Changes are fated to happen to everyone



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Changes are fated to happen to everyone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Twistedheart
Member
Changes are fated to happen to everyone ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimewo 2 dec 2020 - 23:17


Twisted zat vol met zorgen voor zijn vader en de Clan. Zijn sterke vader, Leader, nu ziek. Wie weet wie er allemaal nog meer ziek zouden worden. Het was een kwestie van tijd natuurlijk. Gelukkig hadden ze twee andere Medicine Cats nu, eentje ervaren genoeg. Tenminste, dat hoopte hij. Maar hij had wel vertrouwen in haar. Met een warrig hoofd kwam Twistedheart op Fourtrees terecht, jagend op een eekhoorntje. Het was niet de plek waar hij normaal zou jagen, maar het beestje was in plaats van een boom - dom eekhoorntje - de open plek op gerend. Twisted had alleen het beestje in gedachte en merkte niet hoe akelig dicht hij bij de grens aan de overkant kwam. Met een grote, krachtige sprong, sprong hij naar het diertje toe. Helaas voor hem was het hem te snel af en schoot weer weg. Twisted mompelde binnensmonds en was vastberaden om het te vangen. Zijn Clan had alle prooi nodig, zeker nu er ziekte heerste. Dit is het minst wat hij kon doen. Als hij nou gewoon dat eekhoorntje te pakken kreeg. Intussen was hij al een stuk verwijderd van de grens, en helaas niet de goede kant op...

[GESLOTEN]
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Changes are fated to happen to everyone E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimedo 3 dec 2020 - 23:16

Met een gebaar van haar staart commandeerde Crystalstar haar Apprentice om stil te staan. Ze spitste haar oren en tuurde door de bomen die Fourtrees omringden. Haar neusvleugels trilden lichtjes toen ze de maar al te bekende geur opving, blijkbaar op háár territorium. "Kom. Fluisterde ze Hermitpaw zachtjes toe, terwijl ze op de plek van de geur of begon te lopen. Het kostte hen niet veel moeite de Shadowclankat te vinden. De bruine kater spurte zonder op te letten het gebied in. "Halt!" Bulderde Crystalstar's stem hard door de bomen, om hen heen vlogen een paar vogels verschrikt op. Met een dominante pas liep ze tot dicht op de kater toe, ervoor zorgend dat ze tussen hem en Fourtrees stond zodat hij niet kon ontsnappen. Zijn gezicht kwam haar bekend voor, maar ze kon het nog niet plaatsen. "Je naam, clan en excuus, nu. Commandeerde de leader met samengeknepen ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermitshell
Member
Changes are fated to happen to everyone Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Age: ⋆ 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Hermitshell
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimevr 4 dec 2020 - 18:03

Hermitfrost

Midden in hun training gebaarde zijn mentor plots om stil te staan. Verward volgde hij haar, maar na even ving hij de geur zelf ook op. Ze waren dichtbij Fourtrees, maar het kon.. Woede overviel hem toen een tabby kater zomaar aan hun kant van de grens kwam, alsof het niks was. Het leek een fout, maar dit kon niet getolereerd worden. Als ze dit lieten gaan dan zou ShadowClan denken dat het oké was en dan zouden ze binnen de kortste keren geen respect meer tonen voor de grenzen. Daar dacht Crystal gelukkig duidelijk hetzelfde van. Haar harde stem liet het stille bos schrikken en kwam daardoor nóg intimiderender over. Ze was altijd al eng, maar dit soort momenten lieten toch altijd goed zien dat ze echt de leader was. Met zijn haren overeind volgde hij haar, maar hij ging niet net als zij tussen de grens en de kater instaan. In plaats daarvan besloot hij achter hem te blijven, zodat hij geen gekke dingen kon doen. De ShadowClanner leek hem jong, maar oud genoeg om geen apprentice meer te zijn. Alle reden om voorzichtig te werk te gaan dus, want wie weet was hij gevaarlijk. Nadat Crystal haar zegje had gedaan siste hij nog kwaad "En waag het niet om ook maar één stap te zetten." Dit was het moment waar hij voor getraind had. Als de ander een misstap zou maken, dan zou hij hem maar al te graag laten voelen wat dat betekende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Changes are fated to happen to everyone ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimevr 4 dec 2020 - 22:21


De geur kwam pas zijn neus binnen toen hij de harde stem hoorde. Twistedheart bevroor in zijn houding en zag tot zijn spijt het eekhoorntje aan hem ontsnappen. De kater zuchtte zachtjes en kwam overeind. Hij draaide zijn kop en slikte toen hij de harde blik van de RiverClan Leader zag. Nu pas realiseerde hij zich dat hij een heel eind van de grens verwijderd was. Hij hoorde nauwelijks haar vraag, pas toen hij een stem achter zich hoorde kwam hij weer wat bij de werkelijkheid. Hij wierp een snelle blik over zijn schouder om daar een boze jonge kater te zien. Allebei de katten waren stevig en groot, maar Twisted was groter - en ook een stuk breder. Toch dacht hij er niet over om een gevecht aan te gaan. 'Ik uh..' De kater slikte zenuwachtig en boog wat naar beneden om te tonen dat hij geen dreiging was. 'H-Het spijt me, Crystalstar. Ik realiseerde niet dat ik de grens over was..' Oh hij kon de boze woorden van zijn vader al horen. Hoe teleurstellend hij zou zijn, hoe teleurstellend de Clan zou zijn. 'Ik zal snel weer vertrekken, het zal niet meer gebeuren, dat beloof ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Changes are fated to happen to everyone E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimevr 4 dec 2020 - 22:59

Hermitpaw hielp haar zowaar, hij stelde zich op aan de andere kant van de grote kater, zodat die omsingeld was. Ondertussen had de Shadowclankat haar in de gaten. Hij stamelde wat, maar leek haar vragen te zijn vergeten. Natuurlijk had hij de grens niet opgemerkt, het gebruikelijke excuus. En hoewel Crystalstar hem eerst geloofde, deed iets in zijn stem haar iets anders bedenken. Die stem, dat gezicht.. kon dit één van zíjn kinderen zijn? "Helaas, ik kan je niet nog direct laten gaan.." Miauwde ze, terwijl ze een rustige glimlach opzette die compleet gefabriceerd was. Het besef had haar een nieuw plan gegeven, een plan dat haar kon helpen de kwestie Shadowclan op te lossen. "Ik wil dat je meekomt naar mijn kamp, zodat ik je rustig wat vragen kan stellen. Niks bijzonders, daarna ben je vrij om te gaan." Ze sprak sereen en rustig, alsof ze accepteerde dat hij geen bedreiging was en echt alleen wat simpele vragen wilde stellen. "Als je nu vrijwillig meekomt, zal ik Acornstar niks vertellen." Voegde ze er aan toe om hem te overtuigen, tegelijkertijd probeerde ze de blik van Hermitpaw op te vangen, hij moest begrijpen wat ze wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermitshell
Member
Changes are fated to happen to everyone Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Age: ⋆ 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Hermitshell
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimevr 4 dec 2020 - 23:34

Hermitfrost

De indringer begon te bazelen, zich eruit proberen te werken, maar zij waren niet zo snel voor de gek te nemen. Er zouden consequenties komen en pas wanneer hij ervan geleerd had, mocht hij vertrekken. Althans, dat was Hermits idee. Wat hij niet verwachtte was de rust waarmee zijn mentor verder sprak, totaal anders dan haar harde, bulderende stem van net. Ze wilde dat de ShadowClanner meekwam? Om vragen te stellen? Verward trok hij met zijn oor. Dit was totaal onlogisch, of in ieder geval niks voor haar. Crystal kennende had ze de ander geïntimideerd, met een fysieke waarschuwing ervoor gezorgd dat zoiets niet weer ging gebeuren. Hij snapte dan ook niet waarom ze het zo aanpakte. En waarom zou ze het niet aan Acornstar vertellen? Die moest dit juist weten. Dan kon hij zijn warriors misschien een keer aanpakken. Pas toen ze zijn oogcontact vond snapte hij dat er meer achter zat. Wat wist hij niet precies, want dit leek hem geen uitzonderlijke situatie. Het was irritant om niet te weten waar hij aan moest meewerken, maar toch besloot hij het voor nu te doen. Hij vertrouwde zijn leader immers meer dan een of andere ShadowClanner. Na met een knikje te laten weten dat het oké was maakte hij ruimte voor de kater, zijn blik scherp op hem gericht. "Luister naar haar." zei hij duidelijk, maar met een vleugje onzekerheid. Hij vertrouwde het niet. Iets klopte hier niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Changes are fated to happen to everyone ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimeza 5 dec 2020 - 1:11


De woorden die de Leader sprak gaven hem geen hoop. Hij trok zenuwachtig met zijn oortjes. Meekomen naar het RiverClan kamp? Dat was niet gebruikelijk, een beetje raar. Twisted wist het niet hoor. Hij draaide zijn oren naar achter toen de jonge kater sprak, maar hield zich naar de grijze poes gericht. Hij wilde niet dat zijn vader, zijn Leader, het zou weten wat hij deed. Maar het was een oprechte vergissing geweest, een stomme fout die hij als Warrior niet mocht maken. Ergens voelde hij de angst van verbanning naar boven borrelen, maar dat schudde hij weg. Hij moest bij zijn Clan blijven, hij wilde niet met hun mee. 'Dat lijkt me niet nodig, Crystalstar,' miauwde hij, een beetje nerveus, maar wel zeker van zijn zaak. 'Ik vertel het hem liever zelf dan dat ik mee moet naar het kamp. Ik kan nu gaan en dan gebeurd er nooit meer zoiets, dat beloof ik op StarClan.' Een zwaar wegende belofte, maar hij meende het. 'E-En als je me vragen wil stellen, dan kan dat ook hier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Changes are fated to happen to everyone E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimezo 6 dec 2020 - 22:10

Ze wilde zijn vertrouwen winnen, als hij werkelijk de zoon was van Acornstar was dit misschien haar beste kans om iets over de Shadowclanleader te weten te komen. En als hij niet wilde praten, dan had zij vast nog wel manieren om iets zinnigs uit hem te krijgen. "Rustig aan, Hermitpaw.. Ik weet zeker dat hij me zal begrijpen." Miauwde Crystalstar liefjes. De Shadowclankater begon tegen te sputteren. Ze deed alsof ze naar hem luisterde en het overwoog, maar toen schudde ze toch haar kop, kijkend alsof het haar enorm speet. "Sorry, ik heb echt liever dat je even met me meekomt. Het zal niet lang duren, maar ik moet je echt een op een spreken. Het is belangrijk." Ze keek hem serieus aan, met een blik die niet van oprecht te onderscheiden was. "Misschien is het de enige manier om een conflict tussen onze clans te voorkomen." 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermitshell
Member
Changes are fated to happen to everyone Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Age: ⋆ 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Hermitshell
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimezo 6 dec 2020 - 23:50

Hermitfrost

Zijn staart ging geïrriteerd heen en weer door hoe de situatie vorderde. De stomme kater leek niet mee te willen, wat naar zijn mening ongelofelijk dom was. Wilde hij soms een gevecht? En daar bovenop deed Crystal nepper dan ooit, met het lieve stemmetje dat ze opzette. Natuurlijk deed ze dit om iets te bereiken, maar wat? Dat kon ze hem niet vertellen, want dan zou de ander het - wat het ook was - doorhebben. Wat hij niet verwachtte was dat het blijkbaar was om een conflict te voorkomen. Zijn oren schoten benieuwd naar voren. Zou het? Hij zag niet in waarom. Ondanks zijn twijfels besloot hij stil te blijven. Ze moesten samen sterk staan en daar was eenheid voor nodig. Zonder iets te zeggen gaf hij zijn mentor een knikje om te laten weten dat hij nog steeds meewerkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Changes are fated to happen to everyone ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimema 7 dec 2020 - 17:28


De poes vertelde de Apprentice dat hij rustig aan moest doen, Hermitpaw was dus zijn naam. Twistedheart had zichzelf nog helemaal niet voorgesteld, maar dat leek nu ook niet zo'n goed moment om te doen. Het was geen gezellig kletspraatje, het werd juist erg onaangenaam. 'Sorry, ik heb echt liever dat je even met me meekomt. Het zal niet lang duren, maar ik moet je echt een op een spreken. Het is belangrijk.' Twisted wiebelde onzeker met zijn oortjes. Waarom wilde ze dat per se? Was het zo belangrijk? Het was niet gebruikelijk dat een Warrior meegenomen werd naar het kamp, juist het tegenovergestelde; zo ver weg mogelijk. 'Misschien is het de enige manier om een conflict tussen onze clans te voorkomen.' De Warrior fronste, zijn kopje bewoog lichtjes opzij. 'Conflict? Wat voor conflict?' Hij wist niets van een conflict, er was toch niets tussen hun Clans gebeurd? 'I-Ik snap niet waar je het over hebt, Crystalstar. Ik zou graag terug willen..' Hoewel hij groot was en een waardig tegenstander zou zijn voor de poes, wilde hij in geen geval intimiderend overkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Changes are fated to happen to everyone E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimedi 8 dec 2020 - 21:30

Bijna voelde ze zich slecht over de manipulatie, deze kater leek oprecht een zachte ziel. Had Starclan haar niet iemand kunnen geven die een beetje harder was? Die haar met minder respect behandelde, zodat ze zichzelf met meer zekerheid kon vertellen dat dit allemaal juist was. Maar natuurlijk moest ze verder, voor Riverclan, en zodat Acornstar voor eens en voor altijd zou zien hoe serieus zij te nemen was. Als dit echt zijn zoon was, zoals zij verwachtte, dan was dit het diepste dat zij hem kon raken zonder een klauw naar hem uit te strekken. En dan was het jammer dat het zo'n lieverd was, maar ze moest het zien als bijkomende schade. Crystalstar veinsde een kort zuchtje. "Ik wil dit ook niet, wat was je naam ook alweer? Maar ik denk dat Acornstar en ik niet meer tot een overeenkomst zullen komen. Daarom wil ik graag met iemand praten die bij een ander inzicht over de situatie kan geven, voordat ik overga op een echte oorlog." Sprak ze met een prachtig gespeelde spijt in haar stem, alsof ze álles zou doen om het conflict tussen haar en Acornstar te verzachten. Verder bleef ze ongelofelijk vaag, alsof het écht alleen voor zijn oren benoemd was. Opnieuw keek ze Hermitpaw aan, deze keer overduidelijk zodat ook de Shadowclankater het zou zien. "Mijn apprentice hier zal ervoor zorgen dat je bij aankomst in ons kamp geen problemen zult krijgen met andere clanleden, dat je wat te eten krijgt, en dat je snel weer op weg bent naar huis. Doe mij alsjeblieft deze gunst, en je zult beloond worden." Ze hield haar toon rustig en vrijgevend, alsof het nog steeds een keuze was. Maar zij wist dat er nu teveel gezegd was om hem nog zomaar te laten gaan, hij kwam hoe dan ook mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermitshell
Member
Changes are fated to happen to everyone Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Age: ⋆ 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Hermitshell
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimedi 8 dec 2020 - 23:18

Hermitfrost

Zelfs na een duidelijke dreiging leek te kater niet mee te willen komen. Was hijzelf wél gegaan? Waarschijnlijk niet, maar het was dat hij Crystal kende. Wie niet wist hoe ze was zou haar zien als een nobele leider en niet zoals het manipulatieve kreng dat ze echt kon zijn. Ongeacht die mening begon hij het vage gevaar dat ze beschreef serieuzer te nemen toen ze het woord "oorlog" liet vallen. Hij begreep nu nog minder van de situatie. Een oorlog? Ze had haar wantrouwen over Acornstar weleens uitgesproken, maar nooit onderbouwd met iets wat hij daadwerkelijk had gedaan. Er was letterlijk geen enkele reden voor een oorlog. Hij besloot dat dit nog steeds de maken had met de grensoverschrijding en dat ze dit allemaal zei om de ander over te halen, al was het maar om zichzelf gerust te stellen. Toen ze voorstelde dat hij de taak kreeg om de ShadowClanner te babysitten was hij nog te van zijn stuk gebracht om te protesteren en gaf hij een instemmende klik. "Oh.. ja natuurlijk." Pas later besefte hij dat hij helemaal geen zin had in dit gezeik. Hoe was dit opeens zijn verantwoordelijkheid? Hij besloot voor de verandering een keer niet tegen zijn mentor in te gaan en liet enkel een korte, lage grom horen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Changes are fated to happen to everyone ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimewo 9 dec 2020 - 14:51


De poes zuchtte zachtjes en vertelde hem dat ze dit ook niet wilde. Hij draaide zijn oortjes toen ze vroeg hoe hij heette. Had hij dat niet gezegd? Blijkbaar niet. Hij slikte toen ze verder vertelde over een oorlog. Nerveus wiebelde hij met zijn oren. Een oorlog? Daar had hij niets van meegekregen, van niemand niet. 'O-oh.. Ik.. Ik ben Twistedheart.' Hij had even getwijfeld bij zijn naam, maar het kon niet veel kwaad, toch? Het was maar een naam... De poes keek langs hem heen naar haar Apprentice, die er blijkbaar voor zou zorgen dat hij veilig zou zijn in het kamp en eten kreeg. Twisted keek om naar de jonge kater, die er overduidelijk niet veel zin in had, maar er toch mee instemde. De Warrior zuchtte, hij had er ook geen zin in natuurlijk. Hij richtte zich weer naar de Leader. Twisted zat vol twijfels. Hij wilde niet mee, maar als er sprake was van oorlog.. Waarom ze het hem niet nu kon vragen vond hij nog steeds vreemd, maar toch... Als hij een oorlog kon voorkomen... Hij zou niets zeggen ten nadelen van ShadowClan, dat nam hij zichzelf in ieder geval al aan, maar dat was toch een overbodige aannemen. Die beloning boeide hem verder niet, zolang hij het woud maar kon helpen. Als hij maar geloofde dat hij zou helpen met deze, vreemde, actie. Hij haalde diep adem en knikte langzaam. 'O-oké... Ik zal wel even.. Mee gaan, dan...' miauwde hij twijfelend. Was dit het goede om te doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Changes are fated to happen to everyone E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimewo 9 dec 2020 - 17:49

Crystalstar was niet dom, ze had echt wel door dat Hermitpaw absoluut geen zin had om deze kater, Twistedheart genaamd, te helpen. Gelukkig zou dat ook niet nodig zijn, het was alleen belangrijk dat ze de act door lieten gaan, zodra ze weer in het kamp waren zou wel duidelijk worden hoe het echt zat, voor alle partijen. Misschien was het eigenlijk toch goed dat ze een goedzak had getroffen, haar bezorgde woordjes werkten als een bezwering. Crystalstar moest zichzelf enorm bedwingen om geen gretige blik in haar ogen te krijgen toen Twistedheart toch miauwde dat hij mee zou gaan. "Ik dank je hartelijk, Twistedheart. Kom, er is geen tijd te verliezen. Hermitpaw, ga jij ons alvast voort naar het kamp. Ik wil niet dat onze gast in de problemen komt." In een normale situatie zou die commanderende toon waarschijnlijk een storm van protest veroorzaken bij haar apprentice. Maar om de een of andere reden dacht Crystalstar niet dat dat nu een probleem zou zijn. En zo was het: Hermitpaw ging ervandoor en zij bleef met de Shadowclankater achter.¹ Crystalstar glimlachte naar hem en begon toen ook rustig te lopen. "Maak je maar geen zorgen, dit zal echt niet lang duren." Oh, wat was ze soms toch een verschrikkelijke leugenaar.
¹: Kleine godmod goedgekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Changes are fated to happen to everyone ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimewo 9 dec 2020 - 19:23


De RiverClan Leader dankte hem hartelijk dat hij meewilde. Twisted gunde haar een kleine, nerveuze glimlach. Hij moest maar zien wat er allemaal zou gebeuren en wat hem allemaal voor vragen gesteld gingen worden. De Apprentice ging al naar het kamp toe om aan te kondigen dat hij er aan zou komen. Twisted volgde hem terwijl hij weg ging, waarna hij zijn groene en gele ogen weer op Crystalstar richtte. 'Maak je maar geen zorgen, dit zal echt niet lang duren.' De kater knikte. Even schoot weer door zijn kop om te vragen waarom hij dan helemaal mee moest, als het toch niet lang ging duren, maar hij weerhield zich ervan. Hij had nu al ingestemd, het was ook een beetje lullig om weer van gedachte te veranderen. Hij knikte enkel naar haar en kon een weemoedige blik naar de overkant van de grens niet weerstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Changes are fated to happen to everyone E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimewo 9 dec 2020 - 22:58

Natuurlijk had ook zij gevoelens, een moraal en waarden. Maar ze had geaccepteerd dat haar clan boven dat alles ging. Om eerlijk te zijn was Crystalstar bang voor de dreiging van de andere clans, zeker nu ze Thunderclan al had uitgedaagd door een deel van hun territorium op te eisen. Ze voelde zich in het nauw gedreven. Windclan bleef altijd een bedreiging, Acornstar wantrouwde haar openlijk en ze had Thunderclan meer dan genoeg reden gegeven om een inval te proberen. Kortom: Twistedheart kon maar beter meewerken en haar vragen netjes beantwoorden, want Crystalstar was niet zeker van hoe ze zou zijn als haar wensen nu niet ingewilligd werden. "Ik zal je niet in spanning laten afwachten.. Ik neem trouwens aan dat jij Acornstar's zoon bent?" Ze vroeg het achteloos, alsof ze het antwoord al wist, maar wilde het graag van hem horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Changes are fated to happen to everyone ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimewo 9 dec 2020 - 23:04


Toch moest hij echt mee. Een zucht verliet zijn bekje terwijl hij met de Leader mee liep. Hij keek wat om zich heen, toch wel een beetje nieuwsgierig hoe het RiverClan territorium er uit zag. 'Ik zal je niet in spanning laten afwachten.. Ik neem trouwens aan dat jij Acornstar's zoon bent?' werd hem plots gevraagd. Het klonk achteloos, maar hij kon het niet helpen verbaasd te kijken - en een beetje wantrouwig te zijn. Twisted had een goed hart, maar toch voelde hij zich niet op z'n gemak met dit hele gedoe. 'Uh.. Ja.. Hoezo?' Maakte dat heel veel uit dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Changes are fated to happen to everyone E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 14:29

Een bevestigend antwoord, het maakte Crystalstar alleen nog maar gretiger, maar ze bleef met een kalm gezicht voor zich uit kijken. Als hij nu zou vluchten zou ze diep in de problemen komen, Acornstar zou wel kunnen bedenken wat ze echt met zijn zoon van plan was geweest. "Omdat deze zaak met je vader te maken heeft, ik wil graag een overleg met hem, maar weet niet goed hoe ik dat nu moet aanpakken. Er is veel spanning tussen ons, zie je?" Glasharde leugens, behalve van die spanning misschien. "Hoe is het eigenlijk met Acornstar?" Ze bleef praten alsof het om smalltalk ging, alsof ze alleen maar de tijd wilde doden totdat ze bij het kamp bleven. Een ontspannen glimlach, en een rustige pas, hopend dat dat Twistedheart gerust zou stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Changes are fated to happen to everyone ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 14:50


De twijfels kwamen toch weer wat meer naar boven borrelen. Misschien had hij zijn naam niet moeten zeggen. Toch verwierp hij die gedachten weer. Het was maar een naam. En daarbij, hij kon nu toch niet meer terug. Het had geen zin om daar zorgen over te hebben. 'Omdat deze zaak met je vader te maken heeft, ik wil graag een overleg met hem, maar weet niet goed hoe ik dat nu moet aanpakken. Er is veel spanning tussen ons, zie je?' De kater fronste. Hij had geen idee dat er spanningen tussen de twee waren. En hoezo had ze hem nodig voor een gesprek? Twisted wist zeker dat hij wel eventjes met de poes wilde praten. 'Hoe is het eigenlijk met Acornstar?' Oei, een lastige vraag. De kater slikte even en haalde zijn brede schouders op. 'Het gaat goed hoor.' Hij was gelukkig niet dom genoeg om te vertellen dat hij ziek was, net als andere Clangenoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Changes are fated to happen to everyone E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Changes are fated to happen to everyone   Changes are fated to happen to everyone Icon_minitimevr 11 dec 2020 - 16:02

Hmm, dat antwoord was of teleurstellend omdat het niet interessant was, of enorm interessant omdat het een leugen was. Maar Crystalstar wist dat ze daar nog niet zomaar naar kon vragen, en dus knikte ze alleen maar. "Ah, dat is mooi." Daarna liep ze in stilte verder, nog steeds met een ontspannen glimlach op haar gelaat. Twistedheart mocht nog niet weten dat ze naar informatie aan het azen was, dus voor nu zou ze het laten rusten. "En de clan? Zijn jullie een beetje hersteld van dat hele voorval eerder dit jaar?" De beelden schoten weer aan haar geestesoog voorbij: De Bloodclan deputy, die ondertussen leader zou zijn, de queen die haar had bevochten. Het kwam allemaal door Tallshadow, en hij leefde nog. 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Changes are fated to happen to everyone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: