Het spijt me (leaders den) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 12 °C - 22°C
Het is lekker weer in het woud. Er zijn veel kruiden te vinden nu het water terug getrokken is. Ook prooi is er genoeg. Een mooie tijd voor de Clans.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
None
enjoy your peace... while it lasts
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Founder
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
Founder
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het spijt me (leaders den)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 Tumblr_nptz13eD3r1qapoo2o1_500
Beertje
213
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me (leaders den)   Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 aug 2021 - 14:11

Zijn oren wiebelde door de woorden van Crystalstar. Hij knikte. "Als ze het had gevraagd zoveel moons terug had ik haar misschien niet afgewezen," mompelde hij terwijl zijn blik nadenkend naar de rieten muur gleed.
carrioncough

Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 AyfmupJ
:☾:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Crystalstar
Clanleader
Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 August10
Bo3
1287
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me (leaders den)   Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 aug 2021 - 20:48

Hmm, het was dus niet werkelijk eenzijdig geweest. Crystalstar had het idee gehad dat Carrioncough niet echt iets van Brittleshell wilde weten, maar blijkbaar was ze blinder geweest dan ze had gedacht. "Maar dat is nu in het verleden, je moet kijken naar de toekomst." Mauwde ze, een beetje afwezig. Ze moest hem eigenlijk wegsturen, moest eigenelijk bezig zijn met Blueflower. Maar iets in Crystalstar zei dat haar deputy toch niet meer gevonden zou worden, dat ook zij naar de toekomst moest kijken.

:∆:

Profiel bekijken
Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 Tumblr_nptz13eD3r1qapoo2o1_500
Beertje
213
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me (leaders den)   Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 Icon_minitimema 23 aug 2021 - 1:36

Hij humde nog een beetje maar zonk ook diep weg in zijn eigen gedachten over Brittleshell en over zijn nieuwe rang die hij toegewezen kreeg. Kleine belletjes rinkelden ver weg in zijn brein: geluidjes van onrust en alarm, maar die drukte hij voor nu weg. Voor hij het wist waren zijn ogen toe gezakt. Hij schoot weer recht toen zijn hoofd dreigde te vallen. Carrioncough knipperde en keek Crystalstar aan. Hij raakte met zijn staart haar schouder eventjes aan. "Slaapzacht, tot morgen," miauwde hij zachtjes, waarna hij haar tijdelijke den uit liep om zich bij de slapende warriors te voegen.
carrioncough

Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 AyfmupJ
:☾:

Profiel bekijken
Crystalstar
Clanleader
Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 August10
Bo3
1287
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me (leaders den)   Het spijt me (leaders den) - Pagina 2 Icon_minitimema 23 aug 2021 - 22:53

Uiteindelijk verliet hij haar, en met een vreemd gevoel in haar hart keek Crystalstar naar zijn wegglippende vacht. "Welterusten, Carrioncough." Mauwde ze zachtjes. Ze keek naar het nest waar ze nu sliep. Het leek koud, en eenzaam. Maar ze moest wel, er was geen ruimte voor haar tussen de warriors. Ze was dankbaar voor de privacy die een apart den bood, maar soms was het lastig om geen ademhaling behalve je eigen te horen, om niemand in het donker te voelen die je warmte bood.

[Topic uit]

:∆:

Profiel bekijken

Het spijt me (leaders den)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: