Crazy hours [family search / topic search]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Crazy hours [family search / topic search]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dwarfpaw.
Member
Crazy hours [family search / topic search] GgfbqF
Dorian
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dwarfpaw.
BerichtOnderwerp: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimevr 19 feb 2021 - 13:37


Hey all!

Ik heb besloten om Dwarfpaw weer actief te gooien en ik ben opzoek naar een paar dingen voor hem ^^

Uiterlijk:
Dwarfpaw is een nogal vors gebouwde grote zwart-witte kater met een dikke vacht en licht ambere ogen.

Personality:
- enthusiastic - unpredictable - clingy - wildcard - distant - pushy - demanding - pugnacious -

- Familie:
Qua familie zoek ik met name broers en zussen voor hem. Eventueel een pleegmoeder gezien hij door zijn eigen moeder (npc) verstoten is vanuit ShadowClan naar WindClan. Deze broers en zussen zouden dus zowel in SC kunnen zitten als in WC (als volbloed kinderen van de pleegmoeder). Weet wel dat Dwarfpaw nogal een vreemde eend in de beit zal zijn en lang niet altijd even lief omgaat met zijn familie.

- Vrienden / pestkoppen:
Uiteraard zou het wel leuk zijn om wat vrienden te hebben voor Dwarf. Dat kan zowel in WC zijn als nog van zijn korte tijd bij SC. Hoewel het nogal vermoeid kan zijn om vaak met hem om te gaan heb je aan Dwarf wel een erg loyale vriend zodra er genoeg vertrouwen is opgebouwd.

Dwarfpaw is nogal blunt vandaar dat het me wel leuk leek om een of meer vijanden te hebben binnen WC die hij regelmatig tegen het verkeerde been weet te schoppen :')

- Topics:
Bovenal ben ik uiteraard gewoon opzoek naar veel topcis met hem :')
 
Bedankt voor het lezen,

Dorian.
Terug naar boven Ga naar beneden
,Featherpaw
Member
Crazy hours [family search / topic search] DPKsfdL
Anonymous
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Featherpaw
BerichtOnderwerp: Re: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimevr 19 feb 2021 - 18:37

Snakekit kan evt een broer van hem zijn? Hij zit in SC en zijn moeder is NPC, maar is zeg maar wel het type om een kitten te verstoten aangezien Snake door haar in de steek is gelaten.

Snake zijn vader is wel van BC. Als je wilt, kunnen ze van dezelfde vader zijn of kunnen ze gewoon dezelfde moeder hebben? Laat me maar weten wat je ervan denkt.

Dragonpaw kan zeker wel een vriend zijn. Hij zegt waar het op slaat en heeft heel veel controle over zijn emoties waardoor ik ze niet snel ruzie zie hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
Crazy hours [family search / topic search] PxpEHT9
Camilla
218
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimevr 19 feb 2021 - 19:46

Ik ben wel in voor een topic met Winter waar we vanzelf wel zien hoe het loopt? Winter is iig best onzeker en stilletjes, dus daar zou wel een goede vriend of soort vijand achtig iets uit kunnen komen? Winter zal hem iig niet gaan pesten, dus dan is het vooral omgedraaid qua pesten ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw’
Member
Crazy hours [family search / topic search] DPKsfdL
Sofie
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglepaw’
BerichtOnderwerp: Re: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 15:24

Ik heb Eaglepaw wel, ze zijn dezelfde leeftijd, dus misschien dat ze vrienden waren als kittens voordat Dwarf naar Windclan ging? Ik wil wel een topic maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwarfpaw.
Member
Crazy hours [family search / topic search] GgfbqF
Dorian
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dwarfpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 18:55

@,Featherpaw Het lijkt me leuk om Snakekit als jonger broertje te hebben ^^ Misschien kunnen we nog even in het midden laten of ze van de zelfde vader zijn of niet? Dan kijken we hoe in game de dingen verlopen en wat qua plot het beste uit komt c:
Dragonpaw als vriend klinkt helemaal prima. Zal ik een topic voor die twee aanmaken?


@Brackenkit Klinkt interessant, ik kan Dwarf wel voor me zien als een pestkop >3 maar dan kijken we in topic even hoe het loopt idd c:  zou jij die willen openen?

@Eaglepaw’ yess klinkt goed! Als je de link voor het topic hier dropt zal ik morgen reageren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
,Featherpaw
Member
Crazy hours [family search / topic search] DPKsfdL
Anonymous
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Featherpaw
BerichtOnderwerp: Re: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 19:21

Dwarfpaw. schreef:
@,Featherpaw Het lijkt me leuk om Snakekit als jonger broertje te hebben ^^ Misschien kunnen we nog even in het midden laten of ze van de zelfde vader zijn of niet? Dan kijken we hoe in game de dingen verlopen en wat qua plot het beste uit komt c:
Dragonpaw als vriend klinkt helemaal prima. Zal ik een topic voor die twee aanmaken?


@Brackenkit Klinkt interessant, ik kan Dwarf wel voor me zien als een pestkop >3 maar dan kijken we in topic even hoe het loopt idd c:  zou jij die willen openen?

@Eaglepaw’ yess klinkt goed! Als je de link voor het topic hier dropt zal ik morgen reageren ^^

Voor Snake moet je nog even wachten, die wordt volgende ceremonie pas app (zit in SC he). Dragonpaw kan wel al!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Crazy hours [family search / topic search] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimema 22 feb 2021 - 19:13

Dat is prima c:  Dan zal ik er een voor Dwarf & Dragonpaw aanmaken
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Crazy hours [family search / topic search] W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 19:27

Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw’
Member
Crazy hours [family search / topic search] DPKsfdL
Sofie
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglepaw’
BerichtOnderwerp: Re: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimevr 26 feb 2021 - 10:26

Was hem vergeten hier in te zetten, maar hier is Eagle x Dwarf (:
https://www.warriorcatsnl.com/t45699-memories-from-the-past
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwarfpaw.
Member
Crazy hours [family search / topic search] GgfbqF
Dorian
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dwarfpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Crazy hours [family search / topic search]   Crazy hours [family search / topic search] Icon_minitimezo 28 feb 2021 - 16:03

Ik heb gepost bij de twee topics :3

Hier is nog die voor Dragonpaw: https://www.warriorcatsnl.com/t45841-playdate#890828
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crazy hours [family search / topic search]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: