[Open] Don't give me that look



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Open] Don't give me that look

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Harespring
Member
[Open] Don't give me that look DPKsfdL
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: [Open] Don't give me that look   [Open] Don't give me that look Icon_minitimema 24 mei 2021 - 20:30

De kou was er nog steeds, maar ze begon te merken dat het aan het afnemen was. Misschien was het ook wel wat ze nodig hadden na alles dat er gebeurd was ondertussen. Misschien was ze daarom ook wel het kamp uit gegaan om even rust te hebben van alles. Om weg te zijn als er nog wat zou gebeuren. Ze kon tenslotte vaak genoeg toch niet helpen had ze het gevoel, vooral niet wanneer iedereen naar elkaar leek te staan schreeuwen. Dan kon ze zich ook gewoon niet ertussen mengen. Ze had een van de tunnels genomen die naar de moorland liep en was eruit gekomen om toch de wind in haar vacht te voelen. De tunnels was iets waar ze zich nog steeds niet heel graag in bevond.

[Open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
[Open] Don't give me that look Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Don't give me that look   [Open] Don't give me that look Icon_minitimedi 25 mei 2021 - 9:50

Ze had een haas tussen haar kaken. Die ze had weten te vangen in de Maize Fields, waar weer nieuw maïs op begon te groeien. De plantjes waren nog heel klein, maar ze had zich er toch op gewaagd en met succes. Ze was geen twolegs tegen gekomen en er hing nu wel een haas in haar bek. Die een hol had gemaakt in een Maize Field. Waarschijnlijk om er jongen in groot te brengen, maar die kans had de haas nooit gekregen. Helaas voor de haas, mooi voor WindClan. Weer een extra prooi op de prooistapel. Ze liep nu door de Moorlands en stopte even met lopen toen ze een nieuwe geur oppikte. Het was de geur van WindClan, van een oudere warrior. Ze herkende de geur van een tunneler, van Harespring. Haar vacht rook een beetje naar de grond van de tunnel waar ze net uit was gekomen. “Hallo Harespring.” Miauwde ze als begroeting naar de kattin terwijl ze nog steeds met de haas in haar bek, naar haar toestapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespring
Member
[Open] Don't give me that look DPKsfdL
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Don't give me that look   [Open] Don't give me that look Icon_minitimewo 9 jun 2021 - 20:50

Ze kon het niet ontkennen dat ze niet heel erg fan was van de tunnels, maar ze redden zich er tegenwoordig beter in dan bovengronds. Ze keek dan ook in eerste instantie moeilijk toen er iemand naar haar toe leek te bewegen die iets vast had, maar wat was het? Pas toen de jonge warrior dichterbij kwam herkende ze de geur en de geur van haas die ook overduidelijk was. Hazelgrouse als ze de goede geur voor haar had, het matchte in ieder geval wel met de vachtkleuren die ze opmerkte. "Goede vangst," Ze ging er tenslotte vanuit dat de jonge warrior de haas zelf gevangen had, want er leken geen andere katten in de buurt te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
[Open] Don't give me that look Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Don't give me that look   [Open] Don't give me that look Icon_minitimevr 11 jun 2021 - 11:23

Harespring complimenteerde haar met haar vangst. Ze stopte met lopen en legde de haas even voor haar voorpoten neer. Zodat ze beter kon praten en eigenlijk begon ze inmiddels ook wel een beetje een stijve nek te krijgen van het gewicht van de haas. “Bedankt. Alles rustig in de tunnels?” Vroeg ze toen. In een poging om een gesprek op gang te brengen. Eigenlijk wist ze verder ook niet zo goed wat ze moest zeggen. Soms ging het heel gemakkelijk, maar soms had ze er ook wel weer moeite mee om met een ander te praten. Het hing er ook maar net van af hoe ze zichzelf voelde eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespring
Member
[Open] Don't give me that look DPKsfdL
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Don't give me that look   [Open] Don't give me that look Icon_minitimezo 4 jul 2021 - 2:47

Ze wou stiekem dat ze zelf nog zo'n haas zou kunnen vangen boven de grond, maar ze wist dat de kans vrij groot was dat ze dan over iets heen zou struikelen en dat ze het daardoor meer kans zou maken onder de grond waar ze volledig niks kon zien. De vraag kwam of het rustig was in de tunnels en ze knikte kort. "Prooi lijkt nog niet heel actief te zijn op het moment." Dat zorgde ervoor dat het niet altijd even makkelijk was om prooi te vinden. "Maar snel genoeg zal dat wel veranderen." Het kon niet lang meer duren voor het warmer werd toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
[Open] Don't give me that look Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Don't give me that look   [Open] Don't give me that look Icon_minitimema 5 jul 2021 - 14:50

Ze knikte op de opmerkingen van Harespring. “Vast wel denk ik.” Miauwde ze toen tegen haar. “Is het altijd zo dat de prooi onder de grond minder actief is dan boven de grond?” In de tunnels voelde het wel altijd wat kouder aan. Dus ergens zou ze het zich wel kunnen voorstellen dat het zo was. Ze was alleen geen tunneler, dus helemaal zeker weten wist ze het niet. Dan kon ze het beter vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Open] Don't give me that look
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: