Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Carrioncough
Deputy
Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]   Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Icon_minitimema 13 dec 2021 - 20:37

Vandaag was het een goede dag. De zon had de mist weggeschenen en warmde zijn zwart-witte vacht op. Hij stond voor de den van Crystalstar en gaf katten instructies. Hij had heel wat taken voorbereid voor de apprentices, er waren ook wat elders die een handje toestaken, dus alles bij elkaar op geteld was het een goede dag vandaag. Hij stond zelf ook de popelen om op patrouille te vertrekken. Deze keer had hij voor Shatteredice gekozen. Vandaag had hij geen zin om de goede dag te verpesten. Daarom had zwiepte hij met zijn staart toen hij haar zag. Zijn blik werd meteen een stuk warmer.
carrioncough


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]   Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Icon_minitimema 20 dec 2021 - 15:05


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dbep0o11

Sunrise patrols waren haar favoriet. Hoewel het wellicht vroeg opstaan was vond ze het heerlijk. De zon zien opkomen, de frisse ochtendlucht en de extra uren die je had op een dag als je vroeg uit de veren was. Het gaf haar ook meer energie als vroeg aan de slag ging dan als ze langer in haar nest bleef plakken. Sinds ze in Riverclan was en weer gezond genoeg was geworden om weer taken op te pakken was ze elke dag trippelend meegegaan op patrols. Ze was zo dankbaar dat ze het nog kon, dat ze daar weer gezond genoeg voor was. Ze had zo lang in de medicine cat den gelegen tijdens haar herstel dat ze nu van elke dag genoot as ze buiten kon zijn. Met een vrolijke glimlach huppelde ze nog net niet richting Carrioncough. Hij merkte haar al snel op want een warme blik werd haar kant op geworpen samen met een zwaai van zijn lange dunne staart. Haar eigen staart bewoog sierlijk als een sluier achter haar aan. ''Goeiemorgen meneer de Deputy.'' Begroette ze de zwart witte tom-cat. Tot nu toe kon ze het goed met de ander en ze keek ernaar uit om samen patrol te lopen.


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dbep0o11


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]   Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Icon_minitimedi 28 dec 2021 - 14:18

Carrioncough glimlachte warm en gesnor kwam uit zijn borstkas gestegen. Hij raakte even met zijn neus haar rode oortje aan en ging haar al voor, het camp uit. "Heb je zin in de patrol?" Ze gingen eerst langs de Thunderclan borders, om zo langs de fourtrees te gaan naar de Windclan grens. Hopelijk vond ze dat niet al te erg. Hij vermeed speciaal voor haar de plek waar haar zoon was overleden, of alleszins waar ze hem had gevonden. Hij stuurde meteen richting Sunningrocks. Zijn vacht prikte een beetje al wist hij niet goed waarom. "Alles kits?"
carrioncough


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]   Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Icon_minitimedi 11 jan 2022 - 12:56


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dbep0o11

Zijn warme glimlach was aanstekelijk, ook op haar snoetje krulde er eentje. Ze kneep haar oogje toe toen de zwart witte tom haar oortje aanraakte met zijn neus en vervolgde hem daarna mee het kamp uit. Hij vroeg als ze zin had in de patrol en opgewekt knikte. ''Ik ben gek op de ochtendpatrols. De zonsopgang, hoe vaak ik hem al gezien heb, blijft prachtig om te bezichtigen.'' Mauwde ze terug terwijl ze hem naast zijn zijde aansloot. Hij nam de richting op waar de Sunningrocks bevonden. ''En met jou de patrol lopen is ook zo slecht nog niet.'' Plaagde ze de Deputy. Ze stak even haar tong uit om er zeker van te zijn dat Carrion het ook opvatte als een grap. Natuurlijk vond ze het leuk om met hem de patrol te doen. ''Alles is kíts.'' Sprak ze hem na. De woordgebruik was voor haar niet standaard, het klonk daarom geinig uit haar mond. ''Ook alles kíts met jou? Of hebb je nog last van een cough?'' Wordplay. Of nouja, dat was toch een wordplay? Oh ze was echt een oude vrouw aan het worden.


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dbep0o11


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]   Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Icon_minitimema 7 feb 2022 - 0:41

Carrioncough grinnikte. Hoewel ze het grappig bedoelde zat er een bron van waarheid in. Hij humde dan ook zachtjes. "Ik heb er ook zin in, de zonsopgangen zijn inderdaad prachtig." Vooral als de kleuren schitterden en braken op de rivier, dacht hij erbij, maar hij wist het niet goed om te brengen in woorden. "En je hebt niet ongelijk, ik begin weer last te krijgen van een hoestje. Niets ernstig," voegde hij er nog snel aan toe.
carrioncough


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]   Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Icon_minitimedo 10 maa 2022 - 12:01


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dbep0o11

Tja ze kon er echt niks aan doen. Toen Carrioncough bevestigde dat hij inderdaad weer wat last kreeg van een hoest kon ze haar bezorgde oogje niet verbergen. Haar lip trok kort in een streep. Ze kon wel achterhalen waarom hij cough als achtervoegsel had maar alsnog hoopte je dat het zou overwaaien, toch? ''Hoelang heb je er al last van?'' Vroeg ze hem. Al vanaf dat hij een kitten was geweest? Of waren de klachten pas later begonnen? ''Helpt er iets om het te verminderden? Honing? Wil je anders dat ik straks wat honing voor je haal bij Shrimpnose?" Daar ging zuster Shattered weer. Ze zorgde graag voor andere, voor haar clanmates en vrienden. ''Oh! Ik heb ook nog een fantastisch middeltje die ik gebruikte voor de kids als ze last hadden van een kriebelkeel! Het is een geheim oud familie receptje.'' Haar kopje ging al naar links en rechts, zoekend naar de plantjes die ze had geleerd om dit goedje te maken.


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dbep0o11


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]   Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Icon_minitimema 4 apr 2022 - 21:28

De grote zwart-witte kater glimlachte breed toen ze van alle vragen begon te stellen. “Sinds wanneer ben jij een medicine dat,” grinnikte hij zachtjes. Toch schudde hij zijn kop toen ze verder wandelde. “Ik heb greencough gekregen als kind en toen ben ik gevoelig geworden, maar deze hoest heb ik nu al een dag, niet erg lang,” loog hij. Hij was al een paar weken aan het broeien en het werd steeds erger. Dit waren de voortekenen van een lange ziekte hij kon het voelen in zijn botten.
carrioncough


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]   Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Icon_minitimevr 6 mei 2022 - 15:06


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dbep0o11

Carrioncough vroeg haar wanneer ze haar positie had vervangen voor die van een medicine cat. De she-cat glimlachte naar hem en liet een flauw lachje horen. ''Oh jee weet toch hoe Queens zijn.. altijd bezorgd.'' Wuifde ze het speels weg terwijl ze hem aankeek met haar tong naar buiten gestoken. Hij gauw haar antwoord op haar vraag en vertelde dat hij pas sinds een dagje weer last had van zijn hoest. Shatteredice wiebelde met haar oortjes. ''Ik wil natuurlijk niet pushen- maar als je er snel bij bent en je al van te voren laat behandelen dan is de kans een stuk kleiner dat het straks weer erger wordt.'' Adviseerde ze hem zachtjes. Ze wou ook niet moeder Teresa zijn en vooral niet de Deputy vertellen wat te doen. Ze wou hem gewoon helpen. Een akelige hoest was vervelender dan een ronddwalende das op het gebied. Ze keek hem met fijn geknepen wangetjes van het glimlachje toe. ''Daarbij honing op een muisje is net een feestmaal. Lekker zoet.'' Probeerde ze het nemen van geneesmiddelen wat aanlokkelijker te maken.


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dbep0o11


Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise] Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crimes comitted [Grizzly Patrol - Sunrise]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: