Ehm.. Remnant?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ehm.. Remnant?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thunderpaw,
Member
Ehm.. Remnant? DPKsfdL
Steen
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thunderpaw,
BerichtOnderwerp: Ehm.. Remnant?   Ehm.. Remnant? Icon_minitimezo 1 aug 2021 - 15:25

Ze voelde haar de laatste tijd gewoon anders. De zwarte kitten had zo veel gevoelens van binnen. Ondanks ze lief was had ze nooit echt vrienden gehad, maar uiteindelijk was er eentje die wel wilde. Dat had ze verpest. De kitten wist wat ze wilde en moest doen. Voorzichtig liep de richting de Medicine Cats den. Thunderkit had gezien dat Newt daar nu niet was. Een klein beetje wankel liep ze er naar toe. Haar staartje was nog een beetje gevoelig. Ze stak haar kopje naar binnen. Het poesje rilde een beetje, durfde ze het wel? Ze moest! "Remnant?" piepte Thunderkit zacht. Ze zette een paar onhandige stapjes naar binnen.

- Remnantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Ehm.. Remnant? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Ehm.. Remnant?   Ehm.. Remnant? Icon_minitimema 2 aug 2021 - 11:27

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw was jong en  echte wijsheid kwam met de Moons. Zijzelf had gedacht dat ze alles begreep dat de Elders hadden verteld. Niks was minder waar, immers leek het erop dat ze enkel het verkeerde kon doen, kon zeggen. Het was niet dat ze het leuk vond om boos te zijn, maar alle katten hadden zo hun momenten en gezien Thunderkit zich daadwerkelijk flink in de nesten had gewerkt kon het niet anders dan dat Remnantpaw haar frustratie op de kitten af reageerde. Het was niet alsof ze ondertussen ook een halve oorlog met Bloodclan hadden. 'Remnant?' Piepte een bekende stem waardoor de grijze kattin zich met een vragende blik omdraaide. 'Ja?' Bromde ze zachtjes, niet zozeer gemeen maar duidelijk ook niet zacht en lief, ze hoopte dat de zwarte kitten geen pijn of last had overgehouden maar was bovenal druk in haar kop met alles en iedereen. 


Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderpaw,
Member
Ehm.. Remnant? DPKsfdL
Steen
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thunderpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Ehm.. Remnant?   Ehm.. Remnant? Icon_minitimeza 7 aug 2021 - 11:43

Ze zag dat de grijze poes zich met een vragende blik omdraaide. De zwarte kitten slikte even. Nu kon ze niet meer terug. 'Ja?' bromde Remnantpaw. Het klonk gelukkig niet gemeen, maar helaas ook niet zacht en lief. Het zwarte poesje begreep het wel. De kitten keek even zenuwachtig om haar heen. Ze had al zo vaak geoefend, maar ze had nu geen idee meer wat ze moest zeggen. "Het... Het spijt me Remnantpaw.." Oh wat moest ze zeggen!! "Het spijt me zo erg!" Thunderkit kreeg een klein traantje in haar ooghoek. Ze had haar les al wel geleerd, maar voor ze weer verder wilde met haar normale leventje moest ze dit rechtzetten. Alles wat ze verkeerd had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Ehm.. Remnant? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Ehm.. Remnant?   Ehm.. Remnant? Icon_minitimeza 7 aug 2021 - 17:36

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat Apprentice was niet een van de meest geduldige katten in de Clan. Wellicht omdat ze nog jong was of omdat het gewoon niet een van haar meest sterke eigenschappen was. 'Het... Het spijt me Remnantpaw..' De grijze kattin haalde diep adem terwijl ze de zwarte kitten aankeek. 'Het spijt me zo erg!' De jonge kattin sloot haar amberkleurige ogen kort voordat ze de kitten met een ferme blik aan keek. 'Ik had je slimmer geschat.' Mauwde ze zachtjes, slimmer dan een kitten die het kamp verliet en zichzelf en anderen in gevaar had gebracht. 'Wat als Bloodclan je had gevonden?' Haar stem klonk zacht en gespannen, het was immers een beruchte groep katten en ze zaten op wat van oudsher hun territorium was. Hun gebied! 'Het is niet mij waaraan je je enkel moet verontschuldigen maar ook Pumpkinspice.' Mauwde ze wat zachter, ze had beide katten een hartaanval bezorgd. 'Hoe is het met je staart?' Murmelde ze zachtjes terwijl ze haar ietwat opgezette staart zwiepte. Ze schudde haar kop, het was duidelijk dat de jonge kattin het nog lang niet vergeten had. 


Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderpaw,
Member
Ehm.. Remnant? DPKsfdL
Steen
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thunderpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Ehm.. Remnant?   Ehm.. Remnant? Icon_minitimeza 7 aug 2021 - 18:17

Ze zag dat de ander even haar ogen sloot waarna ze haar aankeek met een ferme blik. Het zwarte poesje keek een beetje schuw naar Remnantpaw. De kitten was nog steeds een beetje bang, stiekem was ze nog steeds in paniek. 'Ik had je slimmer ingeschat.' mauwde Remnantpaw zachtjes. De kitten keek naar haar pootjes. Misschien was ze gewoon niet slim, maar Remnantpaw begreep haar niet! Zo voelde het in ieder geval. 'Wat als Bloodclan je had gevonden.' De stem van de medicine cat apprentice klonk zacht en gespannen. Haar ogen werden groot en ze keek de grijze poes geschrokken aan. "Ik was ze helemaal vergeten..." mauwde Thunderkit zachtjes. Had haar moeder gelijk toen ze haar de naam gaf? Donder. Donder was gevaarlijk en viel op. Was zij ook gevaarlijk? Kreeg ze daarom de naam? Foxdung. "Het is niet mij waaraan je je enkel moet verontschuldigen maar ook Pumpkinspice" Thunderkit slikte even aan die gedachtes. Tja, zij was er ook nog, maar ze was zo groot en eng! "Ik vind haar groot.." piepte de zwarte kitten en ze dook in elkaar. Nee, dit was al eng genoeg! Heel eng! 'Hoe is het met je staart?' vroeg de grijze kattin. De kitten bewoog even met haar staartje. "Beetje stijf" zei ze zachtjes. Thunderkit zette een paar stapje naar achter, dicht bij de grond, waarna ze slikte. "Ben je heel boos?" vroeg de kitten zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Ehm.. Remnant? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Ehm.. Remnant?   Ehm.. Remnant? Icon_minitimedi 10 aug 2021 - 16:56

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat Apprentice was niet bepaald een opvoedkundige. Wellicht ook wel logisch aangezien ze nog zo jong was en dus snapte ze niet welke woorden ze moest gebruiken om de kitten te helpen, om haar te doen ontwikkelen tot een betere kattin. Ze wist enkel dat ze een halve hartaanval had gehad en Thunderkit haar mond niet dicht had kunnen houden. Een spijtbetuiging achteraf was mooi en aardig maar daar had Remnantpaw niks aan, het nam haar stress niet weg. Het nam haar trauma's niet weg, niet dat ze zo iets ooit zou zeggen. In plaats daarvan begon ze over Bloodclan, haar grootste angst was dat nog meer Clangenoten verdwenen door die Clan. 'Ik was ze helemaal vergeten...' Mauwde de zwarte kitten zachtjes, waardoor Remnantpaw haar schouders ophaalde. Zo lang geleden was het niet dat ze zelf in de Nursery had gelegen, toen waren dit soort dingen ook grotendeels langs haar heen gegaan, nu had ze deze luxe niet. 'Ik vind haar groot..' Pumpkinspice was ook een stukje groter dan hen, een stukje ouder ook. Er was weinig dat de kattin hierop kon zeggen, ze had de Warrior niet eng gevonden, was juist opgelucht geweest niet alleen te zijn. 'Beetje stijf.' Mauwde de kitten nadat ze snel over diens staart begon, Remnantpaw knikte enkel voordat ze haar blik weer naar de kruiden liet glijden die ze nog moest controleren op beschadigingen en verdorring. 'Ben je heel boos?' Vroeg de kitten waardoor Remnantpaw zich omdraaide en met haar licht opgezette staart zwiepte. 'Ik ben heel druk, Thunderkit,' Mauwde ze enkel een tikkeltje kortaf. Zelf wist ze niet wat ze voelde, wat ze moest voelen. Het leven was gewoon ingewikkeld en haar reacties waren er ook naar. Misschien dat ze een van haar Clangenoten, een van de oudere Warriors wel mee op pad kon nemen. Haar frustraties op een nuttigere manier kon uitten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderpaw,
Member
Ehm.. Remnant? DPKsfdL
Steen
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thunderpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Ehm.. Remnant?   Ehm.. Remnant? Icon_minitimevr 13 aug 2021 - 10:27

De grijze poes draaide zich om met een licht opgezette staart. Was ze boos? 'Ik ben heel druk, Thunderkit.' Druk? Tja, medicine cats hebben het inderdaad druk vooral op dit moment, maar was het echt zo druk? Zo druk dat je je voor iemand omdraait? De zwarte kitten dacht terug aan hun eerste gesprek. De kitten had toen aangeboden om te helpen... Dat was het! Ze was toch al vijf moons dus waarom zou ze Remnantpaw niet helpen? "Kan ik je misschien helpen? Dan hoef je minder werk te doen!" mauwde Thunderkit. Ze nam een zekere houding aan. Zij kon de medicine cat apprentice helpen! Kruiden sorteren ofzo? Dat was toch niet lastig? Ze zou echt geen kruiden opeten of kapot maken. "Ik luister en doe wat je zegt." voegde het poesje er aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Ehm.. Remnant? Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Ehm.. Remnant?   Ehm.. Remnant? Icon_minitimedi 17 aug 2021 - 20:32

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat Apprentice keek de zwarte kitten aan die om de een of andere reden telkens besloot dat ze wel kon helpen. Momenteel wilde de jonge kattin geen hulp van kittens, ze wilde haar eigen ding doen. Wilde nadenken, wilde kunnen beslissen wat ze met deze kennis moest doen. Ze voelde zich nog steeds op de teentjes getrapt doordat Thunderkit zichzelf in gevaar had gebracht, tevens als haar, Pumpkinspice en een Shadowclanner voordat ze door een monster was aangereden. Niet alleen dat, de kitten was bijzonder fel geweest in de angst voor straf en vond zichzelf wel goed genoeg om haar te helpen. Ze had geen hekel aan Thunderkit maar had meer zorgen dan een kitten en die wilde ze er niet bij gebruiken. 'Kan ik je misschien helpen? Dan hoef je minder werk te doen!' Mauwde de zwarte kitten. 'Ik luister en doe wat je zegt.' voegde het poesje er aan toe, waardoor Remnantpaw haar kop naar de jongere kat draaide. 'Nee, ik doe het zelf.' Mauwde de kattin voordat ze diep door haar neus in ademde en snoof. Er was weinig dat ze kon zeggen. Het was niet dat ze de kitten haatte maar ze werkte op haar zenuwen. Ze begreep het niet, en het respect dat ze voor de ontsnapping had gehad was weg gevaagd als sneeuw voor de zon.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ehm.. Remnant?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: