[Search] I got this sweet tooth, baby



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Search] I got this sweet tooth, baby

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sweettooth
Member
[Search] I got this sweet tooth, baby  Minprofie
?
15
Actief
Maybe it tastes like him when you got tears on your lips


CAT'S PROFILE
Age: ♢ 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sweettooth
BerichtOnderwerp: [Search] I got this sweet tooth, baby    [Search] I got this sweet tooth, baby  Icon_minitimema 19 apr 2021 - 23:15

[Search] I got this sweet tooth, baby  Dbi7ml0-e2ae95e2-f6ab-4232-9305-d34c06a663fa.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvY2YyODM2Y2ItNTg5My00YTZjLWIxNTYtNWE4OWQ5NGZjNzIxXC9kYmk3bWwwLWUyYWU5NWUyLWY2YWItNDIzMi05MzA1LWQzNGMwNmE2NjNmYS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Hoi allemaal,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik zoek een aantal dingetjes voor Sweettooth. Ze is mijn nieuwste aanwinst en ze begint helemaal van scratch. Ik had al wel een paar ideeën en hoofdlijnen waarin ik haar leventje ruw ga plannen, maar er zijn ook dus nog een heleboel mogelijkheden. Omdat ze verder nog een onbeschreven blad is, zoek ik dus het één en ander voor haar om haar introductie in de rpg wat op te leuken.

Over Sweettooth; ze is een moor runner in warrior leeftijd (daar ben ik bereid nog een beetje soepel in te zijn. Ze staat nu op 26, maar jonger/ouder kan nu nog). Ze is een vriendelijke kattin die niet heel opvallend is, maar ze zal zeker niet zonder sociale contacten zijn. Ze heeft zo wat skeletten in haar kast, maar daar vertelt ze niet snel over.

Dus wat ik zoek/ideeën:
♢ Familie! Voor haar ouders had ik specifieke ideeën die ik dan eventueel privé wil bespreken. Maar broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes, noem maar op, ik ben helemaal voor alles.
♢ (Oude) vrienden. Vrienden die ze heeft gemaakt in haar apprentice tijd of vrienden die ze nu nog heeft.
♢ Een beste vriend(in). Haar vertrouwenspersoon, degene waarmee ze alles deelt
♢ Haar oude mentor. Hier zie ik me voor dat die twee ook een goeie band hebben, aangezien ze als apprentice erg gedreven was
♢ Een oude vlam/crush/ex. Sweettooth is snel verliefd, dus ik kan me voorstellen dat ze in het veleden  zeker wel een crush heeft gehad, dan wel niet een prille (of juist niet) relatie.
♢ Eigen invulling: heb je zelf een idee? Alles valt te bespreken <3

Groetjes (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiddlefern
Member
[Search] I got this sweet tooth, baby  Unknown
Eline
53
Actief
"I could go on and on and on, and I will"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✿ Moorrunner [YW]
Fiddlefern
BerichtOnderwerp: Re: [Search] I got this sweet tooth, baby    [Search] I got this sweet tooth, baby  Icon_minitimewo 21 apr 2021 - 23:34

Ik heb Fiddlefern als nicht/(beste) vriendin of eventueel zelfs sibling. Haar leeftijd kan zonder problemen omhoog. Wat vind je het leukst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
[Search] I got this sweet tooth, baby  BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [Search] I got this sweet tooth, baby    [Search] I got this sweet tooth, baby  Icon_minitimedo 22 apr 2021 - 8:43

Ik heb Hazelgrouse als (beste) vriendin c: ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
[Search] I got this sweet tooth, baby  Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: [Search] I got this sweet tooth, baby    [Search] I got this sweet tooth, baby  Icon_minitimedo 22 apr 2021 - 20:38

Misschien dat Prayingmantis wel een vlam/crush/ex/... van haar geweest kon zijn c:

Anders heb ik nog Cypressblood als een (beste) vriendin voor je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweettooth
Member
[Search] I got this sweet tooth, baby  Minprofie
?
15
Actief
Maybe it tastes like him when you got tears on your lips


CAT'S PROFILE
Age: ♢ 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sweettooth
BerichtOnderwerp: Re: [Search] I got this sweet tooth, baby    [Search] I got this sweet tooth, baby  Icon_minitimedo 22 apr 2021 - 23:55

@Eline: Oeh zullen we zussen worden? Ik wil ook nog wel naar beneden, maakt me niet uit! We kunnen er ook tussenin gaan zitten, like 23 moons?

@Julia: omdat Hazel nog wat jonger is, zullen we eerst gewoon vriendinnen doen?

@Ema: omg, ik ben erg voor een oude vlam B) ik stuur je een pm, dan kunnen we beter plotten
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
[Search] I got this sweet tooth, baby  BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [Search] I got this sweet tooth, baby    [Search] I got this sweet tooth, baby  Icon_minitimevr 23 apr 2021 - 7:37

Is goed, topicje c: ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiddlefern
Member
[Search] I got this sweet tooth, baby  Unknown
Eline
53
Actief
"I could go on and on and on, and I will"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✿ Moorrunner [YW]
Fiddlefern
BerichtOnderwerp: Re: [Search] I got this sweet tooth, baby    [Search] I got this sweet tooth, baby  Icon_minitimevr 23 apr 2021 - 14:23

Siblings en 23 moons is goed, ik dm je wel ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweettooth
Member
[Search] I got this sweet tooth, baby  Minprofie
?
15
Actief
Maybe it tastes like him when you got tears on your lips


CAT'S PROFILE
Age: ♢ 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sweettooth
BerichtOnderwerp: Re: [Search] I got this sweet tooth, baby    [Search] I got this sweet tooth, baby  Icon_minitimema 26 apr 2021 - 16:23

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Search] I got this sweet tooth, baby
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: