[KS] Bound by Honor



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] Bound by Honor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
[KS] Bound by Honor Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: [KS] Bound by Honor   [KS] Bound by Honor Icon_minitimezo 20 jun 2021 - 23:28

Honor
bound

"I know, sweetheart. I wish I could take away your fear, but the only way I know to do it is to help you face it. I'd face it for you if I could."

Ontmoet Honorbound, de jongste kitten van Pantherstar en Silvercloud en een van de weinige kittens die op dit moment nog leven. Vernoemd naar eer, de eer voor de Clan en de verbondenheid die ze met elke Clangenoot voelt. De kracht die ze heeft om echt een goede Warrior te zijn, mits ze natuurlijk niet te ver in haar trauma wordt getrokken. Naar hoop, de hoop dat ze een goede generatie voor Riverclan kan zijn, ondanks haar vele verliezen.

"I hear you breathing, and feel peace; at the same time I ache because you're also so far away. I think loving you, having you in my life, will be like that. A never-ending craving and peace at once."

Honorbound heeft haar naam nog niet ontvangen in de RPG maar toch heb ik besloten om deze Search al te openen, zeker omdat de jonge kattin wel wat hoop kan gebruiken, dit nest staat dan ook voor hoop en een nieuw begin en brengt tevens nieuw bloed in Riverclan. Nieuw bloed van een krachtige Leader. Tegen de tijd dat de knappe dochter van Pantherstar en Silvercloud haar naam zal ontvangen, zal ik ook de keuze maken.

"Trust is earned, respect is given, and loyalty is demonstrated. Betrayal of any of those is to lose alle three."

De vader is onbekend maar een Riverclanner
Alle vachtkleuren kunnen, het zou wel leuk zijn als deze soortgelijk zijn aan die van Honorbound's familie.
Honorbound is een British Shorthair, dit ras kan dus zeker gebruikt worden.
Het zal een klein nest zijn, want Honorbound is erg jong.
Vernoemen is zeker mogelijk! Denk dan aan Dreamdust, Rookchirp, Pantherstar, Shrimpnose of een Starclan thema.
Wees creatief want dan trek je echt mijn aandacht!
Kittens moeten tot een zekere hoogte actief zijn, mochten deze niet actief worden heb ik het recht ze weg te geven. 
Kittens mogen enkel in overleg gedood worden tot een bepaalde leeftijd. Aangezien Honorbound zoveel dood heeft gezien en dit juist haar weer op zou moeten halen.

Heel veel succes!! Hopelijk is er interesseღ 

Lief,
Butter

Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
[KS] Bound by Honor DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Bound by Honor   [KS] Bound by Honor Icon_minitimewo 23 jun 2021 - 21:27

Name: 
Herbkit, Crowkit, Hoondedkit

Reason:
Herb: heeft een kruidengeurtje en is een soort van vernoemt naar Shrimpnose's rang.
Crow: hij heeft de vachtkleuren van Rook en een roek hoort bij de kraaienfamilie.
Hoonded: het betekent gemaskert, maar in dit geval bonte, vanwege de twee kleuren.

Future names:
Herbstream, Crowstep, Hoondedcrow

Reason:
Stream: vernoemt naar stromend water in RiverClan.
Step: hij weet wat hij doet.  
Crow: Hoonded crow betekent bonte kraai. Hij heeft pikzwarte plekken (crow) en hij is dus bont. Dit leek mij de meest toepasselijke naam.

Gender: Male
Parents: Honorbound x ?

Appearance

Fur: zwart-wit
Fur length: kort
Build: Stevig en bespierd
Eye's: Als kitten grijs, maar uiteindelijk helder blauw.
Tail: kort= 1  Lang: 10 De staart van Herb is 3
Paw pads: grijs/roze
Nose: grijs/roze

Herb is een mix. Herb heeft wat gemeen van Rookchirp, maar ook wat van Honor.

Reason Appearance: Het leek mij wel leuk om de kitten een beetje te laten lijken op een gestorven familielid. Hij heeft dus wat vergelijkingen met Rook en een klein beetje Pantherstar (vanwege het zwarte). Het leek mij ook goed als hij wat van zijn moeder heeft: de ogen en bouw.

Personality

Kitten:
De kleine is een lieve kater. Elke kitten en ouder hoort erbij en hij wilt met iedereen spelen. Hij heeft een creatieve brein. Onbekende vindt hij eng en hij zal zich snel onder anderen (die hij wel vertrouwd) verstoppen. Als je rustig bent en hem duidelijk maakt dat je vriendelijk bent, wilt hij maar al te graag iets met je doen.

Apprentice:
Hij zal iedereen steunen. Iedereen hoort erbij en iedereen verdiend hulp. Hij is lief tegen zijn mentor en heeft respect voor hogere rangen. De kater is erg nieuwsgierig. Ook al is hij braaf kan hij best wel eens een grens oversteken. Hij steunt graag bij zijn familie en vrienden. De kater zal enthousiast en tegelijkertijd rustig zijn. Hij doet zijn best. Meer kan hij niet doen.

Warrior
Hij zal helpen. De genen die zwakker zijn en/of hulp nodig heeft. Hij helpt ze in gevechten en beschermt ze. Iedereen hoort erbij en hij blijft een lieve vrolijke kater. Hij kan soms chagrijnig zijn, maar dat valt mee. Hij weet wat hij doet en denkt eerst na. Hij is kalm, zelfs in lastige situaties en doet zijn best voor de Clan.


Likes (general): water, familie, friends, kittens, explore, helping and sun

Dislikes (general): storm, BloodClan and squirel

Scared: lose his familie, fire, dogs and to be lonely


Need know

Allergie
De kater heeft een allergie voor eekhoornvacht. Aan het begin zal niemand het weten, maar wanneer hij een keertje eekhoorn krijgt merkt hij het wel. Hij kan er wel in de buurt komen, maar hij kan het niet aanraken. Een haartje kan geen kwaad, maar veel wel.

Funfact
Zijn linker oortje is een beetje zwak en hangt daardoor een beetje. Hij kan er wel goed mee horen hoor! Als kitten is het oortje niet groot en lukt het omhoog houden wel, maar als apprentice zal die een beetje gaan hangen.

Motivation
Eerst hoefde ik er geen, maar er kwamen zoveel kittensearchs dat ik er kriebels van kreeg. Ik moest gewoon even wat proberen. Ook zag ik pas geleden een prachtige zwart witte kat waardoor ik inspiratie kreeg. In de familie van Honor komt zwart en wit voor. Ook leek mij dit een leuke familie om een deel van te mogen zijn.

De namen kunnen nog veranderd worden. Ben er nog niet helemaal uit.


Kitten:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] Bound by Honor
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: