1:01 - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 1:01

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Crystalstar
Moderator
1:01 - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2021 - 21:58

Haar glimlach was een zwakke representatie van wat ze voelde, de blijdschap, de warmte. Dat moest een ja zijn geweest, hij had ingestemd. Hij wilde haar ook, ook al zou hij van zichzelf blijven. Toen hij haar begon te wassen voelde dat als een bevestiging voor Crystalstar, en ze liet haar lichaam weer helemaal ontspannen. Het duurde erg lang voordat ze weer iets zei. Hij warmde haar op, droogde haar af, en zij dacht na. Langzaam maar zeker kwam haar helderheid weer terug, en daarmee ook haar twijfel. "Wat betekend dit?" Vroeg ze uiteindelijk onzeker, toen hij op bijna elk plekje was geweest en ze zich voelde opwarmen in de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
1:01 - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2021 - 22:06

Ze was zo goed als droog dus begon Carrion met zichzelf te wassen. Hij had het meeste eruit geschud, maar nu was het een kwestie van warm worden, hoewel hij dat vanbinnen wel al was. Hij keek van onder zijn wenkbrauwen naar haar. Zijn snorharen trilden. Alles ging zo vlug sinds die ene vreemde dag. Zij ging zo vlug. Hij weifelde, maar ging toen naast haar liggen. Hij drukte zijn neusje tegen de hare. "Alles voor ons en niets voor de clan," fluisterde hij alsof hij een geheim vertelde.
carrioncough


1:01 - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
1:01 - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 sep 2021 - 0:13

Eén hartslag lang dacht Crystalstar dat hij haar toch nog zou afwijzen, dat ze hem verkeerd begrepen had. Maar Carrioncough kwam bij haar liggen, en toen ze zijn adem voelde glimlachte ze gelukkig. En hij had gelijk: dit hoefde inderdaad niks voor de clan te betekenen. Het was niet belangrijk dat zij wist wat er tussen hun Leader en deputy speelden, zeker niet aangezien.. "Dan moet ik het maar meteen zeggen.. Ik wil geen kittens meer." Haar dochters waren eigenlijk al te ver in haar leiderschap geboren, ze zou nu niet nog meer kinderen kunnen krijgen. Het trauma van Shellkit voegde daar ook nog eens immens aan bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
1:01 - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 sep 2021 - 10:40

Carrioncough trok zich terug uit de omhelzing. Zijn gezicht was bedrukt en zijn ogen dwaalden naar zijn voeten. Hij schuifelde heen en weer. Hij wilde erg graag kinderen. Wilde hij dat opgeven voor een liefde? Carrioncough keek op naar haar. "Ik ga niet liegen dat je warme gevoelens in me losmaakt Crystalstar, maar... Mijn kinderwens is groter dan die gevoelens." Hij hees zich overeind, nog steeds met een frons. Waarom kon liefde niet eenvoudig zijn? Hij wilde haar liefde beantwoorden, hij zag de hunkering in haar ogen, maar hij wilde kleintjes opvoeden. Zijn eigen kleintjes.
carrioncough


1:01 - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
1:01 - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 sep 2021 - 10:47

Op haar tanden bijtend keek ze hem aan met een lichte frons. Hij was erg teleurgesteld, dat kon ze wel zien. Zou dit al hun breekpunt zijn? Het was nogal een zwaar onderwerp om in te verschillen als partners. "Het is makkelijk voor katers om kittens te willen." Mauwde ze uiteindelijk, zonder iets van boosheid of een denigrerende toon. Het was gewoon de waarheid, het was niet alsof ze het hem kwalijk nam. "Maar het doet veel met mijn lichaam, en het haalt me meer dan een seizoen uit mijn normale leven. Dat kan niet meer als Leader." Verzuchtte Crystalstar, terwijl ze zich wat oprichtte en haar wang tegen de zijne wreef. "En na de laatste keer.. ik ben ye bang om dat te herhalen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
1:01 - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 sep 2021 - 10:54

Carrioncough slikte moeilijk. Hij knikte eerbiedig. "Dat begrijp ik. Ik ga je niet dwingen, maar..." Hij beantwoorden haar gebaar met het strijken van zijn staart tegen haar andere wang. Toch trok hij zijn kop terug om haar aan te kijken. "Ik wacht dan liever op... de juiste poes. Misschien staat het voor ons niet in de sterren geschreven, misschien was het begin enkel nodig om mij te kiezen als jou opvolger." Hij wilde niet opscheppen, of toch niet tegen Crystalstar. "Ik zal altijd aan jou zijde staan, maar niet als je partner, eerder als een trouwe deputy. Ik denk dat Starclan dit bedoeld heeft." Zou ze boos worden? Ze kon ook een andere deputy kunnen kiezen maar zelfs dan wilde hij te graag kindjes.
carrioncough


1:01 - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
1:01 - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimema 13 sep 2021 - 8:41

Het was een veel te lieve manier om haar hart te breken. Crystalstar keek naar hem op met ongeloof in haar ogen. Dit was niet eerlijk. Ze had al twee keer de pijn van een zwangerschap door moeten maken, was een derde keer echt het enige wat hen samen kon houden? Verbitterd wendde ze haar blik af, en probeerde op te staan. "Ik wil geen trouwe deputy." De woorden kwamen er zacht en vermoeid uit. Het deed meer pijn dan de val van net, om hem te horen zeggen dat Starclan dit niet bedoeld had voor hen. "Ik wil een partner. Iemand die niet alsmaar de leider in mij ziet." Het lukte haar om overeind te komen, hoewel haar poten trilden. Ze schudde zijn staart van zich af. De aanraking was te verwarrend. Ze kon de warmte en de nabijheid niet aan als het niets betekende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
1:01 - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimema 4 okt 2021 - 0:53

De staart werd afgeschud en hij stapte uit de weg, hoewel de drang erg groot was om haar te ondersteunen. Ze zou het toch niet toestaan nu. Carrioncough beet op zijn lip. "Ik zie niet alleen een leider in jouw...", begon hij met een zachte stem. Zijn blauwe ogen probeerde de hare te vangen. "... ik zie ook een vriendin."
carrioncough


1:01 - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
1:01 - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 okt 2021 - 21:23

Toen ze zich uitrekte voelde Crystalstar de oude littekens onder haar vacht. Ze was lang niet meer het jonge nieuwe gezicht dat ze was geweest toen ze tot deputy was gemaakt. Al haar schoonheid had haar nog lang niet verlaten, maar de eerste tekenen van haar leeftijd begonnen zich te laten zien. En het belangrijkste teken was dat ze had de pijn van het moederschap had geleerd. Daaraan dacht de grijze kattin terwijl ze opstond. En dat vervloekte moederschap kostte haar nu ook Carrioncough, hoe lief hij ook probeerde te zeggen dat hij nog wel vrienden wilde zijn. "Dan is het zo." Mauwde ze, haar stem zacht maar hard als steen. Crystalstar keek hem niet aan terwijl ze een eerste stap zette. Haar kracht was voldoende teruggekeerd om voorzichtig naar het kamp te lopen. "Ik heb al gezegd dat ik dit niet op je zou forceren, je moet je eigen beslissingen maken." Ze wenkte met haar staart. Het was een snel gebaar, zonder warmte of speelsheid. Gewoon een kom mee zoals ze die ook aan een gewone warrior gegeven zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
1:01 - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 okt 2021 - 15:47

Hij trok met zijn oren. Het was spijtig dat ze zo reageerde. Natuurlijk was het niet leuk om afgewezen te worden, hij had het vaak genoeg mee gemaakt, maar dan nog was ze er heel erg koeltjes onder. Crystalstar wenkte hem en hij knikte, maar sprak niet. Hij liep naast haar en hield haar stiekem in de gaten, zodat ze zich niet zou overwerken.
carrioncough


1:01 - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
1:01 - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 okt 2021 - 23:30

Haar stappen waren langzaam, ze wilde haar herstellende lichaam niet opnieuw breken. Crystalstar liep met haar kop gebogen, denkend. Carrioncough was niet de veiligste keuze voor een mate geweest, de clan zou gaan denken dat hij teveel invloed op haar had, maar het was beter geweest dan alleen blijven. Toch, ze was wel erg koel tegen hem geweest. Misschien verdiende hij dat niet voor zijn eerlijkheid. "Het spijt me, Carrioncough.." Mauwde ze zachtjes. Ze keek om, naar dat spitse gezicht, die bleke ogen. Het was een goed gezicht. "Wat als ik wel nog kittens wilde? Was de situatie dan anders?" Ze wist dat het wanhopig klonk, maar Crystalstar wilde gewoon graag horen dat hij haar anders wel gewild had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
1:01 - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 12:41

Ze leek te beseffen hoe koeltjes ze was en Carrion tikte even met het puntje van zijn staart tegen haar aan. Hij besefte dat hij een goede keuze had gemaakt. Het was sowieso niet slim om als deputy en leaders samen te gaan, maar ze was ook veel te wispelturig. De ene moment was ze gereserveerd en stijf en het andere moment leek ze zich te verbergen in zijn aanrakingen. Hij keek op bij die vraag, staarde in haar zeeblauwe ogen. Hij opende zijn mond: "Ik weet het niet."
carrioncough


1:01 - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
1:01 - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimema 11 okt 2021 - 21:47

Maar zelfs dat kreeg ze niet. Hij zei dat hij het niet wist, en Crystalstar voelde haar hart opnieuw breken. Hij had het zo graag gewild, of had ze dat alleen maar gezien omdat ze het wilde zien? "Ja, natuurlijk.. Bedankt voor je eerlijkheid." Mauwde ze met een klein stemmetje, maar deze keer bleef ze naast hem lopen, hopend op wat troost in zijn nabijheid. Het koste moeite om tranen en snikken tegen te houden, maar moons aan training hadden haar steenkoud gemaakt, en ook nu braken die vaardigheden niet. Toch wist Crystalstar niet hoelang ze dat nog zou volhouden. "Ik hoop dat je een lieve kattin kan vinden, iemand die jou ziet." Ze probeerde het vriendelijk te laten klinken, maar het was alleen maar verdrietig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
1:01 - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 21:48

Hij zuchtte diep en stapte dan toch maar naast haar. Hij duwde zijn schouder onder de hare, zodat ze een beetje op hem kon steunen. Hij neusde even tegen haar oor, maar bleef daarna de hele weg naar huis naast haar wandelen, zonder verdere aanrakingen. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen voor de rest. Ze naderde stilletjes aan het kamp, maar hij vertraagde toch nog zijn pas. "Als ik mijn leven moet geven voor het jouwe te redden, dan zou ik dan doen, hoeveel keer ik ook moet sterven," begon hij met een trillende stem. "Maar ik hoop dat we allebei iemand vinden die bij ons past."
carrioncough


1:01 - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
1:01 - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2021 - 23:19

Ergens hoopte ze dat dat het zou zijn, dat ze er verder niet meer over zouden hoeven praten. Maar toen ze het kamp in zicht kregen, besloot Carrioncough blijkbaar om toch nog één ding te beloven. "Je moet je leven niet geven om er één van mij te redden." Verzuchtte ze zachtjes. Het was een lief gebaar, maar haar levens waren net iets minder kostbaar dan zijn ene leven. "Ik ben Riverclan's deputy, tweemaal weduwe en ik wil geen kinderen meer." Ze glimlachte wrang en schudde haar kop. "Maar bedankt, Carrioncough. Je bent een goede kater." Drukte ze hem op het hart toen ze bij de oversteekplaats aankwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
1:01 - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 okt 2021 - 17:46

De grote kater keek even naar haar grijze lichaam. Hij zuchtte zachtjes, maar wist niet meer goed wat te zeggen. Daarom peddelde hij van de oversteekplaats naar het kamp, schudde zich daar uit en verdween dan in de kampingang.
carrioncough


1:01 - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
1:01
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: