Catch me If You Can?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Catch me If You Can?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 20:28

Yes, yes, yes! Eindelijk hoefde ze niet langer meer in het kamp te blijven en was ze al een paar keer aan het trainen geweest. Jagen lukte nog niet zo best, maar dat kwam wel met veel oefenen. Maar vandaag had ze vrij en mocht ze haar tijd zo besteden als zij dat wilde. Dus na een flinke geeuw keek ze naast zich, Argentpaw had haar nest tegen die van haar zuster aan gelegd dan waren ze toch nog dichtbij elkaar al mochten ze niet bij dezelfde mentor ingedeeld te zijn geweest. Haar tong voelde droog aan en ze schudden haar kop eventjes. 'Hey Emberpaw zullen we kijken of we nog wat kunnen vangen voor de clan? Of zullen we het woud gaan onderzoeken?' vroeg Argent en ze drukte haar snuit even tegen het nog slapend lijfje van haar rossige zus aan. Ze wilde haar poten strekken.

@Emberpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimeza 2 jan 2021 - 23:17


Emberpaw lag lekker te slapen tot ze plots wakker werd van een duwtje in haar buik. Geeuwend rolde ze om en bestudeerde ze haar omgeving met een blik van verwarring, het enige herkenbare om haar heen was de snuit van haar zusje. Plots drong het tot haar door dat ze nu een apprentice was en ze niet meer bij mama sliep. "Jij ook goedemorgen Argent" mauwde ze geeuwend naar haar zusje. Ze wist dat Argent waarschijnlijk nog een beetje boos zou zijn over het mentor gedoe, maar stiekem was Ember ook wel jaloers op Argent. De blauwe poes had namelijk de deputy als mentor gehad en dat had Ember toch ook wel gewild. Terwijl ze nog aan het wakker worden was stelde Argent al snel de vraag om het woud in te gaan en Ember besefte nu weer pas dat ze inderdaad een soort van vrij waren om het woud in te gaan. Eigenlijk hadden de 2 apprenticen toestemming van hun mentor nodig, maar dat konden ze ook best overslaan. "Ja leuk, dan kunnen we oefenen en op avontuur." mauwde ze enthousiast. "We kunnen weer de achteruitgang gebruiken die we ook gebruikten als kittens, dan komen onze mentors er vast niet achter." opperde Ember als plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimema 4 jan 2021 - 21:41

Haar zuster begroeten haar, maar Argent zat bijna te springen zo stonden haar spieren op scherp. Ze wilde rennen, springen en sprinten. Haar vraag werd dan ook goed ontvangen en ze kreeg de vraag of ze via de dirtplace die ze als kitten ook één gebruik hadden. 'Als we daar nog door heen passen?' reageerde Argentpaw en ze dacht even na. Ze waren nu toch apprenticen dus waarom zouden ze dan nog weg glippen? 'We zijn eigenlijk geen kittens meer, maar wat zou het. We kunnen nu heus wel voor ons zelf zorgen toch?' vroeg ze en stond op voor Argent zichzelf uitrekte en de mosslierten van haar pels schudden. Daarna klom ze door de ingang naar buiten en keek even rond. Ze kon Smouldertongue, maar ook Thymeflare nergens vinden, misschien was zij op patrol. De blauw/witte apprentice knikte even over haar schouder naar haar rossige zusje en trippelde de open plek over richting de Dirtplace en trok haar neusje op. Het stonk er nog steeds, maar gelukkig wel minder dan tijdens greenleaf. Snel zocht ze naar het geheime gangetje, zou het er nog steeds zijn of zouden de warriors hem afgesloten hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimedi 5 jan 2021 - 21:50


Toen Ember haar idee had geopperd zag ze dat Argent echt stond te springen van het enthousiasme en dat werkte besmettelijk. De blauwe poes vroeg aan haar of ze er nog doorheen zouden passen nu ze flink gegroeid waren. "Ik denk dat dat wel moet lukken, en anders maken we het gat gewoon groter." reageerde Ember enthousiast. Hierna zij haar zus dat ze toch wel voor hunzelf konden zorgen en de rode poes mauwde instemmend. Samen gingen de twee zussen op zoek naar het geheime gangetje en liepen ze het kamp door. Uiteindelijk kwamen ze uit waar ze ook als kittens waren weggeglipt en meteen roken ze een bekende stank. Toen ze binnenliepen zagen de zussen met veel verbazing dat het gat helemaal was dichtgemaakt. Ember keek teleurgesteld naar Argent en mauwde stil: "Het ziet ernaar uit dat we toch langs de hoofdingang moeten wegglippen.". Ze draaide zich om en begon naar de uitgang te lopen, maar toen de plek eenmaal in zicht was bestudeerde ze eerst de omgeving om te zien of het veilig was. Toen ze dacht dat er niemand was die iets zou opmerken fluisterde ze: "Volgens mij is de de kust veilig." en keek vervolgens naar Argent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimedo 14 jan 2021 - 19:52

Dat is even pech hebben. Argentpaw begreep net als haar zuster dat Thornstar de opdracht moest hebben gegeven dat het te gevaarlijk was en kittens zomaar weg konden glippen. Als hun jacht niet zo grandioos mislukt was geweest toen dan hadden ze veel vaker het gat kunnen gebruiken zonder dat ook maar één kat van de clan het gemerkt zou hebben. Argent mompelde een instemmend geluid toen Emberpaw zei dat dus maar via de Hoofdingang moesten gaan. Een zucht kwam over haar lippen en de blauw/witte apprentice trippelde achter haar aan en probeerde zich zo onopvallend te gedragen, maar haar vacht piekte alle kanten op en maakte haar blauwe vacht donkder. De woorden van haar zuster liet Argentpaw zich geen tweede keer zeggen en trippelde al naar voren toe. 'Laten we dan meteen gaan voor ze door hebben wat we van plan zijn.' fluisterde Argent tegen haar zus en begon al door de doorngang te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimema 18 jan 2021 - 18:41


Nadat de twee zussen blikken hadden uitgewisseld begonnen ze zo onopvallig mogelijk weg te glippen. Argent ging eerst en Ember volgde haar op staartlengte, ze probeerde alles wat ze in haar korte tijd over sluipen had geleerd toe te passen. Al snel waren ze door de hoofdingang heen en zagen ze het open woud voor zich. Na nog even door geslopen te hebben ging Ember even zitten om te genieten van het mooie uitzicht en om te overleggen wat het plan was. "Ik denk dat niemand ons gezien heeft" piepte de rode poes tevreden. "Waar zullen we heen gaan" vroeg ze daarna aan haar zusje, met een beetje geluk konden ze zelf iets vangen en hun mentors trots maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimevr 22 jan 2021 - 21:30

Emberpaw volgde haar en sloop zo zachtjes mogelijk, Argentpaw volgde haar voorbeeld door haar pootjes ook zachter neer te zetten, maar ze hield er toch flink de pas in. De apprentice wilde graag het woud in. Toen ze zo een eindje door geslopen hadden kwamen ze op een mooi punt uit waarover je een groot gedeelte van het woud kon zien. Het liep er iets naar beneden, maar je kon als je goed keek een glinstering van de rivier tussen de takken in de verte zien. Haar zuster vroeg wat ze zouden gaan doen, aangezien niemand hun achterna kwam. 'Als ze ons gezien hadden gehad waren we allang tegen gehouden.' grinnikte Argent en ze dacht even na. 'Ik zou wel naar de sunny rocks willen gaan, maar dat is momenteel van Rivierclan... Wat als naar het stukje bos gaan bij de twolegs? Volgens de elders zit daar altijd genoeg prooi.' stelde Argentpaw als laatste voor, want ze wilde geen ruzie krijgen met een rivierclanner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimema 25 jan 2021 - 21:10


Ember hoorde Argent grinniken dat ze echt niet waren gespot en hierdoor moest ze zelf ook even lachen. De twee jonge apprentices waren voor hun eigen gevoel als een soort ninja's weggeglipt. Toen de rode poes haar vraag aan Argent had gesteld stelde de blauwe poes voor om naar het stukje bos bij de twolegs te gaan. Er was in dit stuk gebied namelijk altijd genoeg prooi en het was ook een stuk rustiger dan de de andere gebieden. "Slim plan zus, daar kunnen we vast wel iets vinden om op te oefenen." mauwde Ember enthousiast. Ze draaide zich om en begon ernaar toe te rennen en wierp even een blik op Argent om te zien of ze volgde. Toen ze eenmaal aangekomen was moest ze even op adem komen van al dat rennen. Nadat ze wat tot rust was gekomen begon ze de omgeving te ontdekken, plots hoorde Ember wat ritselen in de bosjes. "Hoor jij dat ook?" fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimedi 26 jan 2021 - 21:48

De enthousiaste mauw van haar Zuster zorgde voor een trotse opgezwollen borst. Ja dat vond ze zelf ook. Emberpaw begon te rennen en Argentpaw schoot achter haar zuster aan. Het rennen tussen de bomen en struiken voelde zo goed. Eigenlijk wilde ze nooit meer stoppen met rennen, maar ze begon buiten adem te raken toen ze dichterbij kwam en ging naast Ember staan om weer even op adem te komen, maar door het geritsel wat volgde toen ze weer beide wat rustiger ademde trok ook haar aandacht. 'Ja ik hoor het, aan jouw de eer zus.' fluisterde ze zacht en liet de voorgang aan Emberpaw over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimezo 31 jan 2021 - 18:58


Haar gehoor had haar niet voor de gek gehouden, Argent had het namelijk ook gehoord. Ember wist nog niet wat er in de struiken zat, maar aan het geritsel te horen kon het niet heel groot zijn. De rode poes gokte dat het een muis was en begon heel lichtvoets naar het geritsel te sluipen. Ember was volledig gefocust op het sluipen, ze had zichzelf nog nooit zoveel geconcentreerd als nu. Met elke stap die ze dichterbij zette werd het verlangen groter om haar eerste vrije vangst te maken. Toen ze dichtbij genoeg was zag ze dat het geen muis was, maar een eekhoorn. Ze wist dat ze nu snel moest handelen, want als de eekhoorn ervandoor schoot zou ze het diertje nooit meer kunnen inhalen. Ze spande haar spieren en maakte een sprong met uitgetrokken klauwen. De apprentice lande met haar volle gewicht op de niet-wetende eekhoorn en maakte het beestje snel af. Met een gevoel van trots in haar borst mauwde ze fluisterend naar haar zus: "Bij Starclan, ik heb hem gevangen. Het is een kleine eekhoorn.". Ze pakte de eekhoorn op en begon stilletjes terug te lopen naar Argent. "Nu is het jou beurt om iets te vangen zus." mauwde ze aanmoedigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimedi 2 feb 2021 - 21:55

Haar zuster begon te sluipen en ving uit eindelijk een kleine eekhoorn. Die was vast dit jaar geboren geweest, anders waren de prooi wel groter geweest. Al knikte ze op de woorden van Emberpaw en opende haar bekje en spitste haar oortjes. Heel even rook ze enkel de eekhoorn die voor de poten van de rode apprentice lag. Dus stapte ze al zoekend en sluipend verder weg. Er kwamen nu meerdere geuren via haar gehemelte binnen en ze rook ook verschillende geuren. Muis, vogels en eekhoorns. Haar oortjes vingen het scharrelende geluid op van een vogel en sloop daar heen. Vogels waren rap in het weg vliegen dus moest ze snel en stil zijn om hen de vlucht wegen te blokkeren. Het ging om een ekster die onder de bladeren van een struik naar iets aan het graven was. Ze kon op het dunne laagje sneeuw de bruin gewordende bladeren afgetekend zien liggen. Argentpaw wachten tot de zwart/witte vogel weer aan zijn opgraving begon en sloop dichterbij tot ze op sprong afstand was. Haar nageltjes boorde ze diep in zijn vederkleed, maar het dier was een stuk groter en sterker dan haar. Ze probeerde zich nog vast te bijten, maar de prooi maakte een bokkende beweging door zijn kop plat op de grond te leggen waardoor Argent door haar snelheid al eigenlijk door schoof. Ze belanden in de struik. De ekster kwam omhoog en begon in de richting van haar kop te pikken. Wild meppend probeerde Argent de zwart/witte vogel bij zijn vandaan te houden, maar ze voelde wel dat hij zo nu en dan raak had. Om weg te komen draaide ze zich zo snel als ze kon op haar pootjes en dook weg tussen de kale takken. De ekster liet het er niet bij zitten en dook achter haar aan. Hoe durfde ze hem aan te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimema 8 feb 2021 - 9:28

Nadat Ember haar prooi had gevangen moedigde ze Argent aan om hetzelfde te doen. Ze bleef zelf zo laag mogelijk in de sneeuw om haar zus niet te storen. Ze merkte dat haar zusje iets had gevonden en het begon te benaderen. Ember zag eerst niet wat het was, maar na een tijdje had ze door dat het een ekster was. De rode poes was wel een beetje ongerust over de grote van de vogel. Argent besprong de vogel en kwam met haar nagels op de vacht, maar het diertje wist zich snel los te schudden. In plaats van te vluchten begon de ekster aan te vallen en de blauwe poes moest zich snel terugtrekken. Ondanks dat Ember geïntimideerd was door de grote van de vogel wist ze dat ze moest ingrijpen. Gehaast sprintte ze op de vogel af en maakte ze een sprong op de ekster. Helaas was het dier haar ook te snel af en dook op tijd weg. Ember lande met haar kop in de sneeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimedo 11 feb 2021 - 21:10

Het geluid van aansnellende pootjes vertelde Argentpaw, maar ook de ekster dat er nog een kat aan kwam, maar na een sprongetje opzij zorgde ervoor dat zijn nieuwe belager met haar snuit in de sneeuw viel. De zwart/witte vogel begon lachend te kwetteren voor hij zich op de rode poes wilde storten. Argentpaw was hem net voor en had zich omgedraaid om de ekster te beletten dat hij haar zuster wat aan zou doen. Haar klauwen maaide door de lucht en troffen op zijn rechterkant van zijn kop en sneed met 1 klauw zijn oog door. De ekster trok zich met een pijnlijke kreet achteruit. 'Kom Emberpaw dan zullen we hem vangen!' miauwde ze en storten zich op de nogal tijd kop schuddende vogel. Ze wist hem door haar gewicht uit balans te brengen. Ze boorde haar klauwen diep in zijn huid om zich vast te klemmen, maar de vogel van zich niet zomaar gewonnen en probeerde het blauw/witte katje van zich af te slaan met zijn vleugels om haar te beletten om zijn keel door te kunnen bijten, maar ook zijn lange teennagels schraapte over haar vacht in de hoop zich van zijn aanvaller te ontdoen. Argent bleef zich vast klemmen. Als Ember erbij kwam dan hadden ze een kans om een grote prooi naar het kamp toe te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimewo 17 feb 2021 - 21:08

Terwijl Emberpaw in de sneeuw lag merkte ze dat Argent haar net op tijd beschermde. Ook hoorde ze een schreeuw van pijn en dit kwam door de blauwe poes haar aanval. Toen de rode poes haar gezicht uit de sneeuw had gehesen hoorde ze haar zus schreeuwen dat ze de ekster zouden vangen. Dit vulde haar met doorzettingsvermogen en ze begon zich voor te bereiden op nog een aanval. Ze zag dat Argent de vogel weer geraakt had en zich vast bleef houden aan de vogel. Ember sprong ook in de chaos en raakte de vogel volop op zijn rug. Dit moment van pijn gaf Argent de kans om de vogel af te maken en zo konden ze best wat prooi mee naar huis nemen. Ze keek vol vertrouwen naar haar zus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimewo 17 feb 2021 - 21:42

Het plotselinge tweede gewicht van haar zuster had de ekster verrast en zorgde voor een pijnlijkere schreeuw, maar de vogel gooide zijn kop zo ver naar achteren dat hij zichzelf daardoor de kans op overleven vergooide. Argentpaw twijfelde geen moment en zetten zich af om zich iets verder zijn hals op te werken en haar tanden in de keel van de prooi te zetten. Wild probeerde de ekster nog uit hun greep te komen, maar beide poezen hielden zich vast geklemd en na nog een siddering die door zijn grote lichaam trok lag de prooi toch echt stil. Argent heeg zwaar. Ze hadden het voor elkaar. 'Dank u Starclan, nu kunnen we onze clan genoten voeden.' murmelde de Blauw/witte apprentice en keek haar rode zuster aan. 'Goed Teamwork, zonder jouw had ik deze prooi moeten laten schieten.' miauwde ze en gaf Emberpaw een lik tussen haar ogen. Nu zouden ze de prooi nog mee terug naar het kamp moeten slepen. Dat ging een lange weg worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimezo 21 feb 2021 - 20:36


Terwijl Ember de vogel met alle macht probeerde te bedingen nam Argent haar kans. De blauwe poes stak haar tanden in de keel van de vogel en na een paar hevige sidderingen was het voorbij. De twee poezen lieten voorzichtig de prooi los en de vogel viel stil voor hun neer. Ember vulde zich met enthousiasme, ze hadden prooi gevangen voor het eerst zelf. Ze keek naar Argent die de Starclan bedankte en zelf mompelde ze dus ook maar snel: "Bedankt Starclan, voor deze geweldige prooi.". Hierna zij haar zus ook nog dat ze goed teamwork hadden geleverd en Ember knikte tevreden terug. Met zijn tweeën had de vogel geen schijn van kans gemaakt dacht ze blij. Ze wist dat ze nu nog terug naar het kamp moesten en dit zou nog best lang zijn, zeker met de prooi die ze zouden moesten meeslepen. "Dit gaat nog een lange weg worden zus, maar eerst moet ik even teruglopen om mijn eekhoorn op te halen." mauwde Ember. Ze keek Argent nog even aan en liep toen naar de plek waar ze de eekhoorn had weg gelegd en begon deze weer terug op te graven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimema 15 maa 2021 - 21:50

Ook haar zuster bedankte Starclan. Ja het was zeker een geweldige prooi. Zeker nu het zo koud was. Argentpaw knikte naar Emberpaw en wurmde zich in de sneeuw onder de ekster door. Zodat ze hem op haar rug kon nemen. Door de sneeuw slepen zou te veel op onthoud zijn voor haar. Daarna stapte ze voorzichtig om de struiken heen achter de rode poes aan. De ekster woog op zich best nog wel, maar Argent zou het zo lang mogelijk vol houden voor ze weer zouden pauzeren. Wel wachten de blauw/witte Apprentice op de actie van haar zus. Want het ze was haar eigen prooi aan het opgraven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimezo 28 maa 2021 - 20:34


Ember liep terug naar de plek waar ze haar eekhoorn had begraven. Gelukkig was ze in al de actie nog niet vergeten waar ze haar prooi had begraven. De rode poes begon met haar klauwen het dode diertje op te graven en het duurde niet lang voordat ze de eekhoorn eruit had. Ze pakte het dier op met haar tanden en hoopte maar dat ze geen zand binnen zou krijgen. Ember liep terug naar Argent en legde de eekhoorn even voor haar weg zodat haar snuit vrij was. "Zullen we teruggaan naar het kamp? Ik durf te wedden dat ze trots op ons zullen zijn omdat we deze prooidieren hebben gevangen, dat zullen de andere apprentices niet nadoen." mauwde ze blij naar Argent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 21:52

Het duurde gelukkig niet lang voor haar zuster weer terug kwam en haar eekhoorn even neer legde om voor te stellen dat ze beter terug naar het kamp konden gaan. 'Dat lijkt me wel beter.' miauwde Argentpaw en ze knikte er gelijk bij voor ze nadacht over de rest van Emberpaw's woorden. 'Zeker niet met zijn tweetjes op 1 grotere prooi aanvallen.' stemde Argent ermee in en ze knikte even voor ze rustig de weg begon in te slaan die ze moesten hebben om terug naar het kamp toe te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? Icon_minitimedo 15 apr 2021 - 16:14


Argentpaw stemde er mee in om terug te gaan naar het kamp en begon rustig die kant uit te lopen. Ook stemde ze ermee in dat niet veel andere apprentices dit zo zouden kunnen doen. Ember was blij om te horen dat Argent er ook zo over dacht. Ze volgde haar zusje terwijl ze het kamp begonnen te naderen. "Misschien dat we wat eerst even moeten kijken of niemand staat op te letten?" vroeg Ember snel aan Argent. De rode poes was niet van plan nu hun missie geslaagd was alsnog gepakt te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Catch me If You Can?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Blooming Woods-
Ga naar: