Let's start over



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let's start over

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foulplay
Member
Let's start over DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Let's start over   Let's start over Icon_minitimezo 27 maa 2022 - 13:20

Het was weer eens tijd voor een patrouille. Er gebeurde nooit echt iets op een patrouille en daarom wilde Foulpaw ook liever vechttrainingen doen, maar zijn mentor was onverbiddelijk geweest in zijn order om Foulpaw op patrouille te sturen met een ander groepje omdat hijzelf nog andere taken had en dus liep Foulpaw met een zuur gezicht achter zijn groepje aan. Hij rook niks speciaals, maar er werd hem opgedragen om één bepaalde grens te markeren terwijl de rest al vooruitging. Nu dat hij wat ouder werd, vertrouwden ze hem erop dat dit soort taken op zichzelf nam en zich dan later weer bij de groep zou voegen. Het was een training om op geur af te gaan en zelfstandig te zijn en dat vond Foulpaw dan wel weer goed. Wat minder goed was, was de geur van bloed dat hem tegemoetkwam en Foulpaw trok met zijn neus. Het rook naar verderf, naar de dood. Het rook verschrikkelijk. Hij draaide kort met zijn oortjes. Was dit die BloodClan waar hij zo veel over had gehoord? Hij had nog nooit iemand van BloodClan gezien en ondanks dat hij wist dat het beter was dat hij zich om zou draaien en de anderen zou gaan halen, bleef hij hier staan. Zijn blik was naar voren gericht en zijn nekharen waren gealarmeerd overeind geschoten. Als dit werkelijk BloodClan was, dan moest hij zijn eigen grenzen verdedigen. En dat ging hij niet als hij de anderen nog snel even ging halen.

+ @Skadi
Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
Let's start over Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: Let's start over   Let's start over Icon_minitimezo 27 maa 2022 - 18:37

Skadi
Only those with my blessing will outlive the cold
Skadi was er niet een om stil te zitten. De kattin wilde altijd iets hebben om te doen, al sinds jongs af aan. Misschien was dat waarom ze zo snel een member was geworden, haar training eerder afgesloten dan de meesten. Dat had geleid tot het feit dat ze nu Captain was, maar een korte periode nadat ze member werd. Nog steeds niet iedereen was het er mee eens, grote kans dat ze er nooit tevreden mee zouden zijn, en hoewel Skadi ze wel in de gaten hield, kon ze er geen bal om geven wat ze vonden. Ze wist wie ze was en waarom. Maar die nieuwe baan zorgde ook voor nieuwe taken die ze eerst niet had hoeven doen, zoals kleine clankatjes uit hun territorium houden. En als ze dan af en toe eens wat dichter bij hun territorium kwam om ze angst aan te jagen, nou dat was dan alleen maar voor de lol. Dat ze een serieuze baan had betekende niet dat ze doodongelukkig er in moest zijn. Daarom was ze nu dus bij een van de grenzen van ShadowClan in de buurt, een clan wiens wonden die de Elite had aangebracht nog niet al te diep verborgen laten. Skadi liep gewoon op haar gemakje langs de grens, maar nooit er overheen, toen er een kind voor haar neus opdook aan de clankant. Ze had eerder al wel de groep opgemerkt, en gezorgd dat ze niet onder hun aandacht kwam, maar ze hadden het jonkie alleen achtergelaten. Hij rende echter ook niet weg. "Wat doe jij nog hier uk?" vroeg ze hem denigrerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Let's start over DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Let's start over   Let's start over Icon_minitimedo 31 maa 2022 - 16:48

Ze vroeg wat hij hier nog deed en hij trok spottend zijn bovenlip naar achteren. ”Moet ik dat niet aan jou vragen?” vroeg hij op een brutale toon. Als er één Clan was – trouwens, een Clan kon je dat niet eens noemen – die geen respect verdienden, dan waren zij het. Katten uitmoorden voor de lol? Nee, dat ging er bij hem niet in. ”Is jouw territorium niet een stuk verderop? Wat heb je hier te zoeken?” Zijn vacht ging overeind staan en een vijandige blik verscheen in zijn ogen terwijl hij naar de poes keek. Hij wist echter wel beter dan een paar stappen over de grens te zetten. Zo lang hij binnen zijn eigen grens zou blijven, kon ze hem niks maken. En als ze over de grens heen zou gaan, dan zou hij roepen. Hij had al wel gezien dat ze een paar manen ouder dan hem was en hoewel dat niet altijd iets wilde zeggen, had ze waarschijnlijk meer ervaring dan hem. Het was onbegonnen werk om haar uit te dagen tot een gevecht. Dat wilde niet zeggen dat hij zijn Clan niet verdedigde en een poging zou doen om haar weg te jagen als het zover zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
Let's start over Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: Let's start over   Let's start over Icon_minitimema 4 apr 2022 - 20:25

Skadi
Only those with my blessing will outlive the cold
Ach, het kind dacht dat hij grappig was. En ook dat hij heel wat was, met die brutale toon die nou uit zijn bek kwam. Irritatie glansde in haar ogen, een gevaarlijke emotie om bij haar op te wekken. Ze had als young-one, niet veel ouder als het kind voor haar neus, een andere kat in de fik gestoken omdat ze haar irritant had gevonden. Er spoorde iets niet in haar hoofd, maar op een gevaarlijke manier, aangezien ze geleerd had koud en gecalculeerd te zijn. "Pas op jong, ik heb niet voor niets vier tanden aan mijn halsband hangen." vertelde ze hem, haar tanden bloot. Ze zou hem met liefde aanvliegen, maar ze was ook niet dom genoeg om dat te doen terwijl er een hele patrol in de buurt was. Het jong begon te mauwen over hoe ze hier niets te zoeken had en dat ze maar op haar eigen territorium moest blijven. "Voor zover ik weet, breek ik hier geen regels, maar jij misschien wel? Of mag je zomaar met vreemden praten die je hele clan over hebben genomen een tijdje terug?" Antagoniseren van kinderen was misschien niet heel volwassen van haar, maarja, zou oud was ze nou ook nog niet. Plus, het was leuk om het jong op te winden, met hoe gespannen hij toch al stond. "Maar geen zorgen hoor, ik heb dat rot territorium van jou al gezien voor jij uberhaupt geboren was, ik heb er totaal geen interesse in." Dat was niet helemaal waar. Ze had interesse in het idee om haar territorium uit te breiden, maar ze had geen zin om dat drabbe, moerassige territorium nog een keer te betreden. Het had manen geduurd voor ze alle modder uit haar vacht had gekregen. En die stank, bleh. Nee, gaf haar maar de stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Let's start over DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Let's start over   Let's start over Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 9:51

Er verscheen een vrij uitgestreken blik in zijn ogen nadat ze dat tegen hem had gezegd. ”Tenzij je die zelf uit de bek van een hond heb gemept, zou ik niet weten waar ik voor moet vrezen,” antwoordde hij zo nonchalant mogelijk. Zijn stem trilde niet, wat een goed ding was. Ze mocht niet weten dat ze hem weldegelijk intimideerde. Het was nu niet dat hij met zijn staart in zijn poten weg zou rennen als ze zouden aanvallen, maar toch… Hij had de verhalen over BloodClan gehoord en hij wist waar ze toe in staat waren. Maar hondentanden stonden voor hoger aanzien binnen de groep, toch? Dan leken vier hondentanden hem vrij weinig. En ze zag er ook nog jong uit. Nee, hij dacht niet dat hij iets van haar te vrezen had. ”Het is nochtans geen gezellige koffieklets dat we hier hebben. Ik probeer enkel in de gaten te houden of je op dit moment een gevaar vormt voor mijn Clan of niet. Acornstar zal daar vast geen problemen mee hebben,” zei hij kortaf tegen haar. Als ze dacht dat ze hem daarmee uit zijn tent kon lokken, dan had ze het mis. Bovendien wist hij wel beter dan zijn grens overschrijden en haar aanvliegen. Als hij diegene was die buiten zijn lijnen trad en ook nog eens haar aanviel, dan had ShadowClan geen enkele rechten meer, ook al was het BloodClan. Dus nee, hij bleef netjes binnen zijn lijnen. Maar dat het moeilijk was om geen klauw over die lelijke rotkop te halen, was één ding dat zeker was. ”Mooi. Weer één strontvlieg minder waar ShadowClan naar om moet kijken,” sprak hij en hij wuifde het weg met zijn staart. Hij geloofde haar niet helemaal, maar voor nu leek er geen gevaar te zijn. Nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
Let's start over Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: Let's start over   Let's start over Icon_minitimezo 8 mei 2022 - 15:53

Skadi
Only those with my blessing will outlive the cold
Ze rolde haar ogen bij zijn nonchalante opmerking. Was hij nou echt zo dom. "Hoe denk je anders dat we er aan komen?" Vroeg ze met een grijns. Het was natuurlijk een retorische vraag. Het was niet alsof de Elite ging wachten tot er tanden uit de bek van een hond vielen, ze namen ze gewoon wanneer ze wilden. Iets wat Skadi zeker aanstond. "Maar, nee, deze heb ik gekregen omdat ik op zo ongeveer jou leeftijd een paar het leven heb beëindigd," Vertelde ze met een schouderophaal. Misschien was het iets monsterlijks om te zeggen wanneer je in een clan leefde, maar voor haar was het eerder een dinsdag. Ja, en ze droeg de tand die haar positie als Captain van de Elite aanwees, maar ze verwachtte niet dat het domme jong voor haar neus dat zou herkennen. Hij leek alleen maar al te blij dat ze niet zijn territorium in het zicht had. "Laatst dat ik had gehoord was die oude man een beetje paranoïde, maar ieder zijn eigen waarheid," Vertelde ze de ShadowClanner voor haar neus. Hij kon zichzelf misschien wijsmaken dat die oude rot die zijn clan leidde er misschien niet om zou geven, maar als hij echt zo paranoïde was als dat zij had gehoord, dan zou hij dit misschien heel anders zien. Maar ach, dat was niet haar probleem. Al zou het misschien wel leuk zijn om te kunnen zien. "Maar misschien is het inderdaad beter dat je je kansen bij hem neemt dan bij mij, hij zal je waarschijnlijk zachter aanpakken," Haar stem was nonchalant, alsof ze er geen bal om gaf. Dat deed ze dan ook oprecht niet. Een klein zeurjong in de clans meer of minder, tja, dat maakte eigenlijk niet zoveel uit. Het had in ieder geval geen indruk op haar. Of ze indruk op hem had? Waarschijnlijk wel. Of die indruk de goede was, dat was een ander verhaal. Skadi wist immers hoe ze er uit zag; jong, klein en nog goed verzorgd ook. Niet bepaald intimiderend, tenminste, niet als ze dat niet wilde. Maar dat werkte in haar voordeel, want haar vijand onderschatte haar vaak daardoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Let's start over DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Let's start over   Let's start over Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 15:04

Foulpaw rolde met zijn ogen toen de BloodClanner haar woorden sprak. ”Ik geloof nooit dat zo’n klein en jong ding zoals jij dat zelf gedaan hebt. Dat maak je me niet wijs,” sprak hij weinig onder de indruk zijnde tegen haar. Zijn pupillen verwijdden zich kort toen dat ze sprak over iemand vermoord te hebben alsof ze het over het weer had. ”Dat is ook echt iets om trots op te zijn,” murmelde hij. Iemand een leven ontnemen… het was iets waar hij nog nooit bij stil had gestaan. Hij had nog nooit de drang en woede gevoeld om dat bij iemand te doen en als hij haar zo hoorde, dan was hij blij dat hij dat nog nooit gevoeld had. Hij had zeker zijn momenten dat hij terughoudend en afstandelijk was, maar hij had tenminste nog gevoel en emoties in hem zitten. Hij was niet zeker of dat gezegd kon worden over de poes tegenover hem. De opmerking over Acornstar liet zijn klauwen naar buiten komen, maar hij wist beter dan zijn eigen grens oversteken om haar aan te vallen. Dan had hij geen poot meer om op te staan als andere BloodClanners of zijn eigen Clanmates erbij zouden komen. ”Acornstar stelt het prima, maar bedankt voor je bezorgdheid,” sprak hij op een luchtige toon, al was de flits van irritatie in zijn blik niet te verhullen. De blik in zijn ogen werd vuil en zijn hart hamerde nu in zijn keel omwille van woede, niet omdat hij zich geïntimideerd door haar voelde. ”Als je je de illusie opwekte dat ik kansen bij je zou willen nemen, dan moet ik je toch echt teleurstellen. Ik wil op geen enkele manier iets te maken hebben met jou en alles waar jij voor staat. Qua niveau zitten jullie onder de rogues en ik hoop dat jullie groep heel snel wegrot, want dat is de enige toekomst dat jullie verdienen.” Zijn blik straalde haat uit terwijl hij naar haar keek. Nee, als ze dacht dat ze hem kon rekruteren, dan had ze het mis. Erg mis.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's start over
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: