This feels surreal



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This feels surreal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverfall
Member
This feels surreal DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverfall
BerichtOnderwerp: This feels surreal   This feels surreal Icon_minitimeza 28 aug 2021 - 14:06


Nu dat ze terug waren in het kamp en het daar heropgebouwd moest worden, waren er veel taken die moesten gebeuren. Silverfall had zich zonder problemen aangepast aan die nieuwe levensstijl en het feit dat ze nu iets om poten had en niet de hele tijd stil moest zitten, was iets wat haar fijn deed voelen. Minder rusteloos. Minder machteloos. Ze hadden een doel om poten en nu dat het weer zo gunstig was in het woud hadden ze de ideale motivatie om weer vol aan de slag te gaan zodat ze het kamp tegen de koudere wintermaanden gereed hadden en hunzelf zo konden behoeden voor de onwaarschijnlijk strenge winter. Silverfall had haar final assesment gedaan in de laatste winter en ze wist hoe streng en frustrerend het kon zijn, maar ontmoedigen deed het haar nooit. Dat deed niks als het aan kwam op het zorgen voor de Clan. De poes richtte haar blik over haar schouder toen ze pootstappen hoorde en ze herkende Icecream’s crèmekleurige vacht. Hoewel ze nog niet veel met hem had gesproken, wist dat hij tot dusver geen gemakkelijk leven had gehad. Iemand op jonge leeftijd met veel geschiedenis. ”Icecream,” begroette ze hem met heldere stem. ”Hoe is het met je?”


@Icecream
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
This feels surreal BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: This feels surreal   This feels surreal Icon_minitimezo 29 aug 2021 - 11:00

Hij had aangeboden om te gaan vissen. Dat was iets wat hij graag deed. Hij kon erbij ontspannen en het was ook nog eens nuttig voor de prooistapel. Een win win situatie dus. Gelukkig was het prima geweest als hij die taak op zich nam. Liet hem maar een dag aan de waterkant zitten. Dan kon hij even zijn verstand op nul zetten. Dus had hij zijn apprentices vandaag een dag vrij af gegeven, om wat kleine taakjes te doen. In ieder geval even geen trainingsdag. Hij was op weg naar de rivier. Toen hij beweging zag. Het was een RiverClanner die daar liep. Toen hij dichterbij kwam herkende hij haar als Silverfall. Er verscheen een vriendelijke glimlach rond zijn lippen terwijl hij naar haar toestapte. Ze groette hem, waarop hij een knikje gaf. “Silverfall.” Groette hij terug. Toen vroeg ze aan hem hoe het ging. “Ik ben blij weer in ons vertrouwde kamp te zijn.” Miauwde hij. Dat was iets positiefs, iets waarin hij weer even wat rust wist te vinden. Soms moest hij de knoopjes in zijn hersenen, in zijn maag, weer ontwarren. “Hoe gaat het met jou?” Vroeg hij vervolgens aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfall
Member
This feels surreal DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverfall
BerichtOnderwerp: Re: This feels surreal   This feels surreal Icon_minitimema 30 aug 2021 - 14:02

Icecream liet niks van zijn innerlijke gevoelens die ongetwijfeld een chaos moesten vormen in zijn binnenste aan haar merken en Silverfall vond dat het niet haar taak was om ernaar te vragen, dus ze gaf een knikje toen hij aangaf dat hij blij was dat ze weer in het kamp waren. ”Ik denk dat het zeker onder de huidige omstandigheden geen slecht ding is dat RiverClan weer op vertrouwd gebied is,” sprak ze, doelend op de verdwijning van Blueflower, de benoeming van Carrioncough en alle ontevredenheid die daarbij was komen kijken. Het was drama waar ze zich niet in mengde, maar zoals altijd kon ze wel een steunpilaar vormen voor zij die dat wilden. Ze was altijd al beter geweest in anderen op haar laten leunen dan dat zij dat zelf bij hun deed en het gaf haar ergens ook een soort van voldoening dat ze er in zware tijden voor haar Clan kon zijn, of dat nu door taken te doen was of gewoon door een simpel gesprek. ”Prima. Ik heb een maan geleden de training van mijn eerste apprentice afgerond en heb aan Crystalstar aangegeven weer klaar te zijn voor de volgende.” Ze grinnikte. ”Ik denk dat het niet slecht is als ik mezelf bezighoud met taken voor de Clan. Ik denk dat het ook niet slecht zou zijn als anderen zich daar op zouden focussen.” Ze bedoelde indirect de kroost van Blueflower die met veel vragen en protesten zaten, maar daar moest Icecream zelf maar wegwijs uit worden. Dat ging ze niet letterlijk benoemen als het niet hoefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
This feels surreal BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: This feels surreal   This feels surreal Icon_minitimewo 15 sep 2021 - 15:15

Hij knikte toen Silverfall aangaf, dat het inderdaad niet slecht was. Dat ze weer op vertrouwd gebied stonden, met al hun poten. Fysiek dan, of dat mentaal ook voor iedereen gold was misschien een ander verhaal. Toen begon te kattin over apprentices. Even gleed er iets droevigs door zijn blik. Risingpaw was ook klaar geweest om warrior te worden, maar toen was ze verdwenen. “Mentor zijn is inderdaad een mooie taak.” Miauwde hij toen. Soms vroeg hij zich alleen wel eens af of hij het er wel goed vanaf bracht. Hij had Dreamdust veel pijn gedaan, door hem had haar apprenticetijd nogal wat bochten gehad. Risingpaw was verdwenen, voordat ze de kans had gehad om warrior te worden. Snowpaw en Kiwipaw waren ook apprentices die extra zorg nodig hadden, die een verleden meedroegen. Natuurlijk iedereen deed dat, maar voor de één was het rooskleuriger geweest dan voor de ander. Was hij dan wel de meest geschikte kat om hen op te leiden. “Soms twijfel ik alleen wel eens of die taak wel echt bij mij past.” Vervolgde hij dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfall
Member
This feels surreal DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverfall
BerichtOnderwerp: Re: This feels surreal   This feels surreal Icon_minitimedo 7 okt 2021 - 12:26

”Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven,” sprak Silverfall met een knikje op zijn woorden. Mentor zijn was inderdaad een mooie taak, al was het niet voor iedereen weggelegd. Het was een zware verantwoordelijkheid omdat je meer verantwoordelijk was voor de opvoeding van een kat dan de ouders zelf. Hun toekomst hing er van af van hoe goed jij het ze aanleerde en welke principes je met ze mee gaf. Ze had al vaker gezien dat apprentices die gekoppeld werden aan een te agressieve of arrogante mentor die attributen langzaamaan over gingen nemen omdat hun mentor toch een soort van figuur was waar ze naar op keken en waar ze zich aan levelden. Ze werd uit haar gedachten gehaald door Icecream die zijn opmerking maakte en haar amberkleurige ogen flitsten in zijn richting. ”Waarom denk je dat?” vroeg ze op een rustige toon, ergens wel verrast zijnde dat Icecream zijn innerlijke zorgen met haar wilde delen. Ze kenden elkaar omdat ze bij elkaar in de den sliepen en omdat ze al wel meerdere beleefde gesprekken hadden gevoerd, maar geen van die gesprekken was een aanmoediging geweest om elkaar op een dieper level beter te leren kennen, dus dat hij deelde wat hij voelde, kwam bij haar wel als een verrassing aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
This feels surreal BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: This feels surreal   This feels surreal Icon_minitimedi 12 okt 2021 - 8:21

Hij zuchtte even toen Silverfall vroeg waarom hij dacht dat het niet bij hem paste. Er lag een droevige blik in zijn helderblauwe ogen. De droefheid die de pijn verried die in zijn hart brandde. Verdriet om het verwaarlozen van Dreamdust, al was hij nu zo trots op haar. Alsnog had zijn mentorschap zijn tekenen op haar achter gelaten. Het verdriet om de verdwijning van Risingpaw. De zorgen dat hij er ook voor haar niet genoeg was geweest. De pijn die Snowpaw en Kiwipaw met hun meedroegen, door hun verleden. Kon hij ze daarbij wel helpen? Was hij wel goed en sterk genoeg. “Dreamdust heeft er nog steeds last van. Dat ik haar niet de aandacht heb gegeven die ze verdiende. Ik was te druk met Hermitkit en Shrimpkit bezig, na de verdwijning van Crabkit. Risingpaw is verdwenen toen ik niet bij haar was. Ik kwam Skadi, Crabkit tegen. Zij vertelde mij dat ze haar in de rivier zag verdwijnen. Ik ben zo bang dat StarClan haar geroepen heeft… Ze is nog steeds niet terug.” Hij wist dat het merendeel van de katten haar al opgegeven had, maar hij kon dat niet. Hij wilde dat niet. Hij wilde niet geloven dat ze er niet meer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfall
Member
This feels surreal DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverfall
BerichtOnderwerp: Re: This feels surreal   This feels surreal Icon_minitimedi 12 okt 2021 - 14:19

Ze wist dat ze er zelf achter gevraagd had door een luisterend oor te bieden aan hem, maar toch kon ze het niet helpen dat ze zich soms nog een tikkeltje ongemakkelijk voelde als anderen hun hart bij haar uitstortten, vooral omdat zijzelf op dat vlak zo gereserveerd was. Ze was niet het type dat zomaar bij iemand anders haar gevoelens ging delen en ze was ook niet het type dat met de beste, troostende woorden kon aan komen zetten omdat ze meer naar feiten keek dan naar emotionele waarden. Haar blik gleed dan ook nietszeggend naar opzij toen hij zijn woorden sprak en ze deed haar best om met een goed antwoord te komen. ”Ik denk dat je dat met Dreamdust alleen maar zelf kunt oplossen door eens goed met haar te praten,” begon ze koeltjes. ”Ik denk ook dat als je je taak als mentor zijnde niet goed had gedaan, StarClan haar die naam niet zou hebben gegeven.” Ze kon zich zo even niet herinneren of Dreamdust effectief zijn apprentice was geweest, maar ze vermoedde dat dat wel het geval was omdat hij deze dingen tegen haar zei. ”Wat Risingpaw betreft… Is er geen manier via de medicine cats of via Crystalstar om daar achter te komen? Als ze echt door StarClan geroepen zou zijn, zouden zij daar dan niet op de hoogte van zijn?” vroeg ze, nu een tikkeltje voorzichtiger zijnde. Ze had geen idee met welke andere woorden ze hem kon helpen en dit leek haar het beste wat ze kon zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
This feels surreal BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: This feels surreal   This feels surreal Icon_minitimedi 2 nov 2021 - 14:47

Hij knikte. Toen ze zei dat Dreamdust en hij misschien eens goed moesten praten. “Ja, dat is ook zo. Ik heb het al een paar keer geprobeerd. Alleen onze gesprekken gaan zo stroef.” Vertelde hij toen aan haar. De gesprekken met Dreamdust waren altijd een kriem. Hij wist niet zo goed hoe dat kwam. Het was voor hun allebei ongemakkelijk. Waarschijnlijk omdat ze zich allebei niet zo goed een houding wisten te geven. Toen ging het gesprek naar Dreamdust. De opties die Silverfall aandroeg waren goede, maar hij dacht niet dat zomaar te kunnen vragen. “De dingen die StarClan hen verteld zijn niet bestemd voor een simpele warrior denk ik.” Zei hij dan ook. Hij dacht niet dat hij dat zomaar even zou kunnen vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This feels surreal
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: