Grey Feather



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Grey Feather

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashpaw'
Member
Grey Feather DPKsfdL
Steen
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☪7 moons☪
Gender: Tomcat ♂
Rank: ☪Kitten☪
Ashpaw'
BerichtOnderwerp: Grey Feather   Grey Feather Icon_minitimema 11 okt 2021 - 18:20

"Moonkit! Blijf van mwijn veer af!" siste de grijze kater boos. Het veertje was net zo grijs als hemzelf. Hij was mooi en had ook een beetje wit. De kater hield niet heel erg van spelen, maar hij moest toegeven dat hij soms nog wel eens met een mosbal of veer speelde. Alleen nu had zijn zusje zijn prachtige veer afgepakt. Ashkit wilde er erg graag mee rondlopen. Misschien wel in zijn vacht! De veer had dezelfde kleurtjes, dus dan was hij een kat met een veer in plaats van vacht. Op dat plekje dan, zo slim was hij dan weer wel. Zijn zusje was een energiebom en de kitten wist zeker dat als hij nu niet ging ingrijpen, dat hij zijn veer kapot terug zou krijgen.

- Moonkit :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonkit"
Member
Grey Feather DPKsfdL
jess
4
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Moonkit
BerichtOnderwerp: Re: Grey Feather   Grey Feather Icon_minitimema 25 okt 2021 - 11:56

Moonkit verveelde zich en zag haar broer met een veer spelen dat wou zij natuurlijk ook. Ze rende met een klein tempo naar hem toe en draaide haar oortjes een beetje ze pakte het veertje af en ging op haar ritje liggen en speelde ermee.moonkit blijf van mijn veer af! Moonkit rende in het rond en zei"NANANANANA JE KRIJG ME NJIET TE PAKKEN!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw'
Member
Grey Feather DPKsfdL
Steen
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☪7 moons☪
Gender: Tomcat ♂
Rank: ☪Kitten☪
Ashpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Grey Feather   Grey Feather Icon_minitimema 25 okt 2021 - 15:46

Zijn zusje rende in het rond. Waarom moest ze nou weer zijn veer pakken? Waarom niet eentje van de stomme kittens? Het veertje was speciaal. Het had zijn grijze kleurtje. Natuurlijk was het geen rede dat het veertje van hem was. Echter had hij hem zelf gevonden. Ashkit vond dat het dus zijn veertje was. 'Nanananana je krijg me njiet te pakken!' Het katertje legde zijn oren woedend in zijn nek
Hij siste nijdig. Waarom gedroeg ze zich zo irritant? Okay, ze waren misschien jong, maar zo dom waren hun toch ook weer niet? "Geef veer. Di kan makkelijk gwaan." Wat ging hij doen dan? Het katertje ging zijn zusje echt niet pijn doen, maar wilde ook niet meewerken. Ashkit had al een plan B.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonkit"
Member
Grey Feather DPKsfdL
jess
4
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Moonkit
BerichtOnderwerp: Re: Grey Feather   Grey Feather Icon_minitimema 13 dec 2021 - 9:46

Geef veer. di kan makkelijk gwaan. zei haar grijze broer. ``doe njiet zo blompottelig.wees zoals ik de goedste en blijtse kitten ooit.´´ Moonkit zette een stapje vooruit en begon te zingen ik zagn twee katten een gevegtje hatten ooh het was een wonder twas een wonder onder wonder dat die katten vechten konten hiehiehie hahaha stond bij en keek naa
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw'
Member
Grey Feather DPKsfdL
Steen
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☪7 moons☪
Gender: Tomcat ♂
Rank: ☪Kitten☪
Ashpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Grey Feather   Grey Feather Icon_minitimema 13 dec 2021 - 11:44

'doe njiet zo blompottelig.wees zoals ik de goedste en blijtse kitten ooit.' Wat? Brompotterig? Wat was dat in StarClans naam? "Waa?" piepte de grijze kater verbaasd. Wat was brompotterig? Duidelijk dat hij hier weer de slimste was. Alle kittens waren dom. Helaas zo ook zijn siblings. Soms... Zijn zusje zette en stapje vooruit en tot zijn grote schaamte begon ze te zingen. 'ik zagn twee katten een gevegtje hatten ooh het was een wonder twas een wonder onder wonder dat die katten vechten konten hiehiehie hahaha stond bij en keek naa' Toen ze klaar was was de mening van Ashkit duidelijk te lezen. Hij staarde haar aan met zijn ijsblauwe ogen en zijn mond stond verbaasd open. Hij wist dat ze vreemd was, maar zo vreemd? "Jij... Vreemd.. kit.. ooiwt!" Hij sloot zijn mondje en keek haar geïrriteerd aan. Wat een dom zusje had hij! Blegh!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grey Feather
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: