1:01 - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 12 °C - 22°C
Het is lekker weer in het woud. Er zijn veel kruiden te vinden nu het water terug getrokken is. Ook prooi is er genoeg. Een mooie tijd voor de Clans.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
None
enjoy your peace... while it lasts
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Founder
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
Founder
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

1:01

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Crystalstar
Clanleader
1:01 - Pagina 2 August10
Bo3
1287
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2021 - 21:58

Haar glimlach was een zwakke representatie van wat ze voelde, de blijdschap, de warmte. Dat moest een ja zijn geweest, hij had ingestemd. Hij wilde haar ook, ook al zou hij van zichzelf blijven. Toen hij haar begon te wassen voelde dat als een bevestiging voor Crystalstar, en ze liet haar lichaam weer helemaal ontspannen. Het duurde erg lang voordat ze weer iets zei. Hij warmde haar op, droogde haar af, en zij dacht na. Langzaam maar zeker kwam haar helderheid weer terug, en daarmee ook haar twijfel. "Wat betekend dit?" Vroeg ze uiteindelijk onzeker, toen hij op bijna elk plekje was geweest en ze zich voelde opwarmen in de zon.

:∆:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
1:01 - Pagina 2 Tumblr_nptz13eD3r1qapoo2o1_500
Beertje
213
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2021 - 22:06

Ze was zo goed als droog dus begon Carrion met zichzelf te wassen. Hij had het meeste eruit geschud, maar nu was het een kwestie van warm worden, hoewel hij dat vanbinnen wel al was. Hij keek van onder zijn wenkbrauwen naar haar. Zijn snorharen trilden. Alles ging zo vlug sinds die ene vreemde dag. Zij ging zo vlug. Hij weifelde, maar ging toen naast haar liggen. Hij drukte zijn neusje tegen de hare. "Alles voor ons en niets voor de clan," fluisterde hij alsof hij een geheim vertelde.
carrioncough

1:01 - Pagina 2 AyfmupJ
:☾:

Profiel bekijken
Crystalstar
Clanleader
Bo3
1287
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 sep 2021 - 0:13

Eén hartslag lang dacht Crystalstar dat hij haar toch nog zou afwijzen, dat ze hem verkeerd begrepen had. Maar Carrioncough kwam bij haar liggen, en toen ze zijn adem voelde glimlachte ze gelukkig. En hij had gelijk: dit hoefde inderdaad niks voor de clan te betekenen. Het was niet belangrijk dat zij wist wat er tussen hun Leader en deputy speelden, zeker niet aangezien.. "Dan moet ik het maar meteen zeggen.. Ik wil geen kittens meer." Haar dochters waren eigenlijk al te ver in haar leiderschap geboren, ze zou nu niet nog meer kinderen kunnen krijgen. Het trauma van Shellkit voegde daar ook nog eens immens aan bij.

Profiel bekijken
Beertje
213
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 sep 2021 - 10:40

Carrioncough trok zich terug uit de omhelzing. Zijn gezicht was bedrukt en zijn ogen dwaalden naar zijn voeten. Hij schuifelde heen en weer. Hij wilde erg graag kinderen. Wilde hij dat opgeven voor een liefde? Carrioncough keek op naar haar. "Ik ga niet liegen dat je warme gevoelens in me losmaakt Crystalstar, maar... Mijn kinderwens is groter dan die gevoelens." Hij hees zich overeind, nog steeds met een frons. Waarom kon liefde niet eenvoudig zijn? Hij wilde haar liefde beantwoorden, hij zag de hunkering in haar ogen, maar hij wilde kleintjes opvoeden. Zijn eigen kleintjes.
carrioncough

Profiel bekijken
Crystalstar
Clanleader
Bo3
1287
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 sep 2021 - 10:47

Op haar tanden bijtend keek ze hem aan met een lichte frons. Hij was erg teleurgesteld, dat kon ze wel zien. Zou dit al hun breekpunt zijn? Het was nogal een zwaar onderwerp om in te verschillen als partners. "Het is makkelijk voor katers om kittens te willen." Mauwde ze uiteindelijk, zonder iets van boosheid of een denigrerende toon. Het was gewoon de waarheid, het was niet alsof ze het hem kwalijk nam. "Maar het doet veel met mijn lichaam, en het haalt me meer dan een seizoen uit mijn normale leven. Dat kan niet meer als Leader." Verzuchtte Crystalstar, terwijl ze zich wat oprichtte en haar wang tegen de zijne wreef. "En na de laatste keer.. ik ben ye bang om dat te herhalen."

Profiel bekijken
Beertje
213
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 sep 2021 - 10:54

Carrioncough slikte moeilijk. Hij knikte eerbiedig. "Dat begrijp ik. Ik ga je niet dwingen, maar..." Hij beantwoorden haar gebaar met het strijken van zijn staart tegen haar andere wang. Toch trok hij zijn kop terug om haar aan te kijken. "Ik wacht dan liever op... de juiste poes. Misschien staat het voor ons niet in de sterren geschreven, misschien was het begin enkel nodig om mij te kiezen als jou opvolger." Hij wilde niet opscheppen, of toch niet tegen Crystalstar. "Ik zal altijd aan jou zijde staan, maar niet als je partner, eerder als een trouwe deputy. Ik denk dat Starclan dit bedoeld heeft." Zou ze boos worden? Ze kon ook een andere deputy kunnen kiezen maar zelfs dan wilde hij te graag kindjes.
carrioncough

Profiel bekijken
Crystalstar
Clanleader
Bo3
1287
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: 1:01   1:01 - Pagina 2 Icon_minitimema 13 sep 2021 - 8:41

Het was een veel te lieve manier om haar hart te breken. Crystalstar keek naar hem op met ongeloof in haar ogen. Dit was niet eerlijk. Ze had al twee keer de pijn van een zwangerschap door moeten maken, was een derde keer echt het enige wat hen samen kon houden? Verbitterd wendde ze haar blik af, en probeerde op te staan. "Ik wil geen trouwe deputy." De woorden kwamen er zacht en vermoeid uit. Het deed meer pijn dan de val van net, om hem te horen zeggen dat Starclan dit niet bedoeld had voor hen. "Ik wil een partner. Iemand die niet alsmaar de leider in mij ziet." Het lukte haar om overeind te komen, hoewel haar poten trilden. Ze schudde zijn staart van zich af. De aanraking was te verwarrend. Ze kon de warmte en de nabijheid niet aan als het niets betekende.

Profiel bekijken

1:01
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: