[Exp Setjes] Myosotis



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Exp Setjes] Myosotis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arcticwolf
Member
[Exp Setjes] Myosotis MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: [Exp Setjes] Myosotis   [Exp Setjes] Myosotis Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 21:17

Wow lang geleden dit, laatste keer dat ik dit deed was echt in een ander tijdperk. Maar dat is ook precies de reden waarom ik dit weer wil doen. Ik ben laatst weer begonnen met setjes maken en dit beviel me eigenlijk wel. Maar voor ik weer al mijn accounts in een nieuw jasje steek wil ik gewoon even wat experimenteren. Dit zijn dus hele experimentele setjes, super spannend joh, kan vanalles uitkomen.

Ik werk met slotjes van 2 en ik zoek niet zelf naar plaatjes. Zorg dat ze goede kwaliteit zijn zodat ik ermee kan werken of dat er veel keuze in is zoals bij een instagram account. Verder kan je ook sfeerbeelden toevoegen of iets over de sfeer vertellen. Wat is de vibe? Als je een moodboard of pinterest board hebt, gewoon sharen, misschien doe ik er wat leuks mee. Als voorbeeldje kan je kijken naar die van Arcticwolf! Voor het gemak nog een lijstje:

Code:
[Ava | Sig | Beiden] ....
[Plaatjes | Faceclaim] ....
[Sfeer | Sfeerbeelden] ....
[Favoriete Plant] ....
.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Asterkit.
Member
[Exp Setjes] Myosotis De488607a56d846bdbdbe52641145215639322fdr1-245-245_128
inge
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Asterkit.
BerichtOnderwerp: Re: [Exp Setjes] Myosotis   [Exp Setjes] Myosotis Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 16:44

[Ava | Sig | Beiden] beiden
[Plaatjes | Faceclaim] https://warriorgraphs.tumblr.com/post/163415128023/xenabest-friend-vera
[Sfeer | Sfeerbeelden] natuur, thunderclan, stoer maar niet donker of edgy, bos
[Favoriete Plant] asters natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenstrike
Editor
[Exp Setjes] Myosotis SnKxPwp
Kiek
242
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ravenstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Exp Setjes] Myosotis   [Exp Setjes] Myosotis Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 17:57

[Ava | Sig | Beiden] Wat jij passend vind!
[Plaatjes | Faceclaim] https://imgur.com/a/1PFoeaH maar dan met blauwe oogjes omfg
[Sfeer | Sfeerbeelden] https://nl.pinterest.com/kikideboer1/ravenstrike/
[Favoriete Plant] wolfsbane




Amore accanto a te, baby accanto a te.
Io morirò da re

Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnleap
Dark forest
[Exp Setjes] Myosotis JvHzGni
sans
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnleap
BerichtOnderwerp: Re: [Exp Setjes] Myosotis   [Exp Setjes] Myosotis Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 19:18

[Ava | Sig | Beiden]
[Plaatjes | Faceclaim]
klik!:
[Sfeer | Sfeerbeelden]
klik!:
[Favoriete Plant] Roses!



My hate for you is undying and it will never pause, just like how my love for you once was. I hate you.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Exp Setjes] Myosotis
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: