I want answers



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I want answers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterpact
Member
I want answers DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: I want answers   I want answers Icon_minitimezo 24 jan 2021 - 15:40

Zijn hart raasde in zijn keel terwijl hij haar geurspoor probeerde te volgen. Het was niet heel erg moeilijk voor een ervaren warrior zoals hem om dat te doen, maar het was natuurlijk wel een feit dat het Leafbare was en dat de koude wind het moeilijker maakte om bepaalde geuren op te vangen. Zijn wil was echter sterker dan de koudste wind dat Leafbare hem kon bieden en dus ving hij haar geur niet veel later op. Hij zette de achtervolging in terwijl de gedachten door zijn kopje raasden en hij dacht kort terug aan het moment dat zij nog maar een kitten was geweest en dat hij op het punt stond om vader te worden. Het was ongelooflijk hoe alles op een paar manen zo kon veranderen en Butterpact probeerde niet aan zijn broer te denken die in StarClan was. Hoe zou hij op Butterpact’s keuzes neerkijken? De Senior Warrior schudde het van zich af terwijl hij zijn pas versnelde en moeiteloos de rivier overstak, waarna hij haar geurspoor al snel weer oppikte en verder liep. Uiteindelijk zag hij haar gevlekte pels opdoemen in de verte. “Lilypool!” riep hij hard zodat hij haar aandacht zou trekken. Hij liep snel verder totdat hij voor haar stond en hij keek haar ademloos aan. “Heb jij soms contact met mijn zoon?” was het eerste vervolgens wat hij aan haar vroeg. Hij moest het weten. Hij moest weten of zijn zoon veilig was.


+ @Lilypool
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypool
Member
I want answers DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Lilypool
BerichtOnderwerp: Re: I want answers   I want answers Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 1:32

Ze was nog niet eens zo lang het kamp uit toen haar naam van achter haar geroepen werd. Ze had gehoopt wat prooi te kunnen vangen, maar dat was nu duidelijk geen optie meer. Ze wilde kijken wie het voor haar verpest had om te gaan jagen, maar wie ze toen zag deed haar ergens willen rennen. Wat deed Aegir's vader hier? Wat wilde hij van haar? Had ze soms contact met zijn zoon? Hoe wist hij dat? Hij had hun toch niet samen gezien? Nee, ze waren voorzichtig geweest. Wat zou hij doen als hij het wist? "Wat doet je dat denken Butterpact?" Vroeg ze uiteindelijk zo rustig als ze haarzelf kon krijgen. Waarom leek deze kater het zo graag te willen weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
I want answers DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: I want answers   I want answers Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 15:44

Ze antwoordde niet op zijn vraag, maar stelde hem in plaats daarvan de vraag wat hem liet denken dat dat zo was. Hij wiebelde met zijn oortjes en keek haar onderzoekend aan, waarna er een scherpe blik in zijn ogen verscheen. “Lilypool,” sprak hij op een scherpe toon. “Ik ga geen spelletjes met je spelen, noch om de pot draaien. Ik wil weten waar mijn zoon is en hoe het met hem gaat.” Er verscheen bijna een wanhopige blik in zijn ogen terwijl hij naar de poes tegenover hem keek. “Lilypool, ik ben zijn vader. Mijn kitten is van me afgenomen en ik heb nooit een kans gehad om hem weer terug in veiligheid te brengen. Denk je niet van iedereen dat ik het meeste recht heb om te weten hoe het met hem gaat?”

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypool
Member
I want answers DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Lilypool
BerichtOnderwerp: Re: I want answers   I want answers Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 3:00

Wat zou de kater doen als hij de waarheid had? Kon ze hem genoeg vertrouwen om hem de waarheid te vertellen of tenminste een deel? Wie weet zou hij het doorvertellen aan Crystalstar en dan was zij degene die een probleem had. Vooral nu ze geen idee meer had wat het precies was dat ze voelde voor Aegir. Was ze echt verliefd, zoals Skadi beweerd had? Ondanks dat ze gewoon vrienden met de kater was? "Hij heet nu Aegir." Begon ze dan ook maar. Dat was iets dat niet raar was om te zeggen. "En hij zit bij bloodclan." Meer hoefde ze toch niet te vertellen? Want het was niet alsof hij het slecht had daar. Hij leek tenslotte een doel daar te hebben, anders had ze hem allang geprobeerd terug te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
I want answers DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: I want answers   I want answers Icon_minitimedi 2 maa 2021 - 15:03

Hij had juist gegokt. Lilypool begon hem al snel informatie te vertellen, maar dat waren allemaal al dingen die hij wist. Dat hij nu Aegir noemde en dat hij in BloodClan zat. Dat zijn zoon in BloodClan zat, dat wist zowat heel de Clan, nam hij aan. Het was oppervlakkige informatie en weer een poging van Lilypool om niet te veel kwijt te spelen. Hij snapte dat ze een persoonlijke interactie met zijn zoon had waar Butterpact niet al te veel van mocht weten, maar dat waren juist de dingen die zo belangrijk voor hem waren. “Ik denk dat heel de Clan wel weet wat je zojuist tegen me zei,” sprak hij koeltjes tegen haar. “Lilypool, heb je nog contact met hem? En dan bedoel ik niet van een paar manen geleden, maar ik bedoel recent nog.” Hij ging vlak voor de she-cat staan en keek haar dwingend aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypool
Member
I want answers DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Lilypool
BerichtOnderwerp: Re: I want answers   I want answers Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 14:11

Waarom was dit niet genoeg en bleef Butterpact maar doorvragen? Wilde hij haar aangeven bij Crystalstar? Of was het puur omdat hij meer over Aegir wilde weten? "Waarom wil je dat weten?" Ze ging niet zomaar toegeven dat ze hem nog zag. Dat zou tenslotte tegen haar gebruikt kunnen worden. Wat moest de rest van de clan wel niet denken als ze erachter kwamen dat ze nog steeds Aegir ontmoette? Zouden ze haar dan alleen nog maar meer gaan veroordelen dan toen ze erachter kwamen dat haar vader een bloodclanner was? Nee, ze kon deze informatie niet zomaar geven. Zelfs niet aan de vader van Aegir, want wie weet waar hij het voor zou gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
I want answers DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: I want answers   I want answers Icon_minitimema 29 maa 2021 - 15:51

De drang om te gaan schreeuwen werd groot toen Lilypool aandrong in plaats van zijn vragen te beantwoorden. Het leek hem nu wel duidelijk dat ze contact met hem had, maar hij vroeg zich af waarom hij dacht dat ze dat in bescherming moest nemen. “Omdat Aegir mijn zoon is en mij dit als vader zijnde aangaat,” sprak hij op een koele toon. Hij bewoog met zijn oortje en hij keek Lilypool peilend aan. “En ook omdat ik de laatste tijd van steeds meer katten te weten kom dat ze dingen over hem weten of hem nog gezien hebben. Ik moet weten of…” De brok in zijn keel kwam zo plotseling opzetten dat hij een paar keer moest slikken om zichzelf verstaanbaar te maken zonder dat hij verraadde dat hij dicht tegen het huilen aan zat. “Of er katten zijn die ook nog goede dingen over hem kunnen zeggen of van hem horen.” Zijn blik had iets smekend toen hij deze naar haar richtte.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I want answers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: