Im never scared



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Im never scared

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Buzzardbelly
StarClan
Im never scared DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Im never scared   Im never scared Icon_minitimevr 4 jun 2021 - 22:21

Rustig zat de poes rond te kijken. Na de flood was dit dus een plek die niet onder water was gelopen. Iedereen was uit hun normale kamp gegaan, op weg naar veiligheid. De apprentice wilde graag helpen, maar iets weerhield haar. Buzzardpaw had altijd moeite. HalfClan, oorlog tussen haar bloed geweest en zij kreeg altijd pech. De eerste ontmoeting met Hillrunner ging niet perfect en dan werd die warrior ook nog eens haar mentor. Ze hoorde iemand aankomen. Wie zou dat zijn? Nieuwsgierig keek ze om.



- Earthbound
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthbound
Member
Im never scared Giphy
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Earthbound
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimeza 5 jun 2021 - 17:10

Im never scared Earth_10

Het nieuwe tijdelijke kamp, wat een smerige troep was het toch zeg. Hij miste het sterke riet dat om hun kamp heen lag, de verschillende dens, de vertrouwde sfeer. Dit leek net op onbekend terrein, al was het eigenlijk altijd al deel geweest van hun territorium. De wit met bruine kater zuchtte telkens als hij erover nadacht, het was ergens niet fijn om steeds verandering te hoeven meemaken. Zeker niet als je net warrior werd en dan een pak van zaken op je schouders kreeg. Vandaag had hij maar een kleine prooi binnengebracht, niet zo zeker over zichzelf zijnde qua jagen. Ach ja sommige dingen waren nu eenmaal vol onzekerheden. Terwijl de kater de prooien afzette bemerkte hij een apprentice in zijn ooghoek en ging er naartoe. “Buzzardpaw, alles goed?”, vroeg hij. Het was één van zijn doelen om zich te bekommeren over zijn clanmates tenslotte. En dit was waarschijnlijk een betere start voor een gesprek vergeleken met diegene die hij had gehad met Mousepaw. Dat liep wat mis.


Im never scared Earthly2
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
Im never scared DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimedi 8 jun 2021 - 12:42

De apprentice zag dat Earthbound naar haar toe kwam. Een young-warrior. Hij vroeg of alles goed ging. Buzzardpaw wist niet wat te zeggen. Hier was het wat minder dan in hun kamp. En toch voelde ze zich ongemakkelijk bij haar mentor Hillrunner. Het was toeval of Crystalstar wist van dit en vond het grappig. Of Crystalstar of StarClan wilde dat ze elkaar aardig zouden vinden. Nou ze zullen zien. De apprentice knikte. Er waren zoveel leuke dingen, maar ook zoveel nare. "Denk het wel." zei Buzzardpaw zachtjes. Zeker was ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthbound
Member
Im never scared Giphy
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Earthbound
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimedo 8 jul 2021 - 16:43

Im never scared Earth_10

Meteen antwoord kreeg de kater niet. Iedereen had waarschijnlijk dan ook gemengde gevoelens wat het huidige moment betrof. Hun oud kamp was tijdelijk weg, alles liep naar de foute boel en niet alles was echt fijn tegenwoordig. Daar probeerde de tom zo weinig mogelijk aan te denken om zijn positiviteit te behouden, want dat was alles wat nog telde tegenwoordig. 'Denk het wel', zei de apprentice na korte stilte, op een zachte toon. Ze bleek niet zeker te zijn, maar dat was niemand toch? Niet nu in ieder geval. Rustig gaf de witte kater een knikje aan haar voor hij zijn blauwe ogen naar de hemel richtte. Afvragend wat de sterren aan het plannen waren voor hun. "En... Heb je het leuk met je mentor?", vroeg hij, proberend het onderwerp te veranderen.


Im never scared Earthly2
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
Im never scared DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimevr 9 jul 2021 - 10:12

Iedereen had wel gevoelens. Sommige gewoon spanning, maar sommige verdriet of onzekerheid. In een korte tijd is er best veel gebeurt bij deze apprentice. Buzzardpaw zat sowieso vaak te piekeren om alles wat er is gebeurt. De poes zag dat Earthbound rustig een knikje gaf waarna hij zijn blauwe ogen naar de hemel richtte. De tabby poes deed hetzelfde. De kater veranderde van onderwerp. Of ze het leuk had met haar mentor. Had ze het leuk? Geen idee. Zolang had ze Hillrunner nog niet als mentor en het voelde altijd ongemakkelijk bij haar. Ze richtte haar lichte, ambergele ogen naar de kater "Eerlijk gezegd weet ik het niet," begon ze. "Hillrunner is nog niet lang mijn mentor. We hebben dus ook nog niet veel getraind. Maar ik voel me zo ongemakkelijk bij haar." Ze richtte haar blik weer naar de sterren. "Voor ze mijn mentor werd had ik haar jacht verpest en hadden we een ruzie. Hoe ironisch dat ze ook nog eens mijn mentor werd?" Voor het eerst dat ze dit hardop uitsprak. Waarschijnlijk dacht haar mentor precies het zelfde. Of Crystalstar wist het en wilde het hun laten goed maken, of StarClan wilde het. Toeval kan ook, maar Buzzardpaw dacht dat het toch iets anders was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthbound
Member
Im never scared Giphy
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Earthbound
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimezo 11 jul 2021 - 19:47

Im never scared Earth_10

‘Eerlijk gezegd weet ik het niet’, begon de apprentice toen deze met haar ambergele ogen naar hem keek. ‘Hilrunner is nog niet lang mijn mentor. We hebben dus ook nog niet veel getraind. Maar ik voel me zo ongemakkelijk bij haar’ Haar blik wendde zich weer van de kater af  en hij luisterde aandachtig naar wat ze te zeggen had, hopende dat hij haar niet had geraakt met dit onderwerp. Hij was nooit echt goed in gesprekken geweest. Rustig richtte de witbruine kater zijn kop naar de apprentice met een blik gevuld van begrip bij haar volgende woorden. ‘Voor ze mijn mentor werd had ik haar jacht verpest en hadden we een ruzie. Hoe ironisch dat ze ook nog eens mijn mentor werd?’ Tja niet alle mentors kwamen overeen met de apprentices. Het waren rare keuzes die soms gemaakt werden. “Dat had ik ook in het begin. Mijn mentor was, en is eigenlijk, nog steeds een heel rare kerel. Het leek alsof we totaal niet overeenkwamen”, vertelde hij kalmpjes aan Buzzardpaw en Earth trok geamuseerd met zijn oor toen hij er aan terugdacht. “Maar toen ik daadwerkelijk begon te luisteren naar wat hij zei en hem begon te respecteren, verliep het allemaal beter, omdat we elkaar leerden snappen”. Het was de magische klik tussen apprentice en mentor. Het was voor hem in ieder geval gelukt en hij was, zonder zijn mentor, nooit de Earthbound geworden die hier vandaag stond.


Im never scared Earthly2
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
Im never scared DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimema 12 jul 2021 - 9:58

Terwijl ze vertelde kon ze voelen dat de ander luisterde, iets wat niet iedereen deed. Sommige boeide het niks of maakte het niets uit waar de ander last van had. 'Dat had ik ook in het begin. Mijn mentor was, en is eigenlijk, nog steeds een heel rare kerel. Het leek wel alsof we totaal niet overeen kwamen.' vertelde Earthbound kalmpjes aan haar. De apprentice was wel nieuwsgierig wie de mentor van deze kater was geweest. Er waren niet veel vreemde katten. Nou oke, meer dan ze dacht, maar niet in RiverClan. Lets guess.... Wie waren vreemd... Crimestripe.. Hyenafang met een kittenobsessie en ehm Carrioncough. Zou Carrioncough zijn mentor zijn geweest? 'Maar toen ik daadwerkelijk begon te luisteren naar wat hij zei en hem begon te respecteren, verliep het allemaal beter, omdat we elkaar leerden snappen.' Buzzardpaw draaide met een oortje waarna ze zuchtte. "Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben iemand die mezelf graag wil bewijzen, vooral in deze tijd... Half RiverClan, half ShadowClan." Ze keek naar haar poten. Nee, geen tijd voor schaamte. Ze richtte haar blik weer op de sterren. "Hillrunner is een type voor eer en iemand die zichzelf o zo geweldig vindt. Als ik me best doe om het te vergeven doet zij het niet. En als ze het doet dan weer op een manier alsof zij niks verkeerds heeft gedaan. Wij apprentices verdienen toch ook wat? Wij werken ook hard!" De stem klonk duidelijk. Dit was haar mening. De poes was niet bang om het te laten horen. Warriors hadden het zelfde achter de rug, maar de apprentices deden het nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthbound
Member
Im never scared Giphy
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Earthbound
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimeza 14 aug 2021 - 14:00

Im never scared Earth_10

Niet iedereen was hetzelfde, iedereen was anders. Waardoor sommige dingen ook anders verliepen, dat was hoe alles ging. Niet iedereen kon gelukkig zijn met een en hetzelfde, er was variatie nodig voor ieder persoon. ‘Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben iemand die mezelf graag wil bewijzen, vooral in deze tijd… Half RiverClan, half ShadowClan.’ De poes staarde naar haar poten, en hij kwam nu tot besef dat ze halfclan was. Maar dat maakte haar niet wie ze was. ‘Hillrunner is een type voor eer en iemand die zichzelf o zo geweldig vindt. Als ik me best doe om het te vergeven doet zij het niet. En als ze het doet dan weer op een manier alsof zij niks verkeerds heeft gedaan. Wij apprentices verdienen toch ook wat? Wij werken ook hard!’ de witte gevlekte kater zuchtte even. “Natuurlijk werken jullie hard. Maar elke warrior ook”, sprak hij zachtjes en staarde naar de sterren die boven hun twee koppen zaten. Ogen van de nacht. “Misschien is Hillrunner een moeilijke kat. Je moet toch naar het ene gemeenschappelijke punt zoeken dat jullie twee hebben. Om te strijken naar eer om hunzelf te bewijzen, en daarop verder te bouwen


Im never scared Earthly2
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
Im never scared DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimeza 14 aug 2021 - 16:28

Hadden zij en Hillrunner een band ofzo? Nee. Misschien waren ze nog maar net aan elkaar gekoppeld, maar ze geloofde gewoon echt niet dat het zou komen. Zij kon er gewoon niet tegen als iemand zichzelf zo geweldig vind! Tuurlijk zij doet soms ook wel dingen die niet hoeven, maar zij wil zichzelf bewijzen. Niet alleen laten zien dat ze goed is. Ze wilt respect, ze wilt zekerheid en ze wilt eer. 'Natuurlijk werken jullie hard. Maar elke warrior ook' sprak de ander zachtjes. Haar blik gleed naar de twee sterren waar Earthbound ook naar keek. 'Misschien is Hillrunner een moeilijke kat. Je moet toch naar het ene gemeenschappelijke punt zoeken dat jullie twee hebben. Om te strijken naar eer om hunzelf te bewijzen, en daarop verder te bouwen.' Het was wel waar, maar nog steeds makkelijker gezegd dan gedaan. Het enige wat ze gemeen hadden was dat ze eer wilden. Hillrunner wilt haar alleen maar trainen om daarmee eer te krijgen. Of had ze het zelf mis? Buzzardpaw wist het eigenlijk niet. "Maar hoe dan?" Het leek gewoon onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthbound
Member
Im never scared Giphy
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Earthbound
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimezo 15 aug 2021 - 12:39

Im never scared Earth_10

Zelf had hij meer uitgekeken naar het worden van een sterke warrior dan echt naar de trainingen met zijn mentor in het begin. Want vroeger had de witte kater ook gedacht dat zijn mentor maar een rare kerel was. Maar hij had uiteindelijk geleerd hem te accepteren, hoe moeilijk het ook was geweest. Elke apprentice en mentor hadden een klik, maar die klik moesten ze eerst zien te vinden. Dat moesten Buzzardpaw en Hillrunner nu ook doen. Omdat iedere kat anders was, kon het best moeilijk lijken. ‘Maar hoe dan?’ De poes leek hem niet echt een opgever te zijn. Als ze zou doorzetten dan kwam ze er wel. “Waar wil is, is een weg”, mauwde hij tegen haar. “Je moet dingen leren accepteren, hoe moeilijk ze ook zijn. En dan kan je verder


Im never scared Earthly2
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
Im never scared DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimedi 24 aug 2021 - 19:38

'Waar wil is, is een weg.' Een weg die extreem lang duurt. Een weg die pas klaar is wanneer zij alles heeft geleerd. Prima plan... Ze was best koppig. Wilde dingen niet snel geloven. 'Je moet dingen leren accepteren, hoe moeilijk ze ook zijn. En dan kan je verder.' Weer hetzelfde: makkelijker gezegd dan gedaan. Ze trok geïrriteerd met haar oor. Dit had geen enkele nut. Niks nada. De apprentice stond op, haar spieren waren een beetje gespannen. Blegh wat was ze hier klaar mee. "Dat is nog steeds makkelijker gezegd dan gedaan. Wanneer we eindelijk iets hebben ben ik al warrior." siste Buzzardpaw. Ze was niet gemeen, maar een beetje gevoelig. Om haar woede probleempjes te vergeten. Earthbound leek het niet te snappen. Ze deed haar bek even open, maar sloot hem snel. Het leek haar nu niet het moment om dat te zeggen. De tabby keek naar de young-warrior, wat is je reactie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthbound
Member
Im never scared Giphy
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Earthbound
BerichtOnderwerp: Re: Im never scared   Im never scared Icon_minitimewo 25 aug 2021 - 22:19

Im never scared Earth_10

‘Dat is nog steeds makkelijker gezegd dan gedaan. Wanneer we eindelijk iets hebben ben ik al warrior’, siste de poes na opeens te zijn gaan opstaan. Haar koppigheid zou haar niet overmeesteren, of wel? De blik in zijn ogen werd koeler terwijl hij naar haar ogen zocht. Ogen die hem woedend liepen aan te staren. “Buzzardpaw” Hij trok met zijn oor terwijl hij haar diep in de ziel probeerde aan te kijken, zoekende naar de oorzaak van de woede. “Ben jij een opgever? Of ben jij iemand die doorzet?” het was een serieuze vraag, als zij zomaar zou opgeven dan zou het natuurlijk nooit goedkomen met haar mentor. Ze leek hem niet echt een opgever, maar verwachtingen waren soms wat anders hm. “Een goede warrior kan net zo goed doen als spreken. En ik verwacht dat je een goede warrior zal worden op een dag, Buzzard...


Im never scared Earthly2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Im never scared
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: