[KS] White lillies



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] White lillies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Faintlight
Member
[KS] White lillies InsidiousSomberBlackwidowspider-small
Kippetje
115
Actief
“What is beautiful is good, and who is good will soon be beautiful.”

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faintlight
BerichtOnderwerp: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 18:47

Faintlight x Whitewalker
We sleep in pairs
.
Oh, to see without my eyes
The first time that you kissed me

Oké, het duurt nog wel een klein beetje voordat het lente is - maar de kriebels zijn weldegelijk aanwezig. Whitewalker en Faintlight hebben een tijdje geleden elkaar als partner genomen en hoewel het niet helemaal op de planning stond, zijn ze over de wolken om nu als papa en mama hun eerste kindje de wereld te gaan laten zien.

Over de ouders:
[KS] White lillies Faintavabig

Faintlight is een jonge elder die nu permanent de rang van Queen op zich heeft genomen. Ze is namelijk blind geboren en hoewel ze zich probleemloos kan manoeuvreren in het kamp, zal jagen of vechten nooit een optie voor haar zijn. Dat zit haar echter niet al te erg dwars, gezien ze een zeer positieve en optimistische blik op het leven heeft. Faintlight is aanhankelijk en dromerig, maar kan soms een beetje een naïeve of kinderlijke blik op de wereld hebben.
Qua uiterlijk is ze een prachtige grijze point en een sierlijke poes die hoog op haar poten staat. Ze heeft veel weg van een balinees met haar half-lange, zijde zachte vacht en pluizige staart. Haar ogen zijn blauw zoals de avondhemel met allemaal spikkeltjes die aan sterren doen denken.

[KS] White lillies Whitew10
Whitewalker is een harde kater met een grote echo en nog grotere mond. Zijn ambities gaan verder dan de meeste en het liefst ziet hij zichzelf ooit aan het hoofd van Riverclan, wat zonder twijfel natuurlijk de beste clan is. Ondanks zijn agressieve manier van doen en air van arrogantie, is hij wel een kater die met heel zijn hart lief kan hebben. Zowel Faintlight als zijn baby zou hij nooit een haar krenken. (Hij is gebaseerd op Thistleclaw van de boeken!)
Qua uiterlijk is het een kater met een piekerige, naar alle kanten uitstaande witte vacht. Zijn pels is lang maar niet perse pluizig en mooi, eerder prikkelig en ruw. Hij iss groot vanwege zijn typische Riverclanner bouw: gespierde schouders, grote potten en een brede snuit. Zijn ogen zijn vurig gekleurd die naarmate die ouder werd een heel licht ijsblauw randje kregen rondom de pupil. Zijn neus en pootkussentjes zijn allemaal baby roze.

Zoals al eerder stond beschreven zoeken we één kindje. Beide zijn nog jong en met haar handicap zal Faint ook niet teveel kneusjes in de gaten kunnen houden.

Handige info/eisen
- Qua namen zou het leuk zijn als het vooral dingen zijn die niet zichtbaar zijn. Dat klinkt wat vaag, maar hou in het achterhoofd dat Faint blind geboren is en dus niet snel een kitten naar een kleur, patroon of object zal noemen - omdat ze geen idee heeft hoe het eruit ziet. Dus liever hebben we namen die iets te maken hebben met een gevoel, geur, geluid of iets anders dat niet perse zichtbaar is <3
- We zouden het heel leuk vinden als het kindje echt actief wordt. Natuurlijk hoef je niet iedere dag te posten, maar als je niet meer van plan bent de baby actief te maken dan willen wij graag het recht deze weg te geven
- Qua uiterlijk zijn wij niet super duper streng, het hoeft niet helemaal genetisch correct te zijn maar een volledig rode kitten zou bijvoorbeeld niet kunnen
- In mijn hoofd is Faint blind geboren door een foutje bij de ontwikkeling in de baarmoeder. Wat mij betreft mag je echter ook doen dat het genetisch is en jouw kitten ook iets van een oogaandoening geven. Hou er wel rekening mee dat dat het kennen en kunnen van je karakter permanent beperkt.
- De deadline staat nog niet vast, maar zal ongeveer over twee weken zijn - afhankelijk van hoeveel animo er is.
e v e



Oh, to see without my eyes
[KS] White lillies Faintosbig
The first time that you kissed me
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[KS] White lillies DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 19:56

Algemene info

Naam: Hopekit
Betekenis naam: Hoewel ze niet gepland was, geeft haar geboorte Faintlight en Whitewalker hoop omdat ze er erg gezond uitziet. Ze ziet er vanaf begin af aan al uit als een sterke kitten die haar ouders trots gaat maken.
Geslacht: She-cat
Clan: RiverClan
Ouders: Faintlight x Whitewalker

Uiterlijk

Hope zal qua uiterlijk meer op haar vader lijken dan op haar moeder. Haar ogen zullen een speciale kleur hebben: de linkerkant zal zo blauw zijn als die van haar moeder, de rechterkant zal geel tot goud zijn, meer trekkend naar de oogkleur van haar vader. Ze zal qua bouw meer naar haar vader trekken: haar postuur zal groot zijn, haar schouders de brede bouw van die van een RiverClanner en haar korte, witte pels glanzend en gezond. Haar pootkussentjes zullen zachtroze zijn, net als haar neusje.

Innerlijk

||VERWEND ||

Hoewel Hope qua uiterlijk heel zachtaardig over zal komen, zal ze dat qua innerlijk zeker niet zijn. Ze is iemand die geen “nee” accepteert voor een antwoord en op dat vlak eigenlijk best wel verwend is. Ze zal haar zin door proberen te drijven en zal altijd haar gelijk proberen te halen, of ze nu effectief ook gelijk heeft of niet.

|| BITCH ||

Hope zal een echt kreng zijn tegenover katten die ze niet mag. Dat houdt in: katten die het niet met haar eens zijn, katten die haar vertellen wat ze moet doen en katten die naar haar idee gewoon bloedirritant zijn.

|| FAMILIEKINDJE ||

Als Hope dan toch naar een bepaald aantal katten echt lief is, dan is het wel naar haar ouders. Ze zal zowel haar moeder als haar vader met haar leven beschermen en zal er altijd voor hun zijn. Ze zal papa’s aandacht trekken door lief tegen hem te doen en ze zal altijd aan mama’s zijde staan om haar met alles te helpen en voor haar op te komen tegen katten die onaardig tegen haar durven te doen.

|| MANIPULATIEF ||

En als ze het dan toch eens te bont maakt en ze krijgt autoritaire figuren of haar ouders op haar dak, dan zal ze de verloren onschuld uithangen en er alles aan doen om de schuld op een ander over te brengen. Ze zal als het ware proberen om haar papa en haar mama rond haar kleine pootje te winden en hier kan ze vrij ver in gaan, want haar ouders goedkeuring betekent in principe alles voor haar. Maar dan ook echt alles.

|| GEVOELIG ||
Maar goed, we weten allemaal dat er onder dat harde exterieur ook wel een zacht kantje moet zitten, toch? Bij Hope is dat niet veel anders. Haar arrogantie en haar houding komt vooral voort uit onzekerheid. Haar moeder zit immers vast in het kamp met een oogaandoening en daardoor heeft deze kleine meid het idee dat ze zichzelf tien maal meer moet bewijzen tegenover zowel haar vader als andere Clangenoten. Ze zal dan ook zeer gevoelig zijn wat betreft opmerkingen over de handicap van haar moeder.

|| AARDIG ||

En mocht je dan immers toch tot het harde exterieur van deze kleine meid zijn gedrongen, dan zul je merken dat ze, als ze eenmaal bevriend met is, echt wel door het vuur voor je wil gaan. Haar loyaliteit bestaat uit haar leven geven voor haar ouders en voor haar Clan, maar ook voor de vrienden die haar nauw aan het hart liggen.

Motivatie

Het is een kind van Kip en Mark waar ik me voor aanmeld, zijn er nog meer woorden nodig? Jokes aside: ik heb al meerdere malen met Faintlight geRPG’d en ik vind haar echt een geweldig karakter. Ik heb veel respect voor hoe ze met haar handicap omgaat en ik ben heel benieuwd hoe mijn kleine meid en zij het met elkaar zullen vinden in de RPG, vooral omdat Hope een karakter heeft waar Faint haar poten wel vol aan zal hebben. Aan de ene kant wil ze namelijk haar moeder met man en macht verdedigen, maar aan de andere kant maakt ze ook een beetje misbruik van de situatie door zichzelf bitchy op te stellen en dan lief te doen als haar moeder wel iets meer merkt dan dat Hope had verwacht… neem daar dan nog het feit bij dat ze graag aan de verwachtingen die ze voor zichzelf heeft opgelegd wil voldoen en je hebt een heel complex karakter. En wie houdt nu niet van complexe karakters?

Whitewalker ken ik dan iets minder goed omdat ik er nog niet mee heb geRPG’d, maar het idee van een sterk, krachtig karakter met een soft kantje voor zijn partner en kitten staat me wel aan. Ik wil vooral zien in hoeverre Hope hem rond haar pootje kan winden en hoe dat zich uit zal spelen in de RPG.

Zoals jullie weten, heb ik een vrij groot arsenaal aan accounts. Ik kan wel zeggen dat ik met ze allemaal even actief ben en dat voor de minder actieve accounts druk een oplossing wordt gezocht om ze actiever te maken. Ik kan dus ook beloven dat, hoewel niet wekelijks, er zeker wel vaak gepost zal worden met dit schatje.

Veel succes met kiezen en veel succes voor de mensen die zich nog gaan aanmelden!

Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
[KS] White lillies DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimezo 21 feb 2021 - 12:50

She is just a DREAM
She-cat Small & Slender Strong-willed Lookalike of mom
If you're alive, kick into drive. Chase whimsies. See if you can turn dreams into a way to make a living, if not an entire way of life.
Kevin Smith
Whimsicalkit[?] or Peregrinekit [?] or Twigkit [?]
NAMEWhimsicalkit, Peregrinekit or Twigkit
REASON Whimsical - playfully quaint or fanciful, especially in an appealing and amusing way.
Peregrine - A bird, a falcon, this name is more because of her pelt color.
Twig - is used during bird, and she is thin like one.
AGE Unborn
GENDER She-cat
SEXUALITY To be discovered later in life...
CLAN Riverclan
BLOODLINE Fullblood Riverclan
PARENTS Faintlight & Whitewalker
BASED UPON & INSPIRED BY Inspired by the Peregrine bird.

APPEARANCE
FUR LENGTH Short
FUR COLOR Silver
FUR PATTERN A point with slight stripes
EYE COLOR Blue
PAW PADS Mountbatten pink
NOSE Mountbatten pink
WHISKERS White
TAIL Long
CLAWS Small, dainty
BUILD Small
ELABORATED She is a small kitten, dainty, sweet looking. Anything but fierce, however her heart and soul might make her more of a force to be rekoned with. She has a slender but healthy build, which will grow more muscular as she gets older and more activities to do. She has long paws, and an even longer tail and a small face like her mom. All in all she has more of her mother in her then her father, although she has the strenght of character from him.
[KS] White lillies Whitel13

EXTRA She is slightly farsighted in one eye.
VOICE A dulcetlike drawl
SCENT Coneflower and rain
SCARS None as of yet.

PERSONALITY
POSITIVE CHARACTERISTICS Tomboy, Compassionate,Dainty, Happy, Fun-loving, Helpful, Quiet, Energetic
NEUTRAL CHARACTERISTICS Loyal, Responsible, Patriotic, Proper, Mischievous, Dreamer, Friendly, Impulsive
NEGATIVE CHARACTERISTICS Wild, Selfish, Self-confident, Prim, Demanding, Thrill-seeker, Simple-minded, Reserved

(to make it easy on myself I shall call her Twigkit)
Twigkit is a bit of a tomboy at heart. She dislikes all feminine things, sweet talking and unnaturally innocent behaviour. She wants to be fierce and strong like her papa. While she might dislike certain kinds of cats, she is very compassionate and has a huge heart that will truely blossom under the care of her mother. She is quite elegant and dainty in her way of speaking, always using grand words and a soft voice, seemingly being much more a girly-girl then she wants to be. It might even annoy herself at times. She tends to be a very happy kitten, always in for a new day and new adventure. She is more of a glass that is half full instead of half empty kind of cat. Twigkit loves having fun and one can see her trying to rope others into doing things with her. Especially since she is an only child. Twigkit has a good heart for her clan and will without a doubt step up and help others. One has to only ask. She might seem like a vibrant little girl, but secretly she is very quiet and an introvert towards those that she is unsure about. She is not one to keep talking, she prefers silence above anything else. Besides that all the young she-cat is very energetic and always moving around.

Twigkit shall be naturally a loyal cat, maybe even to those that don't deserve it. She has a responsible strike in her, that enables the young kitten to take responsibility of her own decisions, to a certain extent. She sometimes might lie if she feels it is better in that situation or if she is afraid that she might anger a few cats. She secretly fears angry cats. Twigkit is most certainly patriotic and does not like working together with the other clans. Riverclan is her life, her everything. The kitten is quite proper, her fur has to be well cared for and she is respectful towards other cats from her own Clan. While she might be sweet and innocent, sometimes she is all in for mischief. When that happens, no one is safe. The young kitten is a bit of a dreamer althought she rarely shares those dreams with others. She tends to be friendly and thoughtful of others feelings, although she might not always understand it and has a bit of a harsh side to herself as well. Twigkit can also be a bit impulsive leading to her being a bit to forceful for certain situations.

Twigkit is a wild kitten, she rarely is able to contain her own being. Even though she is not one to shout. Because she is an only child she will also be a bit selfish and has trouble sharing things. The cat can be quite confident in herself, sometimes overly much so. She also can be a bit prim and stiff. She really is focused upon the rules. Sometimes to harsly towards others and less towards herself. She might bend them but others have to follow them in the word. Demanding is another thing she is, because she deserves only the best of the best. Twigkit is a thrill-seeker and would love to go onto adventures with her dad later in life. She is also a bit simple-minded which can be a bad thing. She is not always smart enough to deal with things correctly. Reserved is something she might be towards others, which can make it hard for her to bond with them.

TRIVIA
[KS] White lillies Db9lbbh-230ff46a-39da-469b-bd83-8cd6bdae96c7The kitten loves jumping and falling down from hights, especially into water.
[tr style=][td]She has a wild strike, that makes it hard to calm her down and make her attentive towards others needs.
[KS] White lillies Db9lbbh-230ff46a-39da-469b-bd83-8cd6bdae96c7

[KS] White lillies Db9lbbh-230ff46a-39da-469b-bd83-8cd6bdae96c7
She will later need a partner to hunt with, as she has trouble hunting on her own.

MOTIVATION
Nu ben ik gek op Whitewalker en Faintlight. Beide zijn zulke gave karakters and ik zou het erg leuk vinden om een keer een enigst kind te spelen. Dit betekend dan ook dat ik haar een iets uitdagender karakter heb gegeven maar ik zal wel rekening houden dat als ik gekozen wordt, dat ik haar niet te heftig en onmogelijk maak<3 Immers moet het nog wel leuk blijven voor iedereen Wink

Daarnaast had ik echt een goed idee voor een schattig, dun katje in Riverclan, en met de bouw van Faintlight kan dit natuurlijk. Ik hoop dat jullie nog vele mooie aanmeldingen krijgen en ben benieuwd wie het leven van jullie twee gave karakters mag komen vereiken. Natuurlijk staan mijn namen nog niet vast dus als jullie een leuk idee hebben dan sta ik open die naam te gebruiken. Mocht ik haar niet actief krijgen dan zal ik dit optijd doorgeven en mag ze natuurlijk weg gegeven worden aan een ander huisje<33

Heel veel succes iedereen.

Liefs,
Butter
[/td]
[/tr]
[/table]


[KS] White lillies Flutte20


Laatst aangepast door Flutterpaw' op do 4 maa 2021 - 21:00; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tansypaw.
Member
[KS] White lillies FfefbVt
Yanthe
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tansypaw.
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimezo 21 feb 2021 - 20:07


:

Naam ► Whilomkit (love) -> wederom een teken van onze liefde. Everkit (lasting) -> Een teken van onze eeuwige liefde voor elkaar
Toekomstige naam ► Whilompaw of Everpaw
Leeftijd ► 0 Moons
Geslacht ► Mannelijk
Bloedlijn ► 100 % Riverclan [onbekend]
Rang ► Kitten (ongeboren momenteel)

Algemeen
Zoals je hierboven kan zien heeft dit katertje twee mogelijke namen: Whilomkit en Everkit. Beide namen zijn een link naar de liefde tussen Faintlight en Whitewalker. Dit katertje is volledig wit en heeft mooie blauwe oogjes. Hij is iemand die de positieve vibes van zijn moeder heeft en tevens ook, onbewust, de drang heeft om zichzelf te bewijzen aan zijn vader. Hij kijkt enorm op naar Whitewalker, waardoor die soms iets te snel iets doet in een poging om zich te bewijzen. Uiteraard heeft van tijd op tijd wel eens gevolgen, wat een leuke draai geeft aan de rpg. Graag wil ik dit katertje vooral, op vlak van karakter, laten openbloeien door wat er in de rpg gebeurt. Zijn karaktereigenschappen zullen dan ook deels bepaald worden door zijn opvoeding, die zal hier een grote rol in spelen. Naast zijn karakter heeft hij fysiek een kleine beperking. Dit wordt onderaan uitgebreid uitgelegd. Hij is nachtblind, iets wat hem als kitten vooral wat afschrikt. Hij weet namelijk niet wat dit betekent en kan het ook moeilijk uitleggen. Zijn moeder is blind, waar hij absoluut geen probleem mee heeft aangezien hij ermee opgroeit. Desondanks vind hij het zelf wel moeilijk dat hij in de nacht geconfronteerd wordt met duisternis terwijl zijn vriendjes in de nacht prima dingen kunnen zien. Het is dan ook iets dat hij probeert te onderdrukken en niet meteen aan iedereen zijn neus gaat hangen. Hij wil namelijk aantonen aan mama en papa dat alles goed gaat en dat ze zich geen zorgen hoeven te maken over hem. Als enigste kitten uit het nest voelt hij op dat vlak wel wat druk, al is dit iets wat later pas aan bod zal komen.

Extra =⦿.⦿=
De kater heeft dezelfde kleur ogen als zijn moeder, wat deels ook een ander kenmerk met zich meeneemt. Hij kan overdag alles helder en scherp zien, aangezien er voldoende licht is. Maar als er onvoldoende rodopsine, lichtgevoelige cellen van het netvlies, in het oog aanwezig zijn, dan is er bij schemerdonker en donker sprake van een verminderd gezichtsvermogen. Dit wordt ook wel nachtblindheid genoemd. Als er geen of amper licht aanwezig is kan de kater dus amper iets zien.

Vachtkleur ► Grotendeels wit met een lichte schijn beige (afhankelijk van de lichtinval). De witte kleur is afkomstig van zijn vader, de beige schijn is gelinkt aan zijn moeder.
Patroon ► Hij heeft geen specifiek patroon in zijn vacht.
Vachtlengte ► Hij heeft een half lange vacht. Deze vachtlengte oogt vooral zeer lang als kitten. Hoe ouder hij wordt hoe minder ‘fluffy’ hij is. De lengte van zijn vacht is vooral gelinkt aan die van zijn vader, al is zijn vacht net zo zacht als die van zijn moeder.
Oogkleur ► De helderblauwe kleur van zijn ogen is afkomstig van zijn moeders kant.
Bouw ► Hij is stevig gebouwd, al heeft hij lange slanke poten om zich goed te verplaatsen. Deze poten zijn ook perfect om zich te verplaatsen in het water.
Staart ► Fluff <3

Voor foto's van de faceclaim mag je me altijd een pm sturen!

Dit ben ik!
Voor zij die mij niet kennen *wink*, mijn naam is Yanthe! Dit nestje zag ik als een uitgelezen kans om mijn voetafdruk in Riverclan wat groter te maken. De clan heeft altijd een speciaal plekje gehad in mijn hartje, waar loyaliteit aan de clan altijd voorop kwam. Nu was ik al een tijdje aan het uitkijken naar een nestje in deze clan, een nestje dat me zou aanspreken en hier ben ik dan! Dat de moeder blind is en er een positieve vibe in de lucht hangt, zorgt voor een hele andere kijk op de 'blinde kat'. En dat was iets wat me enorm aansprak. Ook het feit dat Whitewalker op vlak van karakter toch helemaal anders is dan Faintlight en toch de liefde heeft gevonden heeft bij de optimistische poes, is een heel leuke insteek. Zo zie je maar dat liefde alles overwind. Het zou dan ook heel fijn zijn om deel te mogen uitmaken van dit gezinnetje. <3


[KS] White lillies JLqedDm


Laatst aangepast door Tansypaw. op za 6 maa 2021 - 13:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewalker
Member
[KS] White lillies 8a7eb63e52ba226d4cb5df0145e2fd571c60bb19
Opper
91
Actief
the h e a r t of winter

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewalker
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimema 22 feb 2021 - 18:27

Kip en ik willen de gene al bedanken die zich aangemeld hebben! We vinden het erg leuk dat er zo snel al animo voor is ;w; Daarom hebben wij besloten om bij lieve Jamie een commission aan te vragen voor drie designs die gebruikt mogen worden voor de baby van Faint en White! Je mag dus één van deze prachtige design pakken om te gebruiken in jouw aanmelding , al is dat natuurlijk niet verplicht B)

[KS] White lillies Whitel13
Mét streepjes


[KS] White lillies Whitel16
Zonder streepjes


[KS] White lillies Whitel17


[KS] White lillies 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenstrike
Editor
[KS] White lillies SnKxPwp
Kiek
242
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ravenstrike
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimema 22 feb 2021 - 23:35

DONE AAAAAAAAAAAAAAAAA 🌸

My sanctuary, where fears and lies melt away  

basic information

full name palekit, palepaw, palemoon
Alt pre-fixes: rain (voor de regen die te horen was toen ze geboren werd), owl (in het moment dat ze net geboren was, was de roep van een uil te horen), laurel (laurelkit, laurelpaw, laurelmoon)
nicknames
???
meaning of name
pale > voor haar vachtkleur, gegeven door haar vader whitewalker
moon > voor haar rustige temperament en haar stralende vacht
age unborn
date of birth ???
clan riverclan
gender she-cat
pronouns she/her  

physical appearance


height 24 cm (volgroeid)
weight average
hair colour lilac point
hair length verschillend
hair texture korter op haar ribben, flanken en langer haar bij haar rug, nek, billen en wangen
eye colour blauw/paarsig
build slank, lenig
voice mree
scars
none
distinguishing features
Door haar liefde voor bloemen is ze vaak omhuld in bloemige geuren.

family background

mother Faintlight
father Whitewalker
siblings
none
children
none
best friend here

health & illnesses

 sleeping habits
slaapt graag met dingetjes die ze verzameld heeft en emotionele waarde hebben, fanatiek rugslaper (volle zeester modus)
eating habits
onthoofd al haar vissen voordat ze ze durft op te eten
exercise habits
zwemmen is haar favoriete ding om te doen
emotional stability
is emotioneel heel erg stabiel, toch is ze ergens in haar hart een beetje onzeker en zal ze soms advies vragen bij haar ouders. Dit neemt af als ze ouder wordt.

relationships

sexual orientation bisexual
current partner/s
none
past partner/s
none

+ gek op bloemen
+ uren naar vissen staren
+ vrolijk
+ gelooft erg in starclan en het lot
+ ziet er graag mooi uit

psychological

zodiac pisces (vissen)
element water
moral alignment neutral good
temperament Sanguinicus
deadly sin envy
heavenly virtue patience
hogwarts house ravenclaw
archetype 45% caregiver, 40% creative, 15% intellectual

favourites

phrase "doesn't matter a whisker"
food voorn
season summer
location steppingstones
colour lichtblauw, lila
scent lavendel, wanneer het te ruiken is bij grens met WindClan
flower gipskruid

personality

likes
vissen, zwemmen, zonnebaden, sharing tongues, met haar moeder tijd spenderen, bloemen, zomeravonden, zonsondergang, sterren kijken
dislikes
koud weer, regen, een hard nest, pestgedrag
fears
iedereen waar ze van houd kwijtraken, bloodclan, grote roofvogels
hobbies
bloemenkransen maken, zwemmen, vissen, kittens verhalen voorlezen (later)
 pet peeves
roddelen, onderbroken worden, prooi van de stapel halen voor de rest gegeten heeft
positive traits
ambitious, cheerful, patient
neutral traits
shy, laid-back, calm
negative traits
proud, nervous, quarrelsome
aesthetics
zie pinterest board

about

Ze zal een ontzettend onzekere kitten zijn in het begin. Ze houd heel erg van spelen en gek doen, maar zodra ze een andere kitten per ongeluk zeer zal doen of aan het huilen maakt zal ze in één streep terug naar haar moeder trekken om zich te verstoppen. De onzekerheid neemt af naarmate ze ouder wordt en meer bevestiging krijgt. Ze wilt een sterke RiverClan warriro worden zoals in de verhalen die haar verteld zijn.

I babble on until my voice is gone

Ze zal heel erg van praten houden. Vertellen is een van haar favoriete dingen om te doen. Ze houd er ook heel erg van om met haar moeder te wandelen als ze ouder is en dan uit te leggen hoe alles er uit ziet. Maar ook in de clan zelf vertelt ze graag, ondanks dat ze niet heel erg houd van het middelpunt zijn. Zodra ze iets heeft waar ze een passie voor voelt dan zal ze voor uren er over kunnen praten.  Een van haar favoriete bezigheden is het verzamelen van bloemen. Gipskruid is haar favoriete bloem en deze zal je ook veel in haar nest terug vinden. Ze zal omringd zijn door een bloemige geur als ze voorbij komt. Tenzij ze net uit het water stapt met een stel vissen in haar bek, dan is het een totaal ander verhaal.

show me the stars

Ze heeft een grote interesse in StarClan en het geloof. Ook gelooft ze in het lot en dat paden voor katten zijn uitgestippeld. Ze gelooft graag dat StarClan bij haar is en dat haar voorouders haar poten begeleiden. Ook kan ze uren op haar rug in de open lucht liggen om sterren te kijken, met of zonder iemand. Ze is ook een typische kat die vormen in wolken ziet en dit graag deelt met anderen voor de fun.

you know the galaxies of my heart

Ook is ze gek op tijd spenderen met haar vader. Het liefste met beide ouders tegelijk, maar als ze eenmaal apprentice wordt zal ze zeker haar vader ook gaan vragen om advies en trainingen. Ze wilt graag een goede warrior worden en in haar ogen is haar vader de aller beste die er bestaat. Ze wilt ook graag dat Whitewalker haar leert vissen en zwemmen, omdat ze heeft gehoord dat andere kittens dit ook van hun ouders geleerd hebben. Ze vult de hoofden van haar ouders graag met haar kinder fantasieën over hoe StarClan er uit moet zien en waarom de vissen zwemmen en niet kunnen lopen. (:


motivatie

Hallo het is mij, Kiki. Deze aanmelding is langer geworden dan ik had verwacht want ik had meer inspiratie voor dit karakter dan ik dacht. Ik ben wel toe aan een softer 'uwu-pwease be kind' soort karakter en ik vind dit dus helemaal geschikt er voor. Ik heb op het moment ook geen actieve RiverClanners meer (Stormwind gaat soon 't loodje leggen RIP die oude man) dus ik vond dit de uitgelezen kans om me aan te melden!

Ik hoop dat jullie mijn kleine quirks en dingetjes leuk vinden die ik verzonnen heb voor dit karakter. En dingen zijn aan te passen hoor! Als de naam bijvoorbeeld toch niks wordt (oeps ik vond palemoon zo mooi.....) maar ik heb opties! B)

Succes met kiezen poepies <3
 


Playlist:




Amore accanto a te, baby accanto a te.
Io morirò da re



Laatst aangepast door Ravenpaw op za 27 feb 2021 - 16:14; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
[KS] White lillies J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimedi 23 feb 2021 - 12:47

general;
Name; Tuskkit
Reason; Hij zal geworden worden met een lichte onderbijt, waardoor zijn 'tusks' uitsteken. Hij zal Faintlight zacht bijten als hij voor 't eerst begint te drinken.
Future Names; Tusktooth
Gender; Tom
Lineage; Riverclan
Parents; Faintlight x Whitewalker
outside;
Breed; Mixed
Coat; Grey point
Coat Length; Various, half long all over his body, with longer patches on his neck, back, behind and ears.
Smell; Tusktooth smells like salt water and seaweed

Eyes; Normal
Eye Color; Dark Amber/Orange
Nose/Pads; Light pink

Build; Muscular and Strong, looks a lot like his dad.
Tail; Long and fluffy
Scars; None yet
Abnormalities; None yet, might be decided later on

Height; 30cm as an adult
Weight; 5kg as an adult
inside;
Positive; Adventurous . Calm . Charismatic . Confident . Intuitive . Loyal . Patriotic . Strong
Neutral; Ambitious . Experimental . Idiosyncratic . Obedient . Proud . Tough
Negative; Barbaric . Bewildered . Cold . Cruel . Destructive . Egocentric . Hostile . Paranoid . Troublesome . Unstable

General; Tuskkit zal vanaf jongs af aan een ambitious mannetje zijn. Hij ziet zijn vader als grote voorbeeld en wilt hem dan ook laten zien dat hij 't waard is. Hij heeft veel liefde voor zijn moeder en wilt haar graag helpen daar waar nodig is. Hij houd ervan om op avontuur te gaan en kan nog wel eens in de problemen komen hiermee. Hij's loyaal aan Riverclan en heeft zijn trots heel hoog zitten. Daarnaast heeft hij redelijk wat last van patronisme, wat betekend dat hij denk dat katers aan de leiding moeten staan, dit laat hem clashen met Crystalstar & Blueflower. Tusk zal vanaf jongst af aan last hebben van een lichte mentale afwijking, hij heeft dit zelf niet echt door en denkt dat dit normaal is. Deze afwijking betekend dat hij een stem in zijn hoofd hoord die hem opdrachtjes geeft. Wat begint met iets ruwer spelen met zijn vrienden, kan eindigen in veel ergere dingen. Dit kan hem soms de stempel van paranoïde geven en zodra hij merkt dat niemand hem serieus neemt, zal hij dit voor zich houden.
motivation;
Normaliter wilde ik me niet aanmelden voor dit nestje, aangezien ik Snowpaw, Firespirit en Stormsoul al in Riverclan heb. Maar mijn hart klopt voor Riverclan én ik had een geweldig idee voor deze kitten. Het paste goed in 't beeld van Whitewalker en het leek me super leuk om dit uit te kunnen spelen <3 Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet veel topics tussen de ouders heb gelezen, maar ik weet zeker dat 't geweldige ouders zullen zijn!


[KS] White lillies IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimveil
Member
[KS] White lillies B0YpPi3
Rei ♡
369
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Fourteen moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimewo 24 feb 2021 - 20:58

Laurel - Violet
Boundless by the time I cried
GENERAL
Name: Laurel or Violet {click for a moodboard!}
Behind the name:
Laurel, also known as the bay leaf, is a symbol for glory and achievement. It's also said that the leaf had certain protection properties. Burning a laurel leaf is said to ease anxiety.
Violet is a sweet-scenting purple flower, and is seen as a symbol of loyalty and purity. The violet is one of the first flowers to bloom in the spring, which means their sweet scent is one of the first beacons of hope after a long, dark winter.
Gender: Male
Pronouns: He/him
Sexuality: This I will decide later on, once he's older and I have decided how I want to write him exactly

APPEARANCE
Design: I would love to have the first design
Fur: Soft shades of grey and blue adorn the face, back and tail of L/V. There are light tabby markings to be found. His fur resembles a stormy sunset, with heavy rainclouds but the setting sun peeking through.
Eyes: His eyes are a beautiful violet shade of blue, with a slight pink hue. It is as if the sunrise is trapped in them.
Pictures: Kitten, kitten 2, apprentice, warrior
Build: As a kit and young apprentice he will be slightly smaller than avarage, with round, doe-like features. As he gets older, he will get a growth-spurt which will make him somewhat taller than the average cat, although still remaining graceful and doe-like.
Attitude: There is so much loveable and warm energy surrounding him, that you would feel safe around him when only first meeting him. Though he is somewhat shy and awkward, everything tells you this is an open, sweet cat.

PERSONALITY
Character traits: Happy - kindhearted - selfless - anxious - dependable - dreamer - peaceful - pushover - intelligent - funny - clumsy - pacifist - shy - insecure - creative
Explanation: L/V is a warm and kindhearted person. He has a big love for his fellow cats, no matter where they come from. He believes war and violence can never be justified, and that the division between the four clans is not a positive thing - he is a true pacifist at heart. Speaking up about these things is a little harder for him, as he is shy and anxious, resulting in him being quite the pushover. He is not very good at setting boundaries for himself and it will happen more than once that somebody will violate these boundaries. L/V is a dreamer and a glass half-full kind of guy, who sees the best in everyone he meets. He truly believes one cannot be all bad - there has to be a little good somewhere. Even though he can often be found daydreaming away, L/V is very intelligent. He will have a talent for developing theories and strategies, though he won't often share these. Not because he is scared of social contact in itself - he loves socializing and has many friends - but because he has a talent for overthinking and he doubts his own skills.
Trivia: - L/V has mesmerizing big, round eyes, which make him look very feminine. He could easily pass as a girl.
- He absolutely loves making friends, everywhere, anytime. He could befriend the scariest cat alive, as he believes no one is truly evil. Despite how admirable this trait is, it also makes him very naive.
- L/V is a big animal lover. Bugs especially hold his interest - and somehow, they seem to like him too.
- When you see L/V, you see flowers. He loves adoring his nest, himself and his friends with colorful, beautiful flowers. This is why the winter is his least favorite season, as there aren't as many flowers when it's cold.
- L/V will have a fear of water and swimming when he's young.
- Because of his beautiful-colored eyes, L/V will be sensitive to sunlight. The lack of pigment in his eyes is to blame.
- He is absolutely and utterly in love with the idea of love. He can't wait until he meets 'the one', and will never get bored of beautiful - although often cliché - love stories. He loves his parents' love story the most!

MOTIVATION
If you can't beat them, join them B( Ik wou Faint haar hart veroveren met Lotus, maar White is de uiteindelijke winnaar geworden!! En omdat ik natuurlijk een geweldig persoon ben kan ik me daar heel goed overheen zetten, mits ik een kitten mag spelen :boos:
Nee hoor, grapje natuurlijk <3 Maar het is wel zo dat ik deze twee al volg vanaf dat ze super jong waren, en dat ik het heel leuk vind dat ze een nestje krijgen samen! Ik voel me super geroepen om een kind van hen te spelen. Ik zit al een tijdje met een karakter als Laurel/Violet in mijn hoofd, en ik voel veel inspiratie opborrelen als ik denk aan hem - al helemaal op deze plek, in dit gezin en in deze clan! Hij past hier perfect, vind ik dan hehe. Ik denk dat hij een heel goede opvoeding kan krijgen van deze twee mooie ouders - zijn gevoelige kant kan hij perfect uiten bij zijn moeder, en zijn vader zal hem helpen wat meer voor zichzelf op te komen. Ik denk wel dat hij nog wat zou kunnen botsen met zijn vader, al zal dat botsen wel subtiel en ingenomen zijn - maar dit omdat Laurel/Violet de scheiding tussen de clans maar raar vindt, en zijn vader natuurlijk lekker pro-riverclan is (zoals het hoort B( ).
Tot zover mijn ideeën voor hoe leuk dit allemaal wel niet kan worden <3 Ik wens iedereen veel succes!
Love, Loïs
eve's codes


[KS] White lillies Dimpaw17
BELIEVE THAT YOU WON'T REGRET THE CHOICES YOU MAKE


Laatst aangepast door Dimpaw op zo 7 maa 2021 - 0:40; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[KS] White lillies BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimedo 4 maa 2021 - 20:32

Super duper bedankt voor alle prachtige aanmeldingen allemaal! ;u; we sluiten de aanmeldingen op zondag 7 maart! Tot die tijd mag je nog een aanmelding plaatsen/je aanmelding updaten <3


It is both a blessing and a curse
[KS] White lillies Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
[KS] White lillies DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimedo 4 maa 2021 - 21:03

Mijn aanmelding is af, heb weer een codefoutje gemaakt waardoor table te zien is maar dat oplossen gaat waarschijnlijk mijn aanmelding vernielen hahaha... heel veel succes met kiezen alvast beide<3


[KS] White lillies Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Driftingpaw
Member
[KS] White lillies 1b91362b2fca378c280ec3ae246d13c3
Sean
51
Actief
Nothing is safe

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Driftingpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimeza 6 maa 2021 - 1:34




Milkyfoot
Name: Milkkit/Milkykit - Milkfoot/Milkyfoot
Reason prefix: Toen hij geboren werd proefde Faintlight de geur van melk in zijn pels. Ondanks dat hij alles behalve puur wit is, heeft ze hem toch Milky genoemd. Ze kan immers niet zien hoe hij eruit ziet, enkel dat hij ruikt naar warmte, zoetigheid en liefde. Whitewalker vind het ergens heel erg vertederend en kan het niet over zijn hart krijgen haar te corrigeren.
Reason suffix: Voor zijn witte pootjes.
Gender: Male

Appearance


[KS] White lillies Milkresize
Milky is een gitzwart katertje met enkele witte aftekeningen. Zijn voorpootjes zijn melkwit, net zoals zijn linkerachterhand. De laatste aftekening loopt over zijn rug heen en eindigt kort boven zijn buik aan de andere kant van zijn lijf. Verder heeft Milky nog een paar witte streepjes op het uiteinde van zijn staart. Deze jongen heeft daarbij ook nog eens oranjekleurige ogen. Men kan zien dat vuur in zijn ogen brand, pure passie. HIj heeft erg grote expressieve ogen waar men meestal zijn emoties wel in kan lezen.
Milky word geboren als een klein mannetje. Hij is fragiel, maar wel goed gebouw. Deze jongen zal immers nooit iets tekort komen op fysiek vlak. Naarmate hij ouder word zal hij groter worden. Deze kerel zal dan ook uitgroeien tot een massieve kater. Hij zal de bouw van zijn vader krijgen. Milky's vacht is daarbij halflang. De vacht op zijn bovenlichaam is korter dan de rest van zijn lijf. Hij heeft eartufts en een dikke, lange staart. Zijn haar heeft de neiging erg volumeus te zijn, maar het krult niet. Wanneer hij nat word lijkt hij daardoor nogal op een verzuipte rat. Milky is gespierd en breed gebouwd en heeft daarbij ook redelijk grote poten. De vacht rond zijn poten en schouders is ook korter dan de rest van zijn lijf.

Personality

Arrogant, Protective, Loyal, Stubborn, Daredevil, Overachiever, Charming, Natural leader, Explosive, Proud, Strict

Milky is in een woord arrogant. Hij denkt al van dag een dat hij fantastisch is en dat laat hij ook zeker merken. Als kitten laat hij dit luid en duidelijk blijken aan iedereen in de nursery. Hij is erg trots op het feit dat hij snel groeit en sterk is en vind het dan ook erg belangrijk dat hij de held word die zijn moeder kan beschermen. Hij vind zijn moeder enorm belangrijk en zou zijn leven geven voor haar. Hij zal dan ook altijd dicht bij haar blijven als kitten. Hij maakt zichzelf wijs dat dit is om mama te beschermen, maar diep vanbinnen is deze stoere vent gewoon een ongelofelijk groots mamaskindje. Hij houdt ervan om samen met mama te praten of te spelen, ookal kan ze niet veel. Dit zorgt ervoor dat Milky later in zijn leven erg zorgzaam zal zijn naar katten met een handicap. Hij wilt de mindere kat helpen en hij weet dat, ondanks dat ze fysiek misschien wat minder kunnen zijn, ze wel nog steeds fantastische katten kunnen zijn. Milky is hierdoor zeker en vast iemand die niet anderen beoordeeld op hun uiterlijk of kunnen, maar eerder op hun woorden of doen. Een goed hart is belangrijker voor hem dan een goede vechter te zijn. Milky zal altijd trots zijn op het feit dat zijn moeder blind is en ondanks dat hij door haar blindheid een ironische naam heeft, draagt hij deze met trots. Hij is iemand die opstaat voor anderen, maar ook voor zichzelf. Deze jonge kerel staat immers sterk in zijn schoenen, soms misschien iets té sterk. Hij denkt dat hij heel de wereld aankan en alles kan verslaan, maar natuurlijk is dit niet weer. Hij is net zo kwetsbaar als iedereen en op sommige vlakken is hij misschien zelfs nog wat instabieler. Milky heeft immers wat woedeproblemen. Hij kan zijn explosieve emoties moeilijk onder controle houden en heeft in zijn jongere jaren heel veel moeite met zijn aggresie in bedwang te houden. Dit in combinatie met zijn beschermende persoonlijkheid zorgt ervoor dat hij soms katten in elkaar slaat die het goed bedoelen maar gewoon een opmerking gaven.
Milky is erg loyaal, zeker aan zijn familie. Hij vind zijn klein gezinnetje fantastisch en is erg gebonden aan zoal zijn moeder als zijn vader. Hij kijkt erg op naar Whitewalker, zeker op het fysiek vlak. Later wil de zwarte kitten net zoals hem worden, sterk en groot; zodat hij iedere slechterik in elkaar kan slaan. De jongen is daarbij erg uit op avontuur en daardoor besluit hij soms wel eens wat risico's te nemen. Het feit dat hij hiermee zijn moeder kan kwetsen (zoals bijvoorbeeld dat hij het kamp uitsneakt of gewond raakt door een gekke stunt) komt niet meteen bij hem binnen. Hij ziet zijn eigen mortaliteit niet goed in en snapt niet hoe andere bezorgd om hem kunnen zijn. Hij wil juist voor hen zorgen, maar snapt niet goed waarom zij dan voor hem willen zorgen. Milky wilt daardoor al van redelijk jongs af aan op zijn eigen poten staan. Hij neemt snel de leiding en kan erg goed inspirerende manieren vinden om katten achter hem te krijgen of juist te overtuigen van zijn visie. Verwar dit echter niet met slim zijn, aangezien deze kat niet echt de eerste was toen ze breincellen aan het uitdelen waren. Hij is een beetje een hard gekookt ei; niet dom maar zeker ook niet slim. Hij maakt soms vaak dwaze opmerkingen die voor velen common knowledge is. Hij schaamt zich echter er niet voor wanneer men hem corrigeert.
Nu is het vast wel al duidelijk geworden wat dit kereltje nog meer in hem heeft; ja deze kanjer is zo koppig als een ezel. Als hij een idee in zijn koppie heeft dan gaat hij ervoor. Hij neemt risico's, doet riskante dingen en trekt zijn bek open wanneer hij maar wilt. Als hij immers iets voor zijn ogen heeft dan wijkt hij voor niks. Hij heeft erg sterke visies over bepaalde onderwerpen en heeft daarbij een sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Hij zal dan ook snel proberen dingen recht te zetten en zo zelf autoriteit spelen. Milky zal het altijd moeilijk hebben om naar zijn leader en deputy te luisteren, aangezien hij, ondanks dat hij ze wel respecteert, hij zijn eigen gedachten heeft. Hij wil de wereld juist maken en voor hem kan dat alleen op de manier die hij voor ogen heeft. Hij vind het erg moeilijk om een plan te veranderen, of zelfs een idee, wanneer deze wortel heeft gevonden in zijn breinweefsel.
Milky is daarbij een erg charmante kater. Hij heeft een natuurlijke air rond hem die andere katten aanspreekt. Door zijn dwazigheid is er vaak plezier te vinden in zijn manier van werken. Ondanks dat hij iemand is die zoekt naar een hoger iets, altijd strevende naar het betere worden, het trots makende van... Iemand... Is hij altijd bezig, altijd zoekende.
Ondanks alles vind Milky familie en vrienden enorm belangrijk. Hij vind het moeilijk om dan ook in te zien dat zijn vrienden of familie iets slecht hebben gedaan. Hij snapt het uiteraard wel, maar het feit dat ze ze zich zo zouden  kunnen gedragen zou hem enorm wat pijn doen.
Milky is enorm trots, op zichzelf, zijn afkomst, zijn vrienden, zijn clan. Hij draagt zijn origine met arrogantie op zijn gezicht en zou zijn leven geven voor alles waar hij voor staat. Milky sterft liever vechtend dan een hongersdood tegemoet gaan. Zijn droom is om een legacy na te laten waar generaties over gepraten kan worden, niet perse als leader (een gedachte die hem als kitten en apprentice zeker sterk in de gedachten zal liggen en well... Dikke arrogantie gaat geven en hem dus wel een ass zal maken) maar liever als een sterke man die kan strijden om zijn geliefden veilig te houden. Hierdoor is Milky niet allen strict op zichzelf, maar ook op degene rondom hem. Soms kan hij ruig en gemeen overkomen, maar dit is enkel om hun veilig te houden of om een punt te bereiken waar hij zijn zinnen op heeft gezet. Het feit dat hij woedeproblemen heeft helpt hem dan ook zeker niet in deze kwestie.


Let's believe
[KS] White lillies Ztut955
[KS] White lillies D9twuui-8723c687-d144-4612-baee-f659516fe0a1

Terug naar boven Ga naar beneden
Faintlight
Member
[KS] White lillies InsidiousSomberBlackwidowspider-small
Kippetje
115
Actief
“What is beautiful is good, and who is good will soon be beautiful.”

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faintlight
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 22:27


Ik weet dat de meeste searches zo de uitslag beginnen, maar ik meen het echt oprecht als ik zeg dat we weggeblazen waren door de aanmeldingen. Zowel ik als Marlie hebben niet heel vaak kitten searches en we hadden ook niet verwacht dat er zoveel animo zou zijn! Dus iedereen echt super bedankt voor de aanmeldingen, jullie hebben ons echt laten glimlachen en als we konden waren ze allemaal onze babies geworden, maar we moesten ons nog wel soort van aan onze eigen afspraak houden. De reden dat het wat later is, is dan ook omdat we er echt heel moeilijk uit kwamen.

Goed, sorry voor al dit kleffe gedoe! Faintlight en Whitewalker zullen verwelkomen....

Oh the wonders of life...:

Jep, jullie lezen het goed! Omdat we echt deze knoop niet door konden hakken hebben we onze regels toch nog een klein beetje gebroken. Jullie zijn een tweeling, gefeliciteerd! (de namen die er staan vonden wij het mooist, als je erover wilt vechten kunnen we het erover hebben <3)



Oh, to see without my eyes
[KS] White lillies Faintosbig
The first time that you kissed me
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[KS] White lillies DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [KS] White lillies   [KS] White lillies Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 22:35

Gefeliciteerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] White lillies
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: