Talking Hunt



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Talking Hunt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nighttooth
Member
Talking Hunt DPKsfdL
Steen
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Nighttooth
BerichtOnderwerp: Talking Hunt   Talking Hunt Icon_minitimedo 1 apr 2021 - 18:43

Rustig liep ze door het territorium meer Firerun achter haar aan. In het kamp had ze gevraagd of hij met haar wilde jagen en misschien wat bijkletsen. Firerun was had er mee ingestemd dus gingen ze samen het kamp uit. 

Ze stond even stil en keek naar de jonge warrior. "Jij bent nog niet zo lang warrior," zei Nighttooth, "Vind je het leuk in de warriors den?" Nighttooth was er graag voor andere katten en vroeg daarom naar zijn omstandigheden in de den. Voor haar was het belangrijk dat iemand eenzaam of ongelukkig was. Ze keek de kater vriendelijk aan. Er waren nu geen prooigeuren, dus waarom zou ze nu niets vragen? 

@Firerun
Terug naar boven Ga naar beneden
Firerun
Member
Talking Hunt DPKsfdL
Anonymous
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Firerun
BerichtOnderwerp: Re: Talking Hunt   Talking Hunt Icon_minitimema 5 apr 2021 - 13:49

Het ging lichtelijk tegen zijn principes in dat iemand hém mee vroeg en dat hij de kat in kwestie dan moest volgen, maar Firerun nam aan dat hij de leiding uiteindelijk zelf wel weer over kon nemen eer dat ze in het territorium waren en dus had hij met het verzoek van Nighttooth ingestemd. Hij kende haar nog niet zo goed, maar wist wel dat ze niet bepaald een autoritair figuur was en dat het dus eerder onbewust was geweest dat ze nu de leiding nam dan dat ze echt gezag over hem wilde hebben. Firerun richtte zijn tweekleurige ogen op haar toen ze haar vraag stelde en haalde zijn schouders op. “Het is maar een den,” zei hij tegen haar. “Ik vind het leuker waar het voor staat. Door in die den te slapen heb ik meer mogelijkheden om mijn ambities te verwezenlijken dan toen ik nog in de apprentice’s den sliep, dus op dat vlak vind ik het zeker leuker. En de warrior’s den op zich is maar gewoon een den. Buiten slapen doe ik er niet veel.” Hij nam subtiel de leiding door langs haar door te glippen en zijn blik alert naar voren te laten glijden. “En jij?” vroeg hij over zijn schouder aan haar. “Heb jij ambities?”

Terug naar boven Ga naar beneden
Nighttooth
Member
Talking Hunt DPKsfdL
Steen
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Nighttooth
BerichtOnderwerp: Re: Talking Hunt   Talking Hunt Icon_minitimema 5 apr 2021 - 16:53

"Het is maar een den," zei Firerun tegen haar. Maar een den, dacht ze met rollende ogen. "Ik vind het leuker waar het voor staat. Door in die den te slapen heb ik meer mogelijkheden om mijn ambities te verwezenlijken dan toen ik nog in de apprentice's den sliep, dus op dat vlak vind ik het eker leuker. En de warrior's de op zich is maar gewoon een den. Buiten slapen doe ik er niet veel." Ze keek even verbaasd wanneer Firerun de leiding overnam. "En jij?" vroeg firerun over zijn schouder aan haar. "Heb jij ambities?" Ze hield haar schouders op. "Ik wil gewoon mijn Clan dienen en meer kittens." Ze hield van kittens. Lieve kleine vachtballetjes. "De kittens zullen ten slotte voor meer warriors zorgen" Ze versnelde haar pas en ging naast Firerun lopen. Ze had niet echt het idee dat de kater het wilde, maar ze mocht elf weten wat ze ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talking Hunt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: