Herbs hunting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Herbs hunting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runningwind
Member
Herbs hunting DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Herbs hunting   Herbs hunting Icon_minitimezo 3 apr 2022 - 21:57

Runningwind


Hij zat al sinds zonhoog te vervelen in zijn nest, momenteel is er niks te doen voor hem. Maar hij zelf vind het maar niks en is ook koud, waardoor die juist wilt bewegen. Straks word die ook nog verkouden en belandt die in het medicijnhol, maar Remnant heeft al genoeg aan zijn kop met Branchpaw. Nog een patient erbij maakt het alleen maar drukker voor hem. Misschien kan ik iets nuttigs doen voor Remnantwolf dacht hij, eventueel planten verzamelen die hij kan gebruiken. Door zijn eerdere ervaringen in de medicijnden kent die de meeste geuren wel. Runningwind stond op en schudde zijn klamme spieren weer wakker waarop die rustig richting het medicijnhol liep, om te kijken of Remnantwolf er toevallig was.
"Hey Remnantwolf, ben je daar toevallig? Ik wil graag iets nuttigs doen om mezelf warm te houden. Vind je het goed als ik planten voor je ga zoeken?" Rustig nam hij zijn plaats voor het hol, maar betrad de denk niet vanwege dat hij minder bestand is tegen verkoudheid of erger nog groenhoest.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Herbs hunting Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Herbs hunting   Herbs hunting Icon_minitimema 4 apr 2022 - 21:45

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Het was een redelijk rustige dag, zover het in haar den rustig kon zijn. Ze had zo af en toe gewenst bezoek en soms ook bezoek waar ze het liefste zonder deed. Ze was nooit echt blij als er een gewonde of zieke kat aan kwam, aan de andere kant gaf het haar wel voldoening die te kunnen helpen. Sommige katten kon ze maar beperkt iets voor betekenen zoals Branchpaw die nooit helemaal zou genezen. Het was beter dan niets, ze had zijn ogen nog redelijk kunnen redden maar het feit dat hij nooit meer Warrior kon worden woog zwaar op de jonge kattin. Was het anders geweest als ze haar Mentor langer de tijd had gegund om haar poten in deze aarde te planten. Om Thunderclanner te worden? Of was ze dan ook overleden aan de geboorte van kittens die ze niet had mogen hebben? 'Hey Remnantwolf, ben je daar toevallig? Ik wil graag iets nuttigs doen om mezelf warm te houden. Vind je het goed als ik planten voor je ga zoeken?' Vroeg een van haar Clangenoten. Degene waar ze een niet al te positieve indruk bij had gehad. Verrast wierp ze een blik naar buiten toe terwijl ze hem met een vragende blik aan keek. 'Je kunt proberen war braamstruik bladeren te vinden. Al ben ik bang dat die ook lastig te vinden zullen zijn.' Mauwde ze zachtjes voordat ze haar kop even draaide naar haar patiënten. Ze leken haar aandacht nu niet direct nodig te hebben dus wandelde ze naar buiten. 'Weet je zeker dat je de juiste kan vinden?' Vroeg ze zachtjes, ze wilde niet twijfelen aan zijn kunde maar ze twijfelde er wel aan. In deze tijden was het enorm lastig om planten te herkennen. Ze zagen er anders uit dan in bloei. Ze waren vaak ook zwakker. Zwakker door de koude. Het was alsof alles op pauze werd gezet gedurende de Leafbare.


Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
Herbs hunting DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: Herbs hunting   Herbs hunting Icon_minitimema 4 apr 2022 - 22:54

Runningwind


Eerlijk gezegd had hij niet verwacht dat Remnant hem een taak zal geven, maar hij wil ook zijn goede kant laten zien. "Je kunt proberen wat braamstruik bladeren te vinden. Al ben ik bang dat die ook lastig te vinden zullen zijn." Er kwam een stukje twijfel bij hem naar boven, Runningwind wist wel hoe het eruit zag. Het was een struik met doornen en zwart/paarse bramen, perongeluk te hard bijten en de braam is stuk. Maar leafbare maakt het helaas niet gemakkelijk. De medicijnkat kwam zijn richting uit en fluisterde of hij wel de juiste kon vinden. "Heb het nog in mijn hoofd zitten hoe het ongeveer eruit ziet, in welk gedeelte van het bos kan ik het vinden precies?"


Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Herbs hunting Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Herbs hunting   Herbs hunting Icon_minitimedi 5 apr 2022 - 17:39

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Het was geen plant dat ze gebruikte maar ze wilde eerst zijn kennis testen. Eerst zeker weten dat hij inderdaad zichzelf goed had ingeschat. Misschien gemeen maar het was beter dat zij kon beoordelen dat hij het wist dan dat zijzelf op zijn woord zou vertrouwen. 'Heb het nog in mijn hoofd zitten hoe het ongeveer eruit ziet, in welk gedeelte van het bos kan ik het vinden precies?' Remnantwolf glimlachte. 'Ik heb je voor een struik gevraagd die ik niet gebruik juist om te weten of je iets kan herkennen. Ik wil niet dat je per ongeluk iets giftige mee neemt.' Mauwde ze zachtjes.


Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
Herbs hunting DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: Herbs hunting   Herbs hunting Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 8:01

Runningwind


Runningwind had al een gevoel dat de medicijnkat hem zat te testen, maar hij is zelf uiteraard geen medicijnkat. "Wat ben ik toch een muizenkeutel, sorry ik zat al te denken waarvoor je het gebruikte." Was het wel een goed idee van hem om Remnantwolf te vragen of die kruiden kon verzamelen, zuchtte hij. "Wat heb je allemaal nog nodig? Ik wil wel graag helpen, zoals de bezembrem die helpt tegen gebroken botten en wonden of goudsbloem die tegen krab en bijtwonden helpt." Hij zat verder in zijn hoofd te duiken om nog meer kruiden te achterhalen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Herbs hunting Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Herbs hunting   Herbs hunting Icon_minitimeza 16 apr 2022 - 21:53

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf dacht soms zelf dat ze makkelijk was, maar ze was even streng voor zichzelf als ze voor anderen was. 'Wat ben ik toch een muizenkeutel, sorry ik zat al te denken waarvoor je het gebruikte.' Mauwde de kater waardoor ze haar kop met een frons schuin hield. Hij leek wel vaker een muizenketel. 'Dat ben je wel vaker, als ik het mij goed herinner.' Mauwde ze droogjes met een plagerige glimlach op haar gezicht. 'Wat heb je allemaal nog nodig? Ik wil wel graag helpen, zoals de bezembrem die helpt tegen gebroken botten en wonden of goudsbloem die tegen krab en bijtwonden helpt.' Vroeg de kater waardoor ze achter haar oor krabde met een achterpoot om de lichte jeuk te verlichtten. 'Leafbare zorgt voor weinig planten. Het enige dat je kan doen is kijken of er nog wat nieuwe planten op komen, of er al iets begint groen te worden.' Mauwde ze realistisch.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herbs hunting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: