Tuesday, Wednesday break my heart



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tuesday, Wednesday break my heart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
Tuesday, Wednesday break my heart E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Tuesday, Wednesday break my heart   Tuesday, Wednesday break my heart Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 21:44

"Het spijt me, maar dat wil je niet meer horen, ik weet het. Het is mijn schuld, maar dat weet je al. Ik heb het allemaal verpest. Ik ben een slechte leader. Ik denk alleen maar aan mezelf. Ik misbruik mijn macht en ik ben een monster." Het klonk allemaal nog slechter dan de eerste keer dat ze het had geprobeerd. Crystalstar had wel honderd keer geprobeerd te bedenken wat ze tegen Carrioncough kon zeggen om het goed te maken. Sinds de situatie met Seamist had hij geen woord tegen haar gezegd, behalve wanneer het moest om hun taken uit te voeren. De grijze leader had alles wat ze ooit misdaan had al opgebiecht. Tegen de lege lucht, weliswaar, maar toch. Ze had verwacht wel iets te kunnen bedenken. Maar Crystalstar was nog steeds zonder antwoorden. Ze wist dat ze hem onder ogen moest komen, anders zou het te laat zijn.

Het duurde nog drie dagen voordat Crystalstar de moed bij elkaar wist te rapen. Ze vroeg Carrioncough om een wandeling met haar te maken. De tocht naar Highlands was ongelofelijk ongemakkelijk. Het was bijna de hele weg stil, en geen van beiden scheen zin te hebben om te praten. "Ik mis je." Mauwde ze uiteindelijk, gemeend. Ze keek hem zijdelings aan. "Ik heb nooit veel vrienden kunnen hebben. En natuurlijk moest ik het direct weer verpesten door er iets romantisch van te willen maken." Nog steeds geen antwoord, nu werd ze een beetje wanhopig. "Ik ben een domme kattin, wat dat betreft. Ik wil iemand, maar ik handel mijn zaken niet af. Het raakt allemaal met elkaar verwikkeld. Ik probeer iemand te beschermen, verraad daarmee de code en verpest haar leven nog steeds. Je verdiend een beter Leader om mee te leiden. Je verdiend een betere vriend." Het was er allemaal zo uitgekomen. Ze had niet eens doorgehad hoeveel ze praatte, maar toen ze klaar was, legde Crystalstar beschaamd haar oren in haar nek en keek ze weg.

[Carrion]
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Tuesday, Wednesday break my heart 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Tuesday, Wednesday break my heart   Tuesday, Wednesday break my heart Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 23:19

Hij had vijf dagen nodig om op zijn positieven te komen. Die nacht was hij het territorium in getrokken, naar de Sunningrocks om naar het stromende water te kijken en zijn gedachten op orde te zetten, maar het had niet gewerkt. Hij ontweek zowel Seamist als Crystalstar en sprak alleen korte woorden als het hoognodig was. Uiteindelijk had ze gevraagd om een wandeling te maken.

Nu wandelden ze zij aan zij zonder een woord te zeggen. Hij was hier met tegenzin en liet het duidelijk merken. Hun blikken kruisten toen ze haar eerste woorden sprak, maar hij bleef stil, keek weer recht voor zich uit. Het duurde nog een hele tijd voor hij iets zei, maar uiteindelijk kwam er een zucht uit zijn mond. "Ik mis je ook." Hij wilde nog zoveel meer zeggen, hij wilde zijn statement duidelijk maken, maar zijn stem stokte in zijn pijnlijke keel.
carrioncough
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Tuesday, Wednesday break my heart E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Tuesday, Wednesday break my heart   Tuesday, Wednesday break my heart Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 23:47

Het was in ieder geval een overwinning dat hij niet meer tegen haar schreeuwde. Daarmee was echter het meeste ook wel gezegd. Wat Carrioncough zei was niet bepaald diepgaand. Het was natuurlijk goed dat hij haar niet volledig had afgeschreven, maar het gebrek aan verdere woorden dat Crystalstar denken dat dit misschien niet een uitnodiging voor een hereniging was. "Ik heb je pijn gedaan.. Dat was niet wat ik wilde." Het was allemaal zo verwarrend geweest, zoveel gemengde gevoelens, katten die haar net te lief hadden aangekeken. "Kun je alsjeblieft iets zeggen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Tuesday, Wednesday break my heart 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Tuesday, Wednesday break my heart   Tuesday, Wednesday break my heart Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 23:58

Het was alsof hij die bevestiging nodig had om iets te mogen zeggen. Hij zuchtte, eerder verdrietig dan geïrriteerd. Hij had zijn gedachten op een rijtje gezet, maar nu moesten de woorden er ook juist uit komen. "Schrijf jezelf niet zo af," begon hij dan maar. Er klonk nog een flonker van woede in, een greintje dat was overgebleven van de ruzie in haar den. "Seamist heeft ook een verschrikkelijke fout gemaakt maar... liefde kent geen grenzen, dat weet jij ook." Hij keek haar zijdelings aan. "Het was fout om haar aan Arcticwolf te geven, om haar aan iemand te geven, je had het anders kunnen oplossen, maar dat maakt jou geen slechte leider..." Zijn gezicht bleef onleesbaar, zijn blik nu gericht op het oneindige. De horizon die blauw kleurde en witte wolkjes vasthield. "Dit was een keuze toen je Blueflower nog als deputy had, maar de tijden zijn anders met mij. Ik wil dat je alles bespreekt, alles wat in je hoofd omgaat. Alleen dan kan ik leren." Om uiteindelijk beter te worden als jou, maakte hij de zin af in zijn hoofd. Om niet dezelfde fouten te maken. Met zijn staart tikte hij tegen haar bil. "Ik kan me geen betere vriendin voorstellen als jij. Alleen... als ik jou was, zou ik iets oplossen met Seamist. Ze kwijnt weg."
carrioncough
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Tuesday, Wednesday break my heart E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Tuesday, Wednesday break my heart   Tuesday, Wednesday break my heart Icon_minitimema 25 okt 2021 - 21:55

En hij zei iets. Crystalstar kon niets anders dan haar gezicht afgewend houden. Ze was een keiharde leader geweest voor meer dan een jaar, maar zelfs in haar stenen psyche waren uiteindelijk barsten gekomen, en niet veel later hadden die barsten haar doen breken. Rond Carrioncough was het nog steeds niet te doen om de stukken weer bij elkaar te rapen. Ze kon dus niet kijken, maar daarvoor luisterde ze des te beter. Hij begon goed, en ze voelde haar opluchting verspreiden door haar gespannen lichaam. Maar toen begon de zwart-witte kater over het idee dat ze alles met hem zou delen. Hij wilde een echt co-leader worden. Crystalstar gaf hem een korte zijdelingse blik. Was ze klaar om haar volledige macht op te geven? Het antwoord was heel makkelijk, nee. Maar kon ze het hem nog ontzeggen nu hij dit alles over haar wist? "Alles.." Ze sprak langzaam. Er ging heel veel in haar hoofd om, en veel daarvan had ze nooit met iemand gedeeld. "Ik zal m'n best doen." Beloofde ze na een verlengde stilte. Zijn opmerking over Seamist stak, omdat het zo waar was. Crystalstar wist dat de arme kattin gered moest worden, maar hoe? "Ze wilt mijn hulp niet meer, dit was alleen maar de laatste nagel. Ze is doodsbang voor me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Tuesday, Wednesday break my heart 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Tuesday, Wednesday break my heart   Tuesday, Wednesday break my heart Icon_minitimevr 3 dec 2021 - 19:01

"We verzinnen wel iets," en met die woorden wandelde hij weg.
carrioncough
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tuesday, Wednesday break my heart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: