[KS] Spolive



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] Spolive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedrain
Deputy
[KS] Spolive Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimeza 22 jan 2022 - 23:57


[KS] Spolive Ezgif.com-gif-maker



Spolive


Drama. Spottedrain is zwanger, en dat terwijl ze altijd dacht dat dat onmogelijk was. Dat kan nooit goed gaan met haar carrière als deputy. Maar gelukkig is dat nog niet ergste, want ze is zwanger van Olivebranch. Hij is nog geen twee weken gescheiden van de liefde van zijn leven, de moeder van zijn kinderen, en heeft het nu al voor elkaar gekregen de deputy zwanger te krijgen.

Oftewel, heerlijke drama, en dat zonder interclanse relaties >:)

Dit nestje zal waarschijnlijk bestaan uit één kitten omdat Spotted niet erg vruchtbaar is. Wat voor kitten het is staat nog vrij open, aangezien geen van de ouders bekend zijn. Daarnaast heeft Spotted een lange calico vacht en Olive een korte zwarte; dus daar is er ook vrij spel. Wel zouden we het leuk vinden als de kitten een duidelijk uiterlijk kenmerk heeft dat met minstens één ouder overeenkomt. Eventuele aangeboren mankementen kunnen, mits ze realistisch zijn. Verder zouden zowel Spotted als Olive hun kind een traditionele naam geven. Denk aan planten, kleuren, simpele concepten (bright, etc.) en andere dingen die in het woud te vinden zijn. We zijn vrij flexibel in deze laatste regel, maar we zouden bij erge afwijkingen wellicht een verandering kunnen vragen als we het karakter verder helemaal zien zitten.

Wij zijn op zoek naar iemand met wie wij redelijk nauw kunnen samenwerken voor plotjes en dergelijke. We eisen zeker geen dagelijkse posts, maar er is wel een redelijke verwachting voor activiteit, zeker tot de apprentice tijd. Daarnaast zijn wij relatief snel met het verouderen van onze karakters. We zouden ongeveer één moon per maand hanteren, met wellicht wat snellere veroudering in de vroege kittentijd.

We kijken uit naar jullie aanmeldingen! De deadline is zaterdag 12 februari woensdag 2 februari De bevalling zal ongeveer een week later zijn.


Bo3 & Eline




Olivebranch• Warrior

Olivebranch is al een vader van drie, nu volwassen, kittens: Eggnest, Frostdove en Clovercloud. Deze zijn van zijn ex-mate, Silverwish, met wie hij het grootste deel van zijn leven heeft doorgebracht. Die relatie zorgt er ook voor dat hij zijn nieuwe verhouding met Spottedrain zoveel mogelijk geheim probeert te houden, omdat het pas net uit is. Hij is een gezellige, nogal onhandige kater die liever in het nu leeft dan na piekert over het verleden of de toekomst.

Hij is een compleet monochrome zwarte kater, groot van bouw en breed van schouders, Zijn ogen zijn olijfgroen.

Spottedrain • Deputy

Voor Spottedrain zal dit de eerste keer zijn dat ze kinderen krijgt. Ze heeft al die tijd gedacht onvruchtbaar te zijn, en is dus nogal verrast door de zwangerschap. Ze is deputy van Thunderclan, waardoor het nog minder goed uitkomt dat ze nu kittens krijgt. Daarnaast kampt ook zij uiteraard met Olive's vorige relatie, aangezien ze niet als homewrecker beschouwd wilt worden. Ze is charismatisch, zelfverzekerd en soms nogal egocentrisch en impulsief.

Ze is een grote calico kattin met gele ogen en een lange vacht. Spottedrain is breed en sterk gebouwd, zeker voor een kattin.



[KS] Spolive Image


Laatst aangepast door Spottedrain op wo 26 jan 2022 - 22:39; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[KS] Spolive 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimema 24 jan 2022 - 1:07

[KS] Spolive RxQKDzz
I bet you don't even have friends!
LOUDKIT
UNBORN. KITTEN. THUNDERCLAN. FEMALE.
General

Name ☉ Loudkit
Future names ☉ Loudpaw, Loudmoon
Reason
Loud; om haar luide en drukke bewegingen bij de geboorte
-moon; om haar karakteriserende witte kop
Gender ☉ Female
Orientation ☉ Aro-ace
Rank ☉ Kitten
Residence ☉ Thunderclan
VoiceGrayson Arcane
ThemeYou're not special - Remix

Trivia

Hogwarts House ☉ Slytherin
Wand ☉ Hazel wood with a dragon heartstring core, 14 ¼" and brittle flexibility
Patronus ☉ Nightjar / Nachtzwaluw
Myer-Briggs ☉ ESTJ-T
Zodiac ☉ Aquarius or Pisces
Favourite Flower ☉ Wisteria sinensis
Favourite Plant ☉ Alliaria petiolata
Favourite Planet ☉ Jupiter

Attributes

Charisma ☉ 84% ✦✦✦✦✧
Confidence ☉ 15% ✦✦✧✧✧
Intelligence ☉ 78% ✦✦✦✦✧
Kindness ☉ 61% ✦✦✦✧✧
Empathy ☉ 60% ✦✦✦✧✧

Battle

Fighting ☉ 96% ✦✦✦✦✦
Hunting ☉ 75% ✦✦✦✧✧
Speed ☉ 48% ✦✦✦✧✧
Swimming ☉ 10% ✦✧✧✧✧
Herb Knowledge ☉ 5% ✧✧✧✧✧

Traits

Openness ☉ 72% ✦✦✦✧✧
Optimism ☉ 40% ✦✦✦✧✧
Patience ☉ 0% ✧✧✧✧✧
Loyalty ☉ 90% ✦✦✦✦✦
Faith ☉ 88% ✦✦✦✦✧

Looks

Loudmoon is een erg groot gebouwde kattin. Ze staat hoog op haar voetjes en heeft een brede bouw. Haar schouders en achterpoten zijn gespierd, uitgerust voor het klimmen. Ze draagt eerder de genen van haar moeder. Een lange weelderige staart, zoals haar tante Squirrelnose siert Loudmoon. Haar ogen zijn goud gekleurd, maar net zoals haar vader zijn ze eerder flets van intensiteit. Haar vacht is lang en zacht als satijn. Ze is grotendeels pekzwart, maar de witte kleur van haar moeders vacht overheerst  haar kop en schouders. Er ligt altijd een blozende kleur op haar wangen, in een voor de rest stoer uit ziend gezicht. Ze heeft een roze neus en roze pootkussentjes. Wanneer ze vecht vangt ze alle rake klappen op met haar poten, waardoor deze tegen haar warriortijd vol littekens staan. Loudmoons houding is al van jongs af aan met haar kop in de lucht, stoer en een tikje minachtend.

Personality

Loudkit is niet je everyday kitten. Al van kleins af aan zal het duidelijk zijn dat ze het haar ouders niet gemakkelijk gaat maken. Ze heeft een stoer karakter en dit toont zich in haar alledaagse gang. Ze is luid, trots en heeft grootse ambities. Loud is een echt vechtersbaasje en zal zich niet snel laten doen. Ze is enorm koppig en haar favoriete woord wordt al snel nee en van mij. Haar voorliefde voor mooie dingen maakt haar een beetje hebberig. Broertjes en zusjes zullen dan ook niet getolereerd worden en alles zal bewaakt moeten worden met een grote passie. Loud is erg charmant en vast ook wat egocentrisch. Net zoals haar vader kan ze erg gezellig zijn onder vrienden. Ze is een mama's kindje en wentelt zich graag in haar aandacht, maar zeker ook die van anderen. Ze wil gezien worden en mooi gevonden worden! Dat ze de dochter is van de deputy legt een grote prestatiedruk op haar schouders. Ze wil even goed zijn, even sterk en even mooi. Dat doet haar al instabiele zelfbeeld niet ten goede. De zoektocht naar goedkeuring is vaak pijnlijk en zorgt ervoor dat ze niet afgedankt wil worden. Uit die angst zal ze zich als een grote pestkop gedragen om de anderen te snel af te zijn. Ze heeft een scherpe en intelligente geest en is erg ordelijk. Loud zal al vroeg uitblinken in het vechten. Ze is dapper en enorm toegewijd. Loud is tevens ook erg slinks en intelligent. Ze al uitgroeien tot een warrior met een sterke persoonlijkheid en een grote kunde.

Motivation

Het is lang geleden dat ik nog zo enthousiast was over een kittenaanmelding help.


Laatst aangepast door Carrioncough op za 29 jan 2022 - 23:30; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[KS] Spolive Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimema 24 jan 2022 - 4:36

Squirrelmonkey

She was playful like a little monkey. Always loud, always happy. She would never fear being alone. For she was at home in her Clan.

GENERAL

Name Squirrelkit
Reason Squirrelkit is named after Squirrelnose, and the soft redish spots in her mostly grey pelt.
Future names Squirrelpaw & Squirrelmonkey
Reason Squirrelmonkey will be a very happy go lucky cat. Her full name is also a certain kind of monkey called a "doodshoofdaapje" in Dutch.  
Nickname [Little] Monkey/Aapje
Reason Aangezien haar moeder goed met afkortingen is, en Squirrel al heel snel gekke bekken trekt en allerlei toeren uit haalt zal ze al snel bekend staan als "aapje". Zo heb je een "neusje" en "aapje" in de familie.

Gender Female - She-cat
Age Unborn at the moment
Clan Thunderclan

FAMILY


Mother Spottedrain
Aunts Wildflower & Squirrelnose
Uncle Ardentheart
Father Olivebranch
Half-siblings Frostdove, Eggnest and Clovercloud
Aunt Meltingglacier

APPEARANCE

Pelt Light grey, red and white [dilute calico]
Pelt length Long
Pelt structure Incredible soft
Pattern Brindled
Eye color Olive green with golden flecks
Paw pads Mountbatten pink & black
Nose Mountbatten pink & black
Build Broad, strong but fairly small
Elaborated Squirrel is een dilute calico kattin. Die weinig wit bezit net zoals haar moeder en lijkt op Squirrelnose in de aftekeningen van haar vacht. Daarnaast is ze grotendeels effen zilvergrijs in kleur waardoor ze een beetje afstand een beetje op haar vader lijkt. Ook heeft ze zijn olijfgroene ogen geërfd alleen zitten in die van haar gouden vlekjes. Ze is grof gebouwd maar zal doordat ze in Leafbare is geboren aan de kleinere kant blijven. Naast de witte aftekeningen heeft ze ook rossige plukjes in haar lange vacht. Wat haar een knap uiterlijk geeft.

[KS] Spolive 5Pej4Eq

- dit is een basisontwerp om het idee een beetje vorm te geven. Ze is knapper dan dit.

PERSONALITY

Postive Traits Enthousiast, Speels, Ondeugend, Beschermend, Moedig
Neutral traits Vriendelijk, Zacht, Zelfverzekerd, Aanhankelijk, Behulpzaam
Negative traits Terughoudend in emoties, Dominant & Assertief, Energiek, Beklemmend

Loves Gekke bekken trekken, Klimmen, Zonsopgang en Zonsondergang
Likes Spelen, Stoeien, Verhaaltjes, Mama en papa lastig vallen
Dislikes Enge verhalen, gemene katten, pestkoppen
Hates Bloodclan, Sneeuw
Fears Bloodclan, Het verliezen van geliefden

Squirrel staat er om bekend om bijzonder speels en enthousiast te zijn naar alles en iedereen. Ze kan niet helemaal zwart-wit denken en heeft geen gevoel van gevaar waardoor alles leuk en aardig is. Squirrel is ondeugend en houd ervan om gekke bekken te trekken en anderen te imiteren om een reactie te krijgen.  Ze is erg beschermend naar hen die ze lief heeft ook al kan ze soms ook een beetje te beklemmend zijn. Dit omdat ze als ze iemand aardig vindt teveel haar focus op hen kan leggen en soms de neiging heeft hen toe te eigenen. Squirrel is moedig wanneer ze op onderzoek uit is en is niet bang om op haar kop te krijgen. Dikwijls staat ze recht en stevig voor anderen. Misschien komt dit ook omdat ze haar moeder al vroeg wilt tonen dat ze waardig is.

Daarnaast is Squirrel vriendelijk naar iedereen, ze is niet op haar mondje gevallen en een positieve kwebbelkont. Ze kan ook heel zacht en teruggetrokken zijn, en heeft ook tijd nodig om niet sociaal te hoeven zijn. Ergens diep vanbinnen is ze verlegen en als ze echt iets wilt durft ze het soms niet te vragen. Toch is ze ook zelfverzekerd in het doen, ze zal al snel op alles en iedereen willen klimmen, en is niet bang voor hoogtes of vallen. Ook is Squirrel behulpzaam niet omdat het van haar verwacht wordt maar omdat ze graag er voor anderen is. Ze eist veel van zichzelf en daardoor ook van anderen; die dit soms als beklemmend zullen kunnen ervaren.

Squirrel heeft moeite om emoties te tonen, niet omdat ze zich ervoor schaamt maar omdat haar gezicht niet altijd mee werkt. Ze gebruikt humor om te verbergen dat ze dit soms best vervelend is, want ze oogt grappig in plaats van beangstigend of streng. Uiteindelijk leert ze het leuks te vinden gekke bekken te trekken om er kracht uit te halen. Squirrel kan bijzonder dominant en assertief zijn als ze echt een doel heeft of als ze iemand niet mag. Dan krijgt die toch echt haar harde kant te verduren. Dit is soms ook niet helemaal eerlijk, want waar ze beklemmend kan zijn, kan ze als iemand haar daardoor niet meer graag wilt omdraaien naar een dominant kreng. Dit gebeurd overigens niet bewust maar misschien wel door een diep gewortelde angst niet voldoende te zijn.  Squirrel kan daarnaast soms ook te energiek zijn waardoor anderen niet altijd de rust krijgen die ze verdienen.

TRIVIA

❥ Squirrelkit trekt altijd gekke bekken, of het nu tijdens eten, spelen of slapen is.
❥ Emoties zijn niet altijd duidelijk af te lezen, dit omdat ze deze onbewust verbergd onder haar uitbundige persoonlijkheid.
❥ Klimmen doet ze vanaf jongs af aan al, al is het enkel om bovenop een van haar ouders uit te kunnen torenen en trots te kunnen verkondigen dat ze de sterkste is van het kamp [wat natuurlijk niet zo is]
❥ Squirrelkit heeft een wat zwakkere gezondheid en niest vaak snel in de eerste Moons van haar leven omdat ze een Leafbare baby is. Dit zorgt soms ook voor traanogen.
❥ Squirrelkit zal als ze ouder is denken snel verliefd te zijn terwijl dat helemaal niet het geval is.

MOTIVATION

Ik zit midden in een verhuizing terwijl ik dit type in de korte pauzes die ik heb van inpakken en regelzaken. Dit omdat ik dolgraag een kitten wil spelen van Spottedrain en Olivebranch. Thunderclan is tegenwoordig toch echt wel mijn favoriete Clan en ik zal graag naast Remnantwolf nog een karakter hebben. Ik ben redelijk up to date daardoor met de gebeurtenissen en zou het tof vinden om een kat te hebben die wat meer familie maar een niet te grote familie heeft.

Aangezien ik het uiterlijk redelijk op Squirrelnose vond lijken, alleen dan lichter besloot ik dat het misschien leuk was dit karakter erna te vernoemen. Mocht die naam niet bevallen dan heb ik ook nog de naam Dreamland in mijn achterhoofd.

Ik wens jullie heel veel succes en sterkte met kiezen want dat gaat vast en zeker enorm lastig worden met een klein nest!

Liefs
Butter





Laatst aangepast door Remnantwolf op do 27 jan 2022 - 15:12; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivebranch
Member
[KS] Spolive B70db07ffd0aa2bdf6c72cf9e774687c--olive-tree-tattoos-olive-tattoo
Bo 3
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Olivebranch
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimewo 26 jan 2022 - 22:37


We hebben besloten de deadline te vervroegen naar Woensdag 2 Februari.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw
Member
[KS] Spolive 8adcfcbd1c65958c9683b9d6bf1a31bc
Amyyy
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Lionpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimevr 28 jan 2022 - 20:17

Take a leap of faith, who knows what destiny brings you.
Spiderheart - Birdbeak - Whistlingbird

As you can see, I have multiple names. I liked them all and couldn't chose. I am flexible with the names, so the name choice is up to you.

Meaning of the different names

Spider: When Spotted gives birth, a spider could be nearby, either running over the ground or hanging in it's web or hanging from a string. It's like the spider has come to see the new life that was brought upon earth.

Bird/Whistling: When this little lady got born, the sound of chirping and whistling birds filled the woods, as if they were singing a special song to greet the new life, to welcome it on earth.

Gender: She-cat
Age: Unborn
Clan: ThunderClan

Appaerance
Fur color: Black
Fur lenght: Short
-Build: Timid
Eyes: Yellow

Personality
This little kitten is pretty funny. She likes talking and annoying others. She can be quiet careless and has some problems with being serious in moments you have to be serious. This little girl often makes witty comments and tends to - unintentionally - distract her opponent in playing by throwing some funny remarks and comments. Let's say, this little lady has you wrapped around her little claw the moment she gives you her first witty remark.

While she is pretty playfull, this young lady does like spending time with her family, she enjoys company from those she loves although she can be seen as a bit of a lone wolf from times to times. She can be pretty stubborn and is often very determined to fulfil her goals she set for herself.

While this young one is full of giggles and jokes, she does can be serious, but it's mostly when her parents are talking to her about serious situations or when others are talking about (life) threatening situations and events.

She is pretty active but is often seen to make little jumps when running. In her first years you won't notice it yet, but due a small grow problem, her left back leg is a bit shorter than her right back leg. This causes her to make little, funny jumps when running. She won't have a big problem with it and it doesn't hurt either, it's just a funny sight to see. (If prefered, this can be either adjusted or can be ignored, it's not necessary to let this be a thing, only if desired.)

Likes: As being a energetic little bundle, she likes to run and play around. She enjoys spending time with her family as it is a little reminder that she is loved. She enjoys the sound of rain, but doesn't like to walk through it. Nature always sparks an interest in her, leading her to be facinated by it's beauty.

Dislikes: She doesn't like being left alone for too long, is not a fan of the loud noises of thunder. She hates hot weather and doesn't like big, intimidating cats.


Motivation

Ja, mijn motivatie. Bij het zien van deze search voelde ik mij geneigd om mij aan te melden. Ik heb sinds een lange tijd geen ThunderClan kat meer gespeeld en ik merk dat er op dit moment erg veel gebeurt in de Clan. Ik denk dat dit een mooie manier zou zijn om ThunderClan te kunnen joinen. Niet alleen omdat ik als kitten kan starten maar het kan tegelijk ook een nieuwe start in ThunderClan zijn voor mij.

Ik kijk er enorm naar uit, en ik barste van naam ideën, moest dat nog niet opgevallen zijn aan de lijst met suggesties haha. En zeker nu Lion een apprentice is zou ik het wel fijn vinden om weer een kitten te mogen spelen. Een actieve familie zou ook zeker enorm bijdragen aan mijn activiteit (deze is momenteel even lager ivm met examens.)

Ik kijk er enorm naar uit, veel succes met kiezen en iedereen heel veel succes!



Laatst aangepast door Lionpaw op za 29 jan 2022 - 14:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimveil
Member
[KS] Spolive B0YpPi3
Rei ♡
369
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Fourteen moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimevr 28 jan 2022 - 21:30

Ik denk dat Sweetheart een verboden naam is? Omdat dat Lethal's oude naam is, not sure though want hij staat niet in de lijst bij de guidebook @ amy @ team?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw
Member
[KS] Spolive 8adcfcbd1c65958c9683b9d6bf1a31bc
Amyyy
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Lionpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimeza 29 jan 2022 - 14:57

Dimveil schreef:
Ik denk dat Sweetheart een verboden naam is? Omdat dat Lethal's oude naam is, not sure though want hij staat niet in de lijst bij de guidebook @ amy @ team?
Geen probleem, anders haal ik hem gewoon weg! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
[KS] Spolive Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
201
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimema 31 jan 2022 - 16:49

Black Out Days

A clear target in the summer when skies are blue. It's part of the noise when winter comes. It reverberates in my lungs. Nature's corrupted in factories far away. Here we go again. That's electric. Your love's like rhinestones falling from the sky. That's electric- electr-sick, sick, sick sick..
sick..

Name: Goldkit
Future name(s): (Goldpaw) Goldberg - Goldenhill(s)
Meaning: Goldkit is named after the golden sun who shined upon him when he was born. His coat also seem golden-ish.

Sex: Tom-cat
Gender: Tom-cat
Sexual orientation: Heterosexual / Straight - Bicurious ??

Voice: Hello.. You, no-
Theme: Rhinestone Eyes

What if Goldkit-berg was sorted into the Hogwarts houses, where would he belong?

He has some real Gryffindor traits (as he is daring), some Hufflepuff traits (since he is patient and caring), and some Ravenclaw traits (being clever and creative). But Goldkit would probably be a Slytherin, because he mostly use his smarts in tricky ways.

But don't be upset, being a Slytherin doesn't instantly mean you're evil.

Goldberg's big three in zodiac: Scorpio sun, Virgo moon, Gemini rising

Gold's personality type: Goldberg is an INFP/J or "Thoughtful Idealist."

He is devoted and selective, and he values relationships. Many will describe him as gentle and sensitive, just like INFPs.

Goldberg is one of those handsome boys who come across as very charming. The reason is the way he acts around others. Like already said, he seems very gentle and senstive. He charms others not necessary with his looks but with his intelligence, humor and soft voice. Using his innocent face, he get away with some of his red flags. But who doesn't have a or more 'negative' traits? Nobody is really perfect right? Even when he is having some thoughts in his mind about someone, you can’t really have a clue. This is because he is so clear about his intentions and always is and stays clean in his own mind. If you ask him, he is not doing anything wrong and that’s why his face doesn’t reflect this. That being said, it is one the biggest sides of Goldberg that he always remains calm and composed even when he has to stand in the front line of a fight. Even though he is scared internally, he appears normal from outside because subconsciously he is confident and always having a back-up plan standing ready.

In his eyes, Goldberg needs to protect the world from evil. He especially wants to protect she-cats and young one's from the nasty things in life. Goldberg love for his family will also be interminable. He's the most loyal kid you could imagine. He will go through extreme pain to protect his mother when needed and will uphold her status and erase her secrets. He will take all risk to help them who needs it. Family, friends, clanmates. They can count on him. When he likes someone, he will do everything to catch their eye. Just like for his family he would do anything for them, even if they don't even really know him that well. In his head he already made a commitmed with them. When they do commit with him Goldberg can be real boyfriend material. He thinks it is extremely important to know the interests of his future lover and to actually delve them. He has romantic features and behaves around them like a real gentlemen. He even keeps little thingys (and gifts he got from them) that remind him of the person he likes. Isn't that adorable? ;; He has an idealistic image of the future with his beloved, but also of the world they will live in. And he will work his b*alls off to make this image real.

Goldberg loves spending time observing. His favorite? The things he doesn't understand. He knows everything about his own kind, but there's minimal information about others animals. Yea, we eat them.. but prey doesn't just excist for them to eat. Goldberg also loves watching the humans and just nature overall. You can basically find him every end of the day looking at the sunset. A funny thing about him: the stars scares him, so he's rather inside when the little lights in the sky are bright. He believes in Starclan like every good clancat does, but he feels like when the stars are out they can see everything he does and judge him. Night patrols are therefore his least favorite, he rather hides in his cozy nest when heaven is free that night. When it's daytime and Goldberg isn't busy observing he's propably taking a nice long walk. Meanwhile he is out daydreaming or making poems. Yes, poems. He's a very creative tom-cat who likes to put nice words in weird senteces. If you ask him he would definitely tell you some of the poems he has made up (if he hasn't already made of one especially for you!) He can be such a cutie.

Honest is also a good trait of him. Not because he will tell the autority what's up, but because he will never directly tell you what kind of asshole your friends are. Or that your boyfriend is a cheating rat bastard. He will be subtle with it, making you open your eyes on your own. He doesn't want to hurt his love ones with the truth. Sometimes he will make the truth dissaper before it can come out for the best of the clan or his family. But sometimes the truth does need to come out and he will help the ones who need to discover it on a slow ride to soft the heartbreak. Don't we all rather get off slowly than get punched in the face as hard someone can? Maybe it's not everyones favorite way to get to know something but he always means well with his strategy. But still, if you ask him speficicly he will always tell you. All your flaws, secrets or mistakes will be safe with him, maybe not the honest way you're used to but it's still honest.

But that's not all, Goldberg has some more traits. After looking out for Thunderclan, being a good son and a friendly warrior who can be found playing with the little ones at the nursury, Goldberg has a lot more character inside of him. The future will show you!


But now it's time to tell you how your son will look like!

Coat colour: A soft like pastel tone of red. Can be called sand-coloured or lilac/lavander. When he's sitting in the sun, he look a bit gold-ish
Coat pattern: None
Coat length: Short but fluffy like

Breed: None specific. Mixed

Eye colour: Golden yellow
Nose colour: Pink
Pawpads colour: Pink and brown
Inside the ears colour: Pink yet in his left ear he has a few small brown spots

Height:
kitten: A bit tiny
adult: Thunderclan average but not very masculine for a tom-cat

Weight:
kitten: Normal weight
adult: A little low average

Goldkit is born as a small child. Nothing to worry about, but definitely not a bear of a. He will stay that way when he grows up. Around 10 moons he gets his sprint of height; making him a tall but fragile boy. Fortunately, he will catch up with his "classmates" around a moon after getting his warrior name. As if his body was waiting for him to become a warrior. He will grow in his muscles and will blend into the average Thunderclan body type, but nothing too special. Gold will always remain a bit smaller and slimmer than the standard tom-cat body type. This doesn't make him any less strong or handsome. He's excalty one of the nicest toms in Thunderclan to look at. Watch out boys, because this guy is a real eye-catcher and will steal your ladies. With his short but very soft coat he is a lovely guy to cuddle with, his eyes that bottle up the sunset and his coat also having a special touch.. He will make every girl (and boys) heart beat a little faster. Goldberg is definitely a guarantee of making beautiful future children, wink wonk!

Some extra fun facts to know about him:

☼ Goldberg smells like fresh water with a soft sweet tone of sunflowers
☼ His favorite season is autumn
☼ Goldberg has a sweet tooth, you can find him snacking on some delicious honey all the time!
☼ He's kinda a mommy boy
☼ If Goldberg was a human he would work or own a bookstore
☼ He is introvert, so it's likely he will be a bit of a loner
☼ Goldberg ALWAYS talks to himself in his mind
☼ His love language is acts of service


Motivatie

Bro ik hou van jullie both en altijd topics met yall zijn zo fun, het word tijd dat we een keer een fam samen gaan spelen en voor dikke drama gaan schoppen. Ik ben super excited voor Goldbaby en meer valt er niet te zeggen. KIES MIJ BITCHES.

Eyes like
a golden
sun
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivebranch
Member
[KS] Spolive B70db07ffd0aa2bdf6c72cf9e774687c--olive-tree-tattoos-olive-tattoo
Bo 3
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Olivebranch
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimewo 2 feb 2022 - 22:09


We zijn er uit! De kitten van Spottedrain en Olivebranch wordt... Loudkit van Beertje!!!
Bedankt voor alle aanmeldingen! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudpaw.
Member
[KS] Spolive MwpcrE1
Beertje
80
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Loudpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Spolive   [KS] Spolive Icon_minitimedo 3 feb 2022 - 2:33

Loud and proud! Dankjewel guys <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] Spolive
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: