porcelain, to ivory, to steel



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 porcelain, to ivory, to steel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Newtspark
Dark forest
porcelain, to ivory, to steel Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 19:41


Met zware poten stapte ze naar de grens van shadowclan. Op het moment dat ze het met de clan gedeeld had was er geen spijt te vinden in haar lichaam, maar nu, nu ze haar familie, haar eigen gevonden familie moest achterlaten deed het pijn. Veel meer pijn dan ze gedacht had. De tranen van Tidepaw en Peppermint en de woorden van haar clangenoten staken in haar hart. Het hart waar sommige van geloofde dat deze koud en kil was, maar haar hart was alles behalve dat. Ze Deed de dingen waarvan ze geloofde dat ze het juiste deed ook al bleek dat daarna niet zo te zijn. ”Bedankt dat je mee wilde lopen,” mompelde ze zachtjes naar de kater naast haar. Het was zijn vader geweest die haar verbannen had, maar dat kon ze hem niet verwijten. Nooit.

+ twistedheart
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
porcelain, to ivory, to steel ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 21:39


Stil liep hij naast haar. Af en toe keek hij schuin naar haar, een kleine gestalte naast zijn grootte. Een klein, verdrietig glimlachje vormde op zijn lippen. Hij vond haar zo leuk, maar hij moest haar ook laten gaan. Natuurlijk had hij de woorden gehoord van de Clan, iedereen vond het absurd. Maar Acornstars woord was... wet. Als Clanleader. 'Bedankt dat je mee wilde lopen,' mompelde ze zachtjes. Twis snorde zachtjes en drukte zijn vacht tegen de hare aan. 'Natuurlijk, Newt. Ik kan je niet zomaar alleen laten gaan.. Zeker niet.. Op zo'n manier.' Iedereen was verdrietig om haar vertrek natuurlijk, maar StarClan had gesproken. Hij was alleen erg in de war van de verbanning. Waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
porcelain, to ivory, to steel Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 23:37


Met nog een zucht keek ze op naar de kater. Haar blauwe ogen zochten die van hem en met een zachte glimlach duwde ze met haar schouder tegen die van hem. ”Het is oke. Voor nu ligt mijn pad bij thunderclan.” Miauwde de poes zacht en haar blik stond op de horizon, in de richting van Thunderclan. Ze wilde niet weg, maar wat zou er gebeuren als ze zou blijven? ”Waar ik daarna naartoe ga is voor nu nog een vraag, mijn verbanning is de keuze van jouw vader en dat is iets wat we moeten accepteren ben ik bang.” Haar staart streelde langs die van hem en ze hield deze op die manier stevig vast. Stille tranen begonnen over haar wangen te rollen. ”Ik zie je vast snel weer... al zal het niet meer elke avond zijn...” mompelde ze zachtjes, maar ze was nog zeker niet klaar. ”Hoe kan ik slapen zonder jou naast me? Hoe kan ik me veilig voelen als ik weet dat ik er straks alleen voor sta, als een rogue? Dan wordt ik verafschuwd door de clans.” Haar snuit begroef ze in zijn dikke vacht en ze begon te snikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
porcelain, to ivory, to steel ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 23:45


Zijn hart warmde op toen ze haar schouder tegen hem aan duwde. 'Het is oke. Voor nu ligt mijn pad bij thunderclan,' miauwde ze zacht. Twisted zuchtte. Hij wist dat het zo was, maar het deed nog steeds pijn. Het was ook niet zoals Routnose en Waterpaw bij hun gekomen waren, om te helpen. Newtpaw was verbannen, omdat ze naar StarClan had geluisterd. 'Waar ik daarna naartoe ga is voor nu nog een vraag, mijn verbanning is de keuze van jouw vader en dat is iets wat we moeten accepteren ben ik bang.' Hij slikte, vlinders fladderden in zijn buik door haar aanraking, maar ook door de spanning. De boosheid. Hij kon het nog steeds niet geloven, dat zijn vader dat zomaar gedaan had. Hij had echt de vertrouwen in StarClan verloren. 'Ik zie je vast snel weer... al zal het niet meer elke avond zijn...' mompelde ze zachtjes. Twis keek haar aan en zuchtte, duwde zijn brede kop tegen de hare. 'Ik ga je missen,' murmelde hij zachtjes. Zo, zo erg missen. 'Hoe kan ik slapen zonder jou naast me? Hoe kan ik me veilig voelen als ik weet dat ik er straks alleen voor sta, als een rogue? Dan wordt ik verafschuwd door de clans.' Haar snikken brak zijn hart, alweer. De kater legde zijn dikke staart dicht tegen haar aan, zijn kin legde hij zachtjes op haar kopje. 'Je gaat er niet alleen voor staan, Newt.. Dat beloof ik je.. Als je...' Hij slikte, haalde even adem. 'Als je echt niet terug mag, omdat je anderen hielp... Ik zal er alles aan doen om je terug te laten komen. Beloofd.' Hij wist niet wat, hoe. Maar hij moest íets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
porcelain, to ivory, to steel Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimewo 2 jun 2021 - 22:30


Haar hart brak zo luid dat ze zeker wist dat de kater naast haar het ook had gehoord. Zijn woorden leken niet binnen te komen bij haar. Emoties hadden haar kop gevuld en de emmer stond op het punt van overspoelen. Met een zachte glimlach duwde ze haar neusje tegen zijn wang. ”Vergeet me niet, alsjeblieft” smeekte ze hem bijna. Als hij haar zou vergeten zou dat beetje wat haar ‘sane’ zou houden nog meer wegvallen. De steun van haar clan was weggevallen, haar vrienden zou ze niet zo vaak zien als ze wilde. Haar leven was door de war gegooid en met welke reden? Omdat ze iemand wilde helpen die hulp nodig had. Haar verdrietige ogen gleden terug naar de grens, op naar haar nieuwe leven. De flame point poes liep bij hem vandaan. De pleister moest er vanaf getrokken worden, anders stonden ze hier morgen nog. Tranen rolde over haar wangen en haar voorpoten stonden over de grens nu. ”T-Twisted?” Stotterde de poes zacht. Haar ogen waren strak dicht geknepen en haar lichaam van hem weg gedraaid. ”Ik wil niet weg- waarom moet ik weg?” Ze begon te huilen en in de waas van tranen in haar ogen rende ze naar hem terug, haar poten om hem heen slaande.

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
porcelain, to ivory, to steel ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimema 7 jun 2021 - 15:31


Wat hij ook zou doen, het zal uit zijn hart komen. Hij kon toch niet, ze kon toch niet nu nooit meer terugkomen naar ShadowClan? Ze moest terugkomen. Met een zachte snif voelde hij haar neusje tegen zijn wang. 'Vergeet me niet, alsjeblieft.' Haar stem klonk smekend. Twisted bewoog een beetje bij haar vandaan met zijn kop, zodat hij haar in haar ogen aan kon kijken. 'Nooit, Newtspark,' murmelde hij. Hoe kon hij haar nou vergeten? Als het echt moest, dan zou hij haar elke dag op komen zoeken. Wat de regels ook waren. Newtspark trok zich vervolgens terug. Ze ging naar ThunderClan, liep de grens over. Tranen liepen zijn ogen uit, die hij snel wegveegde. Toch liep ze niet verder. 'T-Twisted?' stotterde ze zacht. 'Ik wil niet weg- waarom moet ik weg?' Voor hij het wist kwam ze weer naar hem toegerend, haar poten om hem heen slaand. Twisted zuchtte zachtjes, sloot zijn ogen terwijl hij haar ook stevig in zijn poten nam. 'Je-je doet het voor StarClan, Newt... N-niet voor Acornstar. Je komt gewoon terug. Oké? Dat, dat moet. Dat beloof ik.' Hij wist niet hoe. Maar het moest. 'F-focus jij je nou maar op je taken... Ik los dit wel op.' Het was het minste wat hij kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
porcelain, to ivory, to steel Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimema 7 jun 2021 - 23:30


Ze hielden elkaar steviger vast dan ze dat ooit gedaan hadden. Newtspark sloot haar ogen en ademde diep in en uit. "Doe geen domme dingen" fluisterde ze. Of wel. Ergens hoopte ze dat hij tegen zijn vader in zou gaan. Dat hij genoeg om haar gaf om zijn 'perfecte zoon' rol te breken en te laten zien dat dat er ook in zat. Ze veegde tranen weg van zowel haar eigen gezicht als die van hem. "Ik moet gaan" leek ze bijna te piepen. De woorden deden pijn, maar ze moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
porcelain, to ivory, to steel ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimema 7 jun 2021 - 23:36


Dit afscheid maakte meer los dan hij had gedacht. Natuurlijk, ze hadden wel.. Het één en ander gedaan, een keer. Het was zo fout geweest, maar ook... Hij had het nooit durven toegeven, aan zichzelf niet en zeker niet aan anderen. Maar... 'Doe geen domme dingen,' fluisterde ze, waarop hij zachtjes een grinnik los liet. Domme dingen? Nooit. Al was dit misschien aan de domme kant, maar... 'Ik moet gaan.' Haar stem was haast piepend. De kater sloot zijn ogen, slikte, haalde diep adem. 'Newt..' murmelde hij in haar vacht. Zijn hart klopte in zijn borst, hij was er vrij zeker van dat Newt het wel zou voelen. 'Ik.. Ik hou van je.. Oké? V-Vergeet dat niet. Ik ben er voor je, altijd.' Dat beloofde hij. Zenuwen omklemde hem, nu hij het eindelijk toegegeven had, hoe hij de woorden had uitgesproken. Niet alleen tegenover zichzelf, maar ook tegenover haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
porcelain, to ivory, to steel Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimema 7 jun 2021 - 23:59


Zijn woorden. Ze wist niet zeker wat zijn woorden met haar deden. Ze voelde zich ziek, maar toch ook alsof ze bijna op een roze wolk zat. Nee. Newt schudde zachtjes met haar kop en stapte terug. "Dit- dit zijn gewoon je emoties die aan het praten zijn Twist" nogmaals schudde ze met haar kop. Dit mocht niet. Ze had al zoveel fout gedaan en nu ze eindelijk iets juist wilde doen, kwam dit erbij kijken. Misschien was ze wel niet gemaakt om een goede medicine cat te zijn. "Ik- ik moet gaan"
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
porcelain, to ivory, to steel ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimedi 8 jun 2021 - 9:41


Spanning in zijn lijf, spanning overal. Hij had de woorden gezegd. Het had als een opluchting gevoeld, om het eindelijk toe te geven. Maar nu nam de spanning nog meer toe, al helemaal toen Newtspark van hem weg stapte. 'Dit- dit zijn gewoon je emoties die aan het praten zijn Twist.' Ze schudde haar kopje. Twisted slikte, schudde ook lichtjes met zijn brede kop. 'Nee, nee, Newt,' miauwde hij zacht. Het was echt. Hij hield van haar. 'Ik-ik moet gaan.' Twis kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. Het was fout, het was helemaal niet handig geweest. Hij snoof stilletjes, en knikte toen. 'Ja.. Oké.. Veel, veel succes, Newt,' miauwde hij. 'Je komt terug, dat beloof ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
porcelain, to ivory, to steel Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: porcelain, to ivory, to steel   porcelain, to ivory, to steel Icon_minitimedi 22 jun 2021 - 23:56


Don’t hold your breath waiting for me because I may never come home

Met elke stap die ze verder bij hem vandaan zetten leek haar hart steeds een beetje meer te breken en voelde ze haar binnenste in elkaar storten. Het deed pijn om bij hem vandaan te lopen, maar ze wist dat dit was wat ze moest doen. Als ze ooit de acceptatie van starclan nog wilde krijgen moest ze nu weglopen van Twistedheart, van de kater die voor haar zo veel betekende dat ze het niet kon uitspreken. Het niet durfde uit te spreken. Met nog een laatste blik over haar schouder en een eenzame traan die over haar wang rolde keek ze hem aan. Ze keek naar de kater die haar net verteld had dat hij van haar hield, een kater waar zij misschien wel dezelfde gevoelens voor koesterde als ze de tijd nam om een keer naar haarzelf te luisteren.

"Tot ziens Twis"

- newtje topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
porcelain, to ivory, to steel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: