Slam it in like an open door



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Slam it in like an open door

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Loudvoice
Member
Slam it in like an open door  DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Slam it in like an open door    Slam it in like an open door  Icon_minitimezo 28 feb 2021 - 17:51

Loudpaw wist niet zo goed wat hem precies naar het verloren territorium had getrokken. Misschien de kans dat hij een BloodClanner of rogue tegen zou komen die hij als uitlaatklep kon gebruiken, misschien wel een heel andere reden, maar het feit was dat hij hier nu was en dat hij voorlopig even nergens anders heen ging. De kater had inmiddels zo veel intensieve trainingen achter de rug gehad dat hij zijn groeispurt echt wel had bewezen. Hij was groter, robuust in zijn schouders en hij had over het algemeen een krachtige uitstraling. Het grote litteken dat zich over de gehele lengte van zijn flank strekte, liet hem nog gevaarlijker lijken. En dat vond hij prima. Hij wilde dat anderen ontzag voor hem hadden als ze hem zagen, hij wilde een ruig uiterlijk hebben. De katten van wie hij echt hield, wisten wel beter hoe hij in elkaar stak. Voor de rest maakte het niet zo veel uit wat anderen van hem dachten. De kater liet zijn blik bedachtzaam naar opzij gaan toen hij een ThunderClangeur rook. Hij trok met zijn oortje en wachtte tot hij een grijze pels tevoorschijn zag komen. Een jonge apprentice, hij schatte nog maar net uit de nursery, kwam hem tegemoet gelopen. Loudpaw hield een gereserveerde blik in zijn ogen en deed geen moeite om een gesprek te beginnen, zijn alerte blik op haar gericht houdende. Met buitenclanse katten wist je het immers maar nooit.



+ @Remnantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Slam it in like an open door  Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Slam it in like an open door    Slam it in like an open door  Icon_minitimema 1 maa 2021 - 20:03

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De jonge Medicine Cat Apprentice had Thymeflare overgehaald om samen met haar op ontdekkingstocht te gaan. Zelfs al had ze een hoge rang, dan nog wilde ze meer van de wereld zien, maar niet alleen. Ze kon geen risico nemen, niet nu er zoveel spanning heerste en zoveel in en om de Clan gaande was. Waterpaw en Thornstar waren al verdwenen, daar moest zijzelf niet bij komen. Haar amberkleurige ogen stonden vrolijk terwijl ze het vroegere territorium van Skyclan in stapte, het was nu veranderd als ze de andere katten moest geloven maar dit was ook een onderdeel van de verhalen van Elders geweest, waardoor het een erg aanlokkelijk gebied was geworden voor de jonge kattin. Haar blik gleed naar haar clangenoot toe, toen ze de geur van Shadowclan rook. Een geur die ze nog niet goed kon benoemen, ze kon enkel herkennen dat het van een andere Clan afkomstig was. 'Thymeflare, weet jij wie dat is?' Vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze in de richting van de nog onbekende Apprentice keek. Immers was de Warrior al wel in aanraking geweest met de andere Clans.




Slam it in like an open door  Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Thymeflare
Member
Slam it in like an open door  Giphy
Ema
74
Actief
The time will come
when you will have to rise
above the best to prove yourself
your spirit never dies

CAT'S PROFILE
Age: ϟ 45 moons ϟ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thymeflare
BerichtOnderwerp: Re: Slam it in like an open door    Slam it in like an open door  Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 12:41


Hij was overgehaald door de nieuwe medicine cat apprentice – Remnantpaw – om met haar mee te komen. Hij kon moeilijk nee zeggen, ten eerste was zo’n jonge poes zo ver van huis vandaan geen goed idee als ze helemaal alleen zonder bescherming was en daarbij was ze één van de hoge rangen. Het voelde als zijn verantwoordelijkheid om over haar te waken gedurende deze wandeling en daarom deed hij dat met plezier. Samen stapten de twee katten het oude Skyclan gebied in, een gebied dat heel erg veel veranderd was over de tijd. Ooit was dit een rijkelijke samenleving van katten, maar nu natuurlijk niet meer. Echter kwam een Shadowclangeur zijn neus in en hij hield zich een beetje alerter. ‘Thymeflare, weet jij wie dat is?’, vroeg de grijze poes met veel nieuwsgierigheid. De blik in de blauwe ogen van de andere, onbekende kat waren net zo alert als die van Thyme zelf. “Op het eerste zicht niet nee”, gaf hij eerlijk toe. Ze stonden hier niet bij de grenzen, dus opzich hadden ze alle drie evenveel recht om hier te zijn en daarom verkalmde hij ietswat.


Slam it in like an open door  Thyme_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
Slam it in like an open door  DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: Slam it in like an open door    Slam it in like an open door  Icon_minitimeza 27 maa 2021 - 13:09

In plaats van dat de apprentice zich naar hem richtte, richtte ze zich naar iemand anders. Loudpaw had de andere kat niet direct opgemerkt en zijn blik flitste dan ook naar opzij. Het was een oudere kat, ongeveer even oud als zijn moeder. Haar mentor misschien? Het maakte ook niet zo heel veel uit. De twee spraken tegen elkaar alsof hij er niet was en hij trok geïrriteerd met zijn oortje. “Waarom vragen jullie het niet aan mij in plaats van aan elkaar? Ik kan me voorstellen dat jullie wijzer worden van een antwoord door mij dan door jullie zelf,” zei hij op een sarcastische toon. Daarna richtte hij zich wat meer op, zijn borst fier vooruit stekend. “Maar ik ben Loudpaw, bijna warrior zijnde van ShadowClan.” Zijn blik gleed naar de oudere kater en hij kneep zijn ogen kort samen. “Volgens mij heb ik jou al wel eens op een Gathering gezien,” murmelde hij op een zachte toon. Goed, dat was niet waar hij hier voor kwam. “Wat doen jullie hier?” vroeg hij op een gereserveerde toon.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Slam it in like an open door  Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Slam it in like an open door    Slam it in like an open door  Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 21:16

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De jonge Medicine Cat Apprentice was geen fan van andere Clans, wellicht zou ze er ooit in groeien zoals de andere Medicine Cats en diens Apprentices. De meeste van hen leken immers voor elke Clan wel een hart te dragen en hoewel ze niet tegen de andere Clans was, droeg ze nog steeds een best nationalistisch hart. Ze leefde voor Thunderclan en dat hoefde niet persé slecht te zijn. Dat allemaal gezegd hebbende was de kattin wel nieuwsgierig in de Shadowclanner hoewel ze deze niet aan sprak en in plaats daarvan eerst haar Clangenoot vroeg of hij hem kende, in de hoop het gesprek wat gemakkelijker te maken, zodat ze niet stuntelig zichzelf hoefde voor te stellen. 'Op het eerste zicht niet nee,' Mauwde Thymeflare voordat de Shadowclanner zijn mond open trok en hen sarcastisch toe sprak. 'Waarom vragen jullie het niet aan mij in plaats van aan elkaar? Ik kan me voorstellen dat jullie wijzer worden van een antwoord door mij dan door jullie zelf,' Naar zijn woorden richtte hij zich wat meer op, zijn borst fier vooruit stekend. Remnantpaw liet haar kop wat schuldbewust zakken al stond ze er niet onzeker bij. 'Maar ik ben Loudpaw, bijna warrior zijnde van ShadowClan.' Zijn blik gleed naar de oudere kater en hij kneep zijn ogen kort samen.  Hierdoor keek Remnantpaw van de ene naar de andere kater, ze hadden toch geen slechte geschiedenis? 'Volgens mij heb ik jou al wel eens op een Gathering gezien,' murmelde hij op een zachte toon. 'Wat doen jullie hier?' vroeg hij op een gereserveerde toon. De grijze Medicine Cat Apprentice haalde diep adem voordat ze sprak. 'Sorry, ik ben Remnantpaw de Medicine Cat Apprentice van Thunderclan en was even toe aan een wandeling, vandaar dat Thymeflare is mee gegaan. Ik wilde meer even weten of je een neutrale kat was of mogelijk gevaar. Sinds ik niet alle geuren altijd herken.' Mauwde ze zachtjes als een uitleg voordat ze haar amberen blik op haar Clangenoot richtte.




Slam it in like an open door  Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Thymeflare
Member
Slam it in like an open door  Giphy
Ema
74
Actief
The time will come
when you will have to rise
above the best to prove yourself
your spirit never dies

CAT'S PROFILE
Age: ϟ 45 moons ϟ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thymeflare
BerichtOnderwerp: Re: Slam it in like an open door    Slam it in like an open door  Icon_minitimezo 11 apr 2021 - 12:08


‘Waarom vragen jullie het niet aan mij in plaats van aan elkaar? Ik kan me voorstellen dat jullie wijzer worden van een antwoord op mij dan door jullie zelf’, sprak de shadowclan apprentice op een sarcastische toon, wat hen nu beiden eigenlijk heel dom deed lijken. Maar nee, misschien had Thyme dit joch wel herkend, al was dat deze keer niet het geval. ‘Maar ik ben Loudpaw, bijna warrior zijnde van ShadowClan.’ Opeens kreeg hij fijngeknepen ogen op hem gericht, al was het maar van korte duur. ‘Volgens mij heb ik jou al wel eens op een Gathering gezien’, murmelde die nog op zachte toon. “Dat kan”, gaf hij toe met een knikje. ‘Wat doen jullie hier?’. De bruine kater wou het woord voeren, maar de medicine cat apprentice was hem al voor. ‘Sorry, ik ben Remnantpaw de Medicine Cat Apprentice van Thunderclan en was even toe aan een wandeling. Vandaar dat Thymeflare is mee gegaan. Ik wilde meer even weten of je een neutrale kat was of mogelijk gevaar. Sinds ik niet alle geuren altijd herken.’ De amberen ogen van de grijze poes waren toen op hem gericht nadat ze dat had gezegd. “Wij zijn in ieder geval nu geen gevaar voor je, Loudpaw”, bevestigde hij nog eens met een kalme stem.


Slam it in like an open door  Thyme_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slam it in like an open door
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: