[Sib Search] Found & Lost



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Sib Search] Found & Lost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Howl •
Member
[Sib Search] Found & Lost DPKsfdL
»Quinty«
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Howl •
BerichtOnderwerp: [Sib Search] Found & Lost   [Sib Search] Found & Lost Icon_minitimezo 13 dec 2020 - 14:48

Ik ben te lui om een sheet te maken hiervoor, bare with me, I'm tired.

Good, welcome to my little sibling search. Half-siblings, to be correct.
Ik heb van Kiek toestemming gekregen dat Howl een zoon van Howl is, buiten haar relatie met Claw om, en achtergelaten in de Tribe. Hij wordt gezien als de volledige zoon van Frost from Winters Morning en Blue Ice found in Cave, die op dat moment een eigen nestje hadden.

Ik zoek dus half sibs voor deze vent.
Howl is een sceptische tom-cat, hij wantrouwt bijna alles en zoekt zijn comfort in dingen die andere vreemd of eng vinden, dingen die te maken hebben met dood en verderf of met de Tribe of Endless Hunting.
Zijn totem is de Raaf en hij heeft dan ook een opmerkelijke band met deze vogels.

Je bent helemaal vrij over uiterlijke, persoonlijkheden en namen. De siblings zijn verbonden via pap, Frost from Winters Morning, en iedereen denkt dat Howl een volbloed siblings is. Iedereen, behalve de ouders <3

xx Quinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Root •
Member
[Sib Search] Found & Lost DPKsfdL
Marieke
6
Actief
Life is a masquerade

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Root •
BerichtOnderwerp: Re: [Sib Search] Found & Lost   [Sib Search] Found & Lost Icon_minitimema 14 dec 2020 - 12:39

Root als halfbroer? (Ik moet z'n leeftijd dan wel ff omhoog gooien maar dat maakt mij niet zoveel uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl •
Member
[Sib Search] Found & Lost DPKsfdL
»Quinty«
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Howl •
BerichtOnderwerp: Re: [Sib Search] Found & Lost   [Sib Search] Found & Lost Icon_minitimedi 15 dec 2020 - 14:45

Yes, sure, lijkt me leuk! ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rime •
Member
[Sib Search] Found & Lost 9fnBNbP
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rime •
BerichtOnderwerp: Re: [Sib Search] Found & Lost   [Sib Search] Found & Lost Icon_minitimewo 23 dec 2020 - 22:55

Ik heb Rime voor je ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Flintspark
Member
[Sib Search] Found & Lost ZB9t5up
»Quinty«
171
Actief
Well, excuse me for having enormous flaws that I don't work on!

CAT'S PROFILE
Age: Twenty months!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Flintspark
BerichtOnderwerp: Re: [Sib Search] Found & Lost   [Sib Search] Found & Lost Icon_minitimeza 26 dec 2020 - 14:25

Yess, dit is besproken en goedgekeurd c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sib Search] Found & Lost
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: