A kittypet's soul?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A kittypet's soul?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
A kittypet's soul? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimedi 23 feb 2021 - 21:06

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw dwaalde zo nu en dan rond, zeker nu ze nog haar gedachten op de juiste plek moest zetten. Niemand anders komen dat voor haar doen, haar vorige mentor niet, haar vader niet en belangrijker nog haar nieuwe mentor ook niet. Ze wilde haar ook niet teveel druk op haar schouders leggen, maar eerlijk was eerlijk. Remnantpaw was nog maar net geen kitten meer en alle veranderingen, eerst de lessen om een sterke Warrior te worden onder toezicht van een van de sterkste katten van Thunderclan en daarna de omslag naar het worden van een Medicine Cat Apprentice waren nogal wat in een paar dagen tijd om door van slag te raken. Daarnaast was Starclan ook nog eens stil en waren twee belangrijke katten verdwenen als sneeuw voor de zon. Het was koud, er heerste spanning in het woud en zij, een zes Moons oude Apprentice moest de toekomst worden. De restanten van het verleden zouden haar vormen, haar naam was nog nooit zo toepasselijk geweest.

Haar amberkleurige ogen gleden naar de grenzen toe toen ze een geluid hoorde, die van pootstappen. Onbekende pootstappen als ze de geur die de pootstappen vergezelde mocht geloven. Alert schoten haar oortjes omhoog voordat haar blik op een voor haar onbekende kater viel. Een Kittypet, niet dat ze wist dat hij er eentje was. Immers had ze nog nooit een kat van Twolegs ontmoet. Het was ook niet iets waar ze op stond te wachtten. Wat moest ze met zo'n kat, het was immers niet van haar Clan. Niet dat ze zich meteen vijandig opstelde, zoals gebruikelijk leek ze eerder neutraal. Niet gemeen maar ook niet verwelkomend.

@Iroh eerst


Terug naar boven Ga naar beneden
Iroh
Member
A kittypet's soul? DPKsfdL
Anonymous
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Iroh
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimedi 2 maa 2021 - 15:20

Zo lang zijn gewrichten hem niet tegen hielden, was Iroh nog altijd in staat om op avontuurlijke uitjes te gaan. Eerst kon hij dat van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat, maar nu hij een dagje ouder werd, ging hij er eerder ’s middags op uit en kwam hij vroeg in de avond weer terug. De keren dat hij wegging gaven hem echter wel nog steeds de gelegenheid om op avontuur te gaan en om verschillende katten te ontmoeten. Omdat niemand echt een sterkte zocht achter een kittypet lieten ze hem meestal met rust, onwetend dat hij twaalf manen in de Elite had doorgebracht en dat hij dus wel wat trucjes kon om zichzelf te verdedigen als puntje bij paaltje kwam. Zijn buik was toen niet zo dik als dat hij nu was, maar hij wist zeker dat hij zijn tegenstander wel kon verrassen met een paar trucjes. De dikke kittypet liep momenteel dicht in de buurt van de Clangrenzen. Niet om te provoceren, maar gewoon omdat het zijn nieuwsgierigheid krenkte. Een sterke ThunderClan geur kwam hem tegemoet en Iroh keek op, zijn blik vallend op een jonge apprentice die hem met een neutrale blik opnam. “Gegroet, jonge kat,” sprak hij met een knikje. “Ik ben hier niet met kwade intenties gekomen, dus vergeef het me dat ik zo dicht in de buurt van je grens ben.” Hij gaf haar een knikje. “Welke zorgen brengen jou hier zo alleen naartoe?” vroeg hij vervolgens lichtelijk nieuwsgierig. Ze zag eruit alsof ze nog maar uit de nursery kwam en een tripje alleen voor zo’n jonge kat in de buurt van de grenzen kon gevaarlijk zijn. Het deed Iroh afvragen waarom ze niemand had meegenomen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
A kittypet's soul? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimedi 2 maa 2021 - 21:16

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw had vele oude Elders gezien, hield van de verhalen die ze konden delen. Echter had ze nog nooit een Kittypet ontmoet, laat staan eentje die zo oud was als deze. Haar amberkleurige ogen waren op de verte gericht terwijl ze ontspannen bij de grens bleef staan, er was zoveel te ontdekken al deed ze het nog niet. Het besef dat ze voor meer verantwoordelijk was dan enkel haar leven, dat had ze vanaf het moment dat ze Medicine Cat Apprentice was geworden eigenlijk al gehad. Mede door de verdwijning van Waterpaw en Thornstar, ze konden zeer zeker niet nog een kat missen. De Clan was hecht zover ze hen kende en ze kon hen niet verder zien breken enkel en alleen omdat zijzelf wilde ontdekken. Dus bleef ze net binnen de grens staan en nieuwsgierig vooruit staren. 'Gegroet, jonge kat,' sprak de Kittypet met een knikje. 'Ik ben hier niet met kwade intenties gekomen, dus vergeef het me dat ik zo dicht in de buurt van je grens ben.' Hij gaf haar nog een knikje terwijl ze haar ogen licht samenkneep. 'Welke zorgen brengen jou hier zo alleen naartoe?' Haar oren gleden lichtjes naar haar nek toen hij meteen vroeg naar haar persoonlijke reden om op haar territorium te staan. Zelfs al leek ze alleen, ze wist dat haar Clangenoten in de buurt waren. 'Avontuur, de verhalen.' Besloot ze uiteindelijk een tikkeltje afwezig te antwoordden. Ze had hem niet eens begroet maar het was duidelijk dat het nietniet persoonlijk was maar meer het feit dat ze niet wist wat ze met de oude dikke kater aan moest.


Terug naar boven Ga naar beneden
Iroh
Member
A kittypet's soul? DPKsfdL
Anonymous
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Iroh
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 13:26

Een glimlach gleed om Iroh’s lippen toen de ThunderClan apprentice haar antwoord gaf. “Ik begrijp het,” zei hij op een zachte, licht afwezige toon. “Maar niet elke kat buiten jouw Clan komt hier om verhalen te delen, jonge kat. Pas goed op voor gevaar.” Hij zag echter aan haar alerte houding dat hij haar dat al niet wijs hoefde te maken en hij besloot om het over een andere boeg te gooien. “Wel, ik mag misschien maar een simpele kittypet lijken, maar ik kan je wel een verhaal vertellen uit mijn leven van voordat ik bij Twolegs ging wonen,” stelde hij voor. Het was het minste wat hij kon doen en misschien kon hij met een verhaaltje haar wel wat laten ontspannen om ook iets meer over haar te weten te komen. Hij vond iedere kat om hem heen wel interessant en hij vond het gezellig om een praatje te maken met iedereen, mits ze daar natuurlijk voor open stonden. Maar goed, dat zou wel blijken uit haar antwoord, dus dat was even afwachten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
A kittypet's soul? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimeza 6 maa 2021 - 22:03

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw was niet zo'n grote fan van katten buiten Thunderclan. Niet omdat ze hen niet aardig vond maar omdat ze was opgegroeid in die familie en een sterk hart droeg naar haar Clangenoten. Ze stonden bij haar stipt op een, en dat maakte haar wellicht ook wel een trouwe kat. Het betekende echter niet dat ze helemaal geen interesse had in katten zoals Kittypets, het was gewoonweg niet de leefstijl die haar aan zou spreken. 'Ik begrijp het,' zei hij op een zachte, ietwat afwezige toon. 'Maar niet elke kat buiten jouw Clan komt hier om verhalen te delen, jonge kat. Pas goed op voor gevaar.' De Medicine Cat Apprentice knikte langzaam voordat ze haar amberkleurige ogen in die van hem liet hangen, duidelijk makende dat ze hem niet meteen de rug zou keren, zelfs al was hij een dikke, waarschijnlijk luie, oude Kittypet. 'Wel, ik mag misschien maar een simpele kittypet lijken, maar ik kan je wel een verhaal vertellen uit mijn leven van voordat ik bij Twolegs ging wonen,' Heel even leek er een lichte twinkeling in haar ogen te verschijnen, een die toonde dat ze misschien wel nieuwsgierig was naar zijn verhalen, zeker omdat hij dus toch niet zo onwetend was over het leven in het wild. 'Mag ik de verhalen dan wel delen met de kittens in de Clan? Als ze goed zijn tenminste?' Vroeg ze voorzichtig, een tikkeltje aarzelend. Immers wilde ze niet dat de ander dat dat ze hem ineens geweldig vond. Ze was gewoon een kattin dat gehecht was aan kennis en verhalen, meer niet. 


Terug naar boven Ga naar beneden
Iroh
Member
A kittypet's soul? DPKsfdL
Anonymous
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Iroh
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimeza 13 maa 2021 - 20:29

Het lichtje dat in haar ogen scheen, was hem niet ontgaan en een warme glimlach verscheen om zijn lippen. Ze probeerde duidelijk niet nieuwsgierig over te komen en op haar hoede te zijn, maar ze was waarschijnlijk toch wel benieuwd naar wat een dikke kittypet zoals hij haar nu te vertellen had. “Natuurlijk,” zei hij. “Ik zou me zelfs vereerd voelen als je dat zou willen doen.” Iroh keek even over zijn schouder om de omgeving te scannen en ging toen op een respectvolle afstand van haar grens zitten. “Zoals ik dus al aangaf, heb ik niet altijd bij Twolegs gewoond,” sprak hij met een glimlach. “Mijn moeder was een kittypet en mijn vader woonde in BloodClan,” zei hij op een serieuze toon. “Mijn vader wilde niet dat ik gewend zou raken aan het zachtaardige leven van een kittypet en dus nam hij me mee naar BloodClan, waar ik tot mijn twaalfde maan heb geleefd. Die leefstijl hoorde echter niet bij mij en ik ben ontsnapt.” Hij glimlachte en pauzeerde zijn verhaal, verwachtend dat ze misschien nu wel wat vragen voor hem had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
A kittypet's soul? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 10:57

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw mocht wellicht een Kittypet beneden haar niveau vinden, maar dat betekende niet direct dat deze geen goede verhalen kon hebben. Zeker nu hij zo oud was en ongetwijfeld met andere, ook op leeftijd zijnde katten had gesproken. Wellicht had hij dingen meegekregen die de katten in haar Clan niet wisten en dus betekende het dat haar nieuwsgierigheid gek genoeg toch aangewakkerd werd. Wellicht toch niet zo gek, want iedereen die Remnantpaw kende wist dat ze altijd open stond voor een nieuw weetje. De oude kater glimlachte warm naar haar waardoor ze haar ietwat gespannen houding wat liet ontspannen, toch bleef ze op haar hoede. Ze kende hem nog niet, en wist voldoende van haar Clangenoten om hem niet meteen als nutteloos af te schrijven, zelfs al leek hij niet meer oppermachtig. 'Natuurlijk,' sprak hij toen ze vroeg of ze zijn verhalen mocht gebruiken mits ze een beetje goed waren. Als ze super saai waren kon ze er geen kittens mee vermaken. Niemand hield van een saai verhaal, ook wilde ze niet het leven van een Kittypet of Bloodclanner verheerlijken want haar Clan was toch echt wel het beste. Zelfs zonder andere Clans gekend te hebben, ze was erg gehecht geraakt aan haar familie. 'Ik zou me zelfs vereerd voelen als je dat zou willen doen.' De kater keek kort over zijn schouder om de omgeving in zich op te nemen voordat hij op een respectvolle afstand van de grens ging zitten. Hij snapte dus wat grenzen waren, iets wat het iets makkelijker voor haar maakte om zijn voorbeeld te volgen. 'Zoals ik dus al aangaf, heb ik niet altijd bij Twolegs gewoond,' sprak hij met een serieuze ondertoon in zijn stem waardoor ze haar kopje schuin hield. 'Mijn moeder was een kittypet en mijn vader woonde in BloodClan,' vervolgde hij waardoor ze haar kop langzaam naar hem toe bewoog, ze kon in hem echt geen Bloodclanner meer zien. Al had ze nog nooit een Bloodclanner ontmoet. 'Mijn vader wilde niet dat ik gewend zou raken aan het zachtaardige leven van een kittypet en dus nam hij me mee naar BloodClan, waar ik tot mijn twaalfde maan heb geleefd. Die leefstijl hoorde echter niet bij mij en ik ben ontsnapt.' Een korte rilling gleed over haar rug, een goede Warrior en zeer zeker een goede Medicine Cat Apprentice zou haar rug keren naar onnodig geweld en dood. Hij glimlachte weer en leek kort te pauzeren. 'Ik heb nog nooit iets leuks gehoord over Bloodclan, ze staan een beetje onderaan mijn lijst van respectabele katten.' Sprak ze zachtjes en bedachtzaam. Nee, dat waren geen katten waar ze graag tussen zou staan. 


Terug naar boven Ga naar beneden
Iroh
Member
A kittypet's soul? DPKsfdL
Anonymous
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Iroh
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 14:07

De naam van de Elite liet altijd een bepaalde uitwerking achter bij elke kat die hij had ontmoet, behalve natuurlijk als ze van de Elite zelf waren. Iroh deed echter zijn best om contact met Elite leden zo veel mogelijk te vermijden, ook al kenden ze hem waarschijnlijk niet eens omdat het allemaal zo lang geleden was dat hij er was ontsnapt. Alleen heel oude katten van zijn leeftijd of tien manen jonger zouden hem misschien kennen, maar daar resteerden er weinig van in de Elite. In de Elite was het namelijk zo dat je voor jezelf moest zorgen en vanaf het moment dat dat niet meer ging, was je waardeloos. Tenzij hij nog iemand zou ontmoeten die ooit in de Elite had gezeten en die nu ontsnapt was of verbannen, was zijn geheim veilig. “En dat is je goed recht,” sprak hij op een kalme toon. “Al is niet iedereen in BloodClan door en door slecht. Maar weet je wat het is, jonge kat,” begon hij met een kleine glimlach om zijn lippen, “een groep katten heeft een leider nodig. En als de leider zijn eigen idealen oplegt en dat door probeert te drammen, dan wordt een individuele, sterke kat al snel een volgeling. Als te veel katten volgelingen worden en geen eigen wil meer hebben, dan wordt het al heel lastig voor de katten die zelf nog goed in hun hebben zitten om ook zo te blijven.” Hij knikte naar haar territorium. “In ThunderClan is er ook een leader aan de macht, maar het verschil tussen de Clans en BloodClan is dat jullie leaders jullie met respect behandelen en dat hun woord niet alleen wet is. Zij geven jullie de kans om jullie te ontwikkelen tot wie jullie zijn en het enige wat van jullie verwacht wordt, is dat jullie hun beslissingen respecteren en jullie code volgen.” Hij glimlachte. “BloodClan heeft dat dus niet en het woord van de leader dat toen gold, was niet langer het woord dat ik wilde volgen. En dan was het kiezen tussen de dood of ontsnappen. En ik koos ontsnappen.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
A kittypet's soul? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 11:39

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw was bijzonder op haar Clan gesteld, wellicht ook omdat dit het enige was dat ze kende en waar ze zich thuis voelde. Ze was een deel van hen, en zij een deel van haar. Ze was zoals een standaard Thunderclanners zou beamen, dapper en sterk maar zeer zeker ook daadkrachtig. Tenminste dat wilde ze geloven want als het er echt op aan kwam dan kon ze soms nog in een angstige kitten veranderen. Zelfs al wilde ze dit niet, immers was ze onervaren en had ze nog niet alle hardheid en kilte van de wereld mogen zien, net zomin als alle liefde. Er waren verschillende vormen liefde en dat was nog iets dat de Medicine Cat Apprentice moest leren. 'En dat is je goed recht,' Besloot de kater op een kalme toon. Bloodclan was nu eenmaal niet de groep waar ze zich mee verbonden voelde. Ze hadden niet haar idealen en haar Clan was momenteel kittens kwijt aan hen, waaronder Beetlekit. Een van haar beste maatjes. Wist de bruine kitten wel dat zij benoemd was tot Medicine Cat Apprentice? Had ze dat nog mee gekregen? Remnantpaw haalde diep adem voordat ze haar ogen kort sloot. Het verhaal was nieuwe kennis en wellicht dat het haar ooit nog van pas zou komen. 'Al is niet iedereen in BloodClan door en door slecht. Maar weet je wat het is, jonge kat,' begon de oude kater met een kleine glimlach om zijn lippen. 'een groep katten heeft een leider nodig. En als de leider zijn eigen idealen oplegt en dat door probeert te drammen, dan wordt een individuele, sterke kat al snel een volgeling. Als te veel katten volgelingen worden en geen eigen wil meer hebben, dan wordt het al heel lastig voor de katten die zelf nog goed in hun hebben zitten om ook zo te blijven.' Hij knikte naar haar territorium waardoor de jonge kattin met haar oortjes trok. 'In ThunderClan is er ook een leader aan de macht, maar het verschil tussen de Clans en BloodClan is dat jullie leaders jullie met respect behandelen en dat hun woord niet alleen wet is. Zij geven jullie de kans om jullie te ontwikkelen tot wie jullie zijn en het enige wat van jullie verwacht wordt, is dat jullie hun beslissingen respecteren en jullie code volgen.' Hij wist van de Warrior Code kort leek haar blik in de ogen een verbaasde glans te vertonen. Niet elke Kittypet wist wat een Clan was, laat staan over de Code waarna ze leefden. 'BloodClan heeft dat dus niet en het woord van de leader dat toen gold, was niet langer het woord dat ik wilde volgen. En dan was het kiezen tussen de dood of ontsnappen. En ik koos ontsnappen.' De jonge kattin knikte langzaam voordat een sombere glimlach over haar gezicht heen trok. 'Ik ben blij dat ik daar niet geboren ben. Een Leader wordt ook door Starclan benoemd. Onze voorouders, net zoals de Medicine Cat en diens Apprentice moeten worden goedgekeurd door hen. Dit zorgt ervoor dat de Clan vertrouwen in hun heeft want onze voorouders die zoveel wijzer zijn, hebben hun ons leven toevertrouwd.' Sprak ze zachtjes, en dan om te bedenken dat zijzelf wellicht binnenkort al in de richting van de Moonstone moest als alle Medicine Cats en hun Apprentices samen kwamen. Het was een raar maar misschien als ze heel eerlijk tegen zichzelf was ook een prettig idee. Nu ze langzaam begon door te hebben dat ze iets moois kon betekenen op haar manier.


Terug naar boven Ga naar beneden
Iroh
Member
A kittypet's soul? DPKsfdL
Anonymous
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Iroh
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimema 29 maa 2021 - 14:56

“Hoewel we niet kiezen waar we geboren worden, kiezen we aan het einde van de rit wel welk pad we willen bewandelen,” sprak Iroh op een wijze toon. “Je kunt nog in zo’n slechte groep geboren zijn, maar het ligt uiteindelijk aan jezelf of je je daardoor laat beïnvloeden of niet.” Hij had dat niet gedaan en hij dacht eerlijk gezegd wel dat hij tamelijk goed terecht was gekomen. Hij had heel hard moeten knokken om te realiseren wat hij nu had, maar het was het allemaal waard geweest en nu kon hij genieten van zijn manen rust en vrijheid, die hij hopelijk nog lang samen met zijn Twolegs mocht spenderen. Zijn blik gleed naar de jonge kat voor hem toen ze begon te vertellen over StarClan. Dit was niet de eerste ontmoeting met een Clankat en dus had Iroh al wel over ze gehoord. “Is het ook niet zo dat jullie leader negen levens krijgt door StarClan?” vroeg hij met een kleine glimlach om zijn lippen aan de poes. Negen levens. Het klonk als iets wat in de wildste sprookjesverhalen voorkwam, maar Iroh geloofde wel dat het echt was. En dat was wat hem nog meer onderscheidde van de rest van de Elite.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
A kittypet's soul? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: A kittypet's soul?   A kittypet's soul? Icon_minitimedo 8 apr 2021 - 16:52

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw was blij dat ze in Thunderclan was geboren, ze kon zich immers geen ander leven voorstellen dan in haar Clan. Ze was trots op haar afkomst, zelfs al wist ze niet geheel wie haar ouders waren. Voor haar was Nightgrackle haar vader, zelfs al waren ze niet biologisch met elkaar verbonden. 'Hoewel we niet kiezen waar we geboren worden, kiezen we aan het einde van de rit wel welk pad we willen bewandelen,' sprak de oude Kittypet op een wijze toon. 'Je kunt nog in zo’n slechte groep geboren zijn, maar het ligt uiteindelijk aan jezelf of je je daardoor laat beïnvloeden of niet.' Verklaarde de kater waardoor de jonge kattin langzaam knikte. Het leek haar lastig om uit een bepaalde gietvorm te stappen, om iets te doen dat niet gedoogd werd. Ze ging niet graag in tegen haar Leader, tenminste tot nu toe was ze nog niet openlijk tegen Stagtine in gegaan. Hij was haar mentor geweest en ze was te jong om de kleine signalen die hij af gaf te kunnen zien, de signalen die aangaven dat hij niet altijd juist was. In haar kinderlijke brein waren de meeste katten gewoon goed en hoewel er fouten werden gemaakt had ze deze niet vaak mee gekregen. Ze begon echter niet over de situatie in Thunderclan, ze verklaarde enkel dat Starclan over hen waakte en dat ervoor zorgde dat er een ander soort band heerste, dat ze trouw waren aan elkaar. Het geloof dat ze onder bescherming van hun voorouders leefden en dankzij hen dit gebied mochten gebruiken om te ontwikkelen. 'Is het ook niet zo dat jullie leader negen levens krijgt door StarClan?' De kleine grijze Apprentice knikte enkel, het was immers ook voor de gewone Clankat niet geheel bekend hoe dit werkte, enkel dat dit gebeurde. Het was iets tussen Starclan en de Leader. 'Ja dat klopt,' Mauwde ze zachtjes voordat haar blik naar de hemel schoot. Daar, daar waren ze s'nachts te zien. Als niets meer dan sterren.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
A kittypet's soul?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: