彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icecream
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 11:47


Secret Santa
WE'RE ALL PART OF A STORY, PART OF A TALE.
Ho Ho Ho!

Gelukkig Kerstfeest iedereen!

Dit is het topic waarin je je cadeaus kunt geven. Per persoon graag één post zodat het een beetje overzichtelijk blijft (:
In het andere topic (waar je je aangemeld hebt) kunnen andere zaken besproken worden, zoals het melden dat cadeaus later komen, nog niet ontvangen zijn of enig ander belangrijk iets.

Laten we proberen iedereen vóór het nieuwe jaar een cadeau bezorgd te hebben ;D
Als je om een of andere redenen vertraagd bent tot na kerst en nieuwjaarsdag, laat het even weten via het aanmeldingstopic! Dan weten wij ook hoe het zit met de nog niet verschenen cadeautjes.

Veel plezier!



彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 13:35


Fijne Kerst en een heel mooi nieuw jaar iedereen.

Dan nu natuurlijk het cadeautje voor de persoon die ik op mijn lootje had staan. Ik heb er veel werk in gestoken dus hoop dat diegene het leuk vind!

dit is voor:


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Kígyó
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Giphy
Ema
69
Actief
Welcome to the wild,
no heroes and villains
Welcome to the war,
we've only begun

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Kígyó
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 14:01

(insert kerstbelletjes)

Lord Kiwi (Ema) wenst jullie allemaal een
heel fijne Kerst
En een gelukkig Nieuwjaar!

Hoe dan ook, ik wilde vooral meedelen dat jullie allemaal heel awesome zijn op jullie eigen manier, en dat ik heel blij ben dat jullie mijn vrienden zijn :3. Ik wens jullie allemaal een geweldig 2021 en als er ooit iets is, dan zijn we er voor elkaar!
En om nu de spanning uiteindelijk door te breken...

Dit is voor....:


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 67357907-b6f3-11ea-8a47-b79d111988ec
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Kigyo_10
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 14:02

彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 O91JARED_o

Lieve Sanne,

Hierbij wat kerstcadeautjes voor jou. Het is lang geleden dat ik mijn photoshop erbij heb gepakt, voor bewerkingen als deze. Ik hoop dat je er blij mee bent!
Eentje voor Blazesong en eentje voor Bluejay. Met de grote versies aanklikbaar. De grote versies zijn op deviantart te vinden c: .

彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 ThSQYAtm_o

Spoiler:

彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 1oBzXybR_o

Spoiler:

Fijne feestdagen <3
Liefs,
Julia


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 14:12


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 F069a110

Ho, Ho, Ho, Ho

Zelfs Orchis en zijn bunny maatjes doen mee aan de feestdagen. Vermomt in zijn kerst outfit huppelt hij door de konijnentunnels heen op kerstavond om voor iedereen een kleine cadeautjes achter te laten om te openen op 1e kerstdag.


Een hele gezonde nieuwjaar alvast en een fijne kerst!


Lootje:

cadeautje(s):


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 14:44


Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!



Onder de kerstboom zijn twee cadeautjes achtergelaten. Er ligt een briefje op:
Deze pakjes zijn voor:

Het eerste pakje is verpakt in donker, glitterend pakpapier. Het voelt koud aan, alsof het net in de sneeuw heeft gelegen:

Het tweede pakje is groen als blaadjes, met een mooie zilveren strik en een vage geur van kruiden en bloemen eromheen:


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 15:51

彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Innocentcat_1
Hele fijne feestdagen!!


Op mijn lootje stond...:


It is both a blessing and a curse
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:


Laatst aangepast door Routnose op vr 25 dec 2020 - 16:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tidepool
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 BBTakD
Bunny
365
Actief
"Love recognizes no barriers"

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Tidepool
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 16:10

MERRY CHRISTMAS!
(ik doe dit vanop mn ipad dus n mooie layout krijg ik er even niet uit ;p )

op mijn lootje stond...:


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 AHtVtD
Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 16:26

Happy catmas everyone. Het is koud waar ik zit, maar ik heb nu even tijd om mijn kerstzooi te tonen.

Onze Mim kwam en gooide een naam naar mijn hoofd, dank je wel, dus hierbij een kadootje voor

Pak je kadootjes rustig uit of scheur je het papier ervan af:


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 18:00

Hallo allemaal. Een vrolijk kerstfeest en alvast een gelukkig nieuwjaar. Al gok ik dat we die ook nog een keer apart aan elkaar gaan wensen. Dit komt even niet van mijn laptop af, dus voor mij ook geen mooie layout. Maar dat maakt allemaal niet uit.

Dus wie stond er op mijn lootje?:



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimeza 26 dec 2020 - 17:46

Hey all, merry christmas nog^^ en een gelukkig nieuwjaar. Laten we dan denk ik maar meteen doorgaan naar wie ik had op mijn lootje:

wie stond er op mijn lootje?:

En dan wat ik voor der gemaakt heb:

Cadeau:


If you are strong, you'll find responsibility
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimeza 26 dec 2020 - 18:33

彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Saturn-press-wrap-cats-letterpress-holiday-cards-at-luxe-paperie-2

Fijne feestdagen iedereen <3 Maar bovenal fijne feestdagen voor onze geliefde Babs in het specifiek! Wow een reveal zonder spoiler van de naam, ja ja zo werken we hier, open communicatie. Babs je bent echt een fantastisch mens en dat mag echt vaker gezegd worden. Je bent enorm vriendelijk, zet je altijd in voor de groep maar ook voor ieder individueel. Je bent altijd te bereiken als het nodig is maar ook gewoon voor de fun. Naast dat ben je ook nog creatief op manieren die illegaal zouden moeten zijn. Je karakters zijn geweldig en ik kan niet eens beginnen met benoemen hoeveel leuke connecties ze hebben gehad, ik hoop op veel meer in de nabije toekomst, vooral als ik weer kan posten! En natuurlijk doorgaan met al het leuks wat nog op de planning staat. Maar naast schrijven ben je ook nog enorm getalenteerd als kunstenaar. Je art en je designs blijft mij altijd impressen en dat zal het ook altijd blijven doen. Geniet van deze feestdagen en de jaarwisseling, en hopelijk ook van dit cadeautje, hit me up op discord als je de volle kwaliteit wilt!

Spoiler:


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimedi 29 dec 2020 - 22:10

彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Giphy

Sorry, deze kerstvrouw is een beetje verdwaald geraakt in haar arrenslee waardoor de cadeautjes wat later aangekomen zijn. Eindelijk liggen ze onder jouw kerstboom en mag je ze gaan uitpakken, fijne late-kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar Butter!

Het eerste cadeautje is verpakt in sierlijk lila met blauwpapier:
Het tweede cadeautje is een mix van kleuren en lijkt uit een drieheid te bestaan:


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimewo 30 dec 2020 - 16:50

Ik ben iets te laat, ik had gehoopt dit voor de kerst af te hebben, maar ik wilde extra de tijd nemen om iets speciaals te maken voor iemand die al zoveel aan de warrior cats community gegeven heeft qua art. Needless to say, dan mag je ook een cadeautje terug verwachten met wat extra effort!

Qua lootje heb ik het natuurlijk over Ema

Het pakketje lijkt wel te stralen als een zonnetje...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl •
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 DPKsfdL
»Quinty«
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Howl •
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimewo 30 dec 2020 - 20:17


Pfoe, het gebeurd niet vaak dat ik te laat ben puur omdat men 't me lastig maakt om iets te maken.
Maar er ligt nog een cadeautje onder deze kerstboom. Een met een klein kaartje, met de naam CYNTHIA erop geschreven <3

Het cadeautje is een beetje nat geworden, gelukkig kon 't zwemmen.:


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Howl1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimedo 31 dec 2020 - 20:30

彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Newyea10

Hello hello, daar ben ik dan eindelijk. Het lijkt erop dat deze clown van een Santa de ns reisplanner niet goed had gelezen en een enorm grote route aflegde in plaats van de gemakkelijke rechtstreekse. Maar alles heeft zo z'n voordelen niet? De extra tijd die haar geschonken werd heeft ze namelijk  goed gebruikt, om dit cadeautje zo mooi mogelijk te maken als ze kon.
Een geweldig  persoon als
klik:
verdient immers niets minder dan het beste!

Maar aangezien Santa al laat is zal ze er niet verder omheen draaien, en het direct geven!

Santa had gelezen dat deze wel erg veel van klauteren hield:
En ofc, Gelukkig nieuw jaar iedereen!!!



彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 1:03

Ah, hoe kunnen we het jaar beter starten? Door een cadeau uit te delen! Mijn Secret Santa/ New Year was dit jaar niemand minder dan de geweldige Julia! Uiteraard was de keuze snel gemaakt, al had ik véél prachtige karakters om uit te kiezen <3
Omdat deze twee fan-art verdienen!!:


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 15:32

Gelukkig, het is toch nog een "Secret New Year" cadeautje kunnen worden! En degene die op mijn lootje stond, is Marlie! Ik hoop dat je het een leuk cadeautje vindt, en ik wens je een heel gelukkig Nieuwjaar!
Ik ga je niet langer ophouden, maak je cadeautje maar open!:


彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020   彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Icon_minitimewo 20 jan 2021 - 11:42

better late than never, maar de persoon die ik had was hiervan op de hoogte <3

Nog (zeg ik eind januari) een fijne kerst/nieuwjaar Elfje!

Je hebt ze al gezien natuurlijk omdat ik niet kon wachten om te showen hihi, maar hieronder zet ik m ook nog even neer! <3

Een rood cadeau die er badass uit ziet:

<3


그대는 나의 이야기였다
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
彡 [Cadeautopic] Secret Santa/Newyear 2020
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Events-
Ga naar: