[EVENT] It is dangerous



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [EVENT] It is dangerous

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
[EVENT] It is dangerous Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: [EVENT] It is dangerous   [EVENT] It is dangerous Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 21:38

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De jonge Medicine Cat Apprentice had Glazeheart niet de hele waarheid verteld. Enkel dat ze een paar wonden had gehad maar was langzaam maar zeker tot het punt gekomen dat het gevecht tussen de twee wolven in haar hart af zou lopen. Een van de twee zou winnen, misschien de zwarte of toch de witte. Het lag er aan hoe een kat het bekeek. Het feit bleef dat ze de Warrior niet langer zonder gevolgen rond kon laten lopen. Het was beter het verhaal maar een keer te doen waardoor de jonge grijze kattin langzaam, een tikkeltje vermoeid richting de den van de Leader stapte.

Het was nog niet zo heel lang nadat Stagtine was vertrokken. Misschien een dag erna, en een halve dag nadat ze ingestort was. Glazeheart had haar goed geholpen en hoewel de anderen wellicht dachten dat de pas benoemde Apprentices was neergestort door de stress was niks minder waar. Een zachte kreun verliet haar mond terwijl ze de den op klom voordat ze langzaam ging zitten en diep in ademde. Haar amberkleurige ogen vlamden met de innerlijke kracht die de jonge kattin bezat.

'Alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen, zouden jullie willen verzamelen. Ik wil het graag ergens over hebben.' Haar schorre stem galmde over het kamp heen, onzeker maar dapper. De wolf in haar was nog niet verloren, ze was niet sluw maar wel slim. Ze wist dat het te gevaarlijk was om Windblade zonder hulp en zonder toezicht in de Clan te laten en tot dat de Leader terug was moest ze onder toezicht zijn. 'Zoals jullie weten ben ik kort na het vertrek van Stagtine en Heatherstorm tijdens een wandeling en na het verzamelen van medicijnen in elkaar gestort. Vele van jullie.. dachten...dachten wellicht dat het door de stress kwam van alles dat er in de laatste dagen is gebeurd. De brand, mijn benoeming, de vele gewonden maar niks is minder waar.' De Medicine Cat Apprentice haalde diep adem terwijl de poten onder haar lichaam trilden. 'Windblade heeft mij de eerste dag als normale Apprentice aangevallen omdat ze mentaal niet in orde was en ik eiste dat ze naar de Medicine Cat ging. Ze is een gevaar voor de Clan en ik kan na lang twijfelen niet langer mijn mond houden. Aangezien er geen Leader is op dit moment zou ik aan de Senior Warriors en Coppertusk willen vragen wat het beste is om met Windblade te doen totdat we een volwaardige Leader terug hebben.' Haar stem brak terwijl ze vermoeid haar kop liet zakken en duidelijk niet honderd procent gezond van de steen af stapte. Hoewel de wonden niet duidelijk zichtbaar waren kon een goed oog toch de medicatie op haar schouder en onder haar buik zien met bepaalde bewegingen. Ze was aangevallen, door een Clangenoot en nu...nu was het aan de Clan om elkaar te helpen en het gevaar te verslaan. Ze wilde Windblade niet pijn doen, maar Windblade was een scherp mes waar ze zich niet vaker aan zou snijden. Niet alleen, nooit meer alleen.

- Open voor de hele Clan!   




[EVENT] It is dangerous Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Coppertusk
Member
[EVENT] It is dangerous Giphy-downsized-large
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coppertusk
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It is dangerous   [EVENT] It is dangerous Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 23:22


[EVENT] It is dangerous Dciy1bz-ebec0a1e-a5af-419f-866e-005571186009    c  o  p  p  e  r  t  u  s  k    [EVENT] It is dangerous Dciy1p8-7e38ade1-e768-4354-a79c-84fd86e5c5b0
[EVENT] It is dangerous Ztut955

Coppertusk was geen leider, hij was een volger. En dat werd nu wel duidelijk. Zijn dikke schedel was te erg op zichzelf gesteld om verantwoordelijkheid te dragen voor meer dan een patrouille, en met iedere seconde die verstreek werd hij meer nerveus door Stagtine's afwezigheid. Hij wilde zijn vriend hier terug, zodat hij hem kon zeggen wat er moest gebeuren. Coppertusk was niet iemand die nerveus was, die rusteloos was. Hij was een sterne warrior met zijn woord altijd klaar, en bij starclan hij zou er voor zorgen dat de clan niets van zijn onwennigheid merkte. Voor Stagtine, zodat hij als leader terug kon keren en trots kon zijn op zijn beste vriend.
De schelle stem van een kind bracht hem nukkig uit zijn portie zonnenbaden. Eén van zijn ogen opende hij en spotte de kersverse medicine cat apprentice, die om aandacht schreeuwde. De kater kwam met zijn logge lichaam overeind en keek nogal argwanend naar de grijze poes. Die blik werd alleen nog maar erger naarmate ze verder sprak. Ze deed misschien haar best over te komen als een grote warrior met haar mooie woordjes, maar Coppertusk zag daar doorheen. Ze was een dom kind, zoals de rest. En het zou hem niets verbazen als ze dit allemaal alleen bedacht zodat ze niet hoefde te bekennen dat ze weldegelijk door stress in elkaar gezakt was. Bovendien vond hij het maar niets dat ze op de steen van Stagtine was gaan staan, waar hij als tijdelijke deputy nu hoorde. De kater vernauwde zijn ogen en zwiepte met zijn staart. Goed dan, omdat Stagtine haar gekozen had als medicine cat zou ze het voordeel van de twijfel krijgen. Hij zou tenminste half naar haar luisteren "Windblade!" bulderde zijn stem door het kamp. "Wat heb je op deze beschuldiging te zeggen?"
[EVENT] It is dangerous Dceo2qr-44995109-1d50-430e-b0b2-a317d41bdaf8


[EVENT] It is dangerous Yeee
when in doubt, close the blinds
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
[EVENT] It is dangerous 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It is dangerous   [EVENT] It is dangerous Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 20:02



Glazeheart was blij geweest met de afleiding die anderen verzorgen hem gaf. Zou hij toch maar een queen moeten worden? Jammer dat dat technisch gezien onmogelijk was. Remnantpaw was iets opgeknapt door zijn hulp en ze waren nu weer in het kamp. Langzaam maar zeker zakte hij weer in de depressie die hij had doordat Eveningglow en haar kittens waren ontvoerd. Toen de jonge medicine cat apprentice een clanmeeting aankondigde wekte dat toch wel zijn nieuwsgierigheid. Elke mogelijke afleiding van zijn verdriet pakte hij graag met beide poten aan, anders zou hij er in blijven. "Zoals jullie weten ben ik kort na het vertrek van Stagtine en Heatherstorm tijdens een wandeling en na het verzamelen van medicijnen in elkaar gestort. Vele van jullie.. dachten...dachten wellicht dat het door de stress kwam van alles dat er in de laatste dagen is gebeurd. De brand, mijn benoeming, de vele gewonden maar niks is minder waar." De bengaal spitste zijn oren en knikte bemoedigend naar Remnantpaw. Hij vond het al heel stoer van haar dat ze zo voor de clan durfde te spreken. En dat terwijl ze pas net een apprentice was. Anderen zouden dit misschien niet waarderen, denken dat ze haar plaats niet kende. Maar desperate times need desperate measurements. Toen ze vertelde dat Windblade haar aangevallen had keek hij geschokt naar de desbetreffende she-cat. Daarna klom hij op de grote steen, liep naar Remnantpaw toe, gaf haar een troostend kopje en ging beschermend naast haar staan.



all i know all i know
[EVENT] It is dangerous P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
[EVENT] It is dangerous KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It is dangerous   [EVENT] It is dangerous Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 20:38

[EVENT] It is dangerous S6h88qI

Ze had niet gedacht dat ze nog veder iets zou horen van dat vieze kind. Ze had verwacht dat Remnantpaw haar lesje wel geleerd had. Dus was de warrior gewoon vrolijk veder gegaan met haar leven. Zoals altijd had ze haar taken gedaan, had ze met haar vriendin Squirrelnose gepraat. Het leven ging gewoon door voor haar. Ze had geen seconde stil gestaan bij de impact van haar acties, wat voor trauma ze de apprentice had bezorgd. Haar gedachtes lagen altijd overal,verschuifde constant naar het een of het ander. Maar gek genoeg, ging het nooit daar na toe. De kattin had haar rug gekeerd naar de grote kei toen de grijze kattin haar toespraak gaf. Windblade voelde haar ademhaling versnellen en haar maag draaide zich in een knoop. Niet omdat ze opeens de ernst van de situatie inzag; maar dat ze bang was om ontdekt te worden. Dat haar ziekte een openbaar iets zou worden. Pas toen haar hersenen in de woorden van Coppertusk wisten te registeren draaide ze haar kop. Ze kon nog niet zien hoe Glazeheart de rots beklom om Remnantpaw te troosten. Tranen vloeide uit haar ogen en rolden langs haar wangen. Ze richtte haar ogen op de oudere kater, die de rol van Stagtine kort had overgenomen. "Het is een leugen." Het kwam er moeilijk uit. Maar ze zette door, ze moest wel met een goed argument komen als ze haar zelf wilde redden. "Ik ben een goede warrior, veroorzaak nooit problemen. Geloven jullie echt een kind met te veel verbeelding boven mij?" Ze schudde met haar kop en duwde haar poten tegen haar ogen aan. Om de tranen weg te drijven. "De waarheid is dat Remnantpaw de pik op mij heeft, ik weet niet waarom. Ik heb haar nooit iets aangedaan. Ik vrees dat ze dit verhaal verzonnen heeft om mij in de problemen te brengen."


[EVENT] It is dangerous JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[EVENT] It is dangerous Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It is dangerous   [EVENT] It is dangerous Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 20:58

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De jonge Medicine Cat Apprentice keek Glazeheart dankbaar aan toen hij haar ondersteunde. Het was duidelijk dat hij geen woorden voor haar had maar wel zijn steun, een troostend kopje werd aan haar gegeven voordat ze onhandig de steen af sprong en een zacht sissend geluid haar mond verliet bij het verreken van haar wonden. 

Coppertusk leek argwanend te zijn naar haar woorden maar ook in te zien dat ze een hoge rang had en zelfs al had ze zich niet bewezen zorgde het er wel voor dat hij haar op dit moment wel serieus nam. Ze wist dat de oudere Warrior een sterke kater was die niet hield van gedoe. Geen enkele kat had dit maar Coppertusk stond er bekend om, om nergens om heen te draaien en zeer streng te zijn. De kater vernauwde zijn ogen voordat hij met zijn staart zwiepte en zijn stem over het kamp heen bulderde. Even kromp de Medicine Cat Apprentice in elkaar voordat ze naast hem kwam staan. 'Windblade!' zijn stem galmde sterker door het kamp dan die van haar ooit zou kunnen zijn. 'Wat heb je op deze beschuldiging te zeggen?' 

Windblade draaide haar kop naar de grote kater toe met tranen in haar ogen. Alsof ze zich heel verdrietig voelde en hoewel het wellicht op een ander moment beter was geweest dit verstopt op te lossen wist Remnantpaw ook dat als ze een Apprentice aan kon vallen, die net geen kitten meer was ze het niet voor de Clan kon verbergen, zeker niet nu Bloodclan ook zo actief was. 'Het is een leugen.' Het kwam er moeilijk uit maar de kattin was duidelijk vastbesloten er niet zomaar de waarheid over uit te laten. De ogen van Remnantpaw brandden licht, ook met tranen maar ergens ook met afschuw. Ze wilde niets liever dan haar helpen maar daarvoor moest dit bekend zijn. Ze moest gedwongen worden de gevolgen te ondervinden. 'Ik ben een goede warrior, veroorzaak nooit problemen. Geloven jullie echt een kind met te veel verbeelding boven mij?' Ze schudde met haar kop en duwde haar poten tegen haar ogen aan. Om de tranen weg te drijven. 'De waarheid is dat Remnantpaw de pik op mij heeft, ik weet niet waarom. Ik heb haar nooit iets aangedaan. Ik vrees dat ze dit verhaal verzonnen heb om mij in de problemen te brengen.' Remnantpaw stapte kalm naar Coppertusk toe terwijl ze met haar neus de haren uit haar wond op de schouder drukte. Een wond waar ze zelf nooit met de nagels met voldoende kracht bij had kunnen komen en al helemaal niet in de richting. Zwijgend liet ze de wond zien, het was iets geheeld maar duidelijk ook ontstoken geweest. 'Dit was de eerste aanval, de wond is gaan ontsteken omdat ik bang was dit te tonen. Door de koorts ben ik in gestort. Ik heb ook nog een wat ernstige wonde op mijn buik. Beide plekken zijn onmogelijk om zelf bij te komen met de juiste kracht en hoek.' Mauwde ze zachtjes voordat ze haar blik op Windblade richtte. Voorzichtig keek ze Glazeheart aan voordat ze zich om rolde om de wonde op haar buik te tonen, een zacht pijnlijk gesis verliet haar mond voordat ze zich weer op vier poten zette en haar staart langzaam zwiepte. De waarheid moest boven komen, ze was een kind. Dat was een ding dat Windblade goed had, maar meer dan gewoon een kind. Ze moest de pootstappen van Rousebell vullen. Ze deed haar best en misschien was dit niet de juiste manier maar ze wilde dat Windblade zich ongemakkelijk genoeg zou voelen om zich te willen verbeteren maar ook om begrepen te worden en niet in gevaarlijke situaties te komen met andere katten. 




[EVENT] It is dangerous Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Nighttooth
Member
[EVENT] It is dangerous DPKsfdL
Steen
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Nighttooth
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It is dangerous   [EVENT] It is dangerous Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 21:15

Nighttooth was verbaasd dat ze Remnantpaw op de high rock zag spreken. Toch was ze het meest verbaasd over wat de medicine cat apprentice zei: Dat Windblade haar heeft aangevallen. Wat moest ze denken? Aan welke kant stond ze? Ze schoof iets naar achter. Wanneer Coppertusk aan Windblade vroeg wat zei hier over had te vertellen, zei de warrior dingen die Nighttooth toch niet helemaal gelooft. Het deed haar een beetje pijn dat haar hart een kant koos. Wanneer Remnantpaw van de High Rock was liep ze naar haar toe. Ze likte, vriendschappelijk, het oor van Remantpaw. "Ik wil geen kant kiezen," zei ze, "Maar wat Windblade vertelde geloof ik niet helemaal"
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
[EVENT] It is dangerous KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It is dangerous   [EVENT] It is dangerous Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 22:15

[EVENT] It is dangerous S6h88qI

Windblade gleed met haar blik naar haar poten, de nagels waren ondertussen uit hun hulzen gekomen en boorde zich in de harde aarde. Remnantpaw slim, slimmer dan de warrior ooit had gedacht. En dat- deed haar haren doen rijzen. "Het is niet waar," herhaalde ze nogmaals. Door haar gesnik heen. Haar brein draaide over uren om de juiste woorden te vinden. Maar dat was net als door een dolhof lopen, de uiteg moest ergens zijn. Je moest enkel de juiste acties uitvoeren om daar te komen. "Ik schiet er toch niks mee op om haar aan te vallen?" Ze verharde haar blik en flikkerde met haar ogen weer terug naar de rots. De grijze apprentice had een groepje van katten om haar heen zwermen, die haar troosten. Want ze was toch zo zielig. "Het zou alleen maar dom zijn toch? Remnantpaw is Medicine cat- haar woord zal altijd boven die van mij staan. Dan heeft ze me toch precies waar ze me wilt hebben?" Siste ze terwijl ze haarzelf probeerde te vermannen. Met hoge hoofd en neus in de lucht. Ze zou zich niet laten wegcijferen door een kleuter, ze zou zich niet overgeven zonder gevochten te hebben.

Wat er ook gebeurde de waarheid mocht niet aan het licht komen. Wat er ook gebeurde de waarheid mocht niet aan het licht komen. Wat er ook gebeurde de waarheid mocht niet aan het licht komen. Wat er ook gebeurde de waarheid mocht niet aan het licht komen.

Dat was het enige dat door haar hoofd heen ging, wat op 'repeat stond' het enige wat echt belangrijk voor haar was. Windblade zwaaide met haar staart en haalde diep adem. "Ik kan hier natuurlijk niet zitten, en zeggen dat de wonden die ze is opgelopen niet echt zijn." Nee dat heeft ze onderhand wel duidelijk gemaakt. "Maar er zijn zoveel manieren hoe ze die heeft kunnen krijgen, ze zou ze zelf toegebracht kunnen hebben." Een fris briesje waaide door haar vacht heen, deed haar lokken kort dansen. Maar koud had ze het niet, integendeel ze had de warmte nog nooit zo onder haar voeten gevoeld. "Het enige wat ik zeg is; denk eens na, het is toch niet helemaal logisch wat ze beweerd?"


[EVENT] It is dangerous JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Sundance
Member
[EVENT] It is dangerous Tumblr_o91p63wo7m1s4fz4bo1_500
Renske
277
Actief
The day will be what you make it. So rise as the sun and burn.

CAT'S PROFILE
Age: ☀ 14 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank: ☀ Young Warrior
Sundance
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It is dangerous   [EVENT] It is dangerous Icon_minitimedo 8 apr 2021 - 16:50

[EVENT] It is dangerous Dche0lw-7be5e38e-4af5-4fd6-b822-fa53da3e2f13.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzU0MzA4ZjI3LTYyYWQtNGY2YS1hZDE4LWU4ZDk0NzFlMGEzZlwvZGNoZTBsdy03YmU1ZTM4ZS00YWY1LTRmZDYtYjgyMi1mYTUzZGEzZTJmMTMuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
well behaved women
seldom make history

Bij Starclan, wat was er nu weer aan de hand? Remnantpaw - die Sunpaw toch al niet mocht na het hele Stagtine debacle - was op de leiders den geklommen en beschuldigde recht voor het hele kamp Windblade dat die haar aan had gevallen. Sunpaw kantelde haar kop en bleef even luisteren naar wat er ontvouwde. Coppertusk kwam er weer tussen (weer zo'n kat die ze niet mocht) en Sunpaw vernauwde haar ogen. Haar blik ging naar Windblade, die zich huilend probeerde te verdedigen. Ze had inderdaad nog nooit was mis gedaan, naar Sunpaws weten, en het voelde een beetje alsof Remnantpaws titel d'r naar d'r kop was gestegen. Ze probeerde het te bewijzen door een paar wonden. Alsof dat wat bewees. Alles en iedereen had dat kunnen doen. Windblade werd op dit moment iets zekerder, wist haar gejank te stoppen, en verving dat door woede. Mooi, werd maar eens boos als je vals beschuldigd werd. Helemaal als het opeens drie tegen één leek te worden. Sunpaw kwam overeind en liep dichter naar het groepje dat zich verzameld was. Misschien werd ze nu advocaat van de duivel, of had ze gewoon geen zin dat een paar katten die ze niet mocht gelijk zouden krijgen, puur op hun woord. ‘Ik vind dit allemaal maar een beetje toevallig,’ miauwde ze helder, terwijl ze haar kin hief en naar Remnantpaw keek, haar ogen vurig. ‘Waarom vertel je dit nu pas, je had dit allang kunnen doen,’ miauwde ze, waarna ze om zich heen keek. ‘Precies nu, als alle leiders het kamp uit zijn.’ Sunpaw haalde haar schouder op. ‘Heel toevallig,’ siste ze sarcastisch.





[EVENT] It is dangerous Sunosjechib
I'M THE GIRL YOUR PARENTS WARNED YOU ABOUT

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[EVENT] It is dangerous
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: