~Afwezigheid Steen~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ~Afwezigheid Steen~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlenose
Member
~Afwezigheid Steen~ DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: ~Afwezigheid Steen~   ~Afwezigheid Steen~ Icon_minitimezo 18 jul 2021 - 12:56

Hier zal ik laten weten wanneer ik afwezig ben.

Dit geldt voor:

Littlenose
Buzzardpaw
Deerkit
Thunderkit
Nighttooth
Lightpaw
Moose
Feather
Tauro
Earthpaw
Hyenafang
Gelijk al een afwezigheid ding:

Van maandag 18-7-21 t/m maandag 25-7-21 ben ik op vakantie. Ik moest kiezen tussen telefoon of computer. Uiteindelijk heb ik voor de telefoon gekozen dus kan ik niet posten. Ook is vakantie een familietijd.

Elke avond ben ik bereikbaar op discord. Is er echt iets noodzakelijk kan je me dan bereiken. We hebben wel een pc mee, dus als het echt nodig is, is het mogelijk.

Dinsdag 25 juli zou ik waarschijnlijk ook niet zo actief zijn. De dingen terug leggen, de dieren bezoeken of ophalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
~Afwezigheid Steen~ DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: ~Afwezigheid Steen~   ~Afwezigheid Steen~ Icon_minitimezo 24 jul 2022 - 13:04

Ik had het al in discord vermeld, maar ik zet het hier alsnog ff neer. Morgen (25 juli) ga ik twee weekjes op vakantie. De laptop gaat niet mee en daarom is de kans klein dat ik zal posten. Heb wel de telefoon bij de hand dus ik ben altijd bereikbaar en als het echt nodig is, zijn telefoonpostjes nog mogelijk.

Dit geldt voor:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Afwezigheid Steen~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: