When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Flutterpaw'
Member
When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW]   When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 maa 2021 - 15:31

Flutterpaw.
Just when the caterpillar thought his life was over...
Flutterpaw probeerde niet naar het bloed te kijken dat zich verzamelde om de flamepoint. Hij was al zwak genoeg en de hoeveelheid zou hem enkel draaierig maken en ongemakkelijk. De kattin hapte naar adem en tikte hem met een pootje aan, waardoor zijn tweekleurige ogen haar met angst en verdriet aan keken. Een vage glimlach gleed over haar gezicht heen, eentje die toonde dat ze geen spijt had waardoor hij trillend op zijn poten naar haar keek en een brok in zijn keel weg probeerde te slikken.

De gestreepte Windclanner kwam naar hem en de flamepoint toe gerend, met een duidelijk nieuw plan. Hij zou het enkel opvolgen omdat hij door alles toch nauwelijks meer zijn gedachten op een rijtje had. 'Lopen,' klonk er bars waardoor de trillendetrillende, uitgeputte Apprentice begon te lopen. De Windclanner greep de flamepoint vast en begon haar te verslepen terwijl Flutterpaw zo snel mogelijk op drie poten naar voren stoof. Ruw werd hij de tunnel in geduwd waardoor hij over zijn poten heen struikelde en binnen in de tunnel happend naar adem bleef liggen. Achterwaarts sleepte dde grotere kater de flamepoint naar binnen toe terwijl Flutterpaw ruimte maakte. De hond kwam opnieuw genaderd. Grote ogen van schrik sloot de jonge kater, hij kon niet toekijken. De Warrior liet de flamepoint los voordat hij de neus van de hond raakte en de kattin naar binnen trok. De Windclanner draaide zich woedend om voordat zijn vacht zich opzette en hij hiermee de ingang van de tunnel innam. Hij blokkeerde hiermee ook het zicht dat Flutterpaw eerst had gehad en voorzichtig begon de kater het kopje van de flamepoint te likken. De tunnel was te nauw voor de hond om binnen te komen waardoor de kater nog een keer naar het rotbeest snauwde. 'Rot op, vuil mormel!' Het geluid deed de jonge kater ineen duikenduiken, doodsbang. Hij was te moe om te huilen en te ver weg in shock om nog maar te spreken. Het enige dat hij kon was de kattin voor hem likken in de hoop dat ze als ze wakker werd gerustgesteld zou raken. Een schel hoog gefluit klonk en deed hem met zijn oren trekken.


Het duurde niet lang voordat de donkere Rogue of was het Windclanner ook in de ingang van de tunnel verscheen. 'Thaw?' Mauwde hij waardoor de jonge Apprentice kort en schichtig zijn blik naar de ingang liet glijden. Hij miste Bluejay, hij wilde de kater bij zich hebben. Hij miste iemand die hem gerust kon stellen. Wat als Wolfstar enorm boos werd op hem! Hij had onbewust zijn Warriors in gevaar gebracht. 'Ik mag het kamp niet in.' mauwde de donkere kater die nu ook in de tunnel was gestapt. Hij wierp een blik op de flamepoint waarna hij naar Thawrage keek. 'Ik weet dat het moeilijk is, maar jij moet naar de clan gaan en de medicine cat gaan halen. We kunnen haar moeilijk nog meer verplaatsen.' De jonge kater keek van de ene naar de andere maar zweeg, hij kon hier niks betekenen. Hij was zo moemoe, zo ongelofelijk moe. 'Ik zorg er wel voor dat ze hier veilig is.' Vervolgde de grijze kater waarna hij een blik wierp op de jonge ex-Shadowclanner. Hij zei niksniks, maar er was ook niks te zeggen. Onhandig probeerde de jonge kater zich overeind te hijsen maar nu alles voorbij was leek zijn lichaam het te begeven. 'H-het spijt me. I-ik... Ik wilde niet dat... Dat ze gewond raakte.' Fluisterde hij zachtjes, niet nog een gewonde. Hij sloot zijn ogen terwijl hij leek te wachtten tot een van hen besloot wraak te nemen op hem, want in zijn hoofd verdiende hij dat.
He began to fly.


Elfje



When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW]   When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 maa 2021 - 16:05

Het beest ging weg. Het beest ging verdomme eindelijk weg. Thawrage draaide zich weer naar Burnetbliss toe en schatte de situatie in, maar net op dat moment kwam Barksound weer terug. In alle heisa was Thawrage vergeten dat het hier om een ex-WindClanner ging en zijn ogen knepen zich kort samen toen de kater zijn woorden sprak. Hij opende zijn bek met als drijfveer dat hij de kater wilde bedreigen, maar toen hield hij zijn kaken weer op elkaar. Als Barksound hun iets had willen laten overkomen, dan had hij niet samen met Thawrage tegen die hond gevochten. En de waarheid was wel dat de ex-WindClanner hier stond terwijl zijn andere Clanmates niet eens in de buurt waren. “Blijf in de tunnels wachten,” sprak hij op een koude toon en met een knikje. Zijn blik schoot naar opzij toen de jonge kat zijn woorden sprak. “Voor spijt hebben we nu geen tijd,” sprak hij op een koude toon. “Blijf bij haar zitten en probeer haar te kalmeren als ze wakker zou worden.” Hij gaf de twee katers een knikje en draaide zich om, maar na een paar stappen richtte hij zijn blik kort over zijn schouder naar Barksound. “Ik weet niet wat er precies gebeurd is en het interesseert me ook niet, maar Wolfstar zou gek zijn als hij je niet terug in de Clan zou laten,” sprak hij op een koude toon. Dat moest een compliment voorstellen en na een knikje rende Thawrage weg en zette hij koers naar het kamp. Met zijn grootte en zijn snelle passen bereikte hij deze binnen een mum van tijd en hij verspilde geen tijd om naar de medicine cat’s den te gaan. “Routnose, Falconpaw,” sprak hij op een barse toon. “Er was een aanval van een bloedhond en Burnetbliss is gewond geraakt. Kom naar de tunnels,” sprak hij op een gebiedende toon, zijn lichaam alweer half gedraaid en kort over zijn schouder kijkend. Ze mochten nu geen tijd verspillen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW]   When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 maa 2021 - 18:10

Even bleef de kater in de ingang van de tunnel staan, wachtende op een antwoord van de Windclan warrior. “Blijf in de tunnels wachten,” Het antwoord was koud en kort, maar zorgde voor duidelijkheid. Hij knikte even terug naar de kater om aan te tonen dat hij het begrepen had. Hij zette een stapje opzij om de kater erlangs te laten en stapte vervolgens naar binnen. Nog voor hij zich bij de gewonde poes neer kon zetten, kreeg hij een blik van Thawrage die gevolgd werd door een uitspraak die hem verraste. “Ik weet niet wat er precies gebeurd is en het interesseert me ook niet, maar Wolfstar zou gek zijn als hij je niet terug in de Clan zou laten,” Hij bleef even verbijsterd staan, niet goed wetende hoe hij daar op moest reageren. Het duurde gelukkig niet te lang, want zijn focus verschoof nu naar Burnetbliss. Hij zou hier blijven tot er hulp was. Burnet was gelukkig haar bewustzijn verloren, wat momenteel het beste was. Haar staart zag er niet goed uit, zelf een warrior zonder medische kennis kon dat zien. Nu het stil was en het gevaar geweken was, liet Barksound even zijn blik op de jonge kat vallen die aan de andere kant van Burnetbliss zat. De geur in zijn vacht was een vervaagde Shadowclangeur. Gek dat zo'n jonge kat geen sterke clangeur had. "Wat is je naam?" vroeg hij dan ook uiteindelijk na een korte stilte. Lichamelijk zag hij er niet al te best uit, wat hem onbewust ook wel alarmeerde. Wat was de oorzaak? Het kon van alles geweest zijn. Misschien wel een rogue? De laatste rogue die hij tegen was gekomen, was Sushi en zij had nooit goede intenties gehad. Ze had Everstar in der tijd van een leven ontnomen. Barksound was dan ook op zijn hoeden. Zijn blik ging even naar de ingang van de tunnel.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW]   When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 19:03

Flutterpaw.
Just when the caterpillar thought his life was over...
Flutterpaw was zo ongelofelijk blij dat de hond was verdwenen. Dat hij niet meer de blaffende geluiden te horen en blinkende tanden hoefde te zien. Hij had enkel verhalen over die moordlustige wezens gehoord maar ze nog nooit op Shadowclan gebied tegen gekomen en dit was meer dan genoeg om een keer te zien. Na deze ervaring was een hond ruiken al een ervaring te veel, het bloed dat Burnetbliss verloor was ernstig, iets dat hij wist zelfs al was hij nog jong. Het was geen milde wond, nee, dit was ernstig. Zelfs al was het duidelijk dat hij door bloedverlies, pijn, angst en trauma er niet veel beter aan toe was. Hij was in ieder geval nog bij bewustzijn. 'Blijf in de tunnels wachten,' sprak de Windclan Warrior terwijl hij de donkere kater koud toe knikte. Er leek geen warmte in de kater te zitten, al vond Flutterpaw hem minder eng dan Newtpaw. De angst, voor niet alleen hem maar ook zijn vroegere Clan deed zijn hart in zijn keel kloppen terwijl hij wanhopig de emoties weg slikte. De blik van Thawrage gleed naar de jonge bruine Apprentice voordat hij reageerde op zijn woorden. Woorden die hij meende, hij had de flamepoint niet gewond willen zien, zeker niet naar het gevecht met een andere flamepoint die overduidelijk veel slechter was. 'Voor spijt hebben we nu geen tijd,' sprak hij op een koude toon, waardoor de bruine Apprentice trillend bleef zitten. Beschermend bij de flamepoint die zijn leven had gered, zijn nutteloze leven. Hij wilde helemaal geen Rogue zijn. Zonder thuis, zonder katten die hem de kans gaven die hij verdiende. 'Blijf bij haar zitten en probeer haar te kalmeren als ze wakker zou worden.' Hij had niet het idee dat de kattin snel bij zou komen, maar wist wel dat ze dan in enorme pijn moest zijn. Zijn wonden deden al pijn, laat staan die van haar. Hij knikte enkel, stil terwijl hij misselijk zijn kop weg draaide van beide, oudere katers. Thawrage gaf beide Flutterpaw en de donkere kater een knikje. Hij liep de tunnel uit maar draaide zich nog een laatste keer om naar de vroegere Windclanner? Hij had niet geheel gevolgd hoe het tussen hen zat, ze kenden elkaar in ieder geval. Het was te verwarrend en de jonge kater had grotere zorgen dan wie waar bij hoorde. 'Ik weet niet wat er precies gebeurd is en het interesseert me ook niet, maar Wolfstar zou gek zijn als hij je niet terug in de Clan zou laten,' sprak de kater nog steeds op een koude toon maar wel duidelijk oprecht.

De donkere kater had kort ruimte gemaakt voor Thawrage voordat hij zelf naar binnen stapte, nog voordat deze ging zitten kwam de opmerking van Thawrage die hem duidelijk verbijsterde. Inmiddels was de Windclanner al weg gerend, veel sneller dan Flutterpaw ooit zou worden. De donkere Rogue of Windclanner richtte zijn amberkleurige blik op de jonge Apprentice die hem met grote ogen aan bleef kijken. Ook al had deze hem gered, dit had Newtpaw ook gedaan totdat ze besloten had dat hij een te groot risico voor de Clan was geweest, niet voor de Clan maar voor haar. Hij had gelukkig haar ogen niet, nee, deze waren een andere kleur. Die van vuur en niet van regen, niet van water. Hij haalde diep adem terwijl hij in elkaar dook, alsof hij bang was om op te vallen. 'Wat is je naam?' Vroeg de kater na een korte stilte waardoor de bruine Apprentice zijn ogen naar zijn gewonde poot liet glijden. 'Flutterpaw, en wie bent u?' Zijn stem klonk aarzelend alsof hij verwachtte dat uit het niets iemand hem aan zou komen vliegen. 'Ik was op zoek naar.. naar Routnose. Een van mijn Clangenoten.... Eh... Nee... Een van de Shadowclanners. Is een moordenaar... Ik.. ik wist wie en voordat ik iets kon doen.... Viel het mij aan... Ik moest vluchtten en ik weet nu al dat niemand mij geloofd. Ik hoopte dat R-Routnose mij kon helpen... Ze... Ze.. is goed...en toen kwam die hond.. die... Wat heb ik in Starclan's naam fout gedaan?' Zijn stem klonk uitgeput terwijl hij door zijn poten heen zakte en niet meer de energie leek te hebben om overeind te blijven zitten. Het leek erop dat hij uitgeput was geraakt. Niet alleen dat maar ook het zoveelste trauma had zijn lichaam een zware klap gegeven. 'Het was mijn poot...of mijn nek.' Tranen dropen over zijn wangen. De felle blauwe ogen. Hij leek de kater niet meer te zien, enkel het bloed te ruiken. 
He began to fly.


Elfje



When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW]   When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 22:02


When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Het was altijd net wanneer ze dacht wat rust te hebben, alsof de sterren haar constant op de hielen zaten. De luide stem van een clangenoot deed haar opschrikken, diens woorden nog veel meer. Haar groene ogen werden groot van smart. Oh Starclan, niet Burnetbliss, ze kon haar niet ook nog verliezen. Niet zij, niet zij ook. Routnose slikte en dwong zichzelf te kalmeren, waarna ze naar Thawrage knikte en haar den in rende. Paniekerig pakte ze zoveel mogelijk nuttige kruiden die ze kon pakken, maar de honden hadden een naar seizoen uitgekozen, dit plunderde het laatste beetje van hun voorraden. Met haar mond vol met kruiden rende ze harder dan haar ongetrainde lijf kon achter Thawrage aan. Hijgend en met vlekjes dansend voor haar ogen kwam ze aan in het tunnelsysteem, waar ze tot haar grote frustratie moest wachten totdat haar ogen gewend waren. Pas toen, toen herkende ze zijn geur door de dikke walm van bloed heen. Haar ogen werden nog groter en ze liet haar kruiden vallen. "Flutter..?" haar stem was schor en haar ogen zochten naar Burnetbliss. De overweldigende geur van bloed bracht tranen in haar ogen en ze moest haar kop schudden om helder te worden. Twee katten waar ze zoveel om gaf, in deze wanhopige situatie. Barksound was er ook, die hier eigenlijk niet hoorde te zijn. Routnose was echter dankbaar voor zijn aanwezigheid. "B-Barksound, Thawrage, zijn jullie er zeker van dat de honden weg zijn?" anders zouden ze een nog veel groter probleem hebben. De poes inspecteerde beide katten, hoewel Burnetbliss niet bij bewustzijn was, leek ze er beter aan toe te zijn. Tenzij iets inwendig was. Routnose knarste met haar tanden. "Ik heb wat ruimte nodig, dan kan ik ze helpen. Barksound, zou je willen blijven? Z-ze moeten uiteindelijk naar het kamp, ik heb jouw hulp nodig om ze daar te krijgen," haar groene ogen keken hem smekend aan.


It is both a blessing and a curse
When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW]   When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 18:24

Barksound was op zijn hoede, wat altijd belangrijk was in deze bossen. Hij had gevraagd hoe de jongeling zijn naam was en daarop kreeg hij niet veel later een antwoord. 'Flutterpaw, en wie bent u?' Een apprentice, dat kon hij opmaken uit de naam van de jonge kater. Voor hem zag hij er nog heel jong uit, alsof hij nog maar net uit de nursery was gestapt. Nog voor de grote kater een antwoord kon geven op de wederzijdse vraag, luchtte Flutterpaw plots zijn hart, wat hem stil hield.

'Ik was op zoek naar.. naar Routnose. Een van mijn Clangenoten.... Eh... Nee... Een van de Shadowclanners. Is een moordenaar... Ik.. ik wist wie en voordat ik iets kon doen.... Viel het mij aan... Ik moest vluchtten en ik weet nu al dat niemand mij geloofd. Ik hoopte dat R-Routnose mij kon helpen... Ze... Ze.. is goed...en toen kwam die hond.. die... Wat heb ik in Starclan's naam fout gedaan?'

Een moordenaar in Shadowclan? Het was veel informatie in één keer en ergens wist hij ook dat dit belangrijk kon zijn. Reageren op de hele uitspraak was echter niet aan de orde. Nog voor hij iets kon zeggen, zag hij Routnose opdoemen in de ingang van de tunnel. "Flutter..?" Burnetbliss had niet meer bewogen sinds ze buiten bewustzijn was gevallen, wat hij zag als een voordeel. Haar wonde zag er dan ook serieus uit. Even trok hij wat nerveus met zijn oortje. Hulp was aangekomen, moest hij zich nu uit de voeten maken? Iets zei hem van wel, langs de andere kant voelde het ook weer niet goed om nu te vertrekken. "B-Barksound, Thawrage, zijn jullie er zeker van dat de honden weg zijn?" Hij knikte op de vraag die gesteld was en antwoorde rechtuit. "Ik heb de hond met zijn twoleg gezien. Hij zag er niet zo blij uit, maar is wel snel weg gegaan." De kater schuifelde wat opzij om Routnose haar ruimte te gunnen. "Ik heb wat ruimte nodig, dan kan ik ze helpen. Barksound, zou je willen blijven? Z-ze moeten uiteindelijk naar het kamp, ik heb jouw hulp nodig om ze daar te krijgen," Hij liet zijn kopje lichtje zakken, als gebaar dat hij zou blijven. "Laat maar weten wat ik moet doen." mauwde hij en liet zijn blik nu even op Burnetbliss rusten, waarna hij kort opkeek naar Flutterpaw die iets dieper in de tunnel zat.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
When the stars are hidden in the dark sky [TW/GW]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: