Blink Back To Let Me Know



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Blink Back To Let Me Know

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dimveil
Member
Blink Back To Let Me Know B0YpPi3
Rei ♡
369
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Fourteen moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Blink Back To Let Me Know   Blink Back To Let Me Know Icon_minitimema 17 jan 2022 - 14:00

Sinds een paar dagen heette ze nu Dimveil. Het was allemaal nog heel erg wennen.. Het was vreemd om geen mentor meer te hebben, om niet meer iedere dag te trainen, om niet meer naar iedereen te hoeven luisteren. Ze mocht nu haar eigen dagindeling maken, wat ze eigenlijk nog best wel moeilijk vond. De vrijheid die ze kreeg maakte de dag wat onoverzichtelijk. Normaal werd haar verteld wat en wanneer ze moest doen; dan deed ze dit, en dat was het einde van het verhaal. Nu had ze wel taken, maar geen aangewezen moment waarop ze deze moest doen. Over het algemeen koos ze ervoor om de dingen zo snel mogelijk te doen, dan was ze ervan af. Maar vandaag had ze besloten om haar jacht wat later op de avond te doen, om te kijken of dat haar beter beviel. Ze was in de nacht namelijk over het algemeen energieker dan overdag, iets waar haar mentor altijd rekening mee gehouden had.
Nu was de zon al een paar uur onder, en was Dim erop uitgetrokken. Haar vacht verdween in het hulst van de nacht terwijl ze een spoor achterna ging van een muisje. Deze leidde haar diep het bos in. Het gekras van een uil deed haar kort even opkijken, waardoor ze merkte dat ze dichter bij de grens geraakt was dan ze eerder gedacht had.
- 1st Pipitpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blink Back To Let Me Know
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: