Every map was never made for me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Every map was never made for me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fiddlefern
Member
Every map was never made for me Unknown
Eline
53
Actief
"I could go on and on and on, and I will"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✿ Moorrunner [YW]
Fiddlefern
BerichtOnderwerp: Every map was never made for me   Every map was never made for me Icon_minitimeza 13 maa 2021 - 10:59

De dag was nog jong en de koude ijzig sterk. Haar kleine lijfje kon dat maar slecht aan. Gelukkig was het droog en lag er geen verse sneeuw, enkel een harde, knisperende laag. Ze was altijd al een vroege vogel geweest en begreep niet hoe anderen dit niet konden zijn. Hoe kon je niet genieten van een ochtendbries gepaard met de opkomende zon? Zo waren er nog veel meer dingen waar ze die ochtend over nadacht. Na twee konijnen te hebben gevangen lastte ze een pauze in. Er zouden inmiddels al veel anderen op pad zijn. Haar ogen vielen op Harespring, een nogal stille clangenoot. Hoewel ze heel anders was dan zij, wist ze haar waardering voor dat soort types op te brengen. Terwijl ze de ander benaderde begonnen de woorden al te stromen. "Goedemorgen, is het geen prachtige dag?" Dromerig keek ze naar de blauwe hemel. "Het enige wat deze dag nóg mooier maakt is dat ik iemand heb gevonden om deze mee te delen." Haar werd vaak verteld dat ze haar kop moest houden, dat ze irritant was en te kittenachtig. Trok ze daar zich iets van aan? Ja, absoluut, maar dat veranderde niks aan hoe ze de wereld zag.

[Harespring]
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespring
Member
Every map was never made for me DPKsfdL
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: Re: Every map was never made for me   Every map was never made for me Icon_minitimedo 18 maa 2021 - 19:59

Ze was de tunnels een keer zat geweest, want nu in leafbare was het er eigenlijk kouder dan ze echt fijn vond. Niet dat ze echt tegen iemand zou klagen erover naast Blazesong. Ergens wilde ze niet bekend staan als die kat die tunnelen eigenlijk helemaal niks aan vond, ook al was dat misschien best logisch gekeken naar dat ze eerst ooit een moor runner was geweest. Ze werd dan ook uit haar gedachten gehaald toen een van haar clangenoten tegen haar begon te spreken. De zon scheen gelukkig, dus het warmde haar vacht wat op, terwijl ze halt hield. Ze wist kort alleen even niet goed hoe op de ander te reageren. "Hey, Fiddlefern." Sprak ze dan ook alleen voor nu. Het was inderdaad een prachtige dag, maar maakte iemand om het mee te delen het echt beter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiddlefern
Member
Every map was never made for me Unknown
Eline
53
Actief
"I could go on and on and on, and I will"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✿ Moorrunner [YW]
Fiddlefern
BerichtOnderwerp: Re: Every map was never made for me   Every map was never made for me Icon_minitimedo 8 apr 2021 - 19:10


Oh, vond de poes het geen prachtige dag dan? Had ze soms iets verkeerds gezegd? Ongemakkelijk schuifelde ze heen en weer. Misschien kon ze beter maar nooit meer iemand aanspreken. Het ging ook altijd hetzelfde. "Haat je me?" Stootte ze uit, waarna haar ogen opensprongen en er een lastige blik op haar gezicht verscheen omdat ze niet kon geloven dat ze dat echt had gezegd. Classic Fiddlefern. Soms moet je gewoon je kop houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespring
Member
Every map was never made for me DPKsfdL
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: Re: Every map was never made for me   Every map was never made for me Icon_minitimema 24 mei 2021 - 19:12

Ze wist dat haar blik verwarring uit moest stralen na de vraag van de warrior, want ze had geen idee hoe de ander er ineens op kon komen dat ze haar haatte. "Nee, waarom denk je dat?" Ze had toch niks gezegd dat daarop kon wijzen? Ze wist niet hoe het ineens hierop gekomen was, maar ook niet wat ze anders kon zeggen dan dat ze nu gedaan had. Had Fiddlefern misschien katten die haar haatten waarom ze dit dacht? Ze was zeker niet iemand die snel een ander zou haten en al helemaal niet als ze er geen reden voor kon bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiddlefern
Member
Every map was never made for me Unknown
Eline
53
Actief
"I could go on and on and on, and I will"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✿ Moorrunner [YW]
Fiddlefern
BerichtOnderwerp: Re: Every map was never made for me   Every map was never made for me Icon_minitimevr 28 mei 2021 - 11:58

Hoewel ze weer opgelucht adem kon halen, schaamde ze zich dood. Natuurlijk haatte de poes haar niet. Waarom zou ze? Aan de andere kant, waarom zou ze niet? Haar vraag was niet helemaal misplaatst geweest. Iedereen dacht weleens dat ze gehaat werden. Er waren er gewoonweg niet zoveel die dat ook uitspraken. Na de ander even sprakeloos te hebben aangestaard sloegen haar ogen naar de grond. "Sorry." Murmelde ze. "Dat dacht ik gewoon- ik weet niet waarom." Verder wist ze echt niet meer wat ze moest zeggen. Hopelijk zou Harespring het begrijpen, of veel erger: haar nu opeens wel irritant vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespring
Member
Every map was never made for me DPKsfdL
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: Re: Every map was never made for me   Every map was never made for me Icon_minitimewo 9 jun 2021 - 15:41

Geen reden waarom de ander dat dacht? Ging het dan meer om een gevoel? Had ze zo raar gereageerd? Dat was toch niet zo? Misschien was het gewoon een gevoel dat de andere poes snel had. Dat zou mogelijk zijn natuurlijk. "Als het iets is wat ik deed, moet je het zeggen, oke?" Want ze hoopte niet dat ze degene was die dit had veroorzaakt door haar eigen gedrag. Was ze te afstandelijk geweest? Ze had de ander alleen begroet, maar zo erg was dat toch niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiddlefern
Member
Every map was never made for me Unknown
Eline
53
Actief
"I could go on and on and on, and I will"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✿ Moorrunner [YW]
Fiddlefern
BerichtOnderwerp: Re: Every map was never made for me   Every map was never made for me Icon_minitimedo 24 jun 2021 - 12:56

In plaats van geïrriteerd te raken, reageerde de poes begripvol. Op de een of andere manier maakte het dat ze zich alleen nog maar slechter voelde. Fiddle, je hebt weer heerlijk overdreven gereageerd. "Nee, je deed niks. Ik ben gewoon een sukkel." Prevelde ze vol zelfmedelijden. Alsof deze dag niet nog slechter kon. "Sorry.." Ze had de kattin vast een onprettig gevoel bezorgd, en dat was niet oké.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespring
Member
Every map was never made for me DPKsfdL
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: Re: Every map was never made for me   Every map was never made for me Icon_minitimezo 4 jul 2021 - 2:47

Het was niks dat ze had gedaan? Dat was in ieder geval goed om te horen. Misschien was het dan ook beter om er niet meer verder op in te gaan nu, voor er meer misverstanden zouden ontstaan en ze zich samen nog ongemakkelijker zouden voelen. "Misschien kunnen we het beter over wat anders hebben." Probeerde ze dan ook. Of ze konden wat gaan doen misschien, dat was mogelijk nog beter dan praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Every map was never made for me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: