[Final Training] To harm and heal.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Final Training] To harm and heal.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Routnose
Catministrator
[Final Training] To harm and heal. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimema 22 feb 2021 - 21:13


[Final Training] To harm and heal. D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Normaliter koos ze wel betere tijden voor haar trainingen. Nog wel in de ochtend, maar op een tijd dat je nog net comfortabel je nest uit kon komen. En soms, als ze daar zo lekker lag met Falcon, dan zei ze hem dat ze die dag nog wel héél eventjes langer konden blijven liggen. Vandaag echter niet. Of beter gezegd, vannacht. De hemel was helder en verlicht door sterren die stilletjes fonkelden, alsof ze haar in de gaten hielden. Zachtjes wreef ze met haar neusje langs de wang van haar leerling, zich schuldig voelend hem uit zijn zoete slaap te wekken. "Hey Falcon, word je wakker? We gaan ergens heen," snorde ze warm en gaf hem een lik over zijn kop, waarna ze de den in liep en haar spulletjes pakte - hem nog 5 minuten gevend om wakker te worden. Nervositeit lag als een knoop in haar maag, over nu, over de toekomst, over hem. De laatste paar trainingen die ze hadden gehad sinds zij terug was, was hij bijna in staat geweest haar vragen te beantwoorden nog voordat ze die daadwerkelijk stelde. De kleine jongen was nu een volwassen kater geworden, die net zo een deel leek van deze den als zijzelf. Hij danste tussen de nesten, wist waar alles lag, wist hoe hij iedereen moest aan spreken. Hij struikelde zelfs niet eens over die ene wortel, waar zij inmiddels al honderden keren bijna haar nek over had gebroken. Punt was, dat het spelletje uitgespeeld was. Hij had haar niet meer nodig, zij alleen hem, en deze den, en deze rang. Maar de poes wist beter dan dat, beter dan hem de toekomst als een zoveel betere medicine cat af te nemen dan zij ooit zou zijn. Ze was zo trots op hem, zo trots op haar jongen en hoe mooi en groot hij was geworden. Ze pakte haar buideltje en liep naar hem toe. "Kom je, slaapkoppie?" pestte ze hem, maar er was iets bitterzoet aan haar woorden. Alles zou anders worden, maar ze hoopte dat hun band nooit zou veranderen

&Falconpaw


It is both a blessing and a curse
[Final Training] To harm and heal. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[Final Training] To harm and heal. SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimedi 23 feb 2021 - 0:55

Falconstrike
to be or not to be
Hij voelde zich meer op zijn gemak sinds Rout er weer was. Het was rust, hij was er niet meer alleen. De den was zo leeg geweest in zijn eentje. De rustige ademhaling van zijn mentor bij hem gaf hem rust. Na alles wat er gebeurd was? Was dat wel iets wat hij nodig had. Houvast, rust. Hij voelde iets tegen zijn wang aan gewreven worden, waardoor hij even zijn poot over zijn gezicht heen trok. Nee.. hij sliep nog. Hij wilde niet wakker worden. "Nee.." murmelde hij slaperig, misschien ook wel een beetje klagend. "Hey Falcon, word je wakker? We gaan ergens heen," Hij kreunde even slaperig. Nu? Hij knipperde even slaperig en verward toen hij de warme tong van zijn mentor over zijn kopje heen voelde. Hij kneep even iets met zijn ogen terwijl hij zich op zijn buik hief en de slaap uit zijn ogen begon te wrijven. Zo'n lange nacht had hij niet gemaakt, tenminste, dat was waar het op leek toen hij kort uit de den keek. Terug slapen klonk heel goed, maar als Rout iets voor hen had gepland, dan moesten ze dat ook gaan doen. Hij had zelf opgemerkt hoe hij zoveel dingen met steeds meer gemak kon opnoemen en StarClan, ergens was hij er zo trots op. Maar aan de andere kant? Wist hij ook wat er zou gaan komen en ergens was dat beangstigend in zijn ogen. "Kom je, slaapkoppie?" klonk er van de poes af, waarop er een gaap uit de bek van de kater kwam en hij knikte. "Ik kom er aan," sprak hij met een warme glimlach, waarna hij zichzelf overeind hief. Hij schudde kort zijn vacht uit om zoveel mogelijk mosstukjes terug in het nest te laten vallen, waarna hij zich even languit strekte en naar de poes liep. Hij was inmiddels zeker iets groter geworden dan Rout. Hij drukte even kort zijn neus tegen haar kopje aan. "Goedemorgen," sprak hij met een warme stem tegen de poes, waarna hij haar aan keek met zijn kalme blauwe ogen. "Waar gaan we heen?" En vooral, waarom zo vroeg in de ochtend? Of was het laat in de avond? Hij wist het niet, ergens hoopte hij laat in de avond en dat hij nog wat kon slapen zodra ze terug zouden komen.


그대는 나의 이야기였다
[Final Training] To harm and heal. Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[Final Training] To harm and heal. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimedo 4 maa 2021 - 0:52


[Final Training] To harm and heal. D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Nee. Een zachte grinnik ontsnapte haar omdat ze heel goed wist dat in iedere andere situatie, dat genoeg zou zijn geweest om haar tegen te houden. Routnose was helaas geen vroege vogel, ondanks haar pogingen dat wel te zijn. Als ze kon lag ze het liefst tot laat in de ochtend in haar nest, opgekruld naast hem. Maar ondanks dat de nacht nog zo koud en donker was, moesten ze toch echt gaan. Falconpaw leek dat ook te snappen, want hij kwam toch echt overeind. Routnose geeuwde en wreef de slaap uit haar ogen. Het was immers van het grootste belang dat ze oplette toen ze het verboden hoekje van de den in ging, en daar de juiste spullen pakten. Met het pakje tussen haar tanden liep ze terug, en zag tevreden dat Falconpaw daar al stond. "Goedenacht, misschien nog wel eerder," grapte ze al even warm terug en gaf hem stiekem een vlugge lik over zijn kop. Dat kostte inmiddels behoorlijk wat moeite nu hij boven haar uitstak. Zogenaamd mopperend keek ze hem aan. "Stoppen met groeien hoor jij," het leek nog zo kort geleden dat hij tot haar schouder kwam, en nu stond er een heuse kater voor haar. De poes moest haar best doen niet weer sentimenteel te worden. "Naar de moorlands, volg mij maar - het is een klein stukje," ze glimlachte hem toe en draaide zich toen om, de knoop in haar maag negerend terwijl ze het kamp uitstapte en een snellere pas in zette. Pfoe, ze stuurde Falcon er welliswaar nog eens op uit om te trainen met de andere apprentices, maar misschien moest ze dat zelf ook eens gaan doen. Haar uithoudingsvermogen was niet meer wat het was, zeg. Toch hief ze haar kop en rende stug voort, de moorlands een donkerblauw gekleurd door de nacht. De sterren keken vannacht toe, en terwijl Routnose over de heide rende bad ze dat deze keuze wel de juiste was.


It is both a blessing and a curse
[Final Training] To harm and heal. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[Final Training] To harm and heal. SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimedo 4 maa 2021 - 22:21


Falconstrike
to be or not to be
Hij had geen idee wat het plan was, wat Routnose had bedacht om te doen. Maar een training in de midden van de avond had hij tot nu toe nog niet gehad. Dat was iets wat hij zeker wist. Tenminste, niet zo vroeg. Rout kwam later aangelopen met een pakketje tussen haar kaken, waarop Falcon zijn kopje iets geïnteresseerd kantelde. Wat zouden ze daarvoor moeten gebruiken dan? "Goedenacht, misschien nog wel eerder," klonk er van de poes af, waarop Falcon een ademloze korte lach liet ontsnappen. Dus het was nog echt zo vroeg, hoelang hadden ze geslapen? De poes gaf hem een lik over zijn hoofd, waarop hij warm naar haar glimlachte, ze was echt het meest dichtbij een moeder geworden voor hem. En hoewel de omstandigheden daarvoor niet heel goed waren geweest, was hij blij dat hij Rout in zijn leven had. "Stoppen met groeien goor jij," klonk er met een mopperend gezicht van de poes, waarop Falcon grinnikte en zijn tong kort naar haar uit stak. "Waar heb je het over? Volgens mij krimp jij gewoon." sprak hij met een speelse knipoog tegen de tabby poes. "Naar de moorlands, volg mij maar - het is een klein stukje," klonk er met een glimlach van de poes af, waarop Falcon even rustig naar haar knikte en haar begon te volgen. Het kamp uit, weg van de clan. Hij volgde Routnose met gemak - een voordeel die hij had omdat ze hem had verteld dat hij normaal moest blijven trainen. En hoewel hij nog steeds niet de beste was in jagen, kon hij het wel indien het van hem verwacht werd. Het was soms oprecht nog wel een fijne afwisseling ook om te hebben. Gewoon een moment waar hij zijn hoofd kon legen van alles, gewoon focussen op een taak. Jagen. Prooi vangen. Vechten. Dat soort dingen, dingen die hij minder had als hij zelf goed moest nadenken. De heide verlicht door het maanlicht die hoog in de lucht stond en terwijl Falcon naar de verlichtte pels van de poes keek, kon hij alleen maar bedenken dat wat ze vanavond zouden gaan doen, alleen maar speciaal zou zijn.


그대는 나의 이야기였다
[Final Training] To harm and heal. Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[Final Training] To harm and heal. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimedo 4 maa 2021 - 23:28


[Final Training] To harm and heal. D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Ze keek hem zogenaamd boos aan en blies haar wangen wat op. "Beetje respect voor je elders hoor! De jeugd van tegenwoordig ook..." sprak ze met haar beste imitatie van een elder en lachte even, blij dat Falconpaw niet al te nerveus leek. Dat was zij namelijk wel een beetje, maar goed, zij had daar misschien ook wel iets meer reden toe. Met iedere stap die ze zette leek dat besef verder in te dringen, dat de dag zou komen dat ze niet meer haar titel droeg. Wat zou ze dan gaan doen? Een warrior worden? De poes slikte, nu lichtelijk buiten adem terwijl ze in stilte over de velden renden. Ze zou weer een training moeten gaan volgen, leren om te jagen en... Vechten. Nee, dat zou ze weigeren. Maar wie was ze nog, buiten de medicine cat van windclan? Het waren enge gedachtes, onzekere gedachtes, maar geen gedachtes waar ze zich nu mee bezig moest houden. Het was egoïstisch, ze was hier voor hem, niet voor zichzelf. Even seinde ze naar hem met haar staart, waarna ze tot stilstand kwamen bij een kleine opening. De sneeuw was hier weg en een paar kleine, koppige sneeuwklokjes lieten hun hoofd zien. Routnose nam kort de tijd om op adem te komen en legde toen voorzichtig haar bundeltje neer, waardoor enkele besjes en kruiden zichtbaar waren. Er kwam een bittere geur vanaf, die hem waarschijnlijk zowel bekend als onbekend was. De medicine cat keek op en glimlachte hem toe. "Oké, uhm Falcon?" ze haalde diep adem en zocht naar de juiste woorden. "Ik.. Ehm, je hebt het zelf vast ook al door. Je bent inmiddels al zo groot... En je weet al zoveel. Ik had niet trotser op je kunnen zijn over hoe je met Lizardpath voor Windclan hebt gezorgd zonder mij, oprecht. Je kan mij al bijna verbeteren," ze lachte zachtjes, maar er lag een sentimentele zweem over haar gelaat. "Dus vanavond ga ik je het laatste beetje leren dat je nog niet weet, op een plek waar de sterren over onze schouders mee kunnen kijken," haar blik gleed kort af naar de heldere hemel. Het was zo stil vannacht, Routnose slikte. "Naast helende kruiden zijn er natuurlijk ook kruiden die kwaad kunnen... Ik ga je vertellen wanneer je die ooit zou kunnen gebruiken, en hoe, oké?"


It is both a blessing and a curse
[Final Training] To harm and heal. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[Final Training] To harm and heal. SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 21:57


Falconstrike
to be or not to be
De poes keek hem fake boos aan terwijl ze haar wangen wat op blaasde. "Beetje respect voor je elders hoor! De jeugd van tegenwoordig ook..." klonk er terwijl Rout zo goed mogelijk een elder na begon te doen en Falcon zachtjes grinnikte. Daarna waren ze onderweg, door het bekende WindClan territorium. In het territorium waar hij al manen aan het trainen was en zijn ding deed. Waar hij lief en leed had gevoeld. Hij volgde de seinen van haar staart automatisch, met volle vertrouwen. Ze stopten op een kleine opening, waar de sneeuw al weg was gesmolten. Alsof StarClan dit voor hen had bedacht, dat StarClan hiervoor had gezorgd terwijl ze op hen neer keken. "Oké, uhm Falcon?" klonk er, waarna ze diep adem haalde en Falcon zijn kopje iets kantelde terwijl zijn mentor naar woorden leek te zoeken. Zijn blauwe ogen bleven echter kalm, alles wat ze hem zou vertellen zou oké zijn. Die blik scheen er in zijn ogen. Er was niets om nerveus om te zijn als zij samen waren, toch? "Ik.. Ehm, je hebt het zelf vast ook al door. Je bent inmiddels al zo groot... En je weet al zoveel. Ik had niet trotser op je kunnen zijn over hoe je met Lizardpath voor Windclan hebt gezorgd zonder mij, oprecht. Je kan mij al bijna verbeteren," Oh... Oh, ging het daarover? Hij slikte even kort, hij had hier nog helemaal niet over na willen denken. Hij wilde haar niet teleurstellen. "Dus vanavond ga ik je het laatste beetje leren dat je nog niet weet, op een plek waar de sterren over onze schouders mee kunnen kijken," Het laatste. Het suisde door zijn oren heen, voordat hij kort naar haar knikte. Hij moest niet bang zijn, hij moest het niet beangstigend vinden. Zelfs als hij de zenuwen dit keer toch wel een beetje omhoog voelde komen. "Naast helende kruiden zijn er natuurlijk ook kruiden die kwaad kunnen... Ik ga je vertellen wanneer je die ooit zou kunnen gebruiken, en hoe, oké?" Het laatste ding dat hij niet had geleerd, was hoe erg kruiden soms iemand pijn konden doen. Hij had geleerd wat giftig was, maar dit... dit was om een ander echt pijn te doen. "Oké.. Ik ben er klaar voor." Hij moest wel. Toch? Dit was zijn taak, dit was waar hij zichzelf voor had opgegeven. Dit was waar zijn pad lag voor hem. "Vertel me alles wat ik moet weten."


그대는 나의 이야기였다
[Final Training] To harm and heal. Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[Final Training] To harm and heal. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 23:22


[Final Training] To harm and heal. D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Haar blik gleed af naar de kruiden en besjes die voor hen lagen, het riep een misselijkmakend gevoel in haar op. Ze was hier net zo goed om zichzelf te leren, om de lessen te herhalen die ze allang zou moeten kennen. De afspraak ze had gemaakt met Falconpaws eigen moeder was niet juist geweest, niet zoals een medicine cat zou moeten doen. Ze zou niet meer de schuld schuiven op de situatie, Amberstorm, op het feit dat ze niet had geweten wat te doen. De poes zuchtte en keek hem aan. Dat was genoeg haar te laten glimlachen. Falconpaw was hoop, hij was alles wat zij nooit had kunnen zijn. De tijd was nu hier en ze kende hem te goed om niet te zien dat hij er ook tegenop keek. Om alleen te slapen, de zorgen op zichzelf te delen. Oh hoe graag ze hem wilde zeggen dat ze altijd kon blijven, dat ze er altijd zou zijn. Maar dat was niet eerlijk noch waar. Het enige wat ze kon doen was hem bemoedigend toe glimlachen. "De meeste zal je vast wel bij naam kennen inmiddels. Nachtshade, doodsbessen, hulstbessen..." afwezig veegde ze ze schoon. Het was ontzagwekkend hoe een klein, onschuldig ogend besje in staat was een volwassen kat te doden. En welke angstwekkende macht er kwam met die kennis. "Ik hou ze altijd verstopt aan het uiteinde van de den, in dat kleine holletje weet je wel? Ik, ehm, ik zou je aanraden dat ook te doen," als ik er niet meer ben, maar die woorden kreeg ze niet over haar lippen. "Ik ga je eerst wat vertellen over wanneer je ze ooit zou mogen gebruiken, dan gaan we ze allemaal af, oké? Als laatste zal ik je ook vertellen wat je tegen vergiftiging kan doen, maar het meeste weet je denk ik al," het was geen leuk onderwerp, maar een die belangrijk was. Een die ze ook moesten bespreken. "We zijn medicine cats, onder geen enkele omstandigheden mogen we iemand pijn doen in plaats van helen. Dat gaat tegen het hele wezen van ons zijn in," de woorden dreunden door in haar eigen borstkas. "Als een leader, vriend of wie dan ook je ooit zou vragen om het te gebruiken tegen een vijand, moet je dat weigeren. Zelfs als dit de leader van Bloodclan zou zijn," dat was iets waar niet iedere medicine cat het over eens zou zijn, maar het was een van haar kern principes, een die ze belangrijk vond om over te dragen aan haar leerling. "Niemand hoeft te weten dat we deze besjes hebben, zelfs de leader niet. Wij moeten de enige zijn die ze ooit ter beschikking hebben," haar gedachtes gingen uit naar Burnetkit, de fout die ze ooit in de bergen had gemaakt. Sindsdien had ze haar besjes apart gehouden, geheim voor ieder behalve Falcon. "De enige keer dat we ze ooit bij een kat zouden mogen gebruiken, is wanneer er geen hoop voor hen is. Soms... Soms dan is een kat zo erg gewond dat hij nooit meer zou kunnen herstellen, dat hem in leven houden alleen maar een marteling zou zijn. Dan, en dan alleen, zou je deze mogen geven," Met haar pootje rolde ze voorzichtig een zwart besje zijn richting op. "Dit is zwarte nachtschade, ze zeggen dat het zelfs een twoleg zou kunnen doden. Dit is de meest... Menselijke manier om een kat uit zijn lijden te verlossen. Het kan een volwassen kat in slechts een minuut doden. Neem het besje maar goed in je op, kan je me dan zeggen op welk eetbaar besje het een beetje lijkt?


It is both a blessing and a curse
[Final Training] To harm and heal. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[Final Training] To harm and heal. SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimewo 10 maa 2021 - 14:03


Falconstrike
to be or not to be
Ze hadden de meeste allang doorgenomen, maar niet.. hoe je het soms kon gebruiken. Op een manier dat niet om te helen was. Hij had het haar nooit verteld, hoe hij een jonge kitten had gedood door het gebruik van verkeerde kruiden. Maar StarClan, hij was zo jong geweest nog en zo geteisterd door de waanbeelden die hij toen had. Het was nog een wonder dat iedereen binnen windclan nog leefden onder zijn bewind. "De meeste zal je vast wel bij naam kennen inmiddels. Nachtshade, doodsbessen, hulstbessen..." Hij knikte even op die woorden. Hij keek even kort naar de hulstbessen, die hij in alle haast aan de jonge kater had gegeven. "Ik hou ze altijd verstopt aan het uiteinde van de den, in dat kleine holletje weet je wel? Ik, ehm, ik zou je aanraden dat ook te doen," Juist.. Hij knikte nogmaals op haar woorden. Zo ver mogelijk van de rest van de kruiden. Zodat hij niet dezelfde fout zou maken zoals hij eerder had gedaan. Dat was een goede tip van de poes. "Ik ga je eerst wat vertellen over wanneer je ze ooit zou mogen gebruiken, dan gaan we ze allemaal af, oké? Als laatste zal ik je ook vertellen wat je tegen vergiftiging kan doen, maar het meeste weet je denk ik al," Wanneer hij ze mocht gebruiken. StarClan. Hij had er al één gebruikt en het gevoel was zo slopend geweest. Hij wilde het niet nog een keer gebruiken, echt niet. "We zijn medicine cats, onder geen enkele omstandigheden mogen we iemand pijn doen in plaats van helen. Dat gaat tegen het hele wezen van ons zijn in," Hij probeerde niet in elkaar te krimpen bij die woorden. Zou StarClan hem überhaupt nog accepteren na wat hij tegen die arme kitten had gedaan? "Als een leader, vriend of wie dan ook je ooit zou vragen om het te gebruiken tegen een vijand, moet je dat weigeren. Zelfs als dit de leader van Bloodclan zou zijn," Hij wist dat daar een conflict mee was, dat een innerlijke strijd daarmee gekozen moest worden. Maar hij dacht het zelf niet in hem te hebben, niet nog een keer. "Niemand hoeft te weten dat we deze besjes hebben, zelfs de leader niet. Wij moeten de enige zijn die ze ooit ter beschikking hebben," Een soort geheimhoudingsplicht. Voor de giftige besjes en planten. Hij slikte even, waarna hij nogmaals knikte. Uiteindelijk zou het allemaal zijn keuze worden maar.. maar alles wat Rout hem mee gaf was iets wat hij op zijn hart drukte. "De enige keer dat we ze ooit bij een kat zouden mogen gebruiken, is wanneer er geen hoop voor hen is. Soms... Soms dan is een kat zo erg gewond dat hij nooit meer zou kunnen herstellen, dat hem in leven houden alleen maar een marteling zou zijn. Dan, en dan alleen, zou je deze mogen geven," Een zwart besje die hij al snel herkende werd zijn kant op gerold, maar gewoon ook voor de vorm rook hij er voorzichtig aan, probeerde het goed in zijn hoofd te printen dat dit een dodelijk besje was. Zodat hij het nooit kon verwarren met menig ander besje. "Dit is zwarte nachtschade, ze zeggen dat het zelfs een twoleg zou kunnen doden. Dit is de meest... Menselijke manier om een kat uit zijn lijden te verlossen. Het kan een volwassen kat in slechts een minuut doden. Neem het besje maar goed in je op, kan je me dan zeggen op welk eetbaar besje het een beetje lijkt?" Het ronde zwarte besje was bijna identiek aan de naam van de andere bes, als hij het niet verkeerd had. "Zwarte bessen, die komen net zoals nachtschade in Thunderclan en ShadowClan voor. Uhm, Nachtschade is te herkennen aan de bloemen die groeien, die hangen naar beneden, en dat de besjes allemaal individueel groeien. Oh, en de bloemen zijn vaak paars en soms wit." Sprak hij een beetje hak op de tak soms, maar wel proberend zoveel mogelijk kennis naar boven te halen. De eerste dingen die in zijn kop schoten. "... wanneer bepaal je dat een kat is uitbehandeld?" vroeg hij zachtjes terwijl hij iets met zijn oor trok. Ze had al een paar voorbeelden gegeven maar.. wanneer bepaalde je het echt? Waar lag de grens? Of was het een grijs gebied, waar hij het op gevoel moest volgen?


그대는 나의 이야기였다
[Final Training] To harm and heal. Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[Final Training] To harm and heal. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 23:12


[Final Training] To harm and heal. D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Ze glimlachte tevreden op zijn antwoord en knikte. "Klopt helemaal! Maar ze lijken zelfs ook een beetje op jeneverbessen. Een ezelsbruggetje is dat nachtschade altijd zo donker is als de nacht. Zowel jeneverbessen als blauwe bessen hebben paarse of blauwe ondertint, nachtschade is altijd pik zwart. Als je alsnog twijfelt, de blaadjes om een nachtschade besje heen zijn heel karakteristiek. Ze lijken op een ster, met het besje in het midden," voegde ze nog aan zijn uitleg toe en bekeek hem terwijl hij het besje in zich op nam. Het maakte haar altijd wat paniekerig om dergelijke kruiden met een kat te zijn, maar ze wist dat Falconpaw kundig was. Hij wist wat hij deed. Haar blik vond het volgende kruid, maar de vraag van Falconpaw verraste haar. Het was een goede vraag, eentje waar alleen geen antwoord op was. Routnose zuchtte en keek op naar de sterrenhemel. "Ik... Ik zou willen dat daar één simpel antwoord op was, maar dat is er niet. Alleen jij als medicine cat kan die beslissing maken. Ik vind dat al het leven heilig is, dat is ook waarom we starclan bedanken voor ieder stukje van onze prooi. Dus zolang je nog denkt dat het mogelijk is iemand te redden, vind ik het de moeite waard het te proberen. Maar als een kat slechts langzaam aan het sterven is door zeer ernstige verwondingen, als er geen enkel uitzicht meer is op verbetering... Dan is dit soms de meest vreedzame optie," ze vond zijn ogen, en het was duidelijk te zien dat ze het naar vond hierover te spreken. Het onderwerp bracht telkens Amberstorm naar boven, en ze wist dat het fout was hem in het duister te houden. Hij verdiende het te weten, en ze zou het hem zeggen. Maar pas na alles, pas als ze hem alles geleerd had. Routnose slikte een pijnlijke brok in haar keel weg. "Snap je wat ik bedoel Falcon?"


It is both a blessing and a curse
[Final Training] To harm and heal. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[Final Training] To harm and heal. SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Final Training] To harm and heal.   [Final Training] To harm and heal. Icon_minitimevr 2 apr 2021 - 23:23


Falconstrike
to be or not to be
Toen de poes tevreden glimlachte op zijn woorden voelde hij zich iets opgelucht, dan had hij het zich goed onthouden. Vooral met toxische stoffen was dat wel erg belangrijk. "Klopt helemaal! Maar ze lijken zelfs ook een beetje op jeneverbessen. Een ezelsbruggetje is dat nachtschade altijd zo donker is als de nacht. Zowel jeneverbessen als blauwe bessen hebben paarse of blauwe ondertint, nachtschade is altijd pik zwart. Als je alsnog twijfelt, de blaadjes om een nachtschade besje heen zijn heel karakteristiek. Ze lijken op een ster, met het besje in het midden," Oh.. Ja dat was inderdaad een goeie! Hij knikte even begrijpend op de woorden van zijn mentor. Zijn volgende vraag leek haar ietwat uit haar doen te brengen, alsof ze hem niet had verwacht. Hij wist dat het moeilijk kon zijn maar.. Maar het leek hem niet een hele gekke vraag, misschien. "Ik... Ik zou willen dat daar één simpel antwoord op was, maar dat is er niet. Alleen jij als medicine cat kan die beslissing maken. Ik vind dat al het leven heilig is, dat is ook waarom we starclan bedanken voor ieder stukje van onze prooi. Dus zolang je nog denkt dat het mogelijk is iemand te redden, vind ik het de moeite waard het te proberen. Maar als een kat slechts langzaam aan het sterven is door zeer ernstige verwondingen, als er geen enkel uitzicht meer is op verbetering... Dan is dit soms de meest vreedzame optie," Hij knikte even langzaam op de woorden. Dus alleen, echt alleen, als de kat niet meer te redden was. Waren er andere medicine cats geweest die daar anders over hadden gedacht? Katten die dachten dat ze het voor andere doeleinden konden gebruiken? "Snap je wat ik bedoel Falcon?" Hij knikte weer op haar woorden. ”Ik snap het.. Alleen gebruiken als iemand niet meer te redden valt.” sprak hij zachtjes. Het feit dat leven en dood in zijn poten kon liggen was zwaar om te bedenken soms, maar het was beter om te focussen op de goede dingen die op zijn pad zouden komen, in plaats van alleen maar de slechte dingen. ”We helen, we doden niet.” sprak hij vervolgens met een kort knikje. Eens met zijn eigen woorden. Hij had gevoeld hoe het was om een kat te zien sterven aan zijn poten, hij hoefde dat niet nog eens te hebben door een fout van hem. Of expres. Hij wilde er alles aan doen om iedereen veilig te houden.


그대는 나의 이야기였다
[Final Training] To harm and heal. Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Final Training] To harm and heal.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: