. Klopt dat? Wilt u met mij eens gaan jagen? Ik ben er nog steeds niet zo goed in, of lui lekkeren, mag ook, dat doe ik nu ook graag!

- Eggpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
[Search]Always watching Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: [Search]Always watching   [Search]Always watching Icon_minitimema 23 nov 2020 - 13:53

Ik heb OrchisB) ik zal zo dadelijk een mooie verhaaltje hier neerzetten waarom :Eye
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Search]Always watching
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: