Little fish in a big pond



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Little fish in a big pond

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nocturnal •
Member
Little fish in a big pond Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 20:56

Nocturnal zat neer en keek tevreden rond. Hij kwam net terug van jagen en had een paar muizen weten te vangen. Hij had ze al bij de hoop gelegd en was even aan het rusten. Jagen was niet makkelijk deze tijd, met de dikke laag sneeuw en de bittere koude. Prooi was ten schaarste, dus zijn vangst was zeker niet slecht. Hij likte zijn lippen schoon en waste daarna zijn gezicht. De point keek weer op en zag dat er niet al te veel katten aanwezig waren op dit moment in de cave. Aan de ene kant was dat wel jammer, nu kon niemand zijn goede vangst bewonderen. Maar aan de andere kant was hij ook blij dat het wat rustiger was, het was dus een goed moment voor een dutje. De tom stond recht en wou een stap naar voren zetten, maar net op dat moment liep er een kleine haarbol voor zijn poten. Hij dat de wit- tabby vacht Moose was, een jonge kit. "Oh! Kijk uit!" riep de point verrast, maar niet per se boos, eerder geamuseerd. Ook al was hij net van plan om even neer te liggen op zijn slaapplekje, hij had ook zin in wat vermaak, en kittens kunnen nog best wel grappig zijn.

-@Moose •
Terug naar boven Ga naar beneden
Moose •
Member
Little fish in a big pond DPKsfdL
Steen
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: To-Be (Prey-Hunter)
Moose •
BerichtOnderwerp: Re: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 21:24

Eindelijk mocht Moose even buiten in de Cave spelen. Vaak was moeder te bezorgd en dat irriteerde hem vaak. Er waren niet zoveel katten aanwezig dus bedacht Moose maar te gaan rennen. Hij wist dat hij later tot prey hunter opgeleid zal worden. Dus why not? De kleine kitten begon rondjes te rennen door de cave. Het duurde lang voor zijn energie op raakte. Langzaam werd de kitten moe, maar hij wilde niet stoppen. Zonder goed te kijken bleef hij dus door rennen. Moose had niet door dat hij een prey hunter voor de voeten liep. "Oh! Kijk uit!" zei de kat verbaast, het klonk niet boos zelfs een beetje geamuseerd. Moose was opgelucht dat de kat niet boos was. "Sorry," zei hij. Het was ten slotte wel beleefd. "Ik ben Moose calling in Dawns Light en wie ben jij?" vroeg hij daarna trots. Waarschijnlijk wist deze kat al wie hij was, maar Moose wist niet wie dat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nocturnal •
Member
Little fish in a big pond Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Re: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 17:47

Nocturnal zag dat de kit stopte en omhoog keek. "Sorry" zei hij. "Ik ben Moose calling in Dawns light en wie ben jij?" De point zag dat Moose veel trots had in zijn naam, en de point glimlachte. De kleine kit was zeker niet op zijn mondje gevallen. De point had zelf ook wel wat trots in zijn naam, en hij was benieuwd wat de reden was achter de naam van Moose. "Ik heet Nocturnal eyes in the dark." beantwoorde hij de vraag. Hij keek de kit diep in de ogen, om duidelijk te maken waarom hij zo heette. "Ik heet zo vanwege mijn ogen, zie je? Ze zijn heel helder blauw, ze zouden bijna licht kunnen geven!" Na dat laatste moest hij een beetje lachen. Hij vond het idee van lichtgevende ogen zowel geweldig als niet zo handig. Geweldig omdat het gewoon zeer cool eruit ziet, maar ook minder handig omdat wanneer je aan het jagen bent, je prooi je makkelijk kan opmerken en weg vluchten. Hij keek wat vragend naar de kit. "Hoe ben jij eigenlijk aan jouw naam gekomen?" vroeg de point, oprecht nieuwsgierig. Het was wel een bijzondere naam, een die hij nog nooit echt heeft gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moose •
Member
Little fish in a big pond DPKsfdL
Steen
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: To-Be (Prey-Hunter)
Moose •
BerichtOnderwerp: Re: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 18:11

Moose vond de glimlach van Noctunral leuk. Hij vond elke versie van lachen leuk. Nou behalve op die ene valse manier van stoute katjes. "Ik heet Nocturnal eyes in the dark" beantwoorde de prey hunter zijn vraag. Nocturnal? Hmm, klinkt goed, dacht Moose. Even werd hij verbaasd dat de kater hem diep in zijn ogen aankeek. De ogen waren mooi. De kit werd meteen jaloers. Hij wilde ook zulke ogen. "Ik heet zo vanwege mijn ogen, zie je? Ze zijn heel helder blauw, ze zouden bijna licht kunnen geven!" De kater begon te lachen en ook Moose moest lachen. Ogen die licht geven. Moose ging voor Nocturnal zitten. "Het zijn mooie ogen!" bewonderde de kleine kit. Hij stopte zijn glimlachje even weg. "Hoe ben jij eigenlijk aan jouw naam gekomen?" vroeg de point aan hem. Nu begon Moose hard te lachen. "Ik was beetje raar na geboorte" begon Moose lachend. "Ik ben tijdens dawn geboren. Mijn eerste geluidje klonk raar en roepend. Als een baby eland" De kleine kitten schaamde zich niet voor zijn naam. Hij vond hem leuk. De naam was anders. Hij keek Nocturnal met een grote glimlach aan. "Mijn naam is speciaal." En daar was hij trots om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nocturnal •
Member
Little fish in a big pond Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Re: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimezo 11 apr 2021 - 23:31

NocturnaL
eyes of the night
"Ik was een beetje raar na geboorte," beantwoorde de kleine kit hem,"Ik ben tijdens Dawn geboren. Mijn eerste geluidje klonk raar en roepend. Als een baby eland." Nocturnal moest even lachen, en beelde zich al een pasbegeboren kitten in dat een eland kreet uitliet. "Mijn naam is speciaal." zei Moose met trots. De point knikte en glimlachte. Met die uitspraak was hij akkoord, hij had eigenlijk nog nooit een kat een elanden roep zien nadoen, laat staan een kitten. "Dat is hij inderdaad, en je mag er zeker trots op zijn." beantwoordde hij. "Ik vind hem juist heel stoer klinken, elanden zijn ook wel heel stoer." Hij glimlachte even. Hij keek even naar buiten, en zag dat de zon fel aan het schijnen was, met af en toe een paar wolken. Er lag nog steeds een dikke laag sneeuw op de bosgrond en de temperatuur was bitter kou. Hij keek weer terug naar Moose. Hoe oud was hij ook al weer? 3 manen toch? Dan moet hij vast in hartje Time of Frozen Water geboren zijn. De point kreeg stiekem wat medelijden met de kit. Het moet vast niet makkelijk zijn om in deze tijd op te groeien. Het was al moeilijk voor hemzelf om de koude te doorstaan. Maar het geeft je wel uithoudingsvermogen, en dat is een belangrijke kwaliteit om te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moose •
Member
Little fish in a big pond DPKsfdL
Steen
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: To-Be (Prey-Hunter)
Moose •
BerichtOnderwerp: Re: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimema 12 apr 2021 - 16:10

Moose zag dat de ander ook een glimlach vertoonde. "Dat is hij inderdaad en je mag er zeker trots op zijn." zei de ander nadat Moose trots zei dat zijn naam speciaal was. "Ik vind hem juist heel stoer klinken, elanden zijn ook wel heel stoer." Moose knikte. Elanden zijn groot en sterk. Precies wat hij ook wilde zijn. De kleine kit dacht even na. Hij vond Nocturnal aardig, heel aardig. Een ideetje speelde in hem op. Misschien... "Jij bent toch een prey-hunter?" vroeg Moose. Hij zou dat later ook worden. De beste. De grijs-witte kit keek Nocturnal vragend aan, maar als je goed in zijn ogen keek, zag je dat hij een ideetje had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nocturnal •
Member
Little fish in a big pond Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Re: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimewo 14 apr 2021 - 16:08

NocturnaL
eyes of the night
Moose knikte na de opmerking en Nocturnal zag dat hij even na dacht. Hij zag dat eer een idee in het hoofd van de kit vormde, en Nocturnal werd een beetje nieuwsgierig. "Jij bent toch een prey-hunter?" vroeg Moose opeens. Zijn grote oogjes keken hem vragend aan. Nocturnal knikte even en antwoordde: "Ja, inderdaad." Hij vroeg zich af of de kit iets van plan was. Als dat zo was wou de point dat graag weten. Hij had toch niets beters te doen op het moment en de Cave was nog steeds redelijk leeg. De zon scheen fel op zijn rug en hij werd er warm van. Hij knipperde zijn ogen vragend terwijl hij wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moose •
Member
Little fish in a big pond DPKsfdL
Steen
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: To-Be (Prey-Hunter)
Moose •
BerichtOnderwerp: Re: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimedo 15 apr 2021 - 19:16

De kater keek Moose vragend aan. Dat begreep Moose wel. Dit was ook wel een beetje random. Nocturnal knikte even. "Ja, inderdaad." antwoorde de point zijn vraag. Moose vroeg zich even af of hij het ging vragen of niet. Nocturnal knipperde vragend, dus leek het hem het beste om het maar te vragen. "Ik bijna 4 moons," begon de grijs witte kitten, "Jij bent leuk katje." Hij keek de ander nieuwsgierig aan. Zou Nocturnal al weten wat hij hem wilde vragen? Of moest hij toch zijn vraag afmaken? Hij had zo'n leuk idee. Nou ja, voor hem dan. Of de prey-hunter het leuk zou vinden wist Moose niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nocturnal •
Member
Little fish in a big pond Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Re: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimema 19 apr 2021 - 9:53

NocturnaL
eyes of the night
Nocturnal zag even de twijfel in de ogen van de kit voor hij zei: "Ik ben bijna 4 moons, jij bent een leuk katje." De point keek verward en vroeg zich af wat Moose bedoelde. Leuk katje? Als Moose het had over zijn apprentice worden zou hij nog even mogen wachten. Dat gebeurt pas als een kit 6 manen oud is, en daar bovenop kiest de Healer wie mentor van wie wordt. Nocturnal schudde lichtjes zjn kop. Nee, dat weet Moose ook wel, toch? Hij zal vast iets anders bedoelen, maar wat? Zijn ogen gleden even naar de ingang van de cave. Wou de kit misschien al een kleine trainings sessie? Zijn ogen gleden weer terug naar Moose. Nee, daar is hij te klein voor. Nocturnal gaf het op en vroeg: "Ja, inderdaad. Wat is het dat je wilt doen?" Hij hoopte dat het iets redelijks was, terwijl hij even zijn klauw likte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moose •
Member
Little fish in a big pond DPKsfdL
Steen
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: To-Be (Prey-Hunter)
Moose •
BerichtOnderwerp: Re: Little fish in a big pond   Little fish in a big pond Icon_minitimema 19 apr 2021 - 16:05

De prey-hunter leek verbaasd. Dat verwachtte Moose ook wel. Hij was jong, klein en soms vergeet hij nog woordjes in zijn zinnen. "Ja, inderdaad. Wat is het dat je wilt doen?" vroeg Nocturnal aan hem. Hij had het nog niet geraden. Aan de andere kant was het ook wel lastig. Er zijn zoveel dingen die nog niet kunnen of kloppen, maar daar kan verandering in komen. "Ik... Ik..." De grijs witte kitten kwam niet uit zijn worden. Hij twijfelde nog steeds. "Wil jij over een paar moons mentor worden?" Pfoe eindelijk is de vraag eruit. Het lucht heel erg op. Toch had hij het idee dat hij iets vergeten was, maar hij herinnerde snel wat dat was. "Van mij?" voegde hij er snel aan toe. En nu kijken wat er gaat gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little fish in a big pond
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water-
Ga naar: