99 Problems



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 99 Problems

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluejay
Member
99 Problems Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimedi 30 nov 2021 - 20:04

Hij had z'n apprentices er op uit gestuurd. Ze waren inmiddels oud genoeg om een dagje zelfstandig aan hun jacht technieken te werken. Al wist hij natuurlijk ook wel dat de kans groot was dat ze deze vrijheid zagen als een dagje vrij. Maar ach, dat was geheel aan hun zelf. Met een glimlach op zijn kop stapte de grote kater door, tussen de hoge bomen door. Aan hen zou je niet opmerken dat het kouder werd, ze waren nog altijd zo groen als dat ze in het voor jaar waren. Het was best saai eigenlijk, hoe ze nooit van kleur veranderde tenzij ze stierven. Misschien was dat wel de reden dat hij ze compleet voorbij liep. Pas stopte met lopen toen Windclan voor zijn neus lag. Wijd uitgestrekte velden, gras gras en nog meer gras. Wellicht hadden ze het toch niet zo heel slecht in shadowclan. Nieuwsgierig stapte de kater langs de grens. Het donderpad was enorm rustig vandaag, geen monster dwong hem weg te deinzen. Nou was het ook vooral hun grens met Thunderclan die bekend stond als gevaarlijk, hier viel het meestal wel mee.

[Settleddust]


99 Problems Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
99 Problems Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimedo 9 dec 2021 - 23:29


99 Problems Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

Settleddust bespeurde een klein stipje op de horizon. Een enkele ziel die maar wat dichtbij het donderpad zat, zijn neus over de grens heen, zijn blik op de velden gericht. Wat was hij toch allemaal aan het doen? Hij zou het vast niet erg vinden om samen met hem een praatje te maken? De deputy parkeerde zich naast de blauwe kater. ‘Goeiedag,’ begroette hij hem opgewekt. Bluejay was een kater die zich ook hardop had uitgesproken tegen de rogue, dus in zijn boekje was het direct een vriend geworden. En hij moest zijn vrienden dichtbij houden. ‘Zin om wat wind in je vacht te hebben, hm?’ Hij gaf de kater een plagend zetje.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
99 Problems Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 13:15

Het was de opgewekte stem van de deputy die hem uit zijn trance trok, de duw tegen zijn schouder. Bluejay grinnikte terwijl hij de kater aankeek, de velden kort links liet liggen. Sinds Acornstar weg was had Settleddust de leiding gehad en hoewel hij even bang was dat het naar zijn kop zou stijgen had hij tot nu toe gelukkig alles behoorlijk democratisch gehouden. Bluejay had het niet zo op alleen heersers, sterker nog het idee van één leader met negen levens had hem nooit lekker gelegen. "Aa als het onze deputy niet is, hey Settled" begroette hij de kater vriendelijk. "Er is een bepaalde vreugde in de wind door je pels heen voelen of niet soms?" merkte hij op voor hij zijn kin ietwat ophief. Hij zocht dit gevoel wel vaker op, Rogue gebied was hem vrij bekend. Maar nu had hij deze opgezocht bij de grens met Windclan. Daar waar hij wist dat hij niet verder kon lopen. Het was een vreemde wending voor de kater. Wat had hij nog meer gehoopt hier te vinden?  "Het was een goede stunt van je trouwens, die schruft hond weg laten stemmen, et was long overdue"


99 Problems Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
99 Problems Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 15:46


99 Problems Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

Onze deputy. Een klein glimlachje sierde zijn lippen. Hij haalde nonchalant zijn schouders een keer op. ‘Enkel een kat met een labeltje,’ miauwde hij terwijl hij vriendelijk zijn schouder kort tegen die van hem botste. ‘Misschien weet je ooit later zelf hoe het voelt om dat te dragen.’ Hij keek de kater geamuseerd aan. Ja, waarom ook niet? Hij was loyaal, vriendelijk, hard werkend. Maar hij kende hem alleen aan de oppervlakte. Misschien als alles anders was gelopen, hadden ze vrienden kunnen zijn vanaf jonge leeftijd. Hij sprak over de wind en de tabby knikte instemmend. ‘Hm-m, soms.’ Hij was zelf wat meer van zijn donkere woud, maar hij zou ook niet ontkennen dat een vrij uitzicht zo nu en dan bevrijdend kon zijn. Bluejay benoemde vervolgens opeens Brokentune en hij lachte kort. ‘Ik deed enkel wat jullie wilden,’ miauwde hij met een knipoog. ‘Al moet ik zeggen dat ik niet rouwig ben over zijn vertrek.’






Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
99 Problems Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimewo 19 jan 2022 - 13:32

Een kat met een labeltje. Bluejay schudde zijn kop terwijl hij over de velden uitkeek. Een kat die niemand tegenover hem had staan momenteel behalve de clan die hij leidde. Het was naïef om niet in te zien hoeveel hij voor elkaar kon krijgen met het respect dat hij had van iedereen. Maar de nederigheid van de deputy, het feit dat hij tot nu toe de keuzes bij de clan had gelegd. Dat deed Bluejay goed. Waren alle leaders maar zo democratisch gezind. Dan zou alles in het woud zo veel beter gaan. Het woord van een leader was wet, het was één van de drie domme regels die starclan hen oplegde. De warrior code had zijn enorm goede kanten, veel goede en fundamentele regels, maar naar zijn mening ook een enkeling rotte appeltjes. Het was dan ook deze afgunst voor autoritaire figuren dat hem kort liet grinniken toen Settleddust vertelde dat hij wellicht  ooit één zou kunnen worden. Nouuuu "Ik? Een deputy?" hij grinnikte. Dat was weer zoiets wat hij altijd al stom gevonden had. Leaders kozen de volgende leaders. Waarom de clan deze niet koos was voor hem een raadsel. Of in iedergeval de senior warriors. "Alsjeblieft niet" Deputy zijn was hem een te grote verantwoordelijkheid, een strop om de keel als het waren. Een kooi om vast in te zitten.  Dat wist hij zeker. Settled ging verder over zijn keuze om Brokentune weg te stemmen, de grotere kater humde instemmend terwijl hij even zijn kop ietwat ophief om de wind over zijn pels te voelen waaien. "Waren alle leaders maar zo democratisch" merkte hij kalm op terwijl hij de sneeuw uit zijn pels schudden voor de kou er door heen zou bijten.


99 Problems Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
99 Problems Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimema 31 jan 2022 - 22:29


99 Problems Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

De kater lachte toen Settleddust hem vertelde dat hij misschien ooit deputy zou kunnen worden. Settleddust lachte met hem mee, maar maakte toch een mentale notitie. Hij haalde zijn schouders op. ‘Waarom niet? Je bent sterk, loyaal, eerlijk, een goede vader. Allemaal kwaliteiten die deugdelijk zijn.’ Bluejay was echt niet zo'n verschrikkelijke keuze. Maar misschien was hij wat zacht en makkelijk. En duidelijk niet ambitieus. Toch deed hij er nog een schepje bovenop. ‘En ik geloof dat jij graag het goede wil doen en onbaatzuchtig bent.’ Toch ging al snel het gesprek weer even naar vorige praktijken. Hij knikte en keek even weg. ‘Het was een experiment, maar het beviel me wel. Ik weet dat ik nooit iedereen blij kan maken met mijn beslissingen. Maar ik probeer om iedereen te denken als ik een beslissing maak.’ Zijn blik ging weer naar de blauwgrijze kater. ‘Maar genoeg over dit politieke geouwehoer. Ik verveel je vast.’





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
99 Problems Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimedi 1 maa 2022 - 11:10

Sterk, loyaal, een goede vader. Bluejay kon een trotse grijns niet van zijn gezicht vegen toen de deputy lovend over hem sprak. Het was wel waar, hij was sterk, en niet half zo'n slecht vader. Maar toch zag hij zichzelf niet als een autoritair figuur. Constant in allerlei hoekjes moeten buigen voor het collectieve goed, het was gewoon niet waar de kater voor geboren was. Bluejay was een simpel man, deed wat voor hem zelf goed voelde. Even liet hij zijn blik op de kleinere kater vallen toen de man er een schepje boven op deed. "Och, je laat me gewoon Blozen Settleddust, nog meer complimentjes en ik zou gaan denken dat je iets van mij wilt" greens de groot gebouwde kater met een knipoog voordat Settleddust verder sprak. Verder inging op zijn mindset en gedachtes achter zijn acties. Bluejay knikte instemmend en grinnikte kort toen de deputy ervan uitging dat hij verveeld raakte. "Oh het tegendeel. Politiek vind ik reuze interessant. Paar dagen geleden nog bijvoorbeeld" Hij liet zijn blik op de man met de touwtjes in handen vallen "Gisteren nog kwam ik die medicine cat van Thunderclan tegen. Ze vertelde me dat ze zelf Newt weg gestuurd had" hij liet zijn blik weer op de deputy vallen. Heel vreemd was het. Eveningstar zei iets heel anders


99 Problems Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
99 Problems Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimedi 8 maa 2022 - 0:13


99 Problems Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

Settleddust lachte hartelijk en duwde plagend zijn schouder tegen de blauwe kater aan. Toch was hem ondanks zijn tegenwerken zijn trotste blik hem niet ontgaan. Hey, een goed streepje voor in de clan kon hij nooit teveel hebben. Helemaal niet in de huidige toestand. ‘Ik heb altijd wat nodig, heb je dan niet gezien dat ik bijzonder weinig dageraad patrouilles loop?’ sprak hij met een scheve grijns. Maar al snel ging het gesprek door naar politiek en weldegelijk, heel, heel erg interessant nieuws. ‘Dat is verdomme verrekt interessant,’ stemde hij in. Had Remnantwolf zelf Newtspark weggestuurd? Bij de sterren, die Eveningstar had geen poot meer om op te staan. De dwaas. ‘Dankjewel voor oplettende oren,’ miauwde hij naar Bluejay. ‘Dat betekent dat Thunderclan zijn informatie niet op orde heeft. En hun team niet op één lijn zit.’ Fantastisch.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
99 Problems Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimedi 8 maa 2022 - 8:30

Settleddust leek een geboren politicus. Alles van de manier waarop hij zich met alle charmes van dien opzette, tot de manier waarop hij dacht. Bluejay knikte toen de kleinere kater met hem instemde, uitlegde wat het al dan wel niet betekende. Een korte grijns trok op zijn mondhoeken "Ik doe enkel waar ik goed in ben" mauwde hij met een geacteerde nederigheid. "Ze spon een vreemd verhaal samen, arm kind. Ze had Newtspark weggestuurd omdat Newt deed waar ze goed in is, in problemen raken. Ze had ruzie met Riverclan wsardoor hun beiden geen kruiden meer halen konde bij Riverclan.  Maar toen ik aanstipte dat Eveningstars verhaal niet deugde ging ze vertellen dat Evening Newt toch verbad te vertrekken. Tegen Remants wens in, ze wist immers dat Remnant haar weggestuurd had, Newt is daarna vertrokken, terug naar Shadowclan. Maar dat praat helemaal niks rechts, want als Evening wist dat ze wilde vertrekken, Dat remnant wilde dat ze vertrok, dan is het nog altijd niet uit het niets vertrekken, datgene waar Eveningstar zowat al haar beschuldigingen op baseerd, als ik het goed begrepen heb"


99 Problems Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
99 Problems Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimewo 16 maa 2022 - 20:25


99 Problems Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

En dat was nog niet alles. Bluejay kwam met een verhaal. Een groot verhaal, waar de feiten niet meer in één lijn liepen. Waar Remnantwolf twee verschillende verhalen vertelde. Het was veel informatie om te verteren, maar hij nam ieder woord hongerig in hem op en keek even naar de grond terwijl hij nadacht. ‘Jij bent inderdaad goed,’ miauwde hij eerst. En hij knikte vervolgens toen hij over Eveningstar begon, waarbij hij een keer schamper snoof. De Thunderclan leidster haalde meer bloed onder zijn nagels vandaan dan hij wilde toegeven. ‘Eveningstar beschuldigd me van veel dingen, elke keer net weer iets anders,’ bromde hij geïrriteerd. ‘Ze probeert ons de schuld te geven, terwijl we niets anders hebben gedaan dan iedereen met een brein had gedaan. Newtspark is Shadowclan, en als Thunderclan haar niet meer wilde hebben, dan komt ze terug thuis.’ Hij keek de blauwe kater aan en knikte dankbaar. ‘Misschien was jij wel de spion al die tijd,’ grapte hij naar de grove kater. Al met al, hij had een belangrijk detail weten te ontfutselen.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
99 Problems Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 10:27

By starclan hij moest vaker met de deputy praten. Iedere keer kreeg hij complimenten naar zijn hoofd gegooid, het was heerlijk voor zijn ego. "Ik luister graag, als het jou verbale minutie geeft, maakt de kans op een echte oorlog veel kleiner, toch? " Met een kleine zucht keek hij voor zich uit, over de velden. En iedere keer dat hij dat deed kon hij het niet helpen te hopen. Maar goed, settled sprak verder en de warrior luisterde aandachtig, een serieuzere uitdrukking op zijn gezicht. En knikte " klopt, ben bang dat als iemand iets als waar beschouwd de consquenties even exht zijn" bromde hij waarna Settled hrm toch weer aan het lachen kreeg. "Als dat werk samen gaat met geen jacht patrouilles meer, hebben we een deal" greens hij.


99 Problems Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
99 Problems Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimeza 9 apr 2022 - 17:51


99 Problems Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

De boodschap was duidelijk. Bluejay wilde geen oorlog. Misschien dacht hij nu ook niet meer alleen aan zichzelf, maar ook aan zijn dochter die nu op leeftijd was dat ze mee zou vechten. En bij de sterren, hij wist dat Bluestorm vooraan zou staan. Hij zuchtte en keek de kater aan. ‘Dat is zo. Dankjewel.’ Hij voegde er een kleine glimlach aan toe. ‘Ik zal er alles aan doen om het niet zover te laten komen.’ En dat was dat. Gelukkig kreeg het gesprek daarna een meer luchtige sfeer toen ze het over spionnen hadden en de kater het wilde verkopen door geen jachtpatrouilles meer te moeten lopen. Settleddust lachte hartelijk naar hem en keek hem met een plezierige sprankeling in zijn ogen weer aan. ‘Oh, denk jij dat ik corrupt ben, Bluejay?’ Hij grinnikte nog even na. ‘Ik ben bang dat je morgenochtend de eerste jachtpatrouille zal moeten leiden.’ Hij gaf hem een plagerig duwtje tegen zijn schouder aan. ‘Maar misschien zal ik genadig zijn. Deze ene keer.’





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
99 Problems Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimezo 10 apr 2022 - 14:17

Verdorie, wat een misgunner die Settleddust. De grote warrior schudde grinnikend zijn kop toen hem verteld werd dat de deputy niet om te kopen was. Wat vervelend nou. Hij zou zelfs spioneren in Bloodclan als dat betekende niet meer als een halve zot achter zijn prooi aan te moeten rennen. "Ik zou niet perse Corrupt zeggen. Eerder- een eerlijke deal tussen twee vrienden" greens de warrior.  Maar daar bleef het niet bij, Settled besloot er nog een schepje bovenop te doen. "Wow, is dat hoe hoe jij vrienden behandelt Settled? Met dreigementen?" hij schudde zijn kop en duwde op zijn beurt zijn schouder tegen die van zijn deputy. "Goed om te weten, zeker goed om te weten" grapte hij verder, een duidelijke luchtige toon in zijn woorden.


99 Problems Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
99 Problems Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: 99 Problems   99 Problems Icon_minitimewo 13 apr 2022 - 16:51


99 Problems Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

Settleddust lachte plezierig om de kater. Hij had een goeie manier met woorden. Hij snorde en knikte. ‘Oh, ik zie al hoe het is, nu zijn we vrienden.’ Ach, hij zou het niet erg vinden, Bluejay als een vriend. Maar de kater misbruikte de titel direct. Settleddust grinnike. ‘Ho, ho, ho eens even,’ miauwde hij, waarbij hij zijn poot op de borst van de kater legde en hem iets wegduwde. ‘En volgens mij noemen we dit chantage.’ Dramatisch sloeg hij toen zijn poot vervolgens op zijn eigen borst. ‘Zomaar op mijn arme gevoelens inspelen.’





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
 
99 Problems
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: